memento

37 posts

memento

memento

@memento48

Katılım Ocak 2026
16 Takip Edilen0 Takipçiler
memento
memento@memento48·
@Borsaemiliano Şöyle tek seferde içince tadı çıkmaz be hocam
Türkçe
0
0
1
1.8K
Borsa Emiliano
Borsa Emiliano@Borsaemiliano·
Karaciğer iflas ..
Türkçe
38
3
350
39.5K
memento
memento@memento48·
@arz_bilgi Hocam şimdi bu onayladı geliyor mu yoksa bekliycez mi bir süre
Türkçe
1
0
2
4.8K
HALKA ARZ BİLGİLER
HALKA ARZ BİLGİLER@arz_bilgi·
✅ Tera girişim sermayesi taslak izahname yayınlandı✍🏻 ✅ Toplam lot sayısı: 17 milyon ✅ Bireysele Eşit dağıtım olacak. ✅ Fiyat: Sabit fiyat üzerinden ✍🏻 Merakla beklediğim bir halka arz olacak🔔🔔 #tera #halkaarz #borsa #hisse
HALKA ARZ BİLGİLER tweet media
Türkçe
11
22
417
73.6K
memento
memento@memento48·
@Borsaemiliano Ortada koltuk falan yok zaten hepsi can ciğer dost bunların
Türkçe
0
0
0
6
memento
memento@memento48·
@Borsaemiliano Fonlardaki vergi de kaldırılsa veya düşürülse keşke %17,5 çok fazla.
Türkçe
0
0
2
196
Borsa Emiliano
Borsa Emiliano@Borsaemiliano·
Mehmet Şimşek: "Kurumlar vergisini %25'ten %12,5'e indirdik. Bu saatten sonra bir de %12,5 için çıkıp vergi kaçırmaya çalışırlarsa 'Allah ıslah etsin.' derim."
Türkçe
6
1
106
12.3K
memento
memento@memento48·
@bjk_nihat1903 @kroniknews Ağzına sıçtırmak için para ödeyenler var sahibe sektöründe acayip fanteziler dönüyor jsjsnns
Türkçe
0
0
1
72
Nihat-Bjk1903
Nihat-Bjk1903@bjk_nihat1903·
@kroniknews bu kadın bu şekilde gitsin bu iş kırbaça kadar gider bu kadar mal insanlar olursa bu kadın çok affedersiniz ağzına s.çsa tövbe şükür derler
Türkçe
1
0
11
5.4K
Kronik Haber
Kronik Haber@kroniknews·
Bir bar sahibi, bu yeni konsepti sayesinde satışlarının %65 oranında arttığını açıkladı: "İsteyenler kadın barmene 10 dolar ekstra vererek içkisinin üzerine ayılmak için bir bardak soğuk su ve bir tokat yiyebiliyor."
Türkçe
65
56
1.2K
2.1M
memento
memento@memento48·
@xtrader01 Phe dört nala devam ederken tly önümüze kırıntı atmaya devam ediyor.
Türkçe
0
0
2
230
memento
memento@memento48·
@halkaarzozel Şimdi bunun arkasında Erdoğan var diye güzel bir tavan serisi yapar mı yoksa yok mu
Türkçe
0
0
6
1.3K
HALKA ARZ ÖZEL
HALKA ARZ ÖZEL@halkaarzozel·
🛑 #SONDAKİKA 📢 EMLAK KATILIM HALKA ARZ OLUYOR. Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Emlak Katılım, katılım finansın en dinamik aktörlerinden biri haline geldi. Emlak Katılım'ı halka arz etmeyi hedefliyoruz." #halkaarz #emlak #katılım #borsa
HALKA ARZ ÖZEL tweet media
Türkçe
12
3
114
22.1K
memento
memento@memento48·
@xtrader01 Şu tly phe nin gerisinde kalmamak için harekete geçse bari iyice düştü getirisi
Türkçe
1
0
1
82
memento
memento@memento48·
@yatirimcigezgin @getmidas Beta olduğu için sıraya girmen gerekiyor destek kısmına girip Avrupa borsalari için sıraya girmek istiyorum yazman lazım veya tüm kullanıcılara açılana kadar bekleyebilirsin çok sürmez ztn yakında açarlar herkese
Türkçe
0
0
1
377
Arditverse
Arditverse@yatirimcigezgin·
@getmidas Bu özellik kullanıcılara sırayla mı gelecek? Ben güncellediğim halde Euro ve Avrupa borsalarını göremiyorum.
Türkçe
1
0
2
2K
Midas
Midas@getmidas·
Avrupa borsaları beta süreci, binlerce Midas kullanıcısının deneyimiyle her geçen gün daha da büyüyor ve gelişiyor. İşte beta sürecinde en çok işlem gören 5 Alman hissesi:
Midas tweet media
Türkçe
28
8
183
188.2K
Borsa Emiliano
Borsa Emiliano@Borsaemiliano·
Son dönem kriptosundan, borsasına, altın ve gümüşü de dahil tüm yatırım argümanlarını en iyi anlatan kare
Borsa Emiliano tweet media
Türkçe
10
3
74
4.5K
Borsa Emiliano
Borsa Emiliano@Borsaemiliano·
Hollanda Amsterdam'da ilginç tuvalet 🙂 Dayı işeme yeri diyor 😂
Türkçe
4
0
19
5.3K
memento
memento@memento48·
@borsacibirgenc Hocam bu teknoloji şirketleri çok yükseldi ya şimdi bunun ardından ciddi düşüşler gelir mi? Bi fikriniz var mı?
Türkçe
1
0
0
19
memento
memento@memento48·
@xtrader01 %1 çok az hocam dün de endeks iyiydi eksi verdi adamlar dalga geçiyor bizimle
Türkçe
1
0
2
324
memento
memento@memento48·
@Borsaemiliano Pedofili oe, sırf epstein olaylarından kendini sıyırmak için yapıyor işte, veri vardı geçen İran savaşı çıktığından beri epstein hakkında aramalar ciddi oranda düşmüş, üstüne açıklamalarından önce al sat yapıp para kaldırıyor kanını sktigim
Türkçe
0
0
1
55
Borsa Emiliano
Borsa Emiliano@Borsaemiliano·
Olum bu adam bildiğin şizofren ve biz tüm dünya olarak buna katlanmak zorunda mıyız ? Yarım saat arayla Trum İran’la zaten fazla konuşuyorduk. Görüşmelerin bitmesi umrumda bile değil. İran’la görüşmeler hızlı tempoda ilerliyor.
Türkçe
8
1
64
4.6K
memento
memento@memento48·
@fon_bufe Hocam niye paylaşım yapmıyorsunuz
Türkçe
0
0
1
19
FON BÜFE
FON BÜFE@fon_bufe·
#PHE - #PBE KOCAMAN YAZIK! #TLY RAKİBİ DEDİK NE ÇIKTI! ALIRKEN KEPÇE İLE VERİRKEN TANE İLE! Borsanın böyle yaptığı günde sen böyle getiri verdin ya... Yazıklar olsun. Bir fon bu kadar mı yatırımcısını düşünmez ve kendi çıkarını düşünür? Kocaman bir yazık. Fonda olanlar kalmaya devam edebilir fakat eleştirim yönetenlere. Umarım hamle yapmışlardır da bugün getiri iyi gelir ve bizleri yanıltır. Bakalım... Yatırım tavsiyesi içermemektedir.
FON BÜFE@fon_bufe

