عسل🇮🇷🫡

17.5K posts

عسل🇮🇷🫡 banner
عسل🇮🇷🫡

عسل🇮🇷🫡

@khasteofficial

خواهر #کیان_حسینی هستم.

🇮🇷 Katılım Ağustos 2021
1.1K Takip Edilen1.8K Takipçiler
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@zaariran پسری که هشت سال نگرفته مشخصه یه جا کونش گوهیه😂
فارسی
2
0
24
1.8K
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا
این دختر زیبا تعریف میکنه، ۲ روز بعد خواستگاریِ دوست پسرش(رابطه ۸ساله) متوجه خیانتش میشه و زنگ میزنه پسره و مامان پسره، همه چیو کنسل میکنه. بعد از همون روز به بعد مامانش میگه نباید زنگ‌ میزدی خانوادش خیلی پسر‌خوبی بود باید یجوری حلش میکردید بین خودتون. بعضی خانواده ها چقد نامردن!
فارسی
39
2
1.6K
60.3K
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@notmahshad خیلیییی خوشگلههههه مخصوصا سرمه اییییششش میخوامممم
فارسی
0
0
0
38
notmahshad
notmahshad@notmahshad·
نمیتونم تصمیم بگیرم اینا زشته یا خوشگل بعد اگر خوشگله نمیتونم تصمیم بگیرم کدومش خوشگل تره:))
notmahshad tweet medianotmahshad tweet medianotmahshad tweet media
فارسی
294
3
816
66.4K
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
میخوام این اکانت رو پاک کنم این یکی رو فالو کنید @Asal_8203 بوس بوس
فارسی
0
0
2
22
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@Jou_jouk دقیقا موافقم ته صبر منطقی دو ساله دیگه بعدش کش و قوس الکیه
فارسی
0
0
0
14
پشی🎀🐈🐾
پشی🎀🐈🐾@Jou_jouk·
@khasteofficial که البته معمولا نتیجه‌ش همین میشه هیچکس ارزش این همه صبر رو نداره اون بلاگره هم فک کنم ۲ سال بود الکی گفته ۱۲ سال
فارسی
1
0
1
122
پشی🎀🐈🐾
پشی🎀🐈🐾@Jou_jouk·
دوست قشنگ وباسوادم ده سال خودشوعنتر یه الدنگ کرده، به امید اینکه خودشو جمع و جور کنه آدم بشه بتونن برن سر زندگیشون پسره جا میزنه میگه نمیتونم و دیگه قصد ازدواج ندارم، شرایطشو ندارم اصلا، الان همین پسر، تو بیوش حلقه و قلب گذاشته، با همون شعری که دوستم بهش گفته بود بعد ازدواج بذار
فارسی
31
1
220
20.3K
Luca
Luca@LucaMoreauL·
قرمه‌ سبزی رو که همه بلدن اگه ادعای آشپزیت میشه مرغ درست کن !! 😋🤌😂
Luca tweet mediaLuca tweet media
فارسی
93
0
59
62.6K
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@Mary_azi اکثر زنایی که به اجبار محجبه بودن در نهایت با بدبختی تونستن پوشش دلخواه خودشون و داشته باشن تو کامنتا داشتم میخوندم که خیلیا کماکان از سمت خانواده هاشون تحت فشارن
فارسی
1
0
17
575
میم
میم@Mary_azi·
برام سواله این دوستان عرب -که عکس همه‌شونو لایک کردم- اندازه زنان ایرانی جنگیدن با نه. چه تو فضای خانواده، چه جامعه
Yomna ElHossary@yomna_elhossary

