بهار

36 posts

بهار banner
بهار

بهار

@itsorooor

سرزنشگر اجاره‌ای

Katılım Mayıs 2026
10 Takip Edilen7 Takipçiler
بهار
بهار@itsorooor·
@MahdokhtSalek احساس میکنم بخاطر کنجد باشه اونجاهایی که تیره تر شده کنجد نداره🤔 ولی در کل با این شعله پخش‌کن ها خیلی بهتر میشه
فارسی
0
0
0
80
بهار
بهار@itsorooor·
واقعا در زمینه ته‌دیگ دارم به غرور میرسم😇
بهار tweet media
فارسی
28
0
474
5.9K
بهار
بهار@itsorooor·
@Zarnoor_e هرموقع حس کردی ممکن خام باشه برشون دار...شاید اینطوری نجات پیدا کردن🤲
فارسی
1
0
1
89
زر🔅
زر🔅@Zarnoor_e·
@itsorooor اون وقت من هر روز از قبل بیشتر ته‌دیگ می‌سوزونم🔪
فارسی
1
0
1
114
Basir Mousavie
Basir Mousavie@mousavie27903·
@itsorooor انصاف بدیم این چیه پختی آخه اصلا هم خوب نیست ،چه اعتماد به نفسی هم داری،بهتره دیگه عکس ته دیگه پست نکنی،اه اه اه اه 😋
فارسی
1
0
0
129
Cordelia
Cordelia@corrrdeliiiaaa·
@itsorooor حس میکنم دیگه کسی ته دیگ دوست نداره
فارسی
1
0
0
116
بهار
بهار@itsorooor·
@Klaravicks عهههه پس واسه همین مامانا از این صفحه فلزی‌ها استفاده میکنن، چون شعله‌های گاز بچه‌های بدی هستن😅😅
فارسی
0
0
1
105
Klara
Klara@Klaravicks·
@itsorooor چرا گازتون بین سیب‌زمینیا فرق می‌ذاره؟
فارسی
1
0
0
119
بهار
بهار@itsorooor·
@oghabarya من واسه تک تک اون سیب‌زمینی‌ها زحمت کشیدم تا یکدست برش بخورن🥲
فارسی
0
0
0
78
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
متوجه شدم که تولد ۳۰سالگیم مصادف با عاشوراس خدایا لطفا نه🙏🏼
فارسی
2
0
6
91
بهار
بهار@itsorooor·
@jody_tribbiani 😂😂😂 ببین پس الکی نیست کنار اسمت دایناسور گذاشتم
فارسی
1
0
0
13
جودی تریبیانی
جودی تریبیانی@jody_tribbiani·
دیشب ی تی‌رکس ساده بودم، زندگی داشت حال میداد پس تصمیم بر این شد فعلا منقرض نشم.
جودی تریبیانی tweet media
فارسی
1
0
2
56
بهار
بهار@itsorooor·
@kian2loo وای دقیقا...دو هفته‌ست اکانت chat GPT خردیم ازش و مشخصاتی که بهم داده اشتباهه. تیکت‌های سایت کار نمیکنه، زنگ هم که میزنم ۸۰ نفر توی صف انتظارن، بعد از یک ساعت پشت خط بودن میگه بررسی میشه. و هنوزم هیچی به هیچی
فارسی
0
0
0
30
کیان
کیان@kian2loo·
دزدی‌ به نام لایسنس مارکت بیشتر از ۱ هفته هست که پول گرفته و اکانت گوگل درایو من رو تحویل نداده. در ساعت کاری که زنگ میزنی پشتیبانی، تلفن گویا بهت میگه ساعت کاریمون تموم شده و از ۸ تا ۱۷ باید تماس بگیرید. اینماد و شکایت قضایی کردم. تعطیلتون میکنم.
فارسی
6
0
20
8.8K
بهار
بهار@itsorooor·
برای تغییر حتما باید از اول هر تایمی شروع کنیم؟ نمیشه از وسطش شروع کنیم؟ وسط هفته، وسط ماه، وسط سال!!!
فارسی
1
0
1
76
بهار
بهار@itsorooor·
@screamingwhalee کانون سلمان. ساختمون قدیمی‌ای داره ولی چون بالاشهر نیست و ادایی نیست خیلی خلوت و تمیزه. محدودیت سانس نداره پارکینگ هم داره، مسیرش هم خیلی سرراسته. توی پول تیکت بزنی میاره.
