xqbrrs

45 posts

xqbrrs banner
xqbrrs

xqbrrs

@xqbrrs

starlight

Katılım Mayıs 2022
29 Takip Edilen212 Takipçiler
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@arifgpt rosettaai wrongstack ile geliştirilse abd hükümeti yasaklardı
Türkçe
0
0
6
510
Fale
Fale@by_Fale·
@fkadev @gorkemcetin Blockchain’in yapısı gereği yüksek hacimde transaction maliyetleri bir çok dApp’in önünü kesti. Polygon gibi çözümler türese de genel kitleye yayılım sağlanamadı.
Türkçe
2
0
1
92
Görkem Çetin
Görkem Çetin@gorkemcetin·
15 sene once her urune Cloud deniyordu 10 sene once her urune SaaS deniyordu Simdi her urune AI diyoruz.
Türkçe
4
1
96
8.1K
✯ ciks ✯
✯ ciks ✯@canimsenkimdin·
size 20 milyon dolar verecekler ama ailenizle birlikte hayatinizi bastan sona izlemek zorundasiniz?? kabul eder misiniz evet /hayır
Türkçe
37
1
324
42.1K
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
şu adamın kim olduğunu merak ettiğim kadar kimseyi merak etmedim amk
xqbrrs tweet media
Türkçe
0
0
0
128
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@kaantimurpa çok fazla reset atıyorlar diye aldıydım da su gibi içiyo tabi reset atarlar
Türkçe
1
0
0
159
kaantimur
kaantimur@kaantimurpa·
@xqbrrs Codex dolandırıyor sanırım
Türkçe
1
0
1
366
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@kaantimurpa codex ile limitleri karşılaştırabilecek birisi varsa yazarsa da çok güzel olur
Türkçe
1
0
1
582
kaantimur
kaantimur@kaantimurpa·
Claude Max'te 5x planı kullanan var mı kullanım süresi yeterli mi ne diyorsunuz?
kaantimur tweet media
Türkçe
18
0
32
22.7K
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@arifgpt yüksek gelirli appimi geliştirmek için max satın almıştım dava açacağım
xqbrrs tweet media
Türkçe
0
0
2
112
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
2. Gunde haftalık %40 kaldı amk daha ne alcaz
xqbrrs tweet media
Türkçe
2
0
2
728
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@kaantimurpa 1 tane reset hakki var o kurtarcak gotu gibi yoksa zor
xqbrrs tweet media
Türkçe
0
0
0
87
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
ZXX
0
0
0
284
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@kaantimurpa aynı benim de. codexten çıkan projeyi çinli modellere geçirince de böyle oluyo
xqbrrs tweet media
Türkçe
2
0
6
640
kaantimur
kaantimur@kaantimurpa·
Codex ile işlerimi devam ettirebilmek için 6 adet plus hesabı kullanıyorum..
Türkçe
5
0
17
7.2K
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@arifgpt idris usta gibi tweet atmak istiyoruz
Türkçe
0
0
2
104
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@arifgpt xpatlat ile patlat bizi arif hoca
Türkçe
0
0
3
928
xqbrrs
xqbrrs@xqbrrs·
@massxacc @neslihnceylan doktoru hatırlamıyorum o dönem farklı alanlardan farklı bir çok doktorla görüştüğüm için aklımda hiçbir şey kalmadı. şehir olarak da paylaşamam maalesef
Türkçe
1
0
0
20
newtonian artist.
newtonian artist.@massxacc·
@xqbrrs @neslihnceylan Çok teşekkür ederim yanıt için. Gittiğiniz doktorun adını hangi şehirde olduğuyla beraber yazabilir misiniz sakıncası yoksa
Türkçe
1
0
1
23
Neslihan Ceylan
Neslihan Ceylan@neslihnceylan·
4 sene bölümünü okumuş bir diyetisyen olarak bu tweet flooduna katılıyorum. Fakültede bize öğretilen çoğu şeyin pratik hayatta uygylaması zararlı. 6 öğün(3 ana 3 ara), listede onlarca değişimlik ekmek türevleri, kompleks karbonhidrat ısrarları... Bunların hepsini derslerden geçebilmek için doğru kabul etmek zorunda kaldık ama değiller. Günde 6 öğün yerseniz sürekli insülin sagılarsınız. Şekeriniz sürekli oynar. Bu da ileride şeker hastalığına neden olur. Listenizde 1 öğünde hem makarna hem ekmek varsa (ki bize fakültede hep böyle yazdırıldı) vücudunuz giderek yağlanır. Hem şeker hastalığına hem de diğer organ hastalıklarına zemin hazırlar. Ne kadar çok kompleks karbonhidrat tüketirseniz(bağışıklık sistemi ve bazı salgılarınıza göre değişse de) bağırsağınızda o kadar çok zararlı bakteri ürer. Sürekli gazınız olur.Şiş ve ödemli gezersiniz. Modern diyet bilgisi, endüstriye ve tıp sektörüne hizmet eden zararlı bilgiler kümesidir. Size yok detoks yok 1 haftada 5 kilo diye satmaya çalıştıklarını saymıyorum bile.
paracelsus@dogalmaxx

Uzmanlar karbonhidratları "basit" ve "kompleks" olarak ikiye ayırır. Bize yulaf, esmer pirinç, kinoa ve kepekli makarnanın kan şekerini dengede tutan "iyi" karbonhidratlar olduğu; taze meyve suyunun, balın ve toz şekerin ise karaciğeri yağlandıran zehirler olduğu öğretilir. ++

Türkçe
14
26
476
96.1K