Mobin.a🇮🇷

4.6K posts

Mobin.a🇮🇷 banner
Mobin.a🇮🇷

Mobin.a🇮🇷

@moni_oddy

به امید پیروزی و ازادی. جاوید شاه!

Katılım Eylül 2022
875 Takip Edilen364 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Mobin.a🇮🇷
Mobin.a🇮🇷@moni_oddy·
پایان زندگی او، یک روز پربرکت است.
فارسی
0
0
7
197
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Nezhla
Nezhla@nezhhlllaaa·
متاسفانه خیلیاتون به اندازه‌ی کافی از جمهوری اسلامی متنفر نیستین و دلیل اینکه هنوز هم نابود نشده همینه، میشینین فوتبالتونو نگاه میکنین انگار نه انگار همین چند ماه پیش زدن چهل هزار نفرو کشتن.
فارسی
257
975
11.2K
109.2K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Fëanor
Fëanor@yume_no_senshi·
این ویدئو و این توییت رو بزنید تو دهن هر کسی که بخاطر مدرسه میناب پشت آخوند درمیاد، کثافت‌ها بچه‌های مردم رو خودشون به کشتن دادند! • مدرسه که تو پایگاه نیروی دریایی سپاه بوده • از صبح که میدونستند جنگ شروع شده بچه‌ها رو آزاد نکردند • در مدرسه رو هم که قفل کرده بودند
فارسی
24
270
1.1K
19.7K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
MT
MT@twomdi·
کی گفته ۷۲ نفر بودن؟ اگه راست میگید گواهی فوت و شماره ملی‌شون رو پخش کنین. کلا دو سه نفر بودن که اونا هم توسط جاسوس های یزید (ع) کشته شدن (دمش گرم). چقدر کشته سازی میکنید اَه.
فارسی
90
684
11.6K
112.2K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Björn Sjöberg
Björn Sjöberg@BjornSjoberg_·
40,000 Iranians are dead but Thank God gas prices are going down. Phew!!
English
242
1.5K
8.9K
125K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
.
.@retro__exe·
وحید آنلاین به گزارش هرانا نوشته توی خرداد ۱۲۷ اعدام اجرا شده. یعنی میانگین ۴ نفر هر روز. واقعا دیگه نمی‌کشم دیگه توان ادامه دادن ندارم.
فارسی
19
601
9.7K
81.5K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
ARTEMIS
ARTEMIS@ARTEMIS546438·
ویدیو رو ببینید از جنایت ۱۸ دی تو مشهد پیکر عزیزامون کنار خیابون افتادن😭
فارسی
39
1.1K
4.4K
47.6K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
JamesDean
JamesDean@JamesDeanUFO·
لطفاً با دقت ببین چجوری افتخار می‌کنه به اسم ایران و مثل کودکی ذوق و تواما بغض می‌کنه! مادرجنده‌ها با کی دارید می‌جنگید در لباس پادشاهی‌خواه؟! خجالت بکشید! لباس ریا درآرید و لباس کسکشی آخوندی و ۴فاسد بپوشید حداقل! بیش از ۱۰۰/۰۰۰ جاویدنام نشدن که شما کسکشا به شاه بزنید!
فارسی
90
1K
6.8K
84.8K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Runner 🇮🇷
Runner 🇮🇷@amiiirhosseein·
به جای نی پلاستیکی از کاغذی استفاده کنیم که خرس قطبی اوف نشه ولی ۴۰ هزار ایرانی رو با دوشکا و اسنایپر بکشن اشکالی نداره
فارسی
31
1.1K
16.3K
120.9K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Ario 𓄂✺ ||
Ario 𓄂✺ ||@Ario1401·
اگر ذرت و غلات میخواستین میگفتین مردم آبدانان بریزن جلوتون .
فارسی
83
2.5K
24.3K
145.6K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
y
y@yndlu1·
محض یاداوری بچه های ما تو دی ماه شهید نشدن، به جای بهتری نرفتن، فوت نشدن، تو بهشت کنار هم نیستن توسط جمهوری اسلامی به وحشیانه و بی رحمانه ترین شکل ممکن کشته شدن لطفا دست از گوگولایز کردن این جنایت بردارین
فارسی
34
1.7K
16.8K
97.2K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Nazanin 🇮🇷
Nazanin 🇮🇷@nazanin7·
This man has blood of Iranians, Israelis and Americans on his hands.
Nazanin 🇮🇷 tweet media
English
163
1.8K
9.1K
49.6K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
The Girl
The Girl@idmafs·
تو اینستاگرام رسیدم به پیج مادر جاویدنام #پرنیا_خلجی ۲۰ ساله اسمی که تا حالا نشنیده بودم. اینم عکس صورت مثل ماهش. نوشته بودن صندوقدار سوپرمارکت بوده و تو محل کارش، گلوله‌ی جنگی به گردنش اصابت می‌کنه.
The Girl tweet media
فارسی
41
2K
18.4K
124.7K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
Saye
Saye@gigii_coo·
بابای منم ۱۹دی با تیر جنگی زدن تو صورتش. هیچ جایی اسمی از بابام نخوندن. #علی‌اکبر_هراتی_اردستانی @RezaVaisi
Saye tweet mediaSaye tweet media
فارسی
279
5.3K
35.2K
223.3K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
sogand
sogand@sogandomin·
آقای @JDVance ما مردم ایران مانند روزنامه نگاران آمریکایی شما گرسنه نیستیم که در حال دزدیدن شراب بودند. گرسنه شمایی We Iranians are not as hungry as your USA journalists who were stealing wine. All the food you give to the regime will be used to finance the logistics of terrorism
sogand tweet media
110
2.7K
10.5K
59.8K
Mobin.a🇮🇷 retweetledi
جاوید شاه
جاوید شاه@Iran_Royal_·
اینو تا میتونید شیر کنید که این خارجی های کون نشور ببینن..
فارسی
41
2.5K
8K
52.8K