z ᵉ n

107 posts

z ᵉ n banner
z ᵉ n

z ᵉ n

@leezendoh

kafama göre takılıyorum

Katılım Nisan 2026
25 Takip Edilen6 Takipçiler
덩까
덩까@Doumg3·
@leezendoh 한국의 여름은 해가 너무뜨겁고 더워서 양산으로 그늘을 만드는거야 너무 덥고 힘들어도 밖에 나가야하니까.. 겨울엔 우리도안써; 그리고 한국인은 너희보다 피부가 약해서 자외선을 너무 많이받으면 노화가 일찍와서 주름지고 나이들어보여 그래서 자외선차단제를 바르는거고
한국어
1
0
2
657
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
ırkçı değilim umrumda da değil ama beyazlığa takıntılı olan korelilerdir.. kozmetik ürünlerinizden güneş şemsiyelerinize kadar güneşe öcü gibi davranıyorsunuz korktuğunuz şey beyazlatmaya çalıştığınız ten renginizin koyulaşması. Üç günlük dünya için bu kadar abartmaya gerek yok
틴케@mii_kim28969

브라질 혹시 피부색별로 소득이나 사회적 차별있어? 그런 나라에서 꼭 한국한테 피부색으로 집착하더라 한국이 원래 하얗다는 사실을 못받아들임 그 집착이 인종차별을 넘어선 정신병 수준임

Türkçe
36
29
501
15.2K
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@KKsavior tenim koyu değil :) btsi seviyorum ve kiminle birlikte olacaklarıyla ilgilenmiyorum sadece mutlu olmalarını diliyorum yaşım küçük değil böyle çocukça fikirleri başkaları için kullanın lütfen konuyu gereksiz yerlere çekmeyin
Türkçe
0
0
22
559
감자탕후루
감자탕후루@KKsavior·
@leezendoh 케이팝 아이돌을 사랑하는 외국팬들의 특징인데, 한국의 아이돌이 자기들처럼 어두운피부를 가진 여자친구를 사귀길바란다 근데 자기가 좋아하는오빠가 절대로 어두운피부색의 여친을좋아하지않으니 정신병에 미쳐버렸다 그래서 한국여자들을 상대로 표백하지말라며 히스테리를부리는게 특징이다
한국어
6
0
4
695
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@flashbaek202 Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim son yanıtınız kaba olsa da böyle bir amacım yok yorumlarda da kimseyi kırmak üzmek gibi bir amacım olmadığını görürsünüz ben sadece fikrimi söyledim
Türkçe
0
0
0
12
낭만살쾡이
낭만살쾡이@flashbaek202·
@leezendoh 댓글 많이 달아주니까 좋지? 옛다 관심 에혀 관심 좀 꺼 이제
한국어
1
0
0
34
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@d_b3n28786 @TmhK0310 ısrarla ırkçı olmadığımı söyledim Korelilerle bir derdim yok bu davranışı Korelilerde görmüş olduğumu belirttim bazı Koreliler bana bilmediğim şeyler söyledi ben de onlara beni bilgilendirdikleri için teşekkür ettim kimseye hakaret etmedim ama siz bana hakaret ediyorsunuz
Türkçe
1
0
0
150
B3nDJo
B3nDJo@d_b3n28786·
@leezendoh @TmhK0310 사람이 죽고사는 문제에 인종을 들먹인 주제에 예의를 바라다니
한국어
1
0
0
143
B3nDJo
B3nDJo@d_b3n28786·
@leezendoh @TmhK0310 너네도 존나 더우면 양산좀 쓰고다녀라. 작년에 50도까지 치솟고 온 산이 죄다 불탔는데. 호들갑 떨지마라는 뭐하는 태도야? 덥다고 병신아.
한국어
1
0
0
149
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@d_b3n28786 @asdfg901901 lütfen sakin olun ırkçılık yapmadım saygısızlık yaptıysam da özür diliyorum
Türkçe
0
0
10
608
B3nDJo
B3nDJo@d_b3n28786·
@leezendoh @asdfg901901 지금 프랑스, 스페인도 45도가 되고 너네 나라도 작년에 50도까지 치솟아서 사람이 죽어나갔는데 조금? 너도 니네 나라 온열질환 사망자 통계좀 찾아봐라. 대한민국도 한여름엔 40도 매년 넘기고 있다.
한국어
1
0
3
662
czy
czy@chachaco0·
@leezendoh @asdfg901901 혹시 동아시아인이세요? 모르면 조용 우리 문화에 대해서 모르잖아 어린 아이들에게 선크림을 발라야지 피부 껍질이 벗겨지거나 장기적인 피부암을 예방하고 노화와 기미,잡티등 피부트러블을 방지시킨다고 부모님들이 가르쳐 어린 시절에 바다에서 놀면 몇 시간만에 피부껍질이 벗겨져 알로에를 발라
한국어
1
0
3
291
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@TmhK0310 bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim
Türkçe
1
0
3
819
_
_@TmhK0310·
@leezendoh 日焼けは事実ダメージなんですよ特にメラニン色素が少ない個人にとっては肌の老化を進めたり遺伝子に傷をつけて複製を難しくしたり癌化を促進したりする対策を講じるべき問題なのです
日本語
1
0
7
906
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@aran_hong @asdfg901901 beni yanlış anladınız güneş kremi kullanmak hakkında bir yorumum yok ben de kullanıyorum ve herkes kullanmalı… Güneş korumasının tüm kozmetik ürünlerinde bulunmasını ve güneşten korunmak için şemsiye kullanmanızı garip bulduğum için söyledim
Türkçe
1
0
0
197
아란이
아란이@aran_hong·
@leezendoh @asdfg901901 네 하지만 당신들은 우리가 선크림을 바르는것도 백인이 된다고 하잖아요. 이제와서 아닌척하지마세요. 태양을 피해 도망치는게 왜 잘못됬나요? 영국인들이야 태양이 반갑겠지 우리는 태양을 피하고싶어요.
한국어
1
0
0
218
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
hava iki gündür manyak güzel ama alerjim var diye yürüyüşe çıkamıyorum cam bile açamıyorum dün iki dk cam açıldı diye yatana kadar hapşırdım kaşındı ağzım gözüm :(
Türkçe
0
0
0
59
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@aileronxy anladım asyalı ciltlerin güneş ışığına toleransı daha düşük ve pigmentasyon sorunları yaşayabiliyorlar…. amacım ırkçılık zorbalık ya da saygısızlık etmek değil böyle anlaşıldıysa özür diliyorum
Türkçe
1
0
4
1.2K
rudder
rudder@aileronxy·
@leezendoh 미리 말하지만 인종차별이 아님 야 그럼 흑인이 썬크림 바르고 미백 화장품 바르면 창백한 피부가 된다는 소리야? 말이 되는 소리를 해야지 멜라닌 색소의 차이인데 피부 벗겨지고 푸석푸석해지고 뭐 생긴다고 축늘어진 피부가 좋아 탱글탱글한 피부가 좋아? 이게 피부관리다
한국어
1
0
9
1.3K
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@mimi7060s Korelilerle bir problemim yok sözlerim saygısızlık olarak algılandıysa özür dilerim 🙏🏻
Türkçe
1
0
0
61
홈미
홈미@mimi7060s·
@leezendoh 전세계 사람들은 자신들의 미를 위해서 노력해 그게 BBL일수도 있고 입술필러, 마른 몸,태닝한 몸, 마르고 밝은 피부일수도 있어 우린 피부색으로 차별받지도 않고 이건 단순한 미적 기준이야 내가 남들보다 조금 까맣다고 해서 내가 사회적 활동을 하지 못하고 남들보다 적은 돈을 받는일은 없어
한국어
1
0
0
93
아란이
아란이@aran_hong·
@leezendoh @miyovoo 네. 놀랍게도 이 모든게 태양의 해로운 광선으로부터 보호하기 위함입니다. 당신은 이해못하겠지만. 물론 화이트닝(미백)효과는 부차적으로 따라옵니다. 과학적지식이 부족한 당신은 기미, 피부암의 위험성을 모르니 백인이된다고 생각하겠지만 말이이에요.
한국어
1
0
3
134
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@miyovoo önyargılı değilim tartışmak niyetinde de değilim sadece Korelilerin beyazlığa takıntısı fazla diyorum… hepimiz güneşten korunuyoruz zararlarının farkındayız ama kimse elinde şemsiye yağmurdan korunur gibi güneşten korunmuyor bu paranoyaklık değil mi? Biraz daha rahat yaşayın
Türkçe
4
0
27
689
호미
호미@miyovoo·
@leezendoh 피부노화를 감수하고 강한 직사광선을 쬐는건 우리문화가 아니에요 됐나요??? 사람이 태어났을 때의 피부를 어떻게 더 하얗게 바꿔? 우리가하는건 피부를 보호하고 깨끗하게 관리하는건데 넌 무슨 소리를 하는거야? 인생을 하얗게 만든다고? 무슨 편견이야??????????????????
한국어
1
0
15
671
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
dünyanın en güzel yüzüne sahip adamın teni beyaz değil Koreliler bu adam sizin… güneşten bu kadar korkmayın güneşten korunma yöntemlerinizi abartmayın bal rengi teninizle de çok güzel olabilirsiniz taehyung gibi… eğer beyazlık takıntınız varsa bu sözlerim size
z ᵉ n tweet media
z ᵉ n@leezendoh

