Olli Englund

4.5K posts

Olli Englund banner
Olli Englund

Olli Englund

@englund_olli

Omistautunut urheilulle, kaikilla tavoin ja asenteella.

Katılım Şubat 2013
272 Takip Edilen239 Takipçiler
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@jnshaapala @kiisselikise On kai siinä ero ootko mukana tilanteessa aloitteellisena osapuolena heilumassa kuin vieteri vai oletko vain paikalla. Vaikkei Heikkilä ihan staattisena tossa ollu niin oli siinä Kostilaisen suht aktiiviseen heilumiseen aika paljon eroa. Mut en ny ois parkunu Fortierin 1 kakulle
Suomi
0
0
0
60
Joonas Haapala
Joonas Haapala@jnshaapala·
@englund_olli @kiisselikise Tavallaan ymmärrän, mutta luulin että näissä rankaistiin siitä poikittaisesta - ei niinkään siitä mitä tapahtuu ennen H-hetkeä.
Suomi
2
0
0
95
Joonas Haapala
Joonas Haapala@jnshaapala·
Ihan tällai SaiPan miehenä täytyy sanoa, että helkkarin erikoinen tuomio. En näe eroa Fortierin poikkariin Kostilaiseen. #Liiga
Liiga@smliiga

#Liiga'n kurinpitodelegaatio on käsitellyt lauantain #SaiPa#KooKoo65-ottelusta kurinpitokäsittelyyn asetetun KooKoon Jiri Pärssisen tilanteen. Pärssiselle määrättiin tapahtumasta yhden ottelun pelikielto. Lue kurinpitopäätös ➡️ liiga.fi/fi/uutiset/koo…

