Erkan Uğuz

1.5K posts

Erkan Uğuz banner
Erkan Uğuz

Erkan Uğuz

@erkanuguz

Türk hekimi 🇹🇷 Kardiyoloji uzmanı - girişimsel kardiyolog #Galatasaray'lı

MERSİN Katılım Temmuz 2010
169 Takip Edilen130 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
Büyük bir güvenle satın aldığım 2026 model Jeep Compass summit aracım, henüz 16 günlük ve 780 kilometredeyken motor arızası vererek hararet yaptı ve yolda kaldı. Yetkili servis, kalorifer peteği kaynaklı bir arıza nedeniyle motor soğutma suyunun ciddi şekilde eksildiğini bildirdi. Sıfır kilometre bir araçta yaşanan bu nedenle aracımın ayıpsız misliyle değiştirilmesini talep ettim; ancak Jeep Türkiye değişim yerine onarım önerdi. Henüz 16 günlük ve 780 kilometredeki bir aracın ön göğüs panelinin komple sökülmesini gerektiren kapsamlı bir onarıma ihtiyaç duyması kabul edilemez. Fabrika çıkışında kusursuz olması gereken bir araç için servis müdahalesinin aynı güveni sağlaması mümkün değildir. Bu durum yalnızca teknik bir arıza değil, markaya duyduğum güvenin de zedelenmesidir. Talebim, aracımın ayıpsız misliyle değiştirilmesidir. Süreç sonuçlanana kadar gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim. @Jeep @JeepTurkiye @Stellantis #jeepcompass #jeep #sıfıraraç #tüketicihakları
Erkan Uğuz tweet mediaErkan Uğuz tweet media
Türkçe
117
59
583
510K
Erkan Uğuz retweetledi
Tüketici Deneyimleri
Tüketici Deneyimleri@tuketicideney·
Sıfır kilometre Jeep Compass, teslimden SADECE 16 gün sonra DAHA 1000 KM BİLE YAPMADAN motor arızası verip yolda kaldı; değişim talebi reddedildi. ♦️Takipçi şikâyeti: “Jeep markasından 2026 model sıfır kilometre Compass Summit paket aracımı 19 Mayıs 2026 tarihinde teslim aldım. Araç daha 16. gününde ve sadece 780 kilometredeyken, kalorifer peteği kaynaklı bir arıza nedeniyle su eksiltmeye başladı. Ardından motor arıza ışığı yandı ve hararet uyarısı vererek yolda kaldım. Sıfır ve bu kadar kısa süredir kullanılan bir araçta böyle bir arıza yaşamam, marka adına güvenimi ciddi şekilde sarstı. Jeep ile yaptığım görüşmelerde dosya açıldı. Ben aracın ayıplı olduğunu ve ayıpsız misli ile değişimini talep ettiğimi açıkça ifade etmeme rağmen, değişim talebim reddedilerek sadece parça değişimi ile onarım önerildi. Bu kapsamda tüm göğsün sökülerek kalorifer peteği değişimi yapılacağı, yani aracın bu kadar yeni olmasına rağmen ağır bir işlem göreceği belirtildi. Bu işlem yerine değişim talebimi tekrar ediyorum. Sıfır aldığım aracın bu kısa sürede böyle bir arıza yaşaması ve ağır onarım gerektirecek duruma gelmesi nedeniyle aracımın ayıpsız yenisi ile değiştirilmesini talep ediyorum. Değişim talebimin yeniden değerlendirilerek müşteri memnuniyetini esas alan bir çözüm üretilmesini istiyorum.”
Tüketici Deneyimleri tweet mediaTüketici Deneyimleri tweet media
Türkçe
19
22
164
113.3K
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@sevassmos Çok teşekkür ederim desteğiniz için. Herşeyi bilen kraldan çok kralcılara kulak asmıyorum tabi ki hukuk mücadelemi vereceğim.
Türkçe
0
0
1
127
D4162T enjoyer
D4162T enjoyer@sevassmos·
@erkanuguz mentler gerçek mi? 780 km yapmış bir arabanın yolda kalması kabul edilemez. bir de fabrikasyon hatalı olması hiç hiç kabul edilemez. yorumlar sizi caydırmasın hocam, peşini bırakmayın.
