
Kredi kartıyla ilgili dikkat ettiğim/yaptığım şeyler;
- Kredi kartımın limitini maaşım kadar yaptım.
- Son ödeme tarihine otomatik ödeme talimatı verdim, ödemeyi unutup faiz ödeme ihtimalini sıfırladım.
- Asgari ödeme yerine dönem borcumun hep tamamını ödedim böylelikle faiz döngüsüne girmedim.
- Sık alışveriş yaptığım giyim mağazalarında geçen kredi kartlarını tercih ettim.
- Maaş aldığım bankanın kredi kartını kullandım çünkü maaş aldığın banka şirketinle anlaşmalıysa aidat yansımaz.
- Kredi kartı ekstremi kontrol ederken sürpriz aidat kesintisi olmuş mu diye baktım. Kesinti olmuşsa iadesini istedim.
- Nakde sıkıştığımda kullanmadığım kredi kartını kapattırmak için arayıp faizsiz nakit avanslar elde ettim.
- Kredi kartımı hiçbir yere kaydetmeyeye gayret ettim çünkü veri hırsızlığı çok fazla, özellikle CVV'yi kimseyle paylaşmadım.
- Kredi kartımı internete kapattım, sadece alışveriş yapacağım zaman açtım.
- Kredi kartımı ödeyemeyecek hâle geldiğim zamanlarda kartın son ödeme tarihini değiştirip 20-25 gün öteledim ve diğer maaşımla ödedim.
Sizin de dikkat ettiğiniz şeyler varsa paylaşabilirsiniz 🙋🏻
Türkçe





