Suomi
5
0
23
7.8K
Kalle Kiiskinen
Kalle Kiiskinen@kiisselikise·
@jnshaapala Ainoa ero ehkä edeltävä tilanne. Kostilaiselta tuli selkeä ryntäys, johon Fortier reagoi (mainittiin myös kurinpitopäätöksessä). Pärssinen itse vetää poikkarilla Heikkilän nurin ja sitten perään poikkarin naamaan.
Suomi
3
0
3
577
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@MiikaRsnen2 @dasb00t Oli sitte päivän selviä jäähyjä aivan kaikki. Molemmille tulleet. Ja paljon jäi viheltämättä vielä.
Suomi
0
0
0
48
MiikaRsnen
MiikaRsnen@MiikaRsnen2·
@dasb00t Oli tänää muute vähä hepposia jäähyjä kookolle. Saipalaiset tykkää sukeltaa
Suomi
2
0
0
478
Janne Onnela
Janne Onnela@dasb00t·
KooKoo on kone! KooKoo ansaitsisi täyden viime kauden "SaiPa-ilmiö" kohtelun. Sankaritarinat Myrrästä, pelaajista, kaupungista, kaupunkilaisista jne jne. Uskomattoman pienellä mediahuomiolla painamassa täydellä dominanssilla liigafinaaleihin. #justsayin #kookoo #liiga
Suomi
10
2
113
12.5K
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@mkeskihe Tämä viikko on ampunut tuonkin argumentin alas. On täysin järjenvastaista että 30c maksaa sähkö yöllä. Väkisinkin tulee mieleen että halpaa joulukuuta paikataan nyt oikein olan takaa.
Suomi
0
0
0
11
Mika Keski-Heikkilä
Mika Keski-Heikkilä@mkeskihe·
@englund_olli Sähkönhinta-inflaatio vaikuttaa osaan sähkönkäyttäjistä. Onneksi osa kuluttajista pystyy joustamaan ⚡️-käytössään ja siirtymään pörssisähköön. Ja lisääntynyt hintahajonta on luonut uuden ansaintamahdollisuuden joka saadessaan toimia markkinaehtoisesti tulee pienentämään hajontaa
Suomi
1
0
0
36
Mika Keski-Heikkilä
Mika Keski-Heikkilä@mkeskihe·
⚡️Tammikuu 2026 #sähkönhinta-keskustelussa - onko vielä näkynyt esitystä, jossa valtion pitäisi maksaa #pörssisähkö-asiakkaille kompensointia? Vaikka 🇫🇮 on edullisin 🇪🇺! Ks. spottihinnan päivä-ka 👇 #Ember, meidän hinta EU-verhokäyrän minimi vuonna 2025! 1/x
Mika Keski-Heikkilä tweet media
Suomi
3
0
4
699
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@EsaVakkilainen @TimoLaitinen555 @pirijanne Esa, mitä hyvää näet kansantaloudelle siitä että emme saisi enää 4,5snt sähkösopimuksia vaan maksamme siitä 7-8snt? Palkat ei "ihan" samalla tavalla ole nousseet. Huonoja puolia nään itse ainakin kohtuu paljon.
Suomi
0
0
1
11
Janne Piri 🦫
Janne Piri 🦫@pirijanne·
Kohta menty viikko ilman oikein minkäänlaista tuulisähkön tuotantoa. Onneksi toi Pohjois-Ruotsin siirtolinja valmistui ajoissa, ilman sitä mentäis helposti 30-40c keskihinnoissa sähkölle. Ilman perustuotannon lisäystä tämä tilanne tulee vielä kriisiytymään. Suunta on nyt väärä.
Janne Piri 🦫 tweet media
Suomi
35
16
244
6.6K
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@mkeskihe Se että pörssisähköllä saat (pl.tammikuu) pelattua keskihinnan n. 6c tienoille antaisi omaan makuun silti fiilistä että prosenteissa reaalimaailmassa hinta on noussut ja paljon.
Suomi
1
0
0
23
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@mkeskihe Sitten kun tutkitte kuluttajien ostovoiman heikentymistä, voinee jotain tämänkin aiheen piikkiin pistää. Sähkönhinta ollut mielenvikainen koko tammikuun. Jos miettii nousua käytännössä,2020 oli 24kk sopparin hinta 4,5c/kwh ja nyt n. 7,5c niin miten saat tämän samalle tasolle?
Suomi
1
0
3
46
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
Jokaisen NHL-fanipojan joka kotimaista liigaa painaa alas, pitäisi katsoa Washington-Rangers peli. On ehkä ammattilaistasolle paskin kiekkopeli tasoltaan koskaan. #Liiga #NHL
Suomi
0
0
1
279
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@pepoik @ToniLotjonen Junioreissa ainakin poikapuolella hämmentävän paljon vieläkin käytössä. Ei varsinaisesti aina ole tae viihdyttävyydestä.
Suomi
0
0
0
14
penttipo
penttipo@pepoik·
@ToniLotjonen @englund_olli Näin katsojan näkökulmasta olen samaa mieltä tuon pelitavan puuduuttavuudesta. Kovin staattista ja tylsää. Onko koskaan kokeiltu koko kentän mies-/naisvartiointia? Voisi muuttaa ratkaisevasti pelin dynamiikkaa ala koripallo.
