@kian2loo وای دقیقا...دو هفتهست اکانت chat GPT خردیم ازش و مشخصاتی که بهم داده اشتباهه. تیکتهای سایت کار نمیکنه، زنگ هم که میزنم ۸۰ نفر توی صف انتظارن، بعد از یک ساعت پشت خط بودن میگه بررسی میشه. و هنوزم هیچی به هیچی
دزدی به نام لایسنس مارکت
بیشتر از ۱ هفته هست که پول گرفته و اکانت گوگل درایو من رو تحویل نداده.
در ساعت کاری که زنگ میزنی پشتیبانی، تلفن گویا بهت میگه ساعت کاریمون تموم شده و از ۸ تا ۱۷ باید تماس بگیرید.
اینماد و شکایت قضایی کردم.
تعطیلتون میکنم.
رفتیم روستار فرشته
کتاب فروشیش واقعا فقط خوشگلاسیون اسم کتاب فروشیه، اصلا حس و حال قشنگ کناب فروشی رو نداره
خب داداش کتابای اون بالای بالای واقعا کاربردشون چیه؟
من نیاز دارم الان حداقل بتونم دوستامو ببینم، ببینمشون بغلشون کنم و زار بزنم، نیاز دارم حداقل خودم الان اینقدر مریض نباشم، کاش پیش مامان بودم دیگه هیچی مهم نبود، کاش مامان خوب باشه همین فقط
با دوستم تو استخر راجب یه چیزی حرف زدیم و اکسپلور پر شد ازش
تو استخر!!!! گوشی پیشمون نبود!
حتی هیچ دیوایس دیگهای هم نبود!
ما بودیم و یه مشت غریبه و ۴تا حوله و آب
چیزی که در همین لحظه دوست دارم به خودم قول بدم و کاش پاش وایسم اینه که
تا اطلاع ثانوی سفر و تفریح اضافه تعطیییییل
کار کار کار و برگشتن به ورژن کاری سنگین خودم
تو رو خدا پاش وایسا زن
نجات لازمیم :)
پیلاتس؟
پیلاتس ریفومر؟
فیتنس؟
تی ار ایکس؟
این چرندیات به معنای واقعی لغت
فقط هدر دادن پول هستن!
میخوای بدنت خوش فرم بشه؟ دردهای مفاصلت خوب بشه؟
باید بدنسازی کار کنی!
باید بری باشگاه ، با وزنه و دستگاه کار کنی ، به خودت فشار بیاری ، سختی بکشی ، نظم داشته باشی
تا بهش برسی!
توی آشپزی یه مرحلهای از عرفان وجود داره که شف، لازانیا رو انگشت میکنه و همون لحظه متوجه میشه چند درصدش خوبه!
کمتر شفی توی ایران تونسته به این درجه از آگاهی برسه :)