Emrah G

28.4K posts

Emrah G banner
Emrah G

Emrah G

@emrgven

Sadece Atatürk'ü ve Atatürk'ü sevenleri seven hesap Cahille muhabbeti kesmiş kişi Anti-Globalist! Anti-Woke, Anti JSW 🇹🇷 TÜRK ig : emguven

İstanbul, Türkiye Katılım Ocak 2018
777 Takip Edilen596 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Emrah G
Emrah G@emrgven·
Emrah G tweet media
ZXX
2
1
6
5.9K
Kartalizmsokak
Kartalizmsokak@Kartalizmsokakk·
Dünya kupasını bahane eden Beşiktaş yönetimi Gittens boşta Hojberg Dünya kupasında değil,vlahohic boşta çok istediğiniz Ouattara boşta siz kimi kandırmaya çalışıyorsunuz kampın başlamasına 1 haftadan az kaldı olmayan planınızın Allah belasını versin çok güvendiğiniz Önder Özen kurtarır sizi kongreden ağlayarak gidince
Türkçe
6
6
54
2.5K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@ErkaniHarbiyye had bilinmiyor, sınır bilinmiyor hep bir abartı, hep bir gösteriş.
Türkçe
0
0
1
173
⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš)
🇹🇷Dünya Türklerden nefret etmiyor ama sevmiyor da çünkü kendimizi sürekli satan, tanıtan pozisyondayız. Sebebi tarihimiz veya kültürümüz değil sadece boş özgüven. Sürekli kendini ispat etme ve kabul görme gayreti içindeyiz. Oğlanın okulda hocaya birisi kula battaniyesi ve baklava getirmiş. Herkes bir sade çiçek getirmişken bu farklı olma gayreti neden? Baklava ağır diye, battaniye de maddi değere sahip hediye olduğu için iade ediliyor kadın dışarıda diyor ki "Bunlar gizli ırkçı. Dertleri bizimle" Beyinsiz işte Diğer Norveçli, Somalili, Filistinli bunu yapmadı aptal bir sen akıllılık ettiğin için diğerlerinin üstüne çıkma gayreti olduğunu onlar da görüyor. Anlamıyorum şu kompleksi bir türlü ya? Bu yılışık kabul görme gayretini sürekli görüyorum. Niye? Burada Norveççe için kursa gidiyordum. Dini bayrama rast geldi. Kursta benden 6 ay önce başlamış olan biri vardı Türk. Petrol mühendisi. Türkiye’den gelen koliyi açıyor, içinden lokum, Türk kahvesi, Türk çay bardakları, kuru kahveci Mehmet efendi paketleri, akide şekeri, Giresun fındığı, cezerye, bir kaç da el örgüsü patik çıktı. Herkes masaya bir tarçınlı çörek, bir çiçek koymuş. Bizimki masaya bu şark kervanını serince Norveçli hoca bakıyor, “Bu nedir?” diyor. Bizimki de gururla “Türk misafirperverliği” diye göğsünü gere gere anlatıyor. Öğretmen diyor ki “Bunu paylaşamayız, şekeri çok yüksek, ayrıca bu patikler el emeği, maddi değeri var, iade et.” Bizimki koridorda mırıldandı şikayetle: “Bunlar kendini bir bok sanıyor, hepsi gizli oryantalist. Dertleri bizim kültürümüz.” Hayır abim, hayır! sen salaksın. Aynı derste Alman hiçbir şey getirmemiş, Faslı getirmiş hurma, kimseye birşey dememişler. Çünkü Faslı paylaşmak için getirmiş, sen kendini padişah sofrasıyla ispat etmeye çalışıyorsun. O yetmezmiş gibi bir de kalkıp “bizim kültürümüz böyle” diye kalkan yapıyorsun. Bitmedi, bir doğum günü partisine davetliydik. Herkes elinde bir şişe şarap ya da bir demet çiçekle gelmiş. Bizden biri geldi kucakta koca bir hediye paketi, içinde işlemeli çini tabak, kenarında Türk kahvesi takımı, yetmezmiş gibi annesinin veya karısının elleriyle açtığı yufkadan börek. Ulan adamın yerine ben rezil oldum Türk olduğum için. Ev sahibi kadın, paketi açınca rengi