SopranoJk

1.9K posts

SopranoJk banner
SopranoJk

SopranoJk

@kotot03

Akışın tam tersi, tam bağımsız, daima muhalif, kişisel düşünceler.

Katılım Kasım 2025
98 Takip Edilen89 Takipçiler
SopranoJk retweetledi
A.S.
A.S.@ODNMZ1·
Konu Sergen filan değil. Bu hadsizliğin, cahilliğin biryerlerde cevap bulabiliyor olması. Beşiktaş taraftarı ciddi şekilde son 7/8 yılda negatif anlamda değişime girmiş. Bu değişimde de bu alttaki kendine yayıncı diyen elemanların çok rolü var. Beşiktaş bu saatten sonra taraftarına rağmen başarılı olabilirse olur onun dışında ilk 3 dışında bir hedefimiz olmaz. Bu adamlar sahneden inmedikçe Beşiktaş hiçbir adım atamaz. Bu tehlikenin boyutunu tahmin bile edemiyorsunuz. Yaşayarak görürsünüz.
OnyxPulse@OnyxPulse0

Hasan Arda Kaşıkçı, Sergen Yalçın’ın “boş beleş YouTuberlar” açıklaması hakkında konuştu: “Ben ne kadar boş beleşsem, emin ol sen de o kadar kötü hocasın.”