Türkçe
1
0
1
155
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
Büyük bir güvenle satın aldığım 2026 model Jeep Compass summit aracım, henüz 16 günlük ve 780 kilometredeyken motor arızası vererek hararet yaptı ve yolda kaldı. Yetkili servis, kalorifer peteği kaynaklı bir arıza nedeniyle motor soğutma suyunun ciddi şekilde eksildiğini bildirdi. Sıfır kilometre bir araçta yaşanan bu nedenle aracımın ayıpsız misliyle değiştirilmesini talep ettim; ancak Jeep Türkiye değişim yerine onarım önerdi. Henüz 16 günlük ve 780 kilometredeki bir aracın ön göğüs panelinin komple sökülmesini gerektiren kapsamlı bir onarıma ihtiyaç duyması kabul edilemez. Fabrika çıkışında kusursuz olması gereken bir araç için servis müdahalesinin aynı güveni sağlaması mümkün değildir. Bu durum yalnızca teknik bir arıza değil, markaya duyduğum güvenin de zedelenmesidir. Talebim, aracımın ayıpsız misliyle değiştirilmesidir. Süreç sonuçlanana kadar gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğim. @Jeep @JeepTurkiye @Stellantis #jeepcompass #jeep #sıfıraraç #tüketicihakları
Erkan Uğuz tweet mediaErkan Uğuz tweet media
Türkçe
117
59
583
510K
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
Firma bana resmi kanal olarak sadece telefon ile bir teklif iletti. Onu yazılı olarak talep ettim ancak markanın ne bir e posta ne bir yazılı iletişim kanalı yok. Hukuki sorumluluk nedeniyle de içeriği paylaşamam ama 7-8 gün süren bir incelemeleri oldu değişim talebimi reddederek telafi amaçlı bir teklif ile geri dönüş yapıldı. Karşımda tamamen ilgisiz bir kurum yok açıkcası.
Türkçe
0
0
1
112
Mehmet Burak Göktaş
@erkanuguz Erkan bey öncelikle çok geçmiş olsun. Jeep firmasının size resmi kanaldan yaptığı dönüşü de paylaşabilir misiniz?
Türkçe
1
0
1
111
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
Evet hocam 45 iş günüymüş ben 30 diye biliyordum. Orada bile kesin değişim olmayabiliyor sanırım mahkeme bilir kişi ile sonuca karar veriyor. Ama 45 iş gününden önce onarılsa da değişim için hukuki bir engel yok davanızı açabilir siniz. En azından jeep bu dönemde benle uzlaşmak için seçenekler sundu bayimiz en azından sıfır km eşdeğer bir ikame araç temin etti. Umarım volvo da sizi mağdur etmemiştir.
Türkçe
0
0
0
182
eGMnBorsa
eGMnBorsa@serkanari776·
@erkanuguz Hocam benim de 3000 km de elektrik Volvo aracım kendini kitledi . 11 mayıstan bu yana serviste . Çok araştırdım . Araç tamiri ile ilgili yapılacak bir şey varsa firma dan değişim talep etseniz de yasal olarak bir şey alamazsınız 45 iş günü içinde firma tamir edemezse değişim olur
Türkçe
1
0
2
2.2K
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@Kalaylioglu444 Biz de biraz oturduk gibi kalkmaya çalışıyoruz hocam teşekkür ediyorum desteğiniz için.
Türkçe
0
0
1
155
Oğuzhan Kalaylıoğlu⚖️
Oğuzhan Kalaylıoğlu⚖️@Kalaylioglu444·
@erkanuguz Merhaba Erkan Hocam, aynısı bende var, yaşadığınız sıkıntı için üzgünüm. Bu markanın Türkiye Servislerinde sorun. Zihniyet Avrupa değil Ortadoğu zihniyeti. Geleni çözümden önce kucağa oturtmayı düşünüyorlar.
