بعد از چند ماه تلاش بالاخره به یکی از اهدافم رسیدم و کانال یوتیوبم رو راهاندازی کردم.
هر هفته معرفی و نقد یک فیلم.
پیشاپیش از حمایتها و نظرات شما ممنونم.
youtube.com/watch?v=tugZqz…
به قول ابی توی آهنگ سیاهپوشها:
هنوزم میشه قربانی این وحشت منحوس نشد
هنوزم میشه تسلیم شب و اسیر کابوس نشد
میشه با سنگر از ترانه ساخت و به قرق سر نسپرد
هنوزم میشه عاشق شد و از ستاره مایوس نشد