matan avraham

205 posts

matan avraham

matan avraham

@matanavraham

Katılım Mayıs 2012
22 Takip Edilen5 Takipçiler
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@rachelshulhani אני עדיין זוכר את השיר של השריונרים - 2640 עושה את הצ'יפס יותר טעים. הכל ללג
עברית
0
0
0
777
Rachel
Rachel@rachelshulhani·
יש בקהל צליאקים שהיו בשריון? כי אח שלי קיבל שיבוץ בדיוק ולא ברור איך הוא ישרוד
עברית
21
1
40
13.8K
Luli Lulz
Luli Lulz@luli_lulz·
@roy_katz 60 פרדס חנה 80 לספרית שמגיעה עד הבית
עברית
2
0
0
3.6K
Roy Katz רועי כ"ץ
כמה אתם משלמים על תספורת גבר ואיפה בארץ? משהו פה יצא משליטה
עברית
506
1
220
117.7K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@TalRalbag הרעיון של משימת בית היא שיקוף טוב יותר לשני הצדדים של העבודה. באף עבודה אתה לא נדרש לענות לשאלות המוזרות של הריאיונות, בקצב ובלחץ הזה. ברוב המקומות, אתה מקבל משימות וצריך לעשות .
עברית
0
0
1
95
טל רלבג
טל רלבג@TalRalbag·
משהו שאני לא מבינה בעולם התעסוקה במגזר ההייטק: אנשים מקבלים משימה כלשהי כחלק מתהליך קבלה למקום עבודה, מקדישים לה שעות ולא מקבלים על זה כסף? איך זאת דרישה לגיטימית? וגם לא ברור לי האם זאת משימה סתם או משהו שאחר כך הם גם משתמשים בו (אני לא יודעת איזו אפשרות גרועה יותר)
Amit Eli@amitinvest_

חבר טוב ומוכשר, הגיש למשרה מעניינת. לאחר שיחת התאמה, שלחו לו משימת בית. הוא השקיע המון זמן בהכנת המשימה וגם ביקש ממני טובה כחבר, לבוא ולעשות איתו חזרה גנרלית לפני שהוא מציג את המשימה לצוות במשרד. מיותר לציין שהוא לקח יום חופש כדי להציג את המשימה, וזה בלי שאני מדבר על היום חופש שהוא לקח כדי להכין את המשימה. לא דיברו איתו מילה לאחר הכנת המשימה אף על פי שהפידבקים ברגע ההצגה היו נורא חמים ונעימים. עשו לו גוסטינג במשך שבועיים וחצי עד שהוא קיבל מייל קר שמסביר שמצאו מועמד עם ניסיון טוב יותר. מגייסים ומנהלים, תהיו טובים יותר. זה שיש לכם את הטייטל החמוד, לא נותן לכם להשתין על בן אדם. קצת ראייה רוחבית. קצת התחשבות. אם מועמד מקדיש ימים על מאמץ, שיחת טלפון שמסתכמת ב- 20 שניות היא המינימום. ואם בא לכם להיות מנהלים טובים מהממוצע, תנו לו פידבק ותגידו למה לא.