attı, “Bu çok fazla, kabul edemem” diyor. Bizimki hemen diklenip “Kültürümüzde böyle, biz böyle severiz.” Kadın partiden sonra eşine demiş ki “Bunlar neden hep böyle? Sanki bizden bir şey bekliyorlar.” Yok beklemiyorlar aslında, sadece varlıklarını kabul ettirme çabasındalar. Ama bunu öyle bir abartıyorlar ki, karşı taraf rahatsız oluyor. Oysa Polonyalı da getirse bir şişe votka, kimse demiyor “Bu fazla.” Çünkü Polonyalı bunu doğal yapıyor, bizimki “Bak ben Türk’üm, bak ne kadar cömertim” diye bağıra bağıra yapıyor. Cömertim diye poz yapan adam aralığa doğru vergi iadesi almak için bin takla atıyor. Arkadaş anlattı. Kanada’da dil okulunda sınıfa bir Türk öğrenci geliyor. İlk hafta herkese Türk kahvesi yapıp fal bakmış. İkinci hafta sınıfa baklava getirmiş. Üçüncü hafta herkese nazar boncuğu hediye etmiş. Dördüncü hafta sınıftaki Meksikalı çocuk dayanamamış demiş ki “Dostum, biz zaten seni seviyoruz. Kendin ol yeter.” Bizim çocuk dondu kaldı. Sonra bana anlattı, diyor Arkadaş demiş ki “Oğlum sen kendini Türklük elçisi mi sandın? Sınıf burası, fuar standı değil.” bozulmuş tabi... Antalya’da beş yıldızlı otelde gördüm. Bizim Türk animatörler her akşam Türk gecesi yapıp halay çekiyor, turistlerin eline Türk bayrağı tutuşturup “Türkiye’yi seviyor musunuz?” diye bağırıyor. Müdüre dedim ki “ya, insanlar tatile geldi, siyasi mitinge değil. Türkiye'yi sevmese niye gelsin?” İspanya'da da İspanyol gecesi yapılıyor, flamenko gösterisinde, kimse kimseye İspanya bayrağı sallattırmıyor. Çünkü onlar eğlence sunuyor, biz kimlik ispatı yapıyoruz. Sonra da “ırkçı bunlar” diye ağlıyoruz. Bir ecnebi memleketinde görmeyeceğiz ikramı siz de bir ecnebiye göstermeyin. Devletler arası mütekabiliyet neyse onu yapın! Fazlası ve fazla hediye sizi düşürür. ⏬
⚜️Jxlhš (Dr.Yuksel Hoš) tweet media
Türkçe
27
33
329
18.3K
Ekonomat
Ekonomat@ekonomat_pl·
Przed wizytą Erdogana w Polsce będziemy musieli się nieźle postarać, a pewnie i tak nie pobijemy w tym Turków. Mają rozmach! O wizycie prezydenta RP Karola Nawrockiego w Turcji trąbiły wszystkie tureckie kanały TV, a ceremonia powitania wygląda jak święto narodowe. 📹@HubnerrMax
Polski
192
516
4.2K
256.2K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@Jeaqueliness ama bunu yinede sigaranın faydası gibi düşünmeyin bağışıklık sisteminiz, nasılsa sigara tarafından baskılandıkları için bunlarla savaşmayı öğrenmiyor yani işin başlangıç noktası yine sigara içmek, ama 30 yıl sigara içtikten sonra tamamen bırakmak riskli.
Türkçe
0
0
1
540
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@Jeaqueliness sigara hücrelere zarar verdiği gibi virüs, bakteri vs. lere de zarar veriyor, baskılanıyorlar, sigarayı bırakınca serbest kalıyorlar.
Türkçe
1
0
9
7.3K
Jeaquelinesss
Jeaquelinesss@Jeaqueliness·
Kanser hastası biri sigarayı bıraktığı an daha çabuk ölüyor bunun bilimsel açıklaması var mı?
Türkçe
174
12
2K
1.2M
0xkizaru (🧢)
0xkizaru (🧢)@0xkizaru·
Bu millet kafayı mı yemiş? Bölgeyi biliyorum. Sıcak olan bir yer. Düzgün ağaç yok, denize yürüsen zaman alır. Çalış plajında da denize girilmez bence. Demeyin bana ev değil konum satın alıyorsun diye gülerim :))) biliyorum oraları. Offf 🤦‍♂️ Fiyata bak. :)))
0xkizaru (🧢) tweet media
Türkçe