Türkçe
1
0
2
184
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
Hocam kalorifer peteği bazı yerlerde klima radyatörü kondansör diye de geçen bir parçadan su sızdırmış ve motor soğutma suyunu (antifriz koyulan genleşme kabı) bitirmiş dolayısıyla motor hararet yapıp araç yolda kaldı ben baktığımda su bitmek üzere idi dibinde 30-50 cc kadar bir su kalmıştı. Motorun etkilenip etkilenmediğini henüz bilmiyorum çünkü parça henüz gelmedi gelmesi 3 hafta sürecek minimum araç zaten 15 gündür servisde. Bu parçayı değiştirmek için de ön göğüs panelinin vites kutusu dahil sökülmesi gerekti. Sökülmüş bir halde parça bekliyor.
Türkçe
1
0
0
598
saint
saint@rvndomtvpe·
@erkanuguz hocam servisten bilgi gelince günceller misiniz neden böyle bir arıza vermiş, kaçak nerdeymiş vs
Türkçe
1
0
0
629
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@Rj_16A Orta yol bulmak çok zor herkes sizin gibi düşünüyor yargı süreci uzar müşteri uğraşmak istemez diye ben uğraşacağım. Aslında iddia ettikleri gibi araç ayıplı değilse teklif ettikleri tutarı ben onlar vereyim takas edelim diyorum onu da kabul etmiyorlar.
Türkçe
0
0
0
82
Rj16
Rj16@Rj_16A·
@erkanuguz Türkiyede dava açıp misliyle değiştirenler oldu evet ama açtığı davayı kaybedenlerde olmuştur mutlaka. Birde bu tarz davalar 3-5 yıldan önce sonuca ulaşmıyor ve yıllarca sen mağduriyet yaşarsın. Tavsiyem aracı aldığın bayi ile konuşup orta yol bulman. Yinede sen bilirsin.
Türkçe
1
0
0
147
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@Life_of_jeje @YslAhmet @andmcetin Desteğiniz için çok teşekkürler. Ne hikmetse bir tek bizim milletimiz üreticiye destek tüketiciye köstek oluyor. Yabancılar da olayı şaşkınlıkla yorumluyor.
Türkçe
0
0
4
1K
J e J e C e M
J e J e C e M@Life_of_jeje·
@erkanuguz @YslAhmet Öncelikle geçmiş olsun yorumları şaşkınlıkla okuyorum. Nerdeyse sizin hatalı olduğunuza kanaat getirip utanmasalar bayinin dava açması gerektiğini söyleyecekler.2000 li yıllarda değiliz. 26 yılının teknolojisine aykırı bir durumdur bu!Ar-Ge diye bir şeyvar! @andmcetin bilgine abi
Türkçe
1
0
5
1.3K
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@Rj_16A Haklarımız net araç ayıplı ise hakkımı ararım. Bu araç ayıpsız ise siz haklısınız zaten. Ama bu mantığa göre onarılmayacak araç yok garanti var kimse değişim istemesin ayıplı mal kavramı yok o zaman. Daha önce çokça örneği olan durumlar bunlar.
Türkçe
1
0
3
739
Rj16
Rj16@Rj_16A·
@erkanuguz Dünyada hiçbir ülkede radyatör su kaçırdı diye yeni aracını misliyle değiştiremezsin. Kul yapımı bu araç 1. günde arıza verebilir yıllarca sorunsuzda gidebilir. Servis tamir eder gönderir. Garantiler ilk günden başlıyor hiçbir firma abi bu araç ilk 1 yıl hiç arıza vermez demiyor.
Türkçe
1
0
3
884
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@uykuru8 Elektronik cihaz almadım 3 milyona araç aldım. 15 günlük 780 km araçtan bahsediyorum. Basit bi arızadan bahsetmiyorum. Başınıza gelirse siz hakkınızı aramayın onarıp devam edin ne diyeyim size?
Türkçe
0
0
0
17
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
Sizin başınıza gelirse siz abartmayın yaptırıp binin hocam. Siz söylüyorsunuz satarken kim bilecek diye? Ben gizleyip satmam diyorum. Kusuru biliyorum ve alıcıya söylemiyorum. Siz de bayağı bilgili iseniz experde çıkacağını da bilmelisiniz. Ben 3 m verdiğim aracı fabrikasyon çıkışı hatalı olmasını kabul etmiyorum. Madem normal kul yapısı ben satayım aynı fiyattan geri alan varsa? Siz ya da jeep. Tüketici iseniz anlamanız lazım üretici iseniz böyle konuşmanız çok doğal.
