دياب المصري🇪🇬

2.6K posts

دياب المصري🇪🇬 banner
دياب المصري🇪🇬

دياب المصري🇪🇬

@la_sptca

القاهرة, مصر Katılım Mayıs 2017
141 Takip Edilen95 Takipçiler
Ahed Ali
Ahed Ali@AhedAli1110087·
@la_sptca @TosaChamber ما الدعم السريع برضو سودانيين والطرفيين شجعان .أما الفئران معروفيين.كدي شوف الفأر المصري المرتزق دا.الله يرحمه اتصفي كن شهر ٨ الفات
العربية
1
0
0
36
د. سيف اليقين أحمد معلا
🔴 بعد قصف الجيش المصري للمعدنيين السودانيين و إنتهاك الجيش المصري للأراضي السودانية : سودانيون يقيمون نقاط إرتكاز و يفرضون حظر على الشاحنات المصرية و يمنعون كل الشاحنات التي تحمل بضائع من العبور!
العربية
99
41
217
55K
دياب المصري🇪🇬
@AFarahat_Writer ودلوقتي... انتو كلكو محللين ومدربين وانتو تفكيركو محدود والله خسارة فيكو النت والتليفون اللي بتكتبو منو
العربية
0
0
8
1.5K
Ahmed Farahat
Ahmed Farahat@AFarahat_Writer·
حسام حسن مدير فني محدود جدا للأسف ومعندوش فكر واضح ولا أسلوب لعب.. ماشية فهلوة زي كل حاجة عندنا. ده رأيي من زمان، ومش هيتغير حتى لو كسبنا.
العربية
165
19
202
58.2K
دياب المصري🇪🇬
@a5medv المفروض اشكالك تحذف حسابها ومنشوفش وشك العكر مرة تانيه.... فاز ٣ في تيزك
العربية
1
1
20
749
Ahmedõv
Ahmedõv@a5medv·
نيوزيلندا منتخب العمالقة والاطوال ومنتخب الهوائيات والاهداف بالرأسيات والركنيات حرفيا صفر تكتيك…. البيه حسام حسن بيلعب ضدهم بحمدي فتحي وياسر ابراهيم، واحد خط وسط قصير والتاني اقصر مسّاك في مصر (ومبيعرفش يلعب برجله كمان) على حساب مين؟ حسام عبدالمجيد اطول مدافع في مصر واحسنهم في الكرات العالية، وعدم استدعاء محمد اسماعيل احسن مدافع على الارض في مصر ايوة هي ماشية تعريص للاعيبة الاهلي وايوة الاعلام هيعرّص علشان لاعيبة الخرية الحمرا بيلعبوا وايوة الاعلاميين اللي نبحوا على شريف وقفشة زمان وهم لاعيبة كسر، بالعين اوسخ جزمة على ظلم محمد شحاته ومحمد اسماعيل ومصطفى محمد - وحسام اللي قاعد دكة وهو احسن مدافع في مصر خليكم في التعريص ، انتم السبب في دمار الكورة في مصر …. شوية معرصين حثالة كلاب فلوس ماعندهمش ذمة ولا ضمير ولا مهنية
العربية
72
9
121
24.8K
Ahmedõv
Ahmedõv@a5medv·
عرفتوا انه مدرب مجاملات؟ عرفتوا انه مختار لاعيبة النادي اللي هيبيض ويدربه وبيجاملهم على حساب المنتخب؟ عرفتوا ان محمد اسماعيل ومحمد شحاته ومصطفى محمد مظلومين؟ عرفتوا ان قعدة حسام عبدالمجيد دكة ظلم؟ كل ده ظلم للمنتخب والجمهور واللاعيبة…. بس لأجل ارضاء الطرف المتحكم -بالبلطجة- في الرياضة والاعلام الرياضي المصري….. اتمنى نصعد لكن صعبة للاسف
العربية
222
9
109
51K
دياب المصري🇪🇬
@moiegy يا داخليه ارجعو الي رشدكم ....الناس لو بطلت تصدقكم هتكون كارثه كبري ..لسا من يومين ضيعتو حق الغلبانه اللي ماتت علي عربيه القهوه بتاعتها. .استقيمو يرحمكم الله
العربية
1
0
64
3.3K
وزارة الداخلية