55
0
95
87.6K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@yavuz_invest bütün sahiller sonradan görme öküzlere göre dizayn edilmiş durumda, şezlonga lahmacun servisi, localar vs.
Türkçe
0
0
0
45
Yavuz
Yavuz@yavuz_invest·
Türkiye turizmde gerilerken Yunanistan yeni rekorlar kırıyor Devlet Ege, Akdenizi başıboş bıraktı denetleme yok caydırıcı ceza yok turizm planı yok
Türkçe
41
66
737
22.6K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@yavuz_invest geriler kardeşim ben denize girmek için neden para vereyim ki, böyle saçmalık nerede var?
Türkçe
0
0
0
47
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@kartalanalizcom Madem hedefin yoktu, bari takıma 2 genç monte edip öyle gitseydin, son maçınca bile kiralık cengizi oynatıyordun. Beşiktaş'ı zerre düşünmeyen bir adamsın.
Türkçe
0
0
0
10
Kartal Analiz
Kartal Analiz@kartalanalizcom·
Sergen Yalçın: "Beşiktaş taraftarına söyleyeceğim tek şey, bana çok ayıp ettiniz. Ben zaten bırakırım yani..."
Kartal Analiz tweet media
Türkçe
293
43
1.4K
176.5K
Eli.f.na🌸🌸
Eli.f.na🌸🌸@eliftabiki1·
Çok radikal bir gerçek söyleyeceğim: Türk mutfağı aslında tamamen bir 'büyütme' illüzyonundan ibaret. Çoğu yemek birbirinin salçalı ve etli versiyonu. Gastronomik olarak İtalyan veya Uzak Doğu mutfağının yanına bile yaklaşamaz. Kabullenmesi zor ama böyle.
Türkçe
301
5
238
109.2K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@kotot03 ne dümeni adam sessiz sakin futbolunu oynuyordu taaa ki sergen efendi gelene kadar
Türkçe
0
0
0
21
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@emrgven Abi rafa ne alaka ya adam dümen yapmış onuda savunmayalım
Türkçe
1
0
0
26
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Ömrüm boyunca Beşiktaş taraftarının Sergen e niye nefret duyduğunu anlayamayacağım gerçekten enteresan
Türkçe
63
5
101
10.6K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@kotot03 Gitti diyeyediği Rafa Silva , Demir Ege geri mi gelecek ? Nefretim hiç bitmeyecek
Türkçe
1
0
0
42
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Ya beyler kafayı yediniz aq okuduğunuzu anlamıyorsunuz ya. Adam başarısız oldu gitti nefret ne alaka diyoruz size. Aq camiasında yiye yiye adam bırakmadık herkes kötü bi biz taraftar olarak iyiyiz kendinize gelin az ya
Türkçe
6
0
20
880
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@ekgedik1903 bu adamın update özelliği yok, bir futbolcuyu ilk gördüğünde kafasına nasıl yazıyorsa ondan sonra hep öyle görüyor, o yüzden ne gençlerdeki gelişmeyi görebiliyor ne yıldızların bittiğini tükendiğini
Türkçe
0
0
0
64
KAAN GEDİK
KAAN GEDİK@ekgedik1903·
"Orkun stoperden top alan 6 numarada oynayan bir oyuncu. Ben onu 8-10 pozisyonunda oynatarak değiştirmeye çalıştım." --- Bravo hoca deminden şimdiye geldin Başarılarının devamını dilerim 😃😃😃
Türkçe
28
17
390
28.3K
Beyefendi
Beyefendi@beyefendi_X1·
🗣️Sergen Yalçın: Devre arası yaptığım değişimi Türkiye'de hiç kimse yapamaz bir defa. 🎙️Candaş Tolga: Ne yaptın ki mesela? 🗣️Sergen Yalçın: 9 tane oyuncu gönderdim, ve yerine aldığım oyuncular hepsi bugün Dünya Kupası'nda oynuyor. Beşiktaş'ın bundan sonraki senesinde kadroda iskeleti olacak hangi oyuncular konuşuluyor? Benim aldığım. (Kafa Sports)
Beyefendi@beyefendi_X1