עברית
42
1
77
17.7K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@the_king23456 @BatyaLazar מכיר מישהי שראתה קצינים על מדי א' בכניסה לבניין שלה ולא הסכימה להיכנס לבניין מחשש שהם שם בשבילה (היא לא טעתה לצערי) כולם בפחד
עברית
1
0
1
6
קווינזי האב😄𓉱
קווינזי האב😄𓉱@the_king23456·
@BatyaLazar וואוו שבוע שעבר התקשרה אליי אמא לאברך צעיר מבית שמש וביקשה לעשות לו קו חדש על שמה, כי כבר עצרו אותו (בטעות לטענתה) והיא לא רוצה שטעויות כאלו יחזרו. מקרה אחר, שליח הגיע לישיבה למסור סים לבחור שאבא שלו עשה אצלי ניודים, והוא לא ענה לו בטלפון כי המספר לא מזוהה והוא עריק. כולם בפחד
עברית
4
0
8
374
Batya Rashkes Lazar 🇮🇱
Batya Rashkes Lazar 🇮🇱@BatyaLazar·
אתמול ביציאה מהאירוע היה פקק, אמבולנס ומשטרה חסמו את היציאה, שואלת את השומרת מה הסיפור, "בחור איבד את ההכרה ואף אחד מהחברים שלו לא מסכים לנסוע איתו באמבולנס, כדי שלא יעצרו אותם, כי הם עריקים..."
עברית
11
1
46
2.2K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@BatyaLazar גם עריקים, גם משתכרים בחתונה עד כדי שצריך פינוי לבית החולים וגם אומרים שאנחנו אשמים שאנחנו לא מוכנים לממן את אורח החיים הזה. אני באמת לא מצליח להבין כמה קשה לחבר את הנקודות פה
עברית
0
0
2
25
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@Max_Herzog_ כיוון שאתה קורא לגבר בן 40 צעיר, אני מבין שאתה גדלת בדור אחר. בדור הזה, רובנו, לא מנסים לנצח את האשה אלא לנצח ביחד עם האשה.
עברית
1
0
8
2.3K
מקס
מקס@Max_Herzog_·
יושב לצהריים עם סמנכל התפעול של החברה. בחור חדש יחסית. גבוה, חכם, רהוט. צעיר יחסית (40). מתלבש כמו בנאדם. שכל חריף. סוס עבודה. מביא הביתה בוחטה רצינית כל חודש. אנחנו אוכלים והוא נראה על קוצים. אני שואל למה, אז הוא אומר ״חייב ללכת תכף, יש איזה משהו בבי״ס של הילד, אני חייב להספיק״. הוא נראה לחוץ. אומר שאשתו והוא עושים חצי חצי עם הילדים וזה גומר אותו. אני רואה אותו והיא עשתה ממנו סמרטוט. אני אומר לו מה אתה רודף אחרי החרא הזה. תשאר במשרד, תעבוד כמו בנאדם, אל תגמור את עצמך, שאשתך תדאג לילדים. הוא אומר לי ״כן הלוואי אבל איפה״. הבנאדם לא מבין מה הוא שווה. ראיתי גם תמונה שלה. נראית כמו קרין גורן על סטרואידים ובוטוקס. מה שהוא לא מבין זה שאם הוא לא ישים רגל על הברקס עכשיו, הוא יהיה כלוא בחרא הזה עוד עשור שניים לפחות עד שהילדים יגדלו. מיואש עבורו אני מסתכל על המלצרית הכוסית שמסדרת את המזלגות ומחייכת אליי תוך כדי, וחושב על דלתות מסתובבות
עברית
130
1
179
234.1K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@GAvrilingi מאיפה הגיע סדכ ל607 ו609? אני רוצה לקוות שמישהו בדק את המספרים לפני הודעת הדוברות אבל אתה מכיר את צה''ל טוב ממני..
עברית
0
0
0
44
Gilad Avrilingi
Gilad Avrilingi@GAvrilingi·
מאיפה מגיע הסד״כ? זה נשמע לי מאוד מוזר.
Gilad Avrilingi tweet media
עברית
23
0
58
16.4K
Tomer Naor תומר נאור
הגיע הזמן לרענן קצת את הצמחיה במרפסת. במשך שנים אנחנו קונים מאותה משתלה קטנה בבית צפאפא, ושומעים שנים על משתלה מעולה באבו גוש שחייבים לבדוק - כי היא זולה ואיכותית. נסענו הבוקר - מקום יפה, נעים, גדול ומזמין. המחירים? פי 1.5-2 יותר מבית צפאפא. ובשביל הרבה אנשים זו האופציה הזולה...
עברית
7
0
24
8.2K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@MyrbRht @YehudaSob עשיתי את זה בחופשת לידה עם תאומים. בגלל פונדקאות ואשתי שהייתה בפוסטדוק זה התאפשר. כיף גדול. חזרתי לעבודה בספטמבר 2023 והרגשתי שאני אבא נוכח. ואז הגיע אוקטובר 2023 והמילואים..
עברית
0
0
0
23
Merav Rahat
Merav Rahat@MyrbRht·
@YehudaSob יש לי שאלות על חופשת לידה לאבות כי אנחנו זוממים משהו כזה גם. איך היתה החוויה?
עברית
17
0
28
33.5K
Yehuda Sobelman
Yehuda Sobelman@YehudaSob·
איפהשהו במהלך 2022 סיימתי את חופשת הלידה עם הגדולה, וחיפשתי עבודה חדשה. בין היתר גיששתי אז לעבוד אצל אחד הח"כים של סיעת הציונות הדתית, והתאכזבתי כשלא קיבלו אותי. היום, כשאני רואה איך הם מבזים את התורה ובזים לציבור הבוחרים שלהם, אני כל כך שמח שאני במקום אחר ואין לי חלק בתועבה הזו.
עברית
2
0
55
2K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@hadar283 נח על הספה? מצוין. בואי נראה עוד שעה מה המצב שלו
עברית
0
0
1
776
הדר אלעד בן הרוש
הגעתם הביתה מוקדם מהמצופה, אספתם לכם סלט טעים ותכננתם לשבת להשלים חתונמי. ובדיוק אז קיבלתם את הודעה הבאה. אתם גונבים עשרים דק או הולכים ישר לאסוף? אבל את האמת
הדר אלעד בן הרוש tweet media
עברית
62
0
180
37.9K
Efrat Aran
Efrat Aran@AranEfrat·
סליחה על השאלה הורים שבאים יחד לפעילות כיתתית
עברית
35
0
85
10.9K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@O_Magger @amsterdamski2 בהגנה על התיזה שלי קיבלתי טיפ - כל עוד יש לפרופסורים אוכל בפה, הם לא שואלים שאלות. כמות האוכל שרצה שם הספיקה לעוד שבע בחינות
עברית
1
0
9
1.3K
Oded Magger
Oded Magger@O_Magger·
אה, הסיפור המיתולוגי על איך העיצה הזאת של @amsterdamski2 כמעט עלתה לי בתואר השני: בבוקר של מבחן ההגנה על התיזה, כל מה שעניין אותי הוא מאיפה אני קונה כיבוד לפרופסורים. ה"הגנה" היא בעצם ראיון על המחקר שלי בתואר, מול וועדה של שלושה פרופסרים, והיו לי סיבות טובות לחשוב שאצליח.
Shaul Amsterdamski 🤞@amsterdamski2

