فاطمه

1K posts

فاطمه banner
فاطمه

فاطمه

@fatemesrd

‏رویِ این آبیِ آرامِ بلند...☁️🌱

Katılım Ağustos 2021
147 Takip Edilen241 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
فاطمه
فاطمه@fatemesrd·
اگه مثل من آدمی هستید که بعد یه مدت یادتون میره آدما باهاتون چی کار کردن و فقط خوبی‌های بقیه توی ذهنت میمونه؛ یه سری ویس یا عکس یا چت نگه دارین و هر چند وقت یه بار برین بخونینش که یادآوری شه!
فارسی
6
0
57
0
فاطمه
فاطمه@fatemesrd·
دوستان من انقدر سقف آرزوهام پایینه که الان به خاطر این که بدون عینک تونستم رانندگی کنم دارم گریه می‌کنم:)))
فارسی
1
0
8
129
amir
amir@bineshantarin·
@fatemesrd کار بزرگیه
فارسی
1
0
1
15
فاطمه
فاطمه@fatemesrd·
بزرگترین افتخارم توی زندگیم دووم آوردنه!
فارسی
1
0
4
46
فاطمه retweetledi
ج‌ حیمی
ج‌ حیمی@hibyejmk·
یه وزنه چند تُنی روی قفسه‌ی سینمه
فارسی
8
6
116
4.4K
Ali
Ali@Ali_st_Ali·
سلام بچه ها من دفاع کردم و خر ذوقم
Ali tweet media
فارسی
36
0
604
6.8K
فاطمه retweetledi
Mehran Asgharzadeh
Mehran Asgharzadeh@Mehrun92·
من واقعا دوست دارم همه‌ی جزئیات روزم رو برای کسی تعریف کنم و اون‌هم همه‌ی جزئیات روزش رو برام تعریف کنه.
فارسی
24
43
523
9.7K
فاطمه
فاطمه@fatemesrd·
پس کِی اسپارکام برمی‌گردن؟
فارسی
0
0
3
74
فاطمه
فاطمه@fatemesrd·
زنده‌ام و غمگین، کاش هیچکدام نبودم.
فارسی
1
2
5
363
اصغر دولت ابادی
اصغر دولت ابادی@asqardolatabadi·
کصخلی آدما یکی از نشونه‌های پاک بودن ذاتشونه نمیدونم ولی هرچی کصخل‌تر باشی من راحت‌تر بهت اعتماد میکنم
فارسی
3
0
6
227
Ali
Ali@Ali_st_Ali·
خوبه حداقل استادم برا دفاع اوکی داد بیا وسطططط
فارسی
1
0
3
70
Ali
Ali@Ali_st_Ali·
توی یکی از قسمتای پیت وقتی لویی میمیره راب میره بالاسرش و میگه born and raised in Pittsburgh و خاطراتشو میگه. این همون چیزیه که خیلی از ماها قراره تجربش نکنیم. مردن در جایی که به دنیا اومدیم و بزرگ شدیم.
فارسی
1
0
5
130
ماهور
ماهور@kiboodam·
به فاطمه گفتم می‌خوای برات خط چشم بکشم گفت تو زندگی شخصی من دخالت نکن
فارسی
5
1
56
2.4K
فاطمه
فاطمه@fatemesrd·
۲۵ سالگی سالِ شکسته
فارسی
0
0
1
109
فاطمه
فاطمه@fatemesrd·
@kiboodam بی آبروم کردی ویزا تو نامردی
فارسی
1
0
0
39
ماهور
ماهور@kiboodam·
یه سر مرافع دیه شوودم کلافه ندانستم عشق تو بدتر ا خلافع
فارسی
1
0
9
852
فاطمه retweetledi
venus
venus@364venus·
کاش میشد از آن‌هایی که دنیا رو ترک کرده‌اند می‌پرسیدم: آیا اندوه پایان گرفت؟!
فارسی
13
17
224
6.2K
فاطمه retweetledi
Saba
Saba@HearTheWindd·
بچه که بودم یه بلیز دامن دستکش بنفش یاسی دوخته بودم و با جدیت تمام تو یکی از مهم‌ترین مهمونی‌های خانوادگی پوشیدمش. ذره‌ای برام اهمیت نداشت بقیه چی بگن. دانلود صبای ۶ ساله لطفاً.
فارسی
0
1
11
347
فاطمه retweetledi
Hanie Alizade
Hanie Alizade@h_alizadeh93·
واقعا تحمل این جماعت پرچم به دست در خیابان‌ها برام خیلی سخت شده. از ترافیک غیر ضروری و آلودگی صوتی تا نیمه‌شب بگیرید تا خشمی که به دنبال احساس تبعیض میاد. تبعیض در حق حضور در خیابان و ابراز عقیده که آن‌ها دارند و ما خیر. ما شهروندان درجه دوم برای حاکمیت.
فارسی
706
364
5.9K
239.2K