فارسی
0
0
0
235
niarana
niarana@screamingwhalee·
خانومیا استخر روباز تمیز تو تهران کجارو داریم؟ میخواهم خود را بسوزانم
فارسی
26
1
32
21.9K
جودی تریبیانی
جودی تریبیانی@jody_tribbiani·
رفتیم روستار فرشته کتاب فروشیش واقعا فقط خوشگلاسیون اسم کتاب فروشیه، اصلا حس و حال قشنگ کناب فروشی رو نداره خب داداش کتابای اون بالای بالای واقعا کاربردشون‌ چیه؟
فارسی
1
0
1
43
بهار
بهار@itsorooor·
وضعیت اکسپلورت وقتی رژیم داری😐😐😐
بهار tweet media
فارسی
0
0
2
66
لیلی
لیلی@yekrobot·
من نیاز دارم الان حداقل بتونم دوستامو ببینم، ببینمشون بغلشون کنم و زار بزنم، نیاز دارم حداقل خودم الان اینقدر مریض نباشم، کاش پیش مامان بودم دیگه هیچی مهم نبود، کاش مامان خوب باشه همین فقط
فارسی
3
0
17
584
بهار
بهار@itsorooor·
@itsBcup احساس میکنم تومونن
فارسی
0
0
0
12
Buttercup
Buttercup@itsBcup·
با دوستم تو استخر راجب یه چیزی حرف زدیم و اکسپلور پر شد ازش تو استخر!!!! گوشی پیشمون نبود! حتی هیچ دیوایس دیگه‌ای هم نبود! ما بودیم و یه مشت غریبه و ۴تا حوله و آب
فارسی
2
0
1
53
بهار
بهار@itsorooor·
@jody_tribbiani هفته دیگه که تعطیله نریم ترکمن صحرا؟؟؟؟😬
فارسی
0
0
0
40
جودی تریبیانی
جودی تریبیانی@jody_tribbiani·
چیزی که در همین لحظه دوست دارم به خودم قول بدم و کاش پاش وایسم اینه که تا اطلاع ثانوی سفر و تفریح اضافه تعطیییییل کار کار کار و برگشتن به ورژن کاری سنگین خودم تو رو خدا پاش وایسا زن نجات لازمیم :)
فارسی
1
0
1
70
بهار
بهار@itsorooor·
@sinamom99 قیافه جوزف پیلاتس که توی زندان متفقین با سربازهای جنگ جهانی اول پیلاتس کار میکرد تا قدرت بدنیشون رو از دست ندن :/
فارسی
0
0
4
217
dr.sinafit
dr.sinafit@sinamom99·
پیلاتس؟ پیلاتس ریفومر؟ فیتنس؟ تی ار ایکس؟ این چرندیات به معنای واقعی لغت فقط هدر دادن پول هستن! میخوای بدنت خوش فرم بشه؟ دردهای مفاصلت خوب بشه؟ باید بدنسازی کار کنی! باید بری باشگاه ، با وزنه و دستگاه کار کنی ، به خودت فشار بیاری ، سختی بکشی ، نظم داشته باشی تا بهش برسی!
فارسی
39
8
156
19.4K
بهار
بهار@itsorooor·
@Wa23452qqary عامو اینکه اصلا شیرازی نیست...شیرازی باید انقدر ریز باشه که درست کردنش یک ساعت طول بکشه...بعدش دیگه هرکدوم و دوست داشتید توش شنا کنه 🤤
فارسی
0
0
5
181
نادیا🧘‍♀️
نادیا🧘‍♀️@Wa23452qqary·
سالاد شیرازی با آبغوره یا آبلیمو؟
نادیا🧘‍♀️ tweet media
فارسی
252
0
217
25.2K
بهار
بهار@itsorooor·
@cortado82 ولی واقعا over rated بود لازانیاش.
فارسی
0
0
0
35
همایونی
همایونی@cortado82·
توی آشپزی یه مرحله‌ای از عرفان وجود داره که شف، لازانیا رو انگشت می‌کنه و همون لحظه متوجه می‌شه چند درصدش خوبه! کمتر شفی توی ایران تونسته به این درجه از آگاهی برسه :)
فارسی
1
0
12
912