Mab Bam

43 posts

Mab Bam

Mab Bam

@mabinho16

Katılım Mart 2026
26 Takip Edilen3 Takipçiler
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@Halkaarzduyuru 2 vida sıkıp yapacaksa sen yapsana. Neden para vereceksin?
Türkçe
0
0
0
186
Halka Arz Duyuru
Halka Arz Duyuru@Halkaarzduyuru·
Şu ustaları gerçekten anlamıyorum. Maksimum 1 saatini alacak bir iş. 2 vida sıkacak aküye kablo bağlayacak 7500 lira istiyor… Dün başka bir tamircide 1500’e takarım dedi. Kim kime ne tutturursa.
Halka Arz Duyuru tweet media
Türkçe
73
3
516
314K
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@muradcobanoglu Hayretle okuyorum… İnsanlar sadece izledikleri bir video üzerinden hakaret etmeyi, beddua etmeyi kendilerine hak görüyor.
Türkçe
1
0
1
789
Murad Çobanoğlu
Murad Çobanoğlu@muradcobanoglu·
Kendini benzettiği mücevherlerini almak için parmakları kırılan, kulağındaki küpe çekilip alınan Kösem Sultan’ın eceliyle öldüğünü zannediyor galiba… cehalet mutluluktur diye boşuna demiyorlar… Oğlu Şehzade Kasım’ı kardeşi IV. Murad, Şehzade Mustafa’yı da kardeşi Genç Osman boğdurmuştur. Kalan Sultan İbrahim de ölüm korkusundan aklını yitirmiş. Kendini bir Cinci Hoca’ya kaptırmış, koca sarayın hazinesini Cinci’ye aktarmıştır. Ne diyeyim Allah benzetsin!
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923

‘Üç erkek evlada sahip olmak nasıl mı hissettiriyor?’ başlığıyla paylaşım yapan kadın: “Ben valide-i muazzama, ümmü'l mümninin sahibet'ül makam, valide-i kebir, valide-i maktule Kösem Sultanım.”