#TLY SANCISI! FIRSATI KOZ OLARAK KULLANDILAR! Dün gelen -4 üzerinde olan rakam bir çok yatırımcıyı endişeye uğrattı. Ve dün hamle yapma şansı bırakmadılar. Bazıları soruyor TPKGYF karanlık oda da tavan yapabilirdiler diye... Hala karanlık odanın ne olduğunu bilmeyenler var. Karanlık odanın tavan ve taban marjı maksimum %3'tür. Yani yapacakları hiçbir durum yoktu. Peki bundan sonra nasıl süreç bekliyor ? Geçen günlerde Haziran ayında %10 getiri getirecek demiştim. Benim dediğim tekrardan çıkacak ve Haziran ayında %10'lu getiriler görmüş olacağız. Bu ayın ve tatillerin durgunluğun ardından %10 bile az rakamlar. Hadi diyelim %10 getiri verdi. Ne anladık? Bu ay hiç getiri vermedi. %10 eğer ki 2 aya bölmüş olsan Haziran ayında %5 getiri getirmiş oluyor. Haziran ayında gelen %10'lu rakamlar tatlı gelmesin sizlere. Çünkü bu ayı da hesaba katarsanız pek karlı görünmüş olmayacak. 7 riskli fon ve son zamanlar yatırımcının yaşadığı bu ezziyete ve strese inanın %10'lu rakamlar az kalır. Ama ne diyelim... Haziran ayında %10 gelsinde yine de kafi diyelim. Geleceğinden hiç kuşkum yok. Ortadan belirsizlik kalktı ve Haziran ayında çok hareketli günler bekliyor olacak bizleri. Haziran ayında Borsanın toparlanacağını düşünerek tekrardan rekabet ortamının oluşmasıyla getiriler bir hayli artacaktır. Sakin ve sabırlı olan kazanmaya devam edecektir. Hiç şüphem yok. Yatırım tavsiyesi içermemektedir.

Türkçe
32
3
183
61K
Borsa Emiliano
Borsa Emiliano@Borsaemiliano·
Burası neresi bilene TAVAN hisse geliyor 🙂 (İroni içerir 😎)
Türkçe
23
1
41
7.9K
memento
memento@memento48·
@EgemEraslan Kıymetli madenler getirmeyi düşünüyor musunuz?
Türkçe
1
0
0
472
memento
memento@memento48·
@xtrader01 ABD tarafı iyi hoşta vergi işleri gözümü korkutuyor, beceremessem birde yüklü ceza ödemek istemiyorum.
Türkçe
1
0
0
488
Finansal Köle (ŞİMDİLİK)⏳️
Beyler abd tarafında Quantum teknolojileri yeni fiyatlayacak gibi duruyor. Güzel bir iki hisse veya fon bulursam alacağım hala bakıyorum etrafa. Ayrica Hafta içi #asml hisse #nok nokia #nasa fon #smh fon bunlara ufak ufak girişler yapacağım gibi. İlk etapta gözüme bunları kestirdim. Sizlerin keşfettiği fon veya hisseler varsa öneri alabilirim 👋
Türkçe
6
3
59
6.9K