Sabitlenmiş Tweet
Emrah G
28.4K posts

Emrah G
@emrgven
Sadece Atatürk'ü ve Atatürk'ü sevenleri seven hesap Cahille muhabbeti kesmiş kişi Anti-Globalist! Anti-Woke, Anti JSW 🇹🇷 TÜRK ig : emguven
İstanbul, Türkiye Katılım Ocak 2018
777 Takip Edilen596 Takipçiler

Dünya kupasını bahane eden Beşiktaş yönetimi Gittens boşta Hojberg Dünya kupasında değil,vlahohic boşta çok istediğiniz Ouattara boşta siz kimi kandırmaya çalışıyorsunuz kampın başlamasına 1 haftadan az kaldı olmayan planınızın Allah belasını versin çok güvendiğiniz Önder Özen kurtarır sizi kongreden ağlayarak gidince
Türkçe

@ErkaniHarbiyye had bilinmiyor, sınır bilinmiyor hep bir abartı, hep bir gösteriş.
Türkçe

🇹🇷Dünya Türklerden nefret etmiyor ama sevmiyor da çünkü kendimizi sürekli satan, tanıtan pozisyondayız. Sebebi tarihimiz veya kültürümüz değil sadece boş özgüven. Sürekli kendini ispat etme ve kabul görme gayreti içindeyiz. Oğlanın okulda hocaya birisi kula battaniyesi ve baklava getirmiş. Herkes bir sade çiçek getirmişken bu farklı olma gayreti neden?
Baklava ağır diye, battaniye de maddi değere sahip hediye olduğu için iade ediliyor kadın dışarıda diyor ki "Bunlar gizli ırkçı. Dertleri bizimle"
Beyinsiz işte
Diğer Norveçli, Somalili, Filistinli bunu yapmadı aptal bir sen akıllılık ettiğin için diğerlerinin üstüne çıkma gayreti olduğunu onlar da görüyor.
Anlamıyorum şu kompleksi bir türlü ya?
Bu yılışık kabul görme gayretini sürekli görüyorum. Niye?
Burada Norveççe için kursa gidiyordum. Dini bayrama rast geldi. Kursta benden 6 ay önce başlamış olan biri vardı Türk. Petrol mühendisi.
Türkiye’den gelen koliyi açıyor, içinden lokum, Türk kahvesi, Türk çay bardakları, kuru kahveci Mehmet efendi paketleri, akide şekeri, Giresun fındığı, cezerye, bir kaç da el örgüsü patik çıktı. Herkes masaya bir tarçınlı çörek, bir çiçek koymuş. Bizimki masaya bu şark kervanını serince Norveçli hoca bakıyor, “Bu nedir?” diyor. Bizimki de gururla “Türk misafirperverliği” diye göğsünü gere gere anlatıyor. Öğretmen diyor ki “Bunu paylaşamayız, şekeri çok yüksek, ayrıca bu patikler el emeği, maddi değeri var, iade et.” Bizimki koridorda mırıldandı şikayetle: “Bunlar kendini bir bok sanıyor, hepsi gizli oryantalist. Dertleri bizim kültürümüz.”
Hayır abim, hayır!
sen salaksın.
