Luli Lulz

498 posts

Luli Lulz banner
Luli Lulz

Luli Lulz

@luli_lulz

A woman. A wonder. Not a wonder woman

Israel Katılım Nisan 2022
94 Takip Edilen10 Takipçiler
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@matanavraham @roy_katz הלכלוך הוא מינורי לעומת התיאום של הגעת בן הזוג והבן למספרה ולשמור על הבת סרבנית התספורות. זה גם גרם לה להסתפר שזה ערך מוסף אבל לא קשור לשאלה פה.
עברית
0
0
0
47
Roy Katz רועי כ"ץ
כמה אתם משלמים על תספורת גבר ואיפה בארץ? משהו פה יצא משליטה
עברית
506
1
220
117.6K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@HadassEvron ביקשו ממני לא מעט פעמים להיות ממליצה. תמיד מי שביקשה נתנה התראה לפני ופנתה אליי מישהי אנושית לטובת מתן המלצה.
עברית
0
0
1
322
The Fairy Godmother 🌸
The Fairy Godmother 🌸@HadassEvron·
ביקשו מכם פעם להיות ממליצים בתהליך קבלה לעבודה של מישהו? איך זה עבד? התקשרו אליכם? שלחו לכם מייל? דיברו אליכם כבני אדם או שזאת היתה מערכת ממוחשבת שפנתה אליכם?
עברית
58
0
66
57K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@OmriRT @urieli17 הוא מהמם. אבל מיושן לעומת מה שווסט אנד יכול לספק
עברית
0
0
1
9
moshiko
moshiko@moshiko31501688·
@shiribiri123 את סתם משחקת אותה קשה להשגה 😉
עברית
1
0
0
229
שיר
שיר@shiribiri123·
חריג אני אומר לך
שיר tweet media
עברית
20
0
96
16K
Amir Barkol
Amir Barkol@BarkolAmir·
רגע אחד אתה אדם צעיר עם חלומות ותקוות, ורגע אחר כך אתה קונה מרצונך נעלי ניו באלאנס בצבע בז׳ עכבר.
Amir Barkol tweet media
עברית
58
0
367
20.2K
ella
ella@Lielisal·
איך מנקים כותש שום?
עברית
82
0
59
8.6K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@fakeofme00 היי, לא מכירות. מאחלת לך הריון משעמם. טרימסטר ראשון הוא השטן. ברגע שתרגישי בנוח לספר - אל תחששי, את לא הגעת לתפקיד שלך בחסד, מותר להראות עייפות ולבקש כוס סודה (מסאז׳ בכפות רגליים פחות) וטרימסטר שני הוא תקופת ירח הדבש בשורות טובות ותרגישי טוב
עברית
0
0
1
108
fakeofme
fakeofme@fakeofme00·
האמת שהיא שנורא קשה לי בעבודה, אני מאוד עייפה כל הזמן, בקושי סוחבת, ואני רק בסוף שליש ראשון, כן? לא מצליחה לגרד את עצמי מהמיטה, כל כך באלי חופשה ארוכה. איך נשים אמורות גם לעבוד (ואני בתפקיד בכיר), וגם להיות בהריון? אגב, עדיין לא יודעים שאני בהריון בעבודה. מעניין איך יגיבו.
עברית
15
0
73
4.7K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@shilofreid אין לי זכרונות מהחופש הגדול. בחיי. הראשון מכיתה ו סאמר קמפ בארצות הברית.
עברית
0
0
0
83
שילה פריד🇮🇱
שאלה: מה הבילוי שהכי זכור אצלכם לטובה מהחופש הגדול כילדים?
עברית
76
1
50
6.6K
Doron Shabti
Doron Shabti@doron_shabti·
לפני שנתיים, בערך, חזרנו לשדרות רשמית. אותה שכונה אותו רחוב אבל בית אחר. בזמנו צחקנו שזו עסקת הנדלן הגרועה בתבל כי חתמנו כמה ימים לפני הטבח. בפועל זה היה חבל הצלה כי חזרנו להתחלה חדשה. בלי סימני ירי או טריגרים מהשעות בממד. בתמונה ניסן, מגלה מחדש את שדרות אחרי שנמלט ממנה בגיל חמישה חודשים. ברקע ארגז החול שקנינו להם בתור ניסיון לעשות את החזרה נעימה יותר