ırkçı değilim umrumda da değil ama beyazlığa takıntılı olan korelilerdir.. kozmetik ürünlerinizden güneş şemsiyelerinize kadar güneşe öcü gibi davranıyorsunuz korktuğunuz şey beyazlatmaya çalıştığınız ten renginizin koyulaşması. Üç günlük dünya için bu kadar abartmaya gerek yok

Türkçe
1
0
2
239
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@asdfg901901 hayatımızı güneşten kaçmaya adamak sizce de hayatı kaçırmak değil mi? Şemsiyelerle gezmek yerine biraz güneş ışığı almak sizi kanser yapmaz. Köyde çalışan çiftçi ya da günün çoğunu plajda geçiren biri değilseniz güneşten bu kadar korkmanıza gerek yok güneş kremi kullanmak yeterli
Türkçe
7
0
71
1.8K
뾰
@asdfg901901·
@leezendoh 니네 피부는 튼튼해서 그런 걱정이 없을수도 있겠지만 우리는 자외선에 많이 노출되면 피부암이 생기기 쉬워 단지 피부가 타지 않기 위해서만 자외선 차단을 하는게 아니야
한국어
6
1
22
1.8K
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
@miyovoo güneşin zararlı ışınlarından korunmak için mi yani tüm bunlar :) kendinizi çok mu zeki sanıyorsunuz ya da insanları aptal yerine koymak hoşunuza mı gidiyor? güneşten korunmayın demiyorum ama hayatınız beyaz olmaktan ibaretmiş gibi davranmayın demek istediğim buydu
Türkçe
4
0
68
1.5K
호미
호미@miyovoo·
@leezendoh 자외선을 오래 쬐면 조기 피부노화와 피부암이 생김 이건 상식인데 너희는 진짜 이걸 몰라서 순진하게 물어봐?
한국어
1
0
15
1.5K
z ᵉ n
z ᵉ n@leezendoh·
Vazgeçemediğim yoongi
Türkçe
0
0
0
47