١٠ سنين فرق

فارسی
21
1
609
15.4K
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@imabolfazlsh اینا از نوجوونی باهم بودن دیگه نمیشه وقتی طرف ۲۵ سالشه توقع ۱۲ فاکینگ سال صبوری رو داشته باشید😂 تهش دو سه ساله
فارسی
0
0
3
95
Abolfazl
Abolfazl@imabolfazlsh·
چنین صبوریم آرزوست:)
Abolfazl tweet media
فارسی
12
1
126
72.1K
آرام جان
آرام جان@lukkicrypto·
در زندگی بعدی‌ دوست داری چی باشی؟
فارسی
26
1
39
2.3K
Amir
Amir@Amir_dehghani80·
پسره از اینکه بندریا جهیزیه نمیگیرن رسما کُپ کرده بود و میگفت: یعنی با دختر بندری ازدواج کنم جهیزیه نمیده؟! و خب ما اینجوری بودیم که ولکام تو بندرعباس حبیبی
فارسی
26
2
496
19.4K
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@jeditarin گفتن این موضوع ممکنه باعث بشه ارتباطت با دوستت خراب بشه ولی در عوض اون آدم آگاه میشه و میتونه آگاهانه برای ادامه زندگیش تصمیم بگیره بازم خودت میدونی🥲
فارسی
0
0
0
27
جدی ترین امید
یه اتفاق خیلی شوکه کننده برام افتاده و مرددم توی تصمیم گرفتن . چندروز پیش با خواهرام توی یه پاساژ بودیم که زن یکی از صمیمی ترین دوستام با یه مرد غریبه دست توی دست وارد پاساژ شدن و تا منو دیدن دستو ول کردن. الان توی شوکم که به دوستم بگم یا نه؟ زن دوستم کلی تماس گرفت جواب ندادم
فارسی
478
2
771
182.7K
idk
idk@like_mooooon·
بابای منم عقیده داره هیچکس در حدم نیست چندیییین سال پیش یه خواستگار داشتم دندون‌پزشک اهن فروشی‌ام داشتن پولدار،با‌ادب و خلاصه موجه بود بابام گفت در حد تو نیست بعد من اونموقع با یکی دوست بودم که وام گرفته بود و نمیتونست پرداخت کنه من به جاش پرداخت میکردم😭😭😭😭😂
Idool@idoolid

جدی جدی بابای من منو به هیچکدوم از این کلنگ‌هایی که خوشم اومده تا الان نمیده‌ها :)))

فارسی
110
9
5.2K
162.3K
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
ببینید بچها بعضی وقتا پسرا یه چیزایی میگن که خیلی باحاله و خوشمون میاد و اینا ولییی اینارو نباید جایی بگیم چون هم خودمون می‌دونیم دروغه هم بقیه😂 نمونش:
🌙مهتاب@Tab1111Mah

دوست پسرم ‌رفته شرکت جدیدشون تو معرفی ازش پرسیدن مجردی یا متاهل؟ گفته فقط تو شناسنامه مجردم :))))))))))))))))))))))

فارسی
0
0
4
70
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@_im_bahari کارش بسیار زشت بوده عذر میخوام اینو میگم ولی احتمالا اهمیتی چندانی برات قائل نیست جانم
فارسی
1
0
2
38
عسل🇮🇷🫡
عسل🇮🇷🫡@khasteofficial·
@lonely_lobat اون معمولیش بود که هنوزم قیمتش بد نیست این پلی کرومه برای نقاشی حرفه ای
فارسی
0
0
1
17
منِ لعبت
منِ لعبت@lonely_lobat·
بنده متولد ۷۴ام. زمان دبستان تقریبا همه‌ی بچه‌ها فابرکسل داشتن و معمولا کسی جز این چیزی نمی‌خرید. انقدر قابل خرید و بی‌قیمت بود. جدی پشمام.
shahrzad.kh@shahr1662

امروز پسرم برای دخترم کادو خریده. چند؟ ۹ میلیون! باورم نمیشد .مدادرنگی فابرکاستل . حالا جنگ بشه باید یه ساک لوازم نقاشی هم بعنوان وسایل گرانبها اینور اونور ببریم!

فارسی
162
50
8.1K
171.2K