
@jnshaapala @kiisselikise On kai siinä ero ootko mukana tilanteessa aloitteellisena osapuolena heilumassa kuin vieteri vai oletko vain paikalla. Vaikkei Heikkilä ihan staattisena tossa ollu niin oli siinä Kostilaisen suht aktiiviseen heilumiseen aika paljon eroa.
Mut en ny ois parkunu Fortierin 1 kakulle
Suomi




















