Finansal Raportör

210 posts

Finansal Raportör banner
Finansal Raportör

Finansal Raportör

@finrap96

Mali müşavir, bağımsız denetçi, finansal raporlama uzmanı, finansal özgürlük yolunda bir beyaz yaka

İstanbul, Türkiye Katılım Haziran 2026
448 Takip Edilen446 Takipçiler
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
Kredi kartıyla ilgili dikkat ettiğim/yaptığım şeyler; - Kredi kartımın limitini maaşım kadar yaptım. - Son ödeme tarihine otomatik ödeme talimatı verdim, ödemeyi unutup faiz ödeme ihtimalini sıfırladım. - Asgari ödeme yerine dönem borcumun hep tamamını ödedim böylelikle faiz döngüsüne girmedim. - Sık alışveriş yaptığım giyim mağazalarında geçen kredi kartlarını tercih ettim. - Maaş aldığım bankanın kredi kartını kullandım çünkü maaş aldığın banka şirketinle anlaşmalıysa aidat yansımaz. - Kredi kartı ekstremi kontrol ederken sürpriz aidat kesintisi olmuş mu diye baktım. Kesinti olmuşsa iadesini istedim. - Nakde sıkıştığımda kullanmadığım kredi kartını kapattırmak için arayıp faizsiz nakit avanslar elde ettim. - Kredi kartımı hiçbir yere kaydetmeyeye gayret ettim çünkü veri hırsızlığı çok fazla, özellikle CVV'yi kimseyle paylaşmadım. - Kredi kartımı internete kapattım, sadece alışveriş yapacağım zaman açtım. - Kredi kartımı ödeyemeyecek hâle geldiğim zamanlarda kartın son ödeme tarihini değiştirip 20-25 gün öteledim ve diğer maaşımla ödedim. Sizin de dikkat ettiğiniz şeyler varsa paylaşabilirsiniz 🙋🏻
Türkçe
0
0
3
22
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
@hsadic612 Maalesef insanlar ters tepkiler verebiliyolar psikolojilerini yönetemedikleri için.
Türkçe
0
0
0
10
Bir Annenin Fon Günlüğü
Haklısın, maalesef finansal piyasalarda en çok para kaybettiren şeylerin başında bu FOMO (Fırsatı Kaçırma Korkusu) ve "tepeden mala atlama" hırsı geliyor. Arkadaşının sana "katilsin" demesi ise tam bir klasik; yeşil mumları görünce gözü dönen yatırımcı, düşüşteki mantıklı uyarıyı hep "kazancıma engel oldu" diye yorumlar.
Türkçe
1
0
1
29
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
27
0
48
2.2K
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
@yatirimcigauss Her yatırım aracının bir dönemi vardır. Bu gibi karşılaştırmaları çok sağlıklı bulmuyorum açıkçası.
Türkçe
0
0
2
25
Yatırımcı Gauss
Yatırımcı Gauss@yatirimcigauss·
1 yıl önce cebindeki 1.000 doları bu iki enstrümana yatırsaydın bugün ne kadar paran vardı biliyor musun? Rakamlar gerçekten şaka gibi 👇🏻 🔹 #TERA: 2.111$ (%111,16 kazanç) 🔹 #ALTIN 1.267$ (%26,71 kazanç) Altın sertifikası bile dolar bazında %26 kazandırarak enflasyonu ezip geçmişken TERA resmen parayı ikiye katlamış 🤓 Sizce bu devasa yükseliş trendi bitti mi yoksa derin düzeltmeler yeni bir alım fırsatı mı? #tly #hisse
Yatırımcı Gauss tweet media
Türkçe
15
0
23
993
SessizKazanç
SessizKazanç@SessizKazanc·
Aylık 60.000tl pasif gelire istifayı basarım.Öylesine bunaldım iş hayatından
Türkçe
167
97
4.8K
632.8K
Yatırımcı Mimar | hedef 1 m🎯
Günaydınlar ☀️ Perşembe 📊 👩‍💼 👩‍💼Günlük -102 TL ❌ Altın ve gümüş düştükçe düşüyor açıkçası #phe ve #tly ne kadar kazandırsa oradan kaybediyorum demiştim ve altından çıkma emri verip fonlara geçiyorum. Yakın zamanda çıkması gibi bir düşüncem yok ytd
Yatırımcı Mimar | hedef 1 m🎯 tweet media
Yatırımcı Mimar | hedef 1 m🎯@mimaryatirimci

Günaydınlar ☀️ hafta ortası 📊 👩‍💼 👩‍💼Günlük kar +291 TL✅☀️ Toplam para 380.729 TL oldu. Altın ve gümüş düştükçe düşüyor açıkçası #phe ve #tly ne kadar kazandırsa oradan kaybediyorum bu yüzden zarar kes yapıp çıkacağım. Trendleri takip etmek gerekiyor ytd