Türkçe
27
16
109
13.8K
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@erildemokrat Adam kendi istemiştir ajax gitmek davitaş almak lazım bu arada diğeri berbat adam.
Türkçe
0
0
0
81
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Toreria lige inanılmaz uyum sağladı çabuk 6 numara yıllardır gsyi sırtlıyor. Biz bu yıllarda kağnı gibi iki adam aldık ndidi ve musrati. Mesela bu transferler hangi akla göre yapıldı. Bütün Anadolu takımları geçiş oynayacak sana niye yavaş 6 alıyorsun?
Türkçe
0
0
0
13
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Montella isimli aparat ABD maçı son maçı olmazsa bütün halkımıza yazıkların olsun.
Türkçe
0
0
0
22
Rikiishi Toru
Rikiishi Toru@Magicianreddo·
@kotot03 Sopranos kitlesinin ne zamandan beri şu derece aptallaştı merak ediyorum. Üzücü
Türkçe
1
0
0
21
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Ömrüm boyunca Beşiktaş taraftarının Sergen e niye nefret duyduğunu anlayamayacağım gerçekten enteresan
Türkçe
63
5
101
10.3K
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Cr7 baba ben de olan yerin bambaşka evi yıktık gole sevinirken
Türkçe
0
0
1
34
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@emrgven Abi rafa ne alaka ya adam dümen yapmış onuda savunmayalım
Türkçe
1
0
0
25
Emrah G
Emrah G@emrgven·
@kotot03 Gitti diyeyediği Rafa Silva , Demir Ege geri mi gelecek ? Nefretim hiç bitmeyecek
Türkçe
1
0
0
42
Nexus Sports
Nexus Sports@nexustransfer·
Vincenzo Montella, ABD maçında kalede Mert Günok’u oynatmayı planlıyor. (Takvim) Savunmada Ozan Kabak’ın görev alması, orta sahada Salih Özcan ve Can Uzun’un forma giymesi ve ileri uçta Deniz Gül’ün yer alması bekleniyor.
Nexus Sports tweet media
Türkçe
493
5
489
159.9K
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
Mesele Vincenzo İtaliano getirmek değil. Bir mentalite kurmak bir sisteme karar vermek Beşiktaş hücum gegen oynayacaksa min 10 yıl oynamalı. Her hocaya sıfırdan transfer yapılmaz. Gelen giden her hoca aynı oyunu istemeli.
Türkçe
0
0
2
164
recep genç
recep genç@GenInebol·
@kotot03 Sergen Yalçın’ı Beşiktaş’ın önüne koyanlarda hep buna benzer yorumlar görüyorum
Türkçe
1
0
0
43
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@pasalimani34 Benim sana kardeşim diyebileceğim bir yaştayım büyük ihtimalle ama konuyla alakasını anlamadım.
Türkçe
1
0
0
55
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@cryptokartali Başka bir gerçeklik bu candaş tvde yalvarıyorum çıkması için ne zaman isterse gelsin dedi defalarca
Türkçe
1
0
0
19
Crypto Kartalı
Crypto Kartalı@cryptokartali·
@kotot03 tam tersi o ne zaman çıkıp konuşacak olsa durduruldu. bak tekrar ediyorum hiç sevmem arat'ı. ama bakıyorsun anç ve adalı'nın verdiği zarar ondan daha fazla. 100 milyon para harcadı mı harcadı ama adalı 200 harcadı şimdiye kadar. hepsi külliyen zarar.
Türkçe
1
0
0
21
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@cryptokartali Çıksın anlatsın diye yalvarıldı adama çıkmayan kendisi çıksın açıp dinleyecek ilk adam benim. Arat savunulabilir bir adam değil linç edilecekti dua etsin adalıya ve adalının korumalarına.
Türkçe
1
0
0
15
Crypto Kartalı
Crypto Kartalı@cryptokartali·
@kotot03 benim bir de aklıma takılan şu var mesela. hasan arat istifa ettikten sonra candaş'a çıkıp konuşacaktı hain ilan edildi. sonra kurulda konuşacaktı yumruklandı. arat'ı sevmem eyvallah da neden biz onu hiç dinleyemedik de hep anç ve adalı anlattı bize onu ve onun dönemini?
Türkçe
1
0
0
32
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@Nebi322 Senin fikrindir önümüzdeki 5 sene içinde bu noktada olacağını düşünmüyorum hayırlısı olsun.
Türkçe
0
0
2
38
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@naftalinzede Sabahtan beri dert anlatıyoruz jknın bu hale gelmesinin sebebi 2 3 hesap
Türkçe
0
0
1
22
ege9645👷🦅🐎
ege9645👷🦅🐎@naftalinzede·
mayıstan beri Beşiktaş taymından uzak durmaya başladım kafam rahatladı bu süreçte yaptığım gözlemleri neticesinde Zeka seviyesi olarak Gs >fb> jk> ts şeklinde bir zeka sıralaması yaptım herkese tavsiyem bir an önce bu salak gruptan çıkın kafanız rahatlıyor kimseyle uğraşmayın
Türkçe
2
0
22
592
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@selimbilir71 Dostum bu dediklerinde hem fikirim ben seninle çok yanlışlar yaptı zaten yorumculuk işinde nefrete bunlar için gerek olduğunu düşünmüyorum. Nefret montelladan edilir mesela bana göre.
Türkçe
0
0
0
156
selim bilir
selim bilir@selimbilir71·
@kotot03 Çok basit dediği ile uyguladığı arasında felaket fark olmaması . Örnek olarak 3.5 oyuncu sayıyor onlar kim bende yok diyor getirdikleri begenmediklerinden 10 gömlek aşağı. Normalde bunun sana yetmesi lazım ama yetmeme.sebebi ya berenersiniz ya arkadaşın yada başka birşey
Türkçe
2
0
0
197
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@dondestatalento Bu doğru bir bakış açısı. Kim kısmına katılmıyorum kalanına katılıyorum.
Türkçe
0
0
0
51
FsAlejandro
FsAlejandro@dondestatalento·
@kotot03 Sergen kim nefret duyalım. Kendi kendini itici yapıyor. Kimsenin kale aldığı yok. Geldi başarısız oldu sadece büyütmemek lazım.
Türkçe
1
0
1
66
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@Pi7038992463412 @_AnarChe_ @sadesiyah_1903 Görmesini gören göze her şey ortada. Bu işler çok siyasi olmuş açıklamasından sonra Beşiktaş’ın başına gelenler ligde kimsenin başına gelmedi. Ha hoca Konya maçında facia yarattı oda onun suçu
Türkçe
1
0
0
42
TÜRK🇹🇷🇹🇷🇹🇷BJK🇹🇷🤘
@_AnarChe_ @kotot03 @sadesiyah_1903 İstatistiklere bak.. Sergen Yalçın'ın başarısız olarak gözükmesinin nedeni.. Beşiktaş maçlarında yapılan hakem hatalarıdır.. futbolcu kalitesinin yetersizliğidir.. ve kurulan tezgahı bozmaya çalışmasıdır.. futboldan anlamayanda yorum yapıyor.. +2 kupası var.. 3.sünede etkisi .
Türkçe
2
0
2
40
SopranoJk
SopranoJk@kotot03·
@amedliskenverso Hoca Beşiktaşlı yanlış yapmış vs olabilir ama Beşiktaşlı yakın çevresinden yüzde yüz teyitli bilgi bu. Garip garip youtuber sallamalarına girmeyelim lütfen.
Türkçe
1
0
1
169
Enes Can Şahin
Enes Can Şahin@amedliskenverso·
@kotot03 Fenerli Beşiktaş'ın başındaki hocaya yok şöyle yok böyle konuştu o adamın yerine gelip daha beter etti Üstteki maddeden dolayı karakterinden şüpheliyim çünkü Beşiktaşlı olsa Beşiktaş hocasına kumpas kurmaz.
Türkçe
1
0
1
193