nosmpo10
2.5K posts


αγαπημένε μας σεν ❤️
Έχω την εντύπωση πως το επεισόδιο συνεχίζεται και έχει λίγο ακόμα, δεν γίνεται να τελείωσε έτσι.. Ραντεβού την Δευτέρα & Τρίτη #giatirepateraplus

Ελληνικά

@fiction_lover2 Όπως κ τ σκηνή π είναι δακης βιβη μιχαηλος εξω από μια καφετέρια μ μια κοπέλα και κάθονται ούτε αυτο μας εδειξαν
Ελληνικά

☝🏻 Αλλο ενα παραπονακι (ελπιζω τελευταίο) τωρα που γυρίζει.
Θα ηθελα να μαθουμε το στορυ πισω απο τον σταυρό του Μεγάλου, ναι οκευ τον ειχε και τον εμπιστεύοταν στον ευνοούμενο του καθε φορα αλλα οταν τον εχασε εκανε σαν τρελός. Αν ηταν ενας απλος σταυρος γιατι δεν έπαιρνε εναν αλλο να εχει να εμπιστεύεται. Ειχε καποια συναισθηματικη αξια λογικα και καποια ιστορια απο πισω. Κι αν ηταν τοσο σημαντικος και αναμτικαταστατος γιατι τον εμπιστευοταν δεξια αριστερα; Οπως επισης θα ηθελα και μια παραπανω εξηγηση για την συνεργασια και την παλια γνωριμια Τσατσανη Κορνηλιου. Ενταξει, και οπως εχω πει ξανα πως βρεθηκε στα χερια του Τσατσανη το γράμμα της μαμας του Μιχαηλου. Εκτος κι αν, εχει να κανει με τη ληστεια στο σπιτι του Καστανιαδη. Αν ας πουμε η μαμα του Μιχαηλου ειχε γραψει το γραμμα και οταν αυτος τη σκοτωσε, εξαφανισε και το γραμμα ωστε να μη το βρει ο Μιχαηλος και μαθει την αλήθεια
#giatirepateraplus
Ελληνικά

@fiction_lover2 Όπως κ αυτί π θ βλέπαμε κ ζηλιάρη μιχαηλο π ειπε δν τ είδαμε πουθενά
Ελληνικά

Έφτασε η ώρα της αποκάλυψης!💥
💸 Τo #GiatiRePatera έρχεται με τα τελευταία επεισόδια τη Δευτέρα και την Τρίτη στις 22:30 στον ΑΝΤ1.
#ant1tv #StayTuned
Ελληνικά

Α και για να μη το ξεχάσω... ΘΕΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ bloopers ΑΚΟΥΕΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΗΗΗΗ; και το soundtrack ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ!
#giatirepateraplus
Ελληνικά

#giatirepateraplus
Εδω, περιμένοντας το ανατρεπτικό φιναλε στα τελευταία δευτερόλεπτα του 42 (μην πεσετε να με φατε, ηταν πολυ ομορφο επεισόδιο αλλα για φιναλε περιμενα κατι παραπανω και δεν εννοω ολο το επεισόδιο που ηταν πολυ δυνατο λογω Τσατσανη-Νικου, Μιχαηλου-Αλεξανδρου κλπ αλλα την τελευταία σκηνη. Ειχαμε συνηθίσει στα cliffhanger και τις ανατροπες και τωρα αυτο καπως μου φαίνεται) :

Ελληνικά

youtube.com/watch?v=BPHDGd… τ βρηκα τ ενα soundtrack #giatirepateraplus

YouTube

@Charm1680993 Έστω αυτό αμα δν πάει άλλη σεζον κάποια επεισόδια γτ ακόμα έχει ερωτηματικα π δν έχουν λυθεί σαν σειρα
Ελληνικά

Μετά το φινάλε ήμουν σε φάση "αααα ωραία είδαν τον Τσατσανη, έπαθαν σοκ και θα γίνει χαμόςςςςςς στο επόμενο επεισόδιο". Και μετά συνειδητοποίησα ότι δεν θα