newtonian artist.

26.4K posts

newtonian artist. banner
newtonian artist.

newtonian artist.

@massxacc

bir fizikçinin bedenine hapsolmuş bir sanatçı

itü fizik Katılım Eylül 2012
844 Takip Edilen1.1K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
2019'da daha fizik bolumunde bile degilken yazip cizdigim seyler ve su an bu konuda calisiyor olusum... 🥺
newtonian artist. tweet medianewtonian artist. tweet medianewtonian artist. tweet media
Türkçe
17
4
611
0
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
ya bi kız vardı bilindik dizi ve film repliklerini dans ederek okuyordu böyle koreografili çok komikti o kız kim bilen var mı acil
Türkçe
1
0
1
85
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
selam arkadaşlar, şebnem ferah 13 haziran ve 21 haziran izmir arena konserlerine dörder adet genel giriş biletimiz var. istanbul konserleri ile takas etmek isteyen olur mu? 🥹🥹🥹
Türkçe
0
1
1
2K
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@massxacc @neslihnceylan doktoru hatırlamıyorum o dönem farklı alanlardan farklı bir çok doktorla görüştüğüm için aklımda hiçbir şey kalmadı. şehir olarak da paylaşamam maalesef
Türkçe
1
0
0
20
Neslihan Ceylan
Neslihan Ceylan@neslihnceylan·
4 sene bölümünü okumuş bir diyetisyen olarak bu tweet flooduna katılıyorum. Fakültede bize öğretilen çoğu şeyin pratik hayatta uygylaması zararlı. 6 öğün(3 ana 3 ara), listede onlarca değişimlik ekmek türevleri, kompleks karbonhidrat ısrarları... Bunların hepsini derslerden geçebilmek için doğru kabul etmek zorunda kaldık ama değiller. Günde 6 öğün yerseniz sürekli insülin sagılarsınız. Şekeriniz sürekli oynar. Bu da ileride şeker hastalığına neden olur. Listenizde 1 öğünde hem makarna hem ekmek varsa (ki bize fakültede hep böyle yazdırıldı) vücudunuz giderek yağlanır. Hem şeker hastalığına hem de diğer organ hastalıklarına zemin hazırlar. Ne kadar çok kompleks karbonhidrat tüketirseniz(bağışıklık sistemi ve bazı salgılarınıza göre değişse de) bağırsağınızda o kadar çok zararlı bakteri ürer. Sürekli gazınız olur.Şiş ve ödemli gezersiniz. Modern diyet bilgisi, endüstriye ve tıp sektörüne hizmet eden zararlı bilgiler kümesidir. Size yok detoks yok 1 haftada 5 kilo diye satmaya çalıştıklarını saymıyorum bile.
paracelsus@dogalmaxx

Uzmanlar karbonhidratları "basit" ve "kompleks" olarak ikiye ayırır. Bize yulaf, esmer pirinç, kinoa ve kepekli makarnanın kan şekerini dengede tutan "iyi" karbonhidratlar olduğu; taze meyve suyunun, balın ve toz şekerin ise karaciğeri yağlandıran zehirler olduğu öğretilir. ++

Türkçe
14
26
476
96.1K
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
@xqbrrs @neslihnceylan Çok teşekkür ederim yanıt için. Gittiğiniz doktorun adını hangi şehirde olduğuyla beraber yazabilir misiniz sakıncası yoksa
Türkçe
1
0
1
23
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@massxacc @neslihnceylan karbdan kaçtığım dönem iğrenç bi insan olmuştum tabii bunu da eklemek istiyorum. çok sinirli bir insan yapıyor. şu anda meyve süt ne varsa yiyip içiyorum hem daha sakin oldum hem de eskisi gibi rh atakları olmadan yaşıyorum. beyaz ekmek vb. bazı şeyleri hala tüketmiyorum tabii.
Türkçe
1
0
0
27
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
@xqbrrs @neslihnceylan Merhaba videoyu bulabilme şansınız olursa linkler misiniz? Bir de rh deneyiminizden bahsedebilir misiniz? Bana da dahiliye doktoru az ve sık ye dedi ama bu bana yanlış hissettiriyor
Türkçe
1
0
0
51
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@neslihnceylan 6 öğün olayı cidden hayatımı kaydırıyordu da başka doktor sayesinde kurtardım. Sabah ve öğlen arasında yaşadığım küçük rh atakları diyetisyenin 6 öğün önerisi yüzünden bütün güne yayılmıştı ve çok daha şiddetlenmişti. ytde video görüp öğün sayısı olarak ona uydum ve tamamen bitti
Türkçe
2
0
3
2.2K
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
ya şebnemin parası bitebilir mi siz kafayı mı yediniz
zeyfir@zeyfirs

@KaliteliPop Ses bitik. Üst tonlara çıkamadı hiç. Fiziksel de problemi olabilir, çok nefessiz kaldı, sürekli su içti, çok terledi, konserin % 60'ını seyirciye söyletti vs. 6 yıl yaklaşık sanırım boşuna değilmiş. Ama niye şimdi, para için mi? Belki de. Üzücü...

Türkçe
0
0
0
114
newtonian artist. retweetledi
nerde o eski şarkılar
nerde o eski şarkılar@eskisarkiIar·
Evet memur bey bu şarkı.
Türkçe
40
189
3.2K
220.9K
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
bari ışık sistemini düzeltseydiniz" hsjssjsnsns bi de neymiş kıyafet değiştirmemiş, sahnede azıcık alev ve duman varmış sahnesi çok zayıfmış, Bİ DE HEP VOKALE SÖYLETMİŞ shanmamsnssbsb ya bi siktirin gidin hiçbir şeyden haberiniz yok boş boş konuşuyosunuz
Türkçe
0
0
1
79
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
abi linç kültürü çok ilginç ve aldı başını gidiyo iğrenç yani. dünden beri insanlar telefonla çekilmiş 2 dklık şebnem videolarından gördüklerini linçliyor. kendi gidip görmemiş bile, belli ki hayatında konsere de gitmemiş biri şey yazmış "o kadar konserden para kazanıyorsunuz +
Türkçe
1
0
1
144
newtonian artist. retweetledi
d
d@something_216·
Şebnem Ferah’ın şu asil ve karanlık tarzına "kötü" diyenler tam olarak ne bekliyordu acaba? Kadın rock efsanesi, sahneye çiçekli basma fistanla mı çıksaydı?
Türkçe
43
32
2.2K
360.5K
newtonian artist. retweetledi
⛵️liberiangirl
⛵️liberiangirl@_liberiangirl_·
şebnem ferah konseri muazzam akıl tutulmaları yaşatmaya devam ediyor. birileri diyor ki gençler sürekli videoya çekmekten dinlemedi, başkaları diyor ki onlar 40+ kitle, zıplayamaz. birileri diyor ki elbisesi çok kötü, başkaları diyor ki sahne şovu yok. birileri diyor ki detone, başkaları diyor ki şebnem ferah dans etmedi. arkadaşlar linç kültürüne bu kadar uymak iyi bir şey değil. orada video çeken de, zıplayan da, bütün şarkılara eşlik eden de, şeboooo diye çığlık atan da binlerce insan vardı. gayet keyifliydi. her şeyi boklamak zorunda değilsiniz. bazen insanlar sadece içlerinden geldiği gibi eğlenir ve mutlu olurlar. dün de öyle bir akşamdı.
Türkçe
9
14
415
34.6K