@Dean_La אני ארהיב עוז ואגיד: אל תכינו מצגת. בכלל.

עברית
13
0
113
33K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@shirantheboys בדרך למבחן המיומנים, נסעתי עם חבר והוא סיפר לי שהמילה תריסר אומרת 12, מי ידע. מגיעים למבחן והייתה שאלה על זה. עד היום, זה בערך הדבר היחיד שאני זוכר מהמבחן.. מצחיק שיש עוד אנשים עם החיבור המוזר של תריסר ומבחן מחוננים
עברית
1
0
3
445
shira bira
shira bira@shirantheboys·
כשיצאתי ממבחן המחוננים שלי אי שם בסוף האייטיז, הדבר הראשון ששאלתי את אמא שלי כשיצאתי -"כמה זה תריסר??" הייתי בטוחה שתריסר זה כמו להגיד קבוצה, כמות לא מוגדרת. ואז שאלו במבחן כמה זה *בדיוק* והתחרפנתי מהגילוי. (לא עברתי)
עברית
4
0
65
7.5K
Romi
Romi@romixrc·
מה עושות אמהות לילדים קטנים שהבעלים שלהן הולכים למילואים, נגיד ומכניסות את הילד למסגרת בבוקר ובסוף היום מוציאות, איך הן עובדות? 5-6 שעות ביום? תוך פגיעה במשכורת שלהן ואיבוד היכולת שלהן להתקדם בקריירה?
עברית
35
0
87
14.8K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@jimmyjazz0123 אצלנו בעבודה אין קיבוס בדיוק בגלל זה ולא מעט אנשים ממורמרים על זה. למה? כי פסיכולוגית זה אחרת
עברית
0
0
1
85
Jimmy Jazz
Jimmy Jazz@jimmyjazz0123·
אני חייב שמישהו יסביר לי למה בכלל מעסיקים משתפים עם זה פעולה? למה אני מקבל בעצם כסף בסיבוס במקום, פשוט, יותר כסף במשכורת?
מואיז הקטן ®@LittleMoiz