Türkçe
7
10
175
37.9K
Sami Yen Gündem
Sami Yen Gündem@samiyengundem·
🎯 Wilfried Singo’dan müthiş asist.
Suomi
33
45
2.3K
112K
Alkolik
Alkolik@alkolikyorumlar·
Okan Buruk için A Milli Takım zamanı geldi gibi sanki. Dünya kupası sonrası A Milli Takımın başına geçmeli. Milli görev reddedilemez.
Alkolik tweet media
Türkçe
275
27
1.4K
216.4K
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@KonukMustafacem Ben adamın hocalığına ya da herhangi bir takıma laf etmedim. Keşke okuduğunu anlayabilsen.
Türkçe
0
0
0
26
M.C.K
M.C.K@KonukMustafacem·
@mabinho16 @picshuayii Yok senin gibi anonim futbol cahilleri hariç herkes över. Beşiktaş ile çıktığı Avrupa maçlarında yaptığı saha içi yayılımı, geometrik düzeni hangi Avrupalı hoca yaptı? Büyük hoca olduğu gerçeği senin bayağı içine dert olmuş anlaşılan. :)
Türkçe
1
0
2
86
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@marazleo Bizim kulübün en büyük gelir kaynağı taraftar. Keşke bizde sende 100 mio euro yayından 100 şl den alsak , tl Euro dan gol yemesek :(
Türkçe
0
0
16
1.4K
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@HakanDOGU Yaşananlar aynı değil Hakan bey , vw fabrika yapacağım diye teşvik alıp sonra vazgeçmedi.
Türkçe
0
0
2
67
Hakan Dogu
Hakan Dogu@HakanDOGU·
Manisa Sanayi Bölgesi'nin kara talihi.⚫️ Bugün BYD'ye tahsis edilen o arazi, daha önce VW'ye de tahsis edilmişti ve 2019 ikici yarısında olay sızdı, büyük tepki oldu. VW 1 Temmuz 2020'de yatırımdan vazgeçtiğini açıkladı. Aynı arazi, aynı film. O gün de tepki vardı, belki BYD'den daha sert. Sonra ne oldu? Türkiye'de VW Grubu satışları rekor üstüne rekor kırdı. Sanayi Bakanlığı dışında tek bir devlet kurumu, tek bir yetkili tepki gösterip bu grubun araçlarından almamazlık etmedi. Dolayısıyla BYD hiç endişe etmesin (muhtemelen bu olaya da bakmışlardır): olay yatışınca, ithal araçlarla gelip yine satış rekorları kıracaklar. Buradaki kızgın mesajlara bakmayın.
Hakan Dogu tweet media
Türkçe
81
129
939
92.8K
fikret abi
fikret abi@fikretabi0·
@ekrembk abi yapma ritanın sahibi ilker ayrık bile katze gidip biz bu kadar malzemeyi bu paralara bu lezzette veremeyiz diyor videosunda
Türkçe
7
1
295
26K
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@BJKLI_Adam24 Nereden baksan kral haraket başkana helal olsun.
Türkçe
0
0
1
367
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@ajans1905 Siz ciddi misiniz ? Ne bekliyorsunuz imzalamayacak tabi. Adamı hedef haline getirmeye niye uğraşıyorsunuz?
Türkçe
0
0
0
387
Ajans 1905
Ajans 1905@ajans1905·
Kerem Aktürkoğlu, A Milli Takım ABD kampında, A Milli takıma destek için gelen taraftarımız tarafından uzatılan Galatasaray formamızı imzalamadı. Yorum sizin. youtu.be/3sigw6syikA
YouTube video
YouTube
Türkçe
436
34
424
750.4K
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@EyuphanByraktar Ne yazık ki artık mil kazanmak çok zor , ayrıca İst lounge da her zaman çok kalabalık.
Mab Bam tweet media
Türkçe
8
0
18
14.9K
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@ScorpionGS_ Herkes Arda olamıyor di mi ? Ne yaptınız adama , ağzına sıçtılar afedersiniz. Sözlükte sayfa sayfa hakaret yazdılar. Yok Gsli değilmiş yok şuymuş buymuş.
Türkçe
0
0
0
1.1K
𝐒𝐂𝐎𝐑𝐏𝐈̇𝐎𝐍
“Arda’ya Fenerbahçe’den 5 Milyon teklif gitmiş.. Galatasaray’da 1 Milyona oynuyor.. Boş mukaveleyi önüne koydum, rakam yazmadan imzalayıp getirdi önüme bıraktı..” Herkes Arda Turan olamıyor!! @hakanc10
Türkçe
5
42
660
207.1K
VUKUAT
VUKUAT@TCVUKUAT·
Malatya'da görev yaparken 2 yıl önce Antalya Kaş'a taşınma kararı alan hemşire çift, verdikleri bu kararla hayatlarının nasıl değiştiğini anlattı.
Türkçe
40
26
710
165.7K
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@Statikoo 5000m2 arsada 500m2 yeşil alan bırakmadan gömmüşler betonu. Hiç mi vizyon yok ? Nerede ağaç peyzaj ?
Türkçe
0
0
1
139
İzafiyet
İzafiyet@Statikoo·
Öyle bir köşe parsel ki ne yapsan iyi oturuyor
Türkçe
14
43
776
126.3K
Asayiş Berkemal
Asayiş Berkemal@asayisberkemal0·
İstanbul’da makas atan bir sürücü, şeridinde ilerleyen araca kaza yaptırdı.
Türkçe
22
36
491
82.3K
Kadir Alkan
Kadir Alkan@kadiralkanresmi·
Hesabınıza 10 Milyon $ yükleyecekler ama 50 sene seçtiğiniz çizgi dışına çıkamazsınız cevapları alalım
Kadir Alkan tweet media
Türkçe
1.5K
22
1K
1.6M
Mab Bam
Mab Bam@mabinho16·
@mesutcevik Yurtdışından alınan bir ürün Türkiye de gelir vergisiden düşülmez mi ?
Türkçe
0
0
0
51
Mesut Çevik
Mesut Çevik@mesutcevik·
Bilgisayarda ek vergi yok sadece KDV var. Mac’i yurt dışında çok daha ucuza sadece öğrenci indirimi ile alabilirsiniz. Türkiye’de de öğrenci indirimi ile alınabiliyor. Fakat şirkete alamazsınız, bu yorumda olduğu gibi Apple’ı kandırarak bir öğrenci bulup onun üzerinden alabilirsiniz. Apple, öğrenciyi desteklediğini düşünür ama siz onu şirketinizde kullanırsınız. Şirketler eğer kar ediyorlarsa bu tip dolambaçlı işlere gerek duymazlar. Devlet aldıklarını KDV ve gelir vergisinden düşme olanağı verir. İşine yatırım yapıyor diye destekler kısacası. Bu yüzden hiçbir şirket sahibi gidip de Macbook veya tableti yurt dışından almaz. Gider Türkiye’den alır. Vergiden avantaj sağlar. Aradaki fark komiktir çünkü. Taksit yok demiş taksit de var. Kısacası siz siz olun, herkese inanmayın.
Mesut Çevik tweet media
Kaan Bayramzade@kaanbayramzade

Ofise yeni bir bilgisayar almamız gerekti, gidip fiyatlarına baktık resmen uçmuşlar. Taksit yapıyor musunuz dedim, yeni gelen kararlar ile teknolojik ürünlerde en fazla 2 taksit yapıyoruz dediler. Almadım yurt dışından mac getirttim yarı fiyatına. Öğrenci bir arkadaşım Boston apple dan %10 indirimle yarı fiyatına getirdi. Teknolojide taksit sayısının en fazla 2 olması kanuna aykırı bir durum değildir tüketicinin ürüne ulaşmasında yasal bir engeldir.

Türkçe
49
16
1.1K
505.1K