mohammad lotfi

672 posts

mohammad lotfi

mohammad lotfi

@call_lotfi

مهندس چاپچی

Katılım Nisan 2025
29 Takip Edilen17 Takipçiler
سید احسان حسینی | Ehsan Hosseini
آمریکا بار دیگر به خاک ایران تجاوز کرد. مشکل برخی این است که باور ندارند #آمریکا دشمن ایران است. او به کمتر از بلعیدن ایران قانع نیست.
فارسی
121
161
932
15.4K
ستیِ خالی
ستیِ خالی@justsetihere·
@call_lotfi @gandom72a دوست عزیز لزوما ربطی به مقاربت نداره توی محیط های عمومی مثل استخر و حمام های عمومی امکان انتقال این ویروسها هست
فارسی
2
0
0
382
گندم🌾
گندم🌾@gandom72a·
هربار که یادم میاد مامانم بدون این که حتی بهم بگه سه دوز یکجا برام گرفت و بعد بم خبر داد باعث میشه حس کنم بهترین و با درک و فهم ترین مادر جهانو دارم
گندم🌾 tweet media
فارسی
72
9
1.2K
55.2K
دختر ساده؛
من نمیخوام ازدواج کنم ولی نمیخوامم وارد رابطه ای بشم که به ازدواج ختم نشه نمیدونم متوجه میشید یا نه🥴
فارسی
20
1
31
950
ماریـــا🍋
کیا این شیشه درو پنجره ها یادشونه😉 ایا اینقدر پیر هستی که یادت باشه؟
ماریـــا🍋 tweet media
فارسی
130
7
1.6K
23.8K
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@Ahmad_jan_jan قیمت ها نسبت به اول اسفند مقایسه کنید میفهمید چه شکست سنگینی بوده
فارسی
0
0
0
32
احمد جانجان
احمد جانجان@Ahmad_jan_jan·
این ادعا چرا غلط است؟ چون محاصره کردن که یک امر کاملا اجرایی و اختیاری است برای بزرگترین و قدرتمندترین ارتش جهان را موکول‌ و مشروط کرده به پذیرش آتش‌بس از طرف ما! انگار یا عقل‌شان نمی‌رسیده تا قبل آتش‌بس یا چاقویشان کند می‌شده و یا شاید کشتی‌ها، ناوها، ناوچه‌های جنگی و زیردریایی‌ها ما با پذیرش آتش‌بس غرق شدند و رفتند برای تشکیل نیروی زیردریایی!
مسعود براتی@mas_barati

خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج... محاصره دریایی که محصول پذیرش آتش بس و مماشات در برخورد با نقض آتش‌بس توسط دشمن بود، تبدیل شد به اصلی ترین دلیل پذیرش تفاهم‌نامه.

فارسی
6
4
59
9.1K
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@AlGl72 @gandom72a من در ایران زندگی میکنم و لوکس هستش و رایگان نیست
فارسی
1
0
1
115
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@call_lotfi @gandom72a کی گفته لوکس؟ بله در کشور رانت ها و فساد ها حتی اینترنت با فیلترشکن هم گاهی اوقات کالای لوکس محسوب میشه اما در اروپا و امریکا و استرالیا جزو موارد اضطراری هست که گارداسیل به دانشجو ها و... رایگان تزریق میشه؛ حتی کاندوم و ... گاهی به دانشجو ها رایگان داده میشه(سلامت عمومی الویت)
فارسی
1
0
2
125
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@3eyedamir @erami_m قرارداد بلندمدت رسمی نمی بندنن چون در لیست تحریم ها قرار میگیرن دوم کلا هشت تا صادر کننده اصلی غلات داریم‌که نصفشون دشمن هستند
فارسی
0
0
0
5
SeyedAmir Sayyah
SeyedAmir Sayyah@3eyedamir·
@erami_m اولین کاری که باید انجام دهد اینکه با بزرگترین مشتری نفت ایران (چین) قرارداد بلند مدت ببندند ثانیا برنامه تنوع واردات نهاده که در دولت شهید رئیسی شروع شده بود را احیاکند ثالثا طوری حرف نزند که گویی این مهلت 60روزه را به رسمیت میشناسد، بجای آن بگوید کلا تحریمها را قبول نداریم
فارسی
1
0
3
58
SeyedAmir Sayyah
SeyedAmir Sayyah@3eyedamir·
وزير خزانه‌داری آمریکا: لغو تحریم‌های نفتی ایران مثل دادن هویج به آنهاست همیشه می‌توانیم آن را پس بگیریم. وزیر نفت ایران: برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده ایم برای ۶۰روز از تحریم‌ها معاف شده‌ایم! وزیر انرژی آمریکا: تحریم‌های نفتی علیه ایران بی‌تاثیر شده بودند. ماهیچ مانگاه!
فارسی
34
80
434
7.9K
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@AlGl72 @gandom72a اول سفلیس بود بعد ایذر . بعد هپاتیت . بعد hpv خلاصه انسان برای تعدد پاتنر ساخته نشده ضمنا واکسنی که حالت لوکس پیدا کنه و رایگان و اجباری نباشه محافظتی نمیاره
فارسی
2
0
3
416
GuidoKnowsAll
GuidoKnowsAll@AlGl72·
@call_lotfi @gandom72a لزوما هر پزشک متخصص و استاد دانشگاهی قرار نیست بدون جهت گیری و حقیقت رو به شما بگه؛ در واقعیت از دهه ۸۰ این بیماری وجود داشته اما الان هزینه تولید و پیشگیری اش رو بهداشت جهانی بهینه تر کرده و باعث کاهش ۹۰درصدی بیماری در کشورهایی شده که تزریق برای جوانان اجباری هست
فارسی
1
0
7
482
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@3eyedamir @pey_74 مردم نباید هزینه عدم مدیریت بانکها پرداخت کنند بانک به جای پرداخت پورسانت بالا به دلالان (نمونه اش خرید سرور بانک کلی که اقامیری لو داد). هزینه کنند امنیت سرویس هاشونو ببرند بالا
فارسی
0
0
0
20
SeyedAmir Sayyah
SeyedAmir Sayyah@3eyedamir·
@pey_74 سلام. من 4 ادعا کردم بفرمایید کدامش دروغه؟: 1.متخصصان امنیت سایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم اینترنت بین الملل را بازنکنید 2.باروشهای بیخطری میتوان نیازعموم به اینترنت بین الملل را تامین کرد 3.وزیر ارتباطات بجای توجه، به نصیحت کننده ها توهین کرد. 4.مردم گرفتار شده اند
فارسی
7
4
52
1.1K
Peyman Mohammadian
این ادعا دروغه و تقریبا تمام متخصصان درست و حسابی میگفتن اتفاقا قطعی اینترنت باعث گپ امنیتی و توی بلندمدت باعث حمله بیشتر میشه. در ضمن ایشون خط سفید داره و توی دولت رییسی مدیر ارشد بوده.
SeyedAmir Sayyah@3eyedamir

یکماه پیش، متخصصان #امنیت_سایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم اینترنت بین الملل را بازنکنید، با روشهای بیخطری میتوان نیاز عموم به اینترنت بین الملل را تامین کرد وزیر ارتباطات بجای توجه، به نصیحت کننده ها توهین کرد حالاکه مردم گرفتار شده اند، کجاست بیاید جواب مردم را بدهد؟

فارسی
3
1
70
4.5K
Taha
Taha@taha__mrz·
طرف قبل از جنگ‌ از من ماشین خریده الان زنگ زده میگه گیربکسش خرابه بیا پولش رو بده.
فارسی
18
0
208
20.2K
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@mamaliooou کار خودتو راه بندازی می بینی برای تازه کار خوبم هست
فارسی
0
0
0
74
🚩مدمرالسقیفه🚩
آگهی های استخدام رو نگاه میکنم خنده‌م میگیره، حقوق ماهی ۱۶ الی ۲۰ تومن😂😂😂
فارسی
48
1
428
105.9K
H. E. Mehr | حمید ابراهیمی مهر
موشکهای #هوا‌فضا ۱۸۷ میلیون بشکه نفت روی آب ۶۰ دلاری را با جهش ۵۰ دلاری به ۱۱۰ دلار رسانده و ۹ میلیارد دلار «مازاد» به خزانه میریزد آنوقت پزشکیان مدعی پرداخت ۲ میلیارد دلار (۲۰ میلیون بشکه) از ۹ میلیارد دلار دریافتی از هوافضا به سپاه میشود!!! راست میگفت «مطمئن است نمی‌فهمد»
H. E. Mehr | حمید ابراهیمی مهر tweet media
فارسی
10
54
170
5.9K
Shakila
Shakila@Shakilaa_nzi·
بچه هااا عمل بزرگ کردن مثانه وجود نداره؟خستم انقدر همش جیش داشتمممممم.
فارسی
41
2
164
5.3K
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@hibyejmk چند بار خودت بپز قلقش دستت بیاد ببین چه لذتی داره
فارسی
0
0
0
82
ج‌ حیمی
ج‌ حیمی@hibyejmk·
از اسنپ‌فود ساعت ۱۰:۲۰ املت سفارش دادم نوشت تحویل تا ۱۱:۳۰، ۱۱:۳۰ تاخیر زدم نوشت رستوران ساعت جدید داده ۱۲! ۱۲ شد نیورد گفت وصلت می‌کنم به رستوران، زنگ زدم رستوران جواب نداد رفت رو پیغام‌گیر براشون پیغام گذاشتم در رستورانتونو گل بگیرین به جاش طویله بزنین و قطع کردم ☺️
فارسی
20
2
863
54.5K
mohammad lotfi
mohammad lotfi@call_lotfi·
@isolde_perfume قاعدتا باید یک ماه قبل استعفا میدادید بعدش به هیچ کس مربوط نیست
فارسی
1
0
1
653
هدیه
هدیه@FUN20024·
یه سوااااال جدی تو ایران دختر بودن سخته یا پسر بودن؟؟
فارسی
1.8K
7
878
153.1K
butterfly 🦋
butterfly 🦋@samaneh19955·
زمان جنگ تمام شیشه هارو چسب زدم،الان موندم چجوری تمیز کنم جای چسبارو🥲
فارسی
137
0
286
15.9K
kimia
kimia@kimia_1383·
من بستنی کیم ۵۰۰تومنی رو یادمه تو چی رو یادته؟
فارسی
219
0
191
20.5K