memento
37 posts




Kemal Kılıçdaroğlu: "Benim koltuk derdim yok."












#TLY SANCISI! FIRSATI KOZ OLARAK KULLANDILAR! Dün gelen -4 üzerinde olan rakam bir çok yatırımcıyı endişeye uğrattı. Ve dün hamle yapma şansı bırakmadılar. Bazıları soruyor TPKGYF karanlık oda da tavan yapabilirdiler diye... Hala karanlık odanın ne olduğunu bilmeyenler var. Karanlık odanın tavan ve taban marjı maksimum %3'tür. Yani yapacakları hiçbir durum yoktu. Peki bundan sonra nasıl süreç bekliyor ? Geçen günlerde Haziran ayında %10 getiri getirecek demiştim. Benim dediğim tekrardan çıkacak ve Haziran ayında %10'lu getiriler görmüş olacağız. Bu ayın ve tatillerin durgunluğun ardından %10 bile az rakamlar. Hadi diyelim %10 getiri verdi. Ne anladık? Bu ay hiç getiri vermedi. %10 eğer ki 2 aya bölmüş olsan Haziran ayında %5 getiri getirmiş oluyor. Haziran ayında gelen %10'lu rakamlar tatlı gelmesin sizlere. Çünkü bu ayı da hesaba katarsanız pek karlı görünmüş olmayacak. 7 riskli fon ve son zamanlar yatırımcının yaşadığı bu ezziyete ve strese inanın %10'lu rakamlar az kalır. Ama ne diyelim... Haziran ayında %10 gelsinde yine de kafi diyelim. Geleceğinden hiç kuşkum yok. Ortadan belirsizlik kalktı ve Haziran ayında çok hareketli günler bekliyor olacak bizleri. Haziran ayında Borsanın toparlanacağını düşünerek tekrardan rekabet ortamının oluşmasıyla getiriler bir hayli artacaktır. Sakin ve sabırlı olan kazanmaya devam edecektir. Hiç şüphem yok. Yatırım tavsiyesi içermemektedir.

Günaydın, Midas staking ve getirileriyle ilgili soru oluyordu. Aşağıya bazı bilgiler ekledim. Özellikle benim gibi esnek ve likit kalmak isteyenler için kilitsiz staking güzel seçenek: * Varlıkları herhangi bir süre limiti olmadan günlük getiri elde edebilirsiniz * Günlük getiri her sabah 6’da hesabınıza yansır *Blokesiz Staking özelliğinde likidite karşılığında yıllık kazanç oranları daha düşüktür * Kişisel favorim belirsiz piyasada nakit tutarken blokesiz stakingde USDT tutup günlük pasif gelir