Suomi
2
0
0
62
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
Onko aika todeta että tuo @ToniLotjonen hehkuttama "hidas peli" on mennyttä aikaa. Hyökätään kun paikka ja sitten puolustetaan kun ollaan ilman palloa. Tuo alakolmion jauhaminen karkoittaa menestyksen lisäksi katsojatkin. #salibandy #mmkisat
Suomi
2
0
2
2.4K
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@ToniLotjonen 1. Ja 2. Erää en katsonut mutta 5 min pelattu 3. Erästä eikä Sveitsi kertaakaan ole pysäyttänyt hyökkäystä, vaan puolinopeasti tai suoraan ylös haastaen vastustajaa.
Suomi
1
0
1
461
Toni Lötjönen
Toni Lötjönen@ToniLotjonen·
@englund_olli Minulla ei ole suosikki pelitapaa. Oikea pelitapa riippuu aika monesta tekijästä ja lähtökohdasta. Nyt esimerkiksi Sveitsi tuhoaa ”hitaalla pelillä” eli vahvalla kontrollilla materiaaliltaan ylivoimaista Ruotsia. #salibandy
Suomi
2
0
10
2.1K
Mikael Korhonen
Mikael Korhonen@Mikulitsi·
@englund_olli Sitä paitsi säbä kuitenkin aina on ollut vastahyökkäyspeli. Ainakin sellane kuva on mulla ollut aina.
Suomi
1
0
0
232
Matsisapuskat
Matsisapuskat@matsisapuskat·
Kaksi höyrymakkaraa ja pillumehu KalPa:n matsissa (@KalPa_Hockey, Liiga) 💶: 6,50 €
Matsisapuskat tweet media
Suomi
13
1
113
23.1K
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
#Jokerit kerää kavereita taas näillä uusilla pelaajahankintavuodoilla mediaan. Sitten ihmettelevät miks monella on oksennuksen maku suussa seurasta. Eivät ole vahinkoja vaan täysin harkittuja tekoja. #SaiPa #Jokerit #Liiga
Suomi
1
0
2
491
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@ak_850 Voidaan saldoon lisätä Niinisaaren loukki.
Suomi
0
0
0
24
Aki Pennanen
Aki Pennanen@ak_850·
Kyllä noita ottelu-tähtiä annetaan välillä ihan hatusta. Antti Tyrväinen ruman 3-7 kotitappion jälkeen ottelun 3 tähti. Illan saldo miehellä tehot 0+0 +/- lukema -3 ja no jotain posia 1 laukaus sentään. #Liiga #alumnitähdet #raati #Tyrväinen #JYP #SaiPa
Suomi
1
0
4
555
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@KoljonenJuha Potkaseeko toi KalPan pelaaja nyyteille tossa? Meinaa sit alkaa kunnon läpsiminen vasta
Suomi
0
0
0
591
Juha Koljonen
Juha Koljonen@KoljonenJuha·
Harvinaisen törkeä temppu #SaiPa'n tsekkijunnulta. Montako peliä laitetaan? #KalPa
Suomi
18
2
73
51.9K
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@VKupari @makinenantti Tasaisuus ja yllätyksellisyys on se juttu. Kilpailu joo mutta jos kohta rakennetaan sellainen järjestelmä että 5 seuraa karkaa taloudellisesti omille luvuille, häviää mielenkiinto
Suomi
0
0
0
20
Ville Kupari
Ville Kupari@VKupari·
@makinenantti Kaks ylös ja kaks alas. Runkopelipäivät ja molemmille eri päivät. Eikö tässä voittaisi molemmat sarjat? Ei merkityksettömiä matseja. Kilpailu pitää mielenkiinnon yllä kaikkialla. Itse en liigaa ole vuosiin seurannut, mutta pelkät spekulaatiot saanu kiinnostuksen heräämän.
Suomi
1
0
0
1.3K
Antti Mäkinen
Antti Mäkinen@makinenantti·
Joukkueiden kulurakenteen erot liigassa ovat käsittämättömät. Jos avoin kilpailu ja Jokerit ylös ei tapahdu, monta seuraa menee konkurssiin. Tämä on tieto. Jos nyt leikitään ”urheilullisella” ratkaisulla, sillä on järjettömät negatiiviset vaikutukset.
Suomi
36
1
109
58.2K
Olli Englund
Olli Englund@englund_olli·
@iMikkoJ @makinenantti @kime4kids Ei varmasti absoluutiselta pelitaidoiltaan ollut se kynnys, maailman meno erilaista silloin. Jos parhaat olisivat 80 luvulla pitäneet olla NHLssä olisi koko punakone siirretty sinne. Suomessakin paljon pelaajia jotka nykypäivään siirrettyinä olisivat tehneet komean uran NHLssä
Suomi
1
0
0
32
Mikko Jokinen
Mikko Jokinen@iMikkoJ·
@englund_olli @makinenantti @kime4kids No niin. Mistä seuroista mainitsemasi pelaajat tulevat? Mikä kohta ajatuksissani vuotaa? Koko NHL on muuttunut ja 90-luvun puolivälissä eurooppalaisia pelaajia oli n. 15%, nykyisin n. 30%. Ennen oli Euroopasta hyvänkin pelaajan huomattavasti vaikeampaa päästä sinne.
Suomi
1
0
0
85