footbanelka
3.6K posts


Duyduklarım doğruysa #ANELE gibi uçurucakları hisse belli !!
Hisse şuan bana kalırsa çok çok ucuz konumda
Veliahtı olacak olan o hisseyi isteyenlerle paylaşıyorum
Tek şartım beni takip ediyor olması ‼️
3 ayda 3X garanti 🔥🚀
Yoruma “enerji” yazmanız yeterli
14/06/2026 ✍🏻
Türkçe

Bu hafta #genkm verdik güzel gitti
önümüzdeki hafta için bir dip daha verelim mi ?
Los Galacticos@galacticborsa
Dipten hisseyi alırım beklerim diyen varsa belli etsin kendini aşağıda güzel bir yer verelim 👍🏻
Türkçe

@poltalemdar1907 Hocam bu hisseden ne olursa çıkmamız lazım. Bofa 5m lot satarsa falan mi
Türkçe

@felixthecat1907 Yapmazlar orası farklı bir şey di o tarz olaylar nadir olur
Türkçe

@poltalemdar1907 Sürmek derken #anele gibi yapması için hocam
Türkçe

@poltalemdar1907 Hocam 25 m lota yaklaştı bofa. Dolaşımda 124 m lot var. Daha ne kadar toplaması lazım istediği gibi sürmesi için
Türkçe

@felixthecat1907 Bofa dışında pek bir şey kullanmıyor gibi şu sıralar ama bir ara deniz kullandı
Türkçe

@bistlisli Sen başladı diyorsan başlamıştır aneleyi almadım bu kaçmaz yalnız harf alabilir miyim 😁
Türkçe

Umarım başlamıştır.
Ama başlayıp başlamadığını anlamak için önümüzdeki hafta en çok yükselenlerde olması lazım.

BİSTlisli@bistlisli
Takası en az anele kadar toplu bir hisse paylaştım. Peki siz olsanız %10 zarar potansiyeli %500 kar potansiyeli olan bir hissede pozisyon açar mıydınız ?
Türkçe

@takasci_kuzgun Hocam #genkm de oyuncu Bofa sizce tek başına mi yoksa başka hesaptan da oyuna müdahil mi
Türkçe

Arkadaşlar bugün işlerim yoğun olduğu için ancak sabah ekran başında olabildim. Gün içerisinde piyasayı anlık takip etme fırsatım olmadı.
Sistemin başına geçtiğimizde gerekli güncellemelerimizi yapar, nerede ne olmuş birlikte değerlendirir ve yorumlarız.
Şimdilik herkese huzurlu, keyifli bir akşam diliyorum.
Türkçe

@poltalemdar1907 Hocam geçmiş olsun. Sağlığınıza duaciyiz. #genkm
Türkçe

Günaydın hayırlı sabahlar bol bereketli bir gün dilerim
Takasını ya da tekniğini beğendiğiniz veyahut merak ettiğiniz hisseleri yorumlara yazın hafta sonu bakalım
Ben başlayayım
#avod
Türkçe

@borsadahisi6 Yalnız tera bugün 1.5 milyona yakın lot sattı :)
Türkçe

#Genkm başladık akşam yazıp bugün hareket etmesi tesadüf mü 🙈🙈
Borsa Dahisi@borsadahisi6
#Genkm de #Tera mal topluyor. Büyük bir yükseliş hazırlığı içinde. Ne demişler borsa sabır yeridir.
Türkçe

@teknikyolcusu Ky eline vermesi yakındır. 3 ayda 3.5 katına çıkardılar hisseyi.
Türkçe

#SEGMN özellikle takas operasyonlarında kontrol tamamen tahtacı doluyor ve süreci o belirliyor. İlk yazdigimiz günlerde iyi bir kar ile ayrılmıştık sonrasında tekrar aynı bölgenin daha altından harekete başladı ve bugün 68 TL bandında. Doğru şirketlerde sabır her zaman kazandırır
Türkçe

@Blair188188 Bu kadar küçük yatırımcı varken nasıl gidecek hocam bu kağıt
Türkçe

#AKHAN
6 Şubat’ta işleme başladı, iş yatırımın takas oranı 6.55 idi.
Şu an %16.12 yükselmiş durumda. (Tahtadan mal toplandığı görülüyor.)
Tahtadaki en aktif kurum: Piramit
Piramit, tahtada sürekli al-sat yaparak virman işlemleri gerçekleştiriyor.
Ancak genel olarak malları İş Yatırım’a virmanlıyor.
24–27 Şubat döneminde Piramit:
AKD üzerinden topladığı malların bir kısmını kendi takasında tutuyor,
Bir kısmını ise virmanlayarak satış yapıyor.
2–12 Mart döneminde ise:
Piramit’in AKD üzerinden topladığı tüm mallar İş tarafından karşılanıyor.
Güncel durum:
Tahtada düşen malların yine Piramit üzerinden karşılandığı görülüyor.
Genel değerlendirme:
Yeni bir oluşum süreci dikkat çekiyor.
Halka arz hisselerde genelde bu tür oluşumlar hemen başlamaz.
Bu yapı özelinde orta vadede pozitif görüş korunuyor.
29 Nisan’da Gk var bakalım bizi neler bekliyor
Bu paylaşım yatırım tavsiyesi içermemekle beraber tamamıyla kendime nottur kendi analizleriniz daha doğrusu sonuç verecektir
Türkçe

Dün paylaştığım kısa vade de %70 kâr ettirecek hissemi görmeyenler varmış.
#Bist100
Beğenip yorum yapanlara özelden atacağım!
Türkçe