Doron Shabti tweet media
עברית
1
0
202
5.7K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@turgeman_reut וואו. ממש. אני גם מתנדבת לתת ייעוץ בתחומי. לא מוכנה לדבר עם מי שלא מתאם איתי. הזמן שלי שלך, כל עוד תגיד לי מתי הוא.
עברית
0
0
2
141
Reut Turgeman
Reut Turgeman@turgeman_reut·
יכולה להשתגע מהזלזול של אנשים במשאב הכי יקר בעולם בערך: הזמן
Reut Turgeman tweet media
עברית
23
1
488
36K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@DanaGat1 אני תמיד ממליצה בפניות ראשונות לעשות ׳איניגו מונטויה׳- Hello, my name is Inigo Montoya, you killed my father, prepare to die’ היי, קוראים לי לולי, שמעתי שאת x אשמח לy, תודה.
0
0
1
238
Dana Gat
Dana Gat@DanaGat1·
אני רוצה שניה להרחיב אנחנו מתקרבים ל3 שנים של החמ״ל שבמהלכו לקחנו פעמיים פגרה של שבוע גם כשאבא שלי היה בבית חולים, גם כשהייתי בחול וגם כשעברתי בעצמי תהליכים רפואיים החמ״ל המשיך לתפקד אנחנו מאוד מאוד אוהבים לעזור לחיילים אבל אם זאת אחרי כל התקופה הזאת אין הרבה משאבים ואין הרבה אנרגיה מה שאומר שכרגע אנחנו יכולים לעזור לרספים שעוזרים לעצמם מה הכוונה? הסבר: 1. תרשמו בטופס, הטופס נועד בשביל שלנו יהיה מסודר וגם שלא נשכח שביקשת בין מאות ההודעות שאני מקבלת בשבוע. אם ביקשת משהו וכרגע אין ולא נרשמתם בטופס ומחר יהיה אין לי איך לזכור שביקשתם מה שאומר שלא תקבלו, אם נרשמתם בטופס יש לי איך לזכור מה שאומר שכן תקבלו. 2. ככל שלוקח לכם יותר זמן להרשם בטופס כי אתם עסוקים בלנסות להשיג דברים על ידי לדבר עם המתנדבות בנקודות ריכוז שרק אומרות לכם לדבר איתי ולהרשם בטופס פלוגות אחרות שרוצות אותן דברים ירשמו לפניכם ויקבלו במקומכם כי אין מספיק משאבים לכולם לקבל, לכן תרשמו בטופס. 3. כשאתם פונים אלי או בכללי לאנשים זרים אל תשלחו הודעה קולית כהודעה ראשונה זה סתם חצוף, תציגו את עצמכם (שם מלא) תגידו למה פניתם ותכתבו הכל בהודעה ברורה. זה עניין של נימוס בסיסי והיגיון בסיסי 4. אם לא תגידו מה אתם רוצים לא נוכל לעזור, לכתוב בכללי אנחנו מחפשים שירימו לחיילים לא אומר מה אתם רוצים אני יכולה לחשוב שאתם רוצים ערב הקראת שירה פמיניסטית, תגידו ברור וכמה שיותר פרטים, ותקלו עלינו להבין אתכם 5. אמרנו שאי אפשר לעזור? תגיבו בצורה נחמדה כי נזכיר אתכם לטובה, אם תגיבו בצורה רעה גם נזכור אתכם ושנוכל לעזור לא נרצה 6. אל תתחזרו, זה לא כיף לעזור ככה וכמו שאמרתי לאורך כל הפוסט הזה אין משאבים אז אם קיבלתם ערב פיצה תשמחו ותבינו שיש עוד פלוגות שרוצות ואתם לא יכולים לקבל כל שבוע ואותו דבר לגבי כל פינוק 7. אם אמרתי לכם לדבר עם תורם או לשלוח לי איש קשר תעשו את זה כמה שיותר מהר, אני לא ארדוף אחריכם בשביל שתקבלו דברים וכל דבר שביקשתם יש עוד לפחות 5 פלוגות שביקשו אותו דבר וזה יעבור אליהן 8. אם אתם יוצאים הביתה ומה שאתם צריכים אפשר לקנות במקס סטוק ב50 שקל פשוט תקנו אל תשגעו אותי על דברים כאלה זה כבר לא השלב הזה של המלחמה וכל זה רק מהשבוע הנוכחי
Dana Gat@DanaGat1