Aynı derste Alman hiçbir şey getirmemiş, Faslı getirmiş hurma, kimseye birşey dememişler. Çünkü Faslı paylaşmak için getirmiş, sen kendini padişah sofrasıyla ispat etmeye çalışıyorsun. O yetmezmiş gibi bir de kalkıp “bizim kültürümüz böyle” diye kalkan yapıyorsun.
Bitmedi, bir doğum günü partisine davetliydik. Herkes elinde bir şişe şarap ya da bir demet çiçekle gelmiş. Bizden biri geldi kucakta koca bir hediye paketi, içinde işlemeli çini tabak, kenarında Türk kahvesi takımı, yetmezmiş gibi annesinin veya karısının elleriyle açtığı yufkadan börek. Ulan adamın yerine ben rezil oldum Türk olduğum için.
Ev sahibi kadın, paketi açınca rengi attı, “Bu çok fazla, kabul edemem” diyor. Bizimki hemen diklenip “Kültürümüzde böyle, biz böyle severiz.” Kadın partiden sonra eşine demiş ki “Bunlar neden hep böyle? Sanki bizden bir şey bekliyorlar.” Yok beklemiyorlar aslında, sadece varlıklarını kabul ettirme çabasındalar. Ama bunu öyle bir abartıyorlar ki, karşı taraf rahatsız oluyor. Oysa Polonyalı da getirse bir şişe votka, kimse demiyor “Bu fazla.” Çünkü Polonyalı bunu doğal yapıyor, bizimki “Bak ben Türk’üm, bak ne kadar cömertim” diye bağıra bağıra yapıyor. Cömertim diye poz yapan adam aralığa doğru vergi iadesi almak için bin takla atıyor.
Arkadaş anlattı.
Kanada’da dil okulunda sınıfa bir Türk öğrenci geliyor. İlk hafta herkese Türk kahvesi yapıp fal bakmış. İkinci hafta sınıfa baklava getirmiş. Üçüncü hafta herkese nazar boncuğu hediye etmiş. Dördüncü hafta sınıftaki Meksikalı çocuk dayanamamış demiş ki “Dostum, biz zaten seni seviyoruz. Kendin ol yeter.” Bizim çocuk dondu kaldı. Sonra bana anlattı, diyor
Arkadaş demiş ki “Oğlum sen kendini Türklük elçisi mi sandın? Sınıf burası, fuar standı değil.” bozulmuş tabi...
Antalya’da beş yıldızlı otelde gördüm. Bizim Türk animatörler her akşam Türk gecesi yapıp halay çekiyor, turistlerin eline Türk bayrağı tutuşturup “Türkiye’yi seviyor musunuz?” diye bağırıyor. Müdüre dedim ki “ya, insanlar tatile geldi, siyasi mitinge değil. Türkiye'yi sevmese niye gelsin?”
İspanya'da da İspanyol gecesi yapılıyor, flamenko gösterisinde, kimse kimseye İspanya bayrağı sallattırmıyor. Çünkü onlar eğlence sunuyor, biz kimlik ispatı yapıyoruz. Sonra da “ırkçı bunlar” diye ağlıyoruz.
Bir ecnebi memleketinde görmeyeceğiz ikramı siz de bir ecnebiye göstermeyin. Devletler arası mütekabiliyet neyse onu yapın!
Fazlası ve fazla hediye sizi düşürür.
⏬