فى إطار كشف ملابسات مقطع فيديو تم تداوله بأحد الحسابات الشخصية بمواقع التواصل الإجتماعى إدعت خلاله صاحبة الحساب بتعرض والدها وشقيقيها للظلم وحبسهم على خلفية تشاجرهم مع أحد ضباط الشرطة لتشككهم فيه أثناء تواجده أسفل العقار محل سكنهم وإنحياز الأجهزة الأمنية بالقاهرة له . بالفحص تبين أن حقيقة الواقعة تتمثل فى أنه بتاريخ 31 / مايو المنقضى تبلغ لشرطة النجدة بالقاهرة من والد صاحبة الحساب بوجود لص أسفل العقار محل سكنه الكائن بمدينة الرحاب بدائرة قسم شرطة التجمع الأول بالقاهرة ، وبالإنتقال والفحص تبين قيام المُبلغ ونجليه بالتعدى بالضرب على أحد الأشخاص "ضابط شرطة فى غير أوقات العمل الرسمية " وزوجته وإصابتهما بجروح وكدمات متفرقة.. بدعوى تشككهم فى أنه لص أثناء دخوله الوحدة السكنية المملوكة له بذات العقار محل سكن المبُلغ ، وإستمرارهم بالتعدى عليه وزوجته رغم تأكيد فرد الأمن الإدارى لهم على ذلك.. وتم إتخاذ الإجراءات القانونية فى حينه ، وسؤال شهود الواقعة ، وبعرضهم على النيابة العامة قررت حبسهم على ذمة التحقيقات . جارى إتخاذ الإجراءات القانونية. #وزارة_الداخلية
وزارة الداخلية tweet media
العربية
177
26
376
137.7K
دياب المصري🇪🇬
@moiegy مفيش فايده في الداخليه عمرهم ما يتغيروا معروف فيكي يا مصر مين اللي يتسجن ومين اللي علي راسو ريشه ....شيلو الليله لولد قاصر والرقاصه بنت الحرام صاحبته اللي كانت سايقه طلعوها منها عشان اكيد ابوها من بشوات البلد .....ربنا قوي جبار منتقم ....نفوض امر اللي ماتت لقاضي السماء والأرض
العربية
3
0
95
6.4K
وزارة الداخلية
فى إطار كشف ملابسات مقطع فيديو تم تداوله بمواقع التواصل الإجتماعى تضمن وقوع حادث تصادم ووفاة إحدى السيدات بمنطقة حدائق الأهرام بالجيزة. بالفحص تبين أنه بتاريخ 18/ الجارى تبلغ لقسم شرطة الأهرام بالجيزة بأنه حال سير سيارة ملاكى "سارية التراخيص" برعونة قيادة (طالب سن 15 – لا يحمل رخصة قيادة "السيارة ملك والده" – مقيم بدائرة القسم) وبرفقته صديقته إختلت عجلة القيادة بيده، وإصطدم بإحدى السيدات (مالكة سيارة للمشروبات) حال توقفها بجانب الطريق مما تسبب فى وفاتها وإحداث تلفيات بالسيارة ، تم التحفظ على السيارة ، وقائدها فى حينه.. و إتخاذ الإجراءات القانونية.. وتولت النيابة العامة التحقيق. #وزارة_الداخلية
العربية
271
97
1.2K
387.3K
بحبك يا مصر
بحبك يا مصر@7c2751c087e4424·
عبيط فى دماغك ولا ايه -انا خايف يا مامي 😅
العربية
3
13
40
704
دياب المصري🇪🇬
@MIKO2001013506 @TmanMhmwd6220 طيب يابو العيب واللي عملو السوري في ابن بلدك مش عيب يا شويه انطاع ...ورجاله العمارة المصريين فين اذا كان الراجل متنيل خول تعبان ..ييجي سوري غجري يكسر باب شقتي في بلدي ويعورني احا الك والو
العربية
0
0
0
67
AYMAN MAK DIVE MIX
AYMAN MAK DIVE MIX@MIKO2001013506·
@la_sptca @TmanMhmwd6220 يا اخي عيب تغلط فيه. افرض الراجل ده مريض وبيعاني من اي مشكله صحيه او لو حتي خايف علي نفسه. لكن الفيديو ده اتصور قبل ما ابن الست دى يجي ويكسر عليهم باب الشقه وهو اكتفي بالتصوير لما شتمت ورمت الزباله. لكن الهكسوسي الغجرى كسر عليه الباب ودخل عوره. الناس مش زى بعضها.