Türkçe
4
0
7
1.5K
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
@portfoy_mimari Eskiden 58-70 arası gidip geliyordu ama yeni yılda 90 üstüne tutunup hakettiği yerleri görmüş oldu.
Türkçe
1
0
1
61
Portföy Mimarı - Mert Şener
Portföy Mimarı - Mert Şener@portfoy_mimari·
PD/DD oranı oldukça makul, tam bir fiyat/performans hissesi. Ankara başta olmak üzere birçok şehirde güçlü bir dağıtım ağına sahip. Düzenli ve yüksek temettü verimi de yatırımcı için önemli bir artı. Elektrikli araç dönüşümünün hız kazanmasıyla birlikte büyüme potansiyeli daha da güçlenebilir. $ENJSA
Portföy Mimarı - Mert Şener tweet media
Türkçe
17
3
35
933
keyser
keyser@keyserr_s·
Hadi hayırlı olsun 5 tane Halka Arz geliyor zannımca herkese umduğu kadar lotun düşeceği de bir zamana denk geldi. Peki ne kadar para gerekiyor? Tahsisat grubları kime ne kadar belli değil ama.. Varsayalım bu lotlor ile her birine 800 bin katılım olsa. Orzaks İlaç ve Kimya 69 TL 25 lot - 1725 TL Ekim Turizm 30.26 TL 37 lot - 1120 TL Soho Giyim ve Enerji 15 TL 125 lot - 1875 TL İsvea Seramik 20.90 TL 10 lot - 209 TL Golda Gıda 9.20 TL 46 lot düşse 424 TL Toplam: 5353 TL
keyser tweet media
Türkçe
33
14
308
43.5K
Havayolu Yatırımcısı
Havayolu Yatırımcısı@HavayoluYatirim·
📢 SPK'dan Halka Arz Onayları Geldi! Sermaye Piyasası Kurulu’nun 24/06/2026 tarihli 2026-41 nolu bülteni ile 5 yeni şirketin halka arz başvurusu onaylandı. 🔸 Orzaks İlaç - 69,00 TL #ORZKS 🔸 Ekim Turizm - 30,26 TL #EKIM 🔸 Soho Giyim - 15,00 TL #SOHO 🔸 İsvea Seramik - 20,90 TL #ISVEA 🔸 Golda Gıda - 9,20 TL #GOLDA Yeni halka arz takviminde gözünüze kestirdiğiniz veya detaylarını inceleyeceğiniz şirket hangisi? 👇 #Borsaİstanbul #HalkaArz #Yatırım #SPK #BIST100
Havayolu Yatırımcısı tweet media
Türkçe
4
2
14
594
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
@hsadic612 Gerçekten öyle, senin de yorum atman ayrı bir anlamlı oldu. Çok teşekkür ederimm 💐
Türkçe
0
0
1
43
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
Validemin 3600'den emekli olabilmesi için; 508.000₺ doğum borçlanması, 40 ay boyunca 11.000₺ ödemesi gerekli. Tabii yeni yıla geçince de 11.000₺ olan tutar asgarî ücret artış oranına göre artacak. İlk emeklilik maaşı da 2034 Eylül'ünde görünüyor. Siz olsanız ne yapardınız? #emeklilik
Türkçe
11
0
21
3.5K
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
@hsadic612 Bana da biraz fazla geldi ama bir şekilde parayı tamamlayıp emekli olmasını sağlamayı düşünüyorum 😬
Türkçe
1
0
1
291
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
@Karavandaborsa Annem çalışma hayatı yerine evde kalıp evlatlarına bakmayı tercih etti. Bunun karşılığında ben de kendisini emekli edeceğim inşallah 🤲🏻 BES de var ama devlet garantisi altında babama bile el açmadan bir ömür geçirmesini istiyorum 😊 Yorumlarınız için teşekkür ederim hocam 🙋🏻
Türkçe
0
0
1
30
TRAVELER NEJO
TRAVELER NEJO@Karavandaborsa·
@finrap96 Sayılı gün çabuk geçer, ödemeyi yapar emekli olurdum
Türkçe
2
0
1
214
Küçük Yatırımcı
Küçük Yatırımcı@susamsokagi37·
@finrap96 valideniz kaç yaşında, bence ödenmesi gerekir diğer türlü ilerde sıkıntı yaşanır 40 ay elbet biter.
Türkçe
1
0
1
280
Finansal Raportör
Finansal Raportör@finrap96·
@int_investor_ Kızınız için BES açın ama BES'i 56 yaşına yaklaşmış biri üzerine yapın. Böylelikle 10 seneyi doldurunca devlet katkısının tamamını alabilme hakkı kazanırsınız.
Türkçe
1
0
2
58
h@tamış
h@tamış@int_investor_·
Kızım için BES düşünüyorum. Bu konuda bazı bankalar kampanyalar yapıyormuş , Aşağıdaki gibi bir kampanyaya denk geldim? Makul mü ? Önerilere açığım
h@tamış tweet media
Türkçe
4
0
16
1.1K