Candaş Tolga: 2 tane maç kazanmış olsalar saçlar ikon olurdu Sergen Yalçın: Ya Barış yani sen de saçını öyle yapma. Sen Rizelisin abi sonuçta Candaş Tolga: Hocam sen de rizelisin Sergen Yalçın: Tamam benim saçım öyle mi? Candaş Tolga: Ya ne alakası var hocam Rizelilikle bunun yani Sergen Yalçın: Ya o saç modeli nedir öyle ya? Candaş Tolga: Yakışmış ben sevdim valla hocam. Ama sen benim saçlara da sallıyorsun. Sen kendin gibi olmayan herkesin saçına da bir şey söylüyorsun Sergen Yalçın: Ya Barış'ın saçları normal mi?

Türkçe
122
11
766
856.7K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@HaberKartali kötü insansın, kötü beşiktaşlısın, kötü teknik direktörsün, bunları daha çok duyacaksın.
Türkçe
0
0
0
27
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@HaberKartali Senin yüzünden yıldızımız Rafa Silva'dan, genç yeteneğimiz Demir Ege'den olduk, sen gittin ama onlar geri gelmez artık, o yüzden sana kinimiz bitmeyecek.
Türkçe
1
0
1
550
Haber Kartalı
Haber Kartalı@HaberKartali·
Sergen Yalçın: "Beşiktaşlı eski futbolcular var. Bir de benim eski takım arkadaşlarım. Bunlar TV'ye YouTube'a çıkıyorlar. Dünyadan haberleri yok. Sürekli bel altı vurmaya çalışıyorlar. Ayıp size, utanın. Ne antrenörlük yapabiliyorlar ne yorumculuk yapabiliyorlar. Gündeme gelmek için onu bunu eleştiriyorlar. Ben izlemedim. Bana görüntü atıyorlar. Kulüpte göreve gelmek için bu işleri yapıyorlar. Kalleşler bunlar. Benim eski futbolcu arkadaşlarım var."
Türkçe
100
27
955
156.1K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@jreichelt 😂Amerikalıların sizin bu CO2 emisyonu saçmalığınızı hiç ciddiye almayışı beni çok keyiflendiriyor.
Türkçe
0
0
0
5
Julian Reichelt
Julian Reichelt@jreichelt·
In Dallas sind gerade 32 Grad. Das Stadion, in dem gerade 94.000 Menschen Argentinien gegen Österreich sehen, ist mit gigantischen Klimaanlagen auf ca. 22 Grad runtergekühlt. Und wir reden in Deutschland darüber, wie wir das Weltklima retten.
Deutsch
1.1K
2.8K
33.5K
1.2M
Naz hanım
Naz hanım@Nazlma7·
Farklı bir ülkede yaşama imkanınız olsa nerde yaşamak isterdiniz ?
Türkçe
46
0
62
3K
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@1903Cakmakoglu birde hayatının önemli bir olayına geç kalabilmeyi benim mantığım almıyor zaten.
Türkçe
0
0
0
12
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@1903Cakmakoglu 1 dakika geç geldim almadılar, ya senden 1 dakika sonra da başkası gelecek, ondan 1 dakika sonrada bir başkası, bir yerde çizgiyi çekmek zorundalar yoksa sonu gelmez.
Türkçe
1
0
0
70
Alişan Çakmakoğlu
Alişan Çakmakoğlu@1903Cakmakoglu·
Bankalar, saat 15:59:59’a kadar EFT ücreti almıyor. 1 saniye sonra yani 16:00:00’da EFT ücreti alıyor. O 1 saniyede yaptın yaptın yapamadın paşa paşa EFT ücreti ödersin. Sınav kapısı da öyle. 1 saniye erken girmezsen kapıda kalırsın. Çok ağladınız.
Türkçe
3
0
28
3.3K