العربية
2
0
2
152
بيه ابن بيه
بيه ابن بيه@TmanMhmwd6220·
منقول.دي اسره سوريه اتهجمو عليا انا وزوجتي بسبب اننا بنقول ليهم مترموش زباله قدام باب الشقه دا كان رد فعلهم وابنهم الكبير جي بعد امو ماعملت كدا وكسر علينا باب الشقه وخبطني بالموس تسبب بجرح 40 غرزه بالوجه وجري انا مواطن مصري ودا لاجئ معهوش اي اوراق جاي بلدي تهريب هل دا يرضي ربنا
العربية
384
389
1.4K
349.1K
دياب المصري🇪🇬
@Lm_forever10 @TmanMhmwd6220 يا سلام ....قانون ايه الراجل اعتدي عليه وقام بقطع وجهه بالموس عارفه دة معناه ايه ...القانون بتاع المحامين المنافقين بشويه فلوس هيخلص الليله لكن يسيبو يعتدي عليه في بيته وارضه
العربية
0
0
1
54
lolwa 🇰🇼
lolwa 🇰🇼@Lm_forever10·
@la_sptca @TmanMhmwd6220 يعني شنو المفروض يسوي ؟ يضيع نفسه عشان كلب مو متربي هو وامه ؟ بالقانون يخليها تصارخ عليه والمصريين في السجون يعيدون تربيته .
العربية
1
0
0
78
𓃠 FATUMA
𓃠 FATUMA@FATUMA04159008·
داخل علي الستين ولسه فيه سنان تدور على المولتون كيك
𓃠 FATUMA tweet media
العربية
79
2
118
12.9K
دياب المصري🇪🇬
@ebtsamhamid1 بغض النظر عن انو وسخ وقليل ادب وحياء ودين ...لكن الست دي ليها تجارب وسوابق في الحوارات دي..والله اعلا واعلم
العربية
2
0
0
1.1K
ابتسام حميد
ابتسام حميد@ebtsamhamid1·
بدون الخوض في تفاصيل لا يجب أن تصل لغة الحوار بين مسؤل تعليمي وولية أمر هذا المستوى المتدنيوكان واجب على ولية الأمر إنهاء الحوار فورا وعدم استكمال الحديث معه ما دامت طريقته في الكلام غير مقبولة أخلاقيا،وقامت بتصويره لابتزازهوكلاهما كانت مطالبه غير مشروعةوكلاهما يستحق أشد العقاب
العربية
33
20
324
111.7K
دياب المصري🇪🇬
@moiegy اقل شي يمنع من دخول مصر مرة تانيه ..بالظبط نفس قانونهم في بلدهم العين بالعين وخلاص ويغور في داهيه
العربية
22
0
30
8.3K
وزارة الداخلية
فى إطار كشف ملابسات مقطع فيديو تم تداوله بمواقع التواصل الإجتماعى تضمن حدوث مشاجرة بين "سائق بأحد تطبيقات النقل الذكى" وأحد الأشخاص "يحمل جنسية إحدى الدول" بمحور المشير بالقاهرة. بالفحص تبين أنه بتاريخ 2 / الجارى حدثت مشاجرة بين طرف أول : (سائق بأحد تطبيقات النقل الذكى – مقيم بدائرة مركز شرطة أوسيم)، وطرف ثان (أحد الأشخاص "يحمل جنسية إحدى الدول") لخلافات بينهما حول تشغيل تكييف السيارة ورفض الثانى سداد قيمة التكاليف قاما على إثرها بالتعدى على بعضهما بالسب والضرب. أمكن ضبط طرفى المشاجرة ، وبمواجهتهما إعترفا بإرتكاب الواقعة على النحو المشار إليه لذات الخلافات وتبادلا الإتهامات. تم إتخاذ الإجراءات القانونية.. وتولت النيابة العامة التحقيق. #وزارة_الداخلية
العربية
222
39
495
95.1K
عشق
عشق@eshq_19·
من الخاص أنا مغترب ونازل مصر قريب عاوز أسال 60 الف جنية يجيبوا عربية نوعها اي دلوقتي في مصر
العربية
331
6
187
719.2K