שלום. אנחנו מחברת קיבוס, יש לנו פיתרון נהדר עבורך. אתה תקבל המון לקוחות שלנו שיכולים לקנות אוכל רק עם הכרטיס שלנו. ובתמורה תשלם x% עמלה לפני מע״מ אבל קח בחשבון שזה לא באמת לפני מע״מ כי אנחנו גובים מהסכום שהלקוח שילם כולל מע״מ. אז בעצם תוסיף עוד 18% לעמלה. ועוד משהו. אנחנו משלמים לך רק שוטף 60. לא פחות. למשל עכשיו נגמר חודש מאי אז רק ב-30 ביולי אתה תראה את הכסף מאיתנו על מי שאכל נניח ב-1 במאי. לא נורא, אתה תסתדר. אהה.. כן… משהו אחרון… אם תרצה לקבל את הכסף בפחות משוטף 60 אז אין בעיה… אנחנו ערים למצוקת המסעדנים. אפשר להקדים לך את התשלום. רק קח בחשבון שאתה תשלם ריבית על ההקדמה…. לא משהו דרמטי. כמה אחוזים בודדים… פחות מהריבית בבנק שהיית משלם על הלוואה. כן, כן… אנחנו יודעים שזה כסף שלך ולשלם עליו ריבית זה מוזר אבל מה… גם אנחנו צריכים להתפרנס. לא נורא… תגבה 80 שקל על פסטה ויהיה בסדר. אף אחד לא יגיד לך כלום…

עברית
26
0
88
21.2K
בר נתיב, יהודיה מקצועית
מה עושים כשחייבים חופשת לידה אבל אין שום הריון באופק?? ובכלל, איך גברים עובדים בלי הפסקה של כמה חודשים אחת לכמה שנים?!
עברית
58
1
217
15.7K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@OfriLevii התקלחתי גם בצבא בלי כפכפים ולא קרה כלום
עברית
1
0
0
157
Ofri Levi
Ofri Levi@OfriLevii·
דעה שהיא פופולרית או לא פופולרית זה לא ממש משנה לי, אם אתם מתקלחים *בכל* מקום שהוא לא הבית שלכם - מתקלחים עם כפכפים נקודה. כן כן גם בבית מלון ובבתים של חברים.
עברית
64
0
232
41.1K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@sara_lisovtsev @yaeerytovy גר במבשרת. יש הרבה אוטובוסים ממבשרת לירושלים, תל אביב קיים אבל לא מדהים. קחי בחשבון שאין רכבת וזה מתסכל
עברית
0
0
1
77
Sara • ™שרא
Sara • ™שרא@sara_lisovtsev·
מכירים ישוב שהוא גם נגיש תחבצית לירושלים ולתל אביב, גם חילוני יחסית וגם חמוד?
עברית
90
0
169
46.3K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@AvishayBenHaim יועיל לשנה הבאה ועוד שנתיים. גם שם מחכים לנו צווים כאלה
עברית
0
0
0
168
אבישי בן חיים
אבישי בן חיים@AvishayBenHaim·
איך עוזר לחיילי המילואים הקורסים המאבק לגיוס חרדים? לא עוזר כלום ולא עזר כלום. כל מי שמתעסק בגיוס חרדים במקום בעוד ועוד תגמולים למילואים לא רק שלא מועיל לחיילים, הוא מפריע! ונגיד שיטילו סנקציות הכי קשות בעולם על החרדים, איך זה יועיל לחיילים שקיבלו עכשיו צו לעוד מאה ימים? לא יועיל. כלום.
דוידי בן ציון 🇮🇱@davidi_ben_zion

האמת גרוני ניחר. אני לא חושב שיש כבר מישהו שבאמת שומע את הצעקה שלנו. המילואימניקים קורסים, בני המשפחות, הילדים, העבודה, כולם הרבה מעבר ליכולת הקיבול שלהם. הבוקר הגיע עוד צו, 100 ימים, יולי-אוגוסט-ספטמבר. אבל למי אכפת, אנחנו הרי תמיד נבוא. וזה נכון, תמיד נבוא כי אין לנו מדינה אחרת לגדל בה את ילדינו ולשמור עליה. אתמול שולח לי חבר מהגדוד "דוידי, מה עושים?" האמת, לא ידעתי מה לענות לו. אין לי תשובה טובה. חג שמח.

עברית
294
6
72
144.4K
matan avraham
matan avraham@matanavraham·
@traderjoe666 רק אם זה כסף שאני יכול לחיות בלעדיו בלי לחשוב על זה שוב
עברית
0
0
2
55
טריידר ג'ו
טריידר ג'ו@traderjoe666·
שאלה: חבר (טוב) מתקשר מבקש סכום כסף לא קטן, הוא בעסקה, מתוח עד הקצה וחסר לו אחרת העסקה נופלת. אומר שמחזיר לכם עוד כמה ימים. נותנים? מציבים תנאים? קרה לכם?
עברית
96
0
53
49.9K