عسل🇮🇷🫡
17.5K posts

عسل🇮🇷🫡
@khasteofficial
خواهر #کیان_حسینی هستم.
🇮🇷 Katılım Ağustos 2021
1.1K Takip Edilen1.8K Takipçiler

میخوام این اکانت رو پاک کنم
این یکی رو فالو کنید @Asal_8203
بوس بوس
فارسی

@khasteofficial که البته معمولا نتیجهش همین میشه
هیچکس ارزش این همه صبر رو نداره
اون بلاگره هم فک کنم ۲ سال بود الکی گفته ۱۲ سال
فارسی

خدایا خودت این پسرا رو از دخترا دور نگه دار🤲🏼
.
(خیلی فحش تو ذهنمه به احترام صاحب توییت که دوستشه چیزی نمیگم)😂
Amin@amin23ab
واقعا این حد از مامانی بودن واسه پسر فاجعهست.
فارسی

برام سواله این دوستان عرب -که عکس همهشونو لایک کردم- اندازه زنان ایرانی جنگیدن با نه. چه تو فضای خانواده، چه جامعه
Yomna ElHossary@yomna_elhossary
١٠ سنين فرق
فارسی

@imabolfazlsh اینا از نوجوونی باهم بودن
دیگه نمیشه وقتی طرف ۲۵ سالشه توقع ۱۲ فاکینگ سال صبوری رو داشته باشید😂 تهش دو سه ساله
فارسی

@jeditarin گفتن این موضوع ممکنه باعث بشه ارتباطت با دوستت خراب بشه
ولی در عوض اون آدم آگاه میشه و میتونه آگاهانه برای ادامه زندگیش تصمیم بگیره
بازم خودت میدونی🥲
فارسی

بابای منم عقیده داره هیچکس در حدم نیست
چندیییین سال پیش
یه خواستگار داشتم دندونپزشک
اهن فروشیام داشتن پولدار،باادب و خلاصه موجه بود
بابام گفت در حد تو نیست
بعد من اونموقع با یکی دوست بودم که وام گرفته بود و نمیتونست پرداخت کنه
من به جاش پرداخت میکردم😭😭😭😭😂
Idool@idoolid
جدی جدی بابای من منو به هیچکدوم از این کلنگهایی که خوشم اومده تا الان نمیدهها :)))
فارسی

ببینید بچها بعضی وقتا پسرا یه چیزایی میگن که خیلی باحاله و خوشمون میاد و اینا
ولییی اینارو نباید جایی بگیم چون هم خودمون میدونیم دروغه هم بقیه😂
نمونش:
🌙مهتاب@Tab1111Mah
دوست پسرم رفته شرکت جدیدشون تو معرفی ازش پرسیدن مجردی یا متاهل؟ گفته فقط تو شناسنامه مجردم :))))))))))))))))))))))
فارسی

@_im_bahari کارش بسیار زشت بوده
عذر میخوام اینو میگم ولی احتمالا اهمیتی چندانی برات قائل نیست جانم
فارسی

عزیزان فکر میکنید مواد ارزونه؟😂
خودش به این وضع زندگی میکنه بعد از خودش بگذره موااااد بده به گربه؟
Sahel@hehe_mikh
من مطمعنم این خانومه این گربه هارو معتاد کرده تکون نمبخورن بدبختا ۱۰۰ بار زنگ زدم شهرداری کاری نکردن آیینه ی دق شدن برام
فارسی


من تپلم و دوست پسرم عاشقمه و این موضوع هرروز بیشتر بهم ثابت میشه
شماهم برید درتون و بزارید🌹
هیرا@bahar_amti
بچهها یه فکت بهتون بگم ما لاغرا اولویت پسراییم :))) پس یا لاغر شین یا قبول کنین از مارکت خارج شدین
فارسی

@lonely_lobat اون معمولیش بود که هنوزم قیمتش بد نیست
این پلی کرومه برای نقاشی حرفه ای
فارسی

بنده متولد ۷۴ام. زمان دبستان تقریبا همهی بچهها فابرکسل داشتن و معمولا کسی جز این چیزی نمیخرید. انقدر قابل خرید و بیقیمت بود. جدی پشمام.
shahrzad.kh@shahr1662
امروز پسرم برای دخترم کادو خریده. چند؟ ۹ میلیون! باورم نمیشد .مدادرنگی فابرکاستل . حالا جنگ بشه باید یه ساک لوازم نقاشی هم بعنوان وسایل گرانبها اینور اونور ببریم!
فارسی