קונספט שאני לא מבינה כשאני אומרת לרספ שאנחנו לא יכולים לעזור במשהו אז הוא מבקש מאחת הרכזות בנקודות איסוף כאילו אם אמרתי שאי אפשר אי אפשר לדבר עם עוד מתנדבת שרק תגיד לך לדבר איתי לא ישנה את זה

עברית
6
14
269
15K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@yuvalysh0 שונאת לאחר. ברמת קרינג׳ שאני מגיעה בשעה שמזמינים לחתונה ואז רואה את הזוג מצטלם הגעתי להבנה שזו אני.
עברית
0
0
0
75
Yuval Shalom
Yuval Shalom@yuvalysh0·
יש לי אנטי מוגזם לאיחורים ברמה שחברות שלי צוחקות עליי כל הזמן על זה. לפני כמה שבועות אמרתי לעצמי בכוח שאני אאחר למפגש איתן, איחרתי ב40 דקות ועדיין הגעתי ראשונה 😭
Ofir Arbel@ofir_arbel

הבעיה העיקרית בעיניי בפסיכולגית שלי היא שהיא תמיד מבקשת שאגיע בדיוק בזמן ואני אדם שלא מצליח לא להקדים למקומות ולכן אני מוצא את עצמי תמיד מחוץ לפסיכולוגית, ממתין שתגיע השעה בול ורק אז נכנס וזה גורם לי לחשוב עוד יותר על מה שאני אגיד!

עברית
12
1
365
25.6K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@womanwhoknows1 רוזמרין זה שיח מהשטן וזה מוכיח את זה
עברית
1
0
1
150
הצודקת
הצודקת@womanwhoknows1·
השואב נמצא אני חוזרת השואב נמצצצאאא !!!!!!! בחסות כיסוח גידולי הפרא בחצר התגלה הפושע שברח מהבית והסתתר יפה יפה מתחת לרוזמרין הארוע הסתיים ניתן לחזור לשגרה
הצודקת@womanwhoknows1

דרמה בבית : הרובוט שואב שוטף נעלם. לא נמצא בשום מקום. לא טעון כבר אז אין תקשורת עם האפליקציה. ב10:12 דקות הוא הודיע שנתקע איפשהו. הודעה נוספת ב21:45 שהוא ללא טעינה ומכבה את עצמו אבל הוא לא בשום מקום. הפכנו את הבית בדקתי בגינה גם. אין. נעלם.

עברית
46
4
693
25K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@beersehva ברכות עליך. שלחתי לאבא שלי
עברית
1
0
0
286
The Black
The Black@beersehva·
אולי תפנו חמש דקות, ובסבירות גבוהה תחזירו להורים שלכם את הכסף שמס הכנסה גנב מהם? אז ככה, למי שעבר גיל 60 יש אפשרות לשלם מס רווחי הון לפי מדרגות המס הרגילות. כלומר, לא Flat 25% כמו מס רווחי הון, אלא במדרגות כמו שאתם משלמים על המשכורת. בגדול, מה שזה אומר זה שאם ההכנסה שלהם מפנסיה או עבודה היא פחות מכ 20-25 אלף שקל, אז גבו מהם יותר מדי מס על הפיקדונות וניירות הערך. אז במקום לשלם 25% , סביר מאוד שהם היו צריכים לשם 10-20 אחוז 👇 ו…אפשר לקבל החזר שש שנים לאחור. זה המון כסף. הטופס למילוי ממש פשוט, אצרף אותו בתגובה הראשונה. תשאלו, למה אתה כותב ״גנב״ על מס הכנסה? טוב ששאלתם, הוא גנב כי הוא יכל להחזיר להם את הכסף אוטומטית, אבל אין כמו לשדוד פנסיונרים. יאללה, לכו תחזירו את הכסף של אבא ואמא. ומי שמסתבך, שיכתוב לי בפרטי.
The Black tweet media
עברית
51
48
830
86.7K
Doron Shabti
Doron Shabti@doron_shabti·
הפעלה על שם אילון מאסק: קיבלתם הבוקר הודעה שאתם שווים טריליון דולר. מה הדבר הראשון שתעשו?
עברית
180
0
140
25.8K
ה'רועי קהת שמרצה בכנסים
אוקי, צריך לשפר קצת את מצב הרוח, אז ההפעלה הכי חושפנית שלי: יש לי פלייליסט די מגוון לדעתי, תגידו אני ואתן שיר שאני חושד שמעולם לא שמעתם. אם צדקתי, תקשיבו ותגידו את דעתכם. אם טעיתי, תנו לי שיר נגדי שאתם חושדים שאני לא שמעתי ואני אחיל את אותם חוקים עלי בחזרה . לטס גו
ה'רועי קהת שמרצה בכנסים tweet media
עברית
124
0
100
14.8K
Yamit
Yamit@NRYZ1510·
בוקר בבית מתחשק לי לפנק את המתבגרים עם ארוחת בוקר שווה. רעיונות ?
עברית
4
0
6
457