mohammad lotfi
672 posts


@justsetihere @gandom72a شایعه است فقط از طریق رابطه جنسی وترشحات جنسی منتقل میشه
فارسی

@call_lotfi @gandom72a دوست عزیز لزوما ربطی به مقاربت نداره
توی محیط های عمومی مثل استخر و حمام های عمومی امکان انتقال این ویروسها هست
فارسی

@Ahmad_jan_jan قیمت ها نسبت به اول اسفند مقایسه کنید میفهمید چه شکست سنگینی بوده
فارسی

این ادعا چرا غلط است؟ چون محاصره کردن که یک امر کاملا اجرایی و اختیاری است برای بزرگترین و قدرتمندترین ارتش جهان را موکول و مشروط کرده به پذیرش آتشبس از طرف ما!
انگار یا عقلشان نمیرسیده تا قبل آتشبس یا چاقویشان کند میشده و یا شاید کشتیها، ناوها، ناوچههای جنگی و زیردریاییها ما با پذیرش آتشبس غرق شدند و رفتند برای تشکیل نیروی زیردریایی!
مسعود براتی@mas_barati
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج... محاصره دریایی که محصول پذیرش آتش بس و مماشات در برخورد با نقض آتشبس توسط دشمن بود، تبدیل شد به اصلی ترین دلیل پذیرش تفاهمنامه.
فارسی

@AlGl72 @gandom72a من در ایران زندگی میکنم و لوکس هستش و رایگان نیست
فارسی

@call_lotfi @gandom72a کی گفته لوکس؟ بله در کشور رانت ها و فساد ها حتی اینترنت با فیلترشکن هم گاهی اوقات کالای لوکس محسوب میشه اما در اروپا و امریکا و استرالیا جزو موارد اضطراری هست که گارداسیل به دانشجو ها و... رایگان تزریق میشه؛ حتی کاندوم و ... گاهی به دانشجو ها رایگان داده میشه(سلامت عمومی الویت)
فارسی

@3eyedamir @erami_m قرارداد بلندمدت رسمی نمی بندنن چون در لیست تحریم ها قرار میگیرن دوم کلا هشت تا صادر کننده اصلی غلات داریمکه نصفشون دشمن هستند
فارسی

@erami_m اولین کاری که باید انجام دهد اینکه با بزرگترین مشتری نفت ایران (چین) قرارداد بلند مدت ببندند
ثانیا برنامه تنوع واردات نهاده که در دولت شهید رئیسی شروع شده بود را احیاکند
ثالثا طوری حرف نزند که گویی این مهلت 60روزه را به رسمیت میشناسد، بجای آن بگوید کلا تحریمها را قبول نداریم
فارسی

@AlGl72 @gandom72a اول سفلیس بود بعد ایذر . بعد هپاتیت . بعد hpv خلاصه انسان
برای تعدد پاتنر ساخته نشده
ضمنا واکسنی که حالت لوکس پیدا کنه و رایگان و اجباری نباشه محافظتی نمیاره
فارسی

@call_lotfi @gandom72a لزوما هر پزشک متخصص و استاد دانشگاهی قرار نیست بدون جهت گیری و حقیقت رو به شما بگه؛ در واقعیت از دهه ۸۰ این بیماری وجود داشته اما الان هزینه تولید و پیشگیری اش رو بهداشت جهانی بهینه تر کرده و باعث کاهش ۹۰درصدی بیماری در کشورهایی شده که تزریق برای جوانان اجباری هست
فارسی

@3eyedamir @pey_74 مردم نباید هزینه عدم مدیریت بانکها پرداخت کنند بانک به جای پرداخت پورسانت بالا به دلالان (نمونه اش خرید سرور بانک کلی که اقامیری لو داد). هزینه کنند امنیت سرویس هاشونو ببرند بالا
فارسی

@pey_74 سلام. من 4 ادعا کردم بفرمایید کدامش دروغه؟:
1.متخصصان امنیت سایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم اینترنت بین الملل را بازنکنید
2.باروشهای بیخطری میتوان نیازعموم به اینترنت بین الملل را تامین کرد
3.وزیر ارتباطات بجای توجه، به نصیحت کننده ها توهین کرد.
4.مردم گرفتار شده اند
فارسی

این ادعا دروغه و تقریبا تمام متخصصان درست و حسابی میگفتن اتفاقا قطعی اینترنت باعث گپ امنیتی و توی بلندمدت باعث حمله بیشتر میشه. در ضمن ایشون خط سفید داره و توی دولت رییسی مدیر ارشد بوده.
SeyedAmir Sayyah@3eyedamir
یکماه پیش، متخصصان #امنیت_سایبری هشدار میدادند زیر حملات شدید هستیم اینترنت بین الملل را بازنکنید، با روشهای بیخطری میتوان نیاز عموم به اینترنت بین الملل را تامین کرد وزیر ارتباطات بجای توجه، به نصیحت کننده ها توهین کرد حالاکه مردم گرفتار شده اند، کجاست بیاید جواب مردم را بدهد؟
فارسی

@ratataaaaam @gandom72a به من چه. استاد دانشگاه پزشکی ایران به خانومش میگفت
فارسی

@mamaliooou کار خودتو راه بندازی می بینی برای تازه کار خوبم هست
فارسی

@isolde_perfume قاعدتا باید یک ماه قبل استعفا میدادید بعدش به هیچ کس مربوط نیست
فارسی