Türkçe
4
0
1
321
UNKNOWN ARTİST
UNKNOWN ARTİST@track733·
@erkanuguz @Qazaq12373 Öyle bi söylüyorsunuz ki bu kusur bilinirken sizden gizlenmiş sanki. Kul yapımı bir şey her an bozulabilir zaten garanti bu gibi durumlar var her arızada araç değiştirilecekse garantinin ne anlamı var ve ayakta kalabilecek firma mı var. Sorun çözüldükten sonra ne yapabilirler ki
Türkçe
1
0
1
339
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@track733 @Qazaq12373 Ben satarken söylerim hocam diğer türlü ben de gizli ayıplı satmış olurum şikayetçi olduğum durumu başkalarına neden yaşatayım
Türkçe
2
0
3
424
UNKNOWN ARTİST
UNKNOWN ARTİST@track733·
@erkanuguz @Qazaq12373 Kim bilecek göğsün söküldüğünü ? Yani sıfır bir araçta sorun çıkması elbette can sıkar ama bu kadar takıntılı olmamak lazım. Yoksa geceleri uykunuz kaçacak noktaya gelirsiniz. Experler insanların aklıyla oynadı resmen. Bu kaporta aksamı değil ki yahu
Türkçe
1
0
2
449
I.Demir
I.Demir@Sr_Popper_Demir·
@erkanuguz Misli ile degistirdigin aracta da aynisi olacak. O bir Stellantis.
Türkçe
1
0
6
425
mehmetimral
mehmetimral@mehmetimral·
@erkanuguz Değişim isteğinizi mantıksız bulanlar umarım böyle bir şeyle karşı karşıya kalmazlar, azcık binilmiş araba almak en mantıklısı 10-20 bin km yapmış. Bu mal bencede ayıplıdır değiştirilmelidir.
Türkçe
1
0
5
1.5K
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
@ahmet_karadayi Aynen öyle direk değişim vermiyor kimse çünkü biliyorlar davalar yıllar sürüyor. Olan tüketiciye oluyor
Türkçe
0
0
1
626
Ahmet KARADAYI
Ahmet KARADAYI@ahmet_karadayi·
@erkanuguz Bu işe devletin el atması gerekir. Çünkü iş çığırından çıktı artık. Her marka model sıfır arabaya onarım veriyor.
Türkçe
2
0
1
705
Erkan Uğuz
Erkan Uğuz@erkanuguz·
Türkiyede oluru olmayabilir ama ben hukuken değişim kararı alabileceğimden eminim. Fabrika çıkışından arızayı kabul etmek zorunda değilim kontrollerini yaparlar öyle satarlar bu 10 bin km sonra olan bir arıza değil fabrika çıkışı arızalı bunu da bana satamamalılar. Satıyorlar ise de arkasında durup değiştirecekler.
Türkçe
0
0
4
1.4K
High Rank
High Rank@highrankfast·
@erkanuguz Kardeşim aracı satın almışsın, garantisi de var. Araba dediğimiz şey 10 binlerce parçanın birleşiminden meydana geliyor. Araçta fabrika çıkışı sorun varsa servis garanti kapsamında onarır. Eğer onaramıyorsa misliyle değişimini sağlar. Senin kafandaki şey olmaz yani oluru yok
Türkçe
2
0
1
1.7K
High Rank
High Rank@highrankfast·
@cagridirimese @erkanuguz Kardeşim sökebilirler. Bu araç ağaçta yetişmiyor veya araç tek parça değil zaten fabrikada ne yaptıklarını sanıyorsun? Nissan fabrikasında aracı kapılarıyla boyuyorlar sonra kapıları söküp konsolu takıyorlar. Size göre bu da ayıplı mal o zaman. Araba bu, bin git.
Türkçe
1
0
0
29