Türkçe

Przed wizytą Erdogana w Polsce będziemy musieli się nieźle postarać, a pewnie i tak nie pobijemy w tym Turków. Mają rozmach! O wizycie prezydenta RP Karola Nawrockiego w Turcji trąbiły wszystkie tureckie kanały TV, a ceremonia powitania wygląda jak święto narodowe.
📹@HubnerrMax
Polski

@Jeaqueliness ama bunu yinede sigaranın faydası gibi düşünmeyin bağışıklık sisteminiz, nasılsa sigara tarafından baskılandıkları için bunlarla savaşmayı öğrenmiyor yani işin başlangıç noktası yine sigara içmek, ama 30 yıl sigara içtikten sonra tamamen bırakmak riskli.
Türkçe

@Jeaqueliness sigara hücrelere zarar verdiği gibi virüs, bakteri vs. lere de zarar veriyor, baskılanıyorlar, sigarayı bırakınca serbest kalıyorlar.
Türkçe

@yavuz_invest bütün sahiller sonradan görme öküzlere göre dizayn edilmiş durumda, şezlonga lahmacun servisi, localar vs.
Türkçe

@yavuz_invest geriler kardeşim ben denize girmek için neden para vereyim ki, böyle saçmalık nerede var?
Türkçe

@kartalanalizcom Madem hedefin yoktu, bari takıma 2 genç monte edip öyle gitseydin, son maçınca bile kiralık cengizi oynatıyordun. Beşiktaş'ı zerre düşünmeyen bir adamsın.
Türkçe

@eliftabiki1 @ruhsuzejderha bende pek ot sevmem, uzak doğu mutfağı filan no no no
Türkçe

@ruhsuzejderha Hep et üzerine o yüzden ben pek sevmiyorum sanırım ☺️
Türkçe

@ekgedik1903 bu adamın update özelliği yok, bir futbolcuyu ilk gördüğünde kafasına nasıl yazıyorsa ondan sonra hep öyle görüyor, o yüzden ne gençlerdeki gelişmeyi görebiliyor ne yıldızların bittiğini tükendiğini
Türkçe

🗣️Sergen Yalçın: Devre arası yaptığım değişimi Türkiye'de hiç kimse yapamaz bir defa.
🎙️Candaş Tolga: Ne yaptın ki mesela?
🗣️Sergen Yalçın: 9 tane oyuncu gönderdim, ve yerine aldığım oyuncular hepsi bugün Dünya Kupası'nda oynuyor. Beşiktaş'ın bundan sonraki senesinde kadroda iskeleti olacak hangi oyuncular konuşuluyor? Benim aldığım.
(Kafa Sports)
Beyefendi@beyefendi_X1
Candaş Tolga: 2 tane maç kazanmış olsalar saçlar ikon olurdu Sergen Yalçın: Ya Barış yani sen de saçını öyle yapma. Sen Rizelisin abi sonuçta Candaş Tolga: Hocam sen de rizelisin Sergen Yalçın: Tamam benim saçım öyle mi? Candaş Tolga: Ya ne alakası var hocam Rizelilikle bunun yani Sergen Yalçın: Ya o saç modeli nedir öyle ya? Candaş Tolga: Yakışmış ben sevdim valla hocam. Ama sen benim saçlara da sallıyorsun. Sen kendin gibi olmayan herkesin saçına da bir şey söylüyorsun Sergen Yalçın: Ya Barış'ın saçları normal mi?
Türkçe

@HaberKartali kötü insansın, kötü beşiktaşlısın, kötü teknik direktörsün, bunları daha çok duyacaksın.
Türkçe

@HaberKartali Senin yüzünden yıldızımız Rafa Silva'dan, genç yeteneğimiz Demir Ege'den olduk, sen gittin ama onlar geri gelmez artık, o yüzden sana kinimiz bitmeyecek.
Türkçe

Sergen Yalçın: "Beşiktaşlı eski futbolcular var. Bir de benim eski takım arkadaşlarım. Bunlar TV'ye YouTube'a çıkıyorlar. Dünyadan haberleri yok. Sürekli bel altı vurmaya çalışıyorlar.
Ayıp size, utanın. Ne antrenörlük yapabiliyorlar ne yorumculuk yapabiliyorlar. Gündeme gelmek için onu bunu eleştiriyorlar. Ben izlemedim. Bana görüntü atıyorlar.
Kulüpte göreve gelmek için bu işleri yapıyorlar. Kalleşler bunlar. Benim eski futbolcu arkadaşlarım var."
Türkçe

@jreichelt 😂Amerikalıların sizin bu CO2 emisyonu saçmalığınızı hiç ciddiye almayışı beni çok keyiflendiriyor.
Türkçe

@1903Cakmakoglu birde hayatının önemli bir olayına geç kalabilmeyi benim mantığım almıyor zaten.
Türkçe

@1903Cakmakoglu 1 dakika geç geldim almadılar, ya senden 1 dakika sonra da başkası gelecek, ondan 1 dakika sonrada bir başkası, bir yerde çizgiyi çekmek zorundalar yoksa sonu gelmez.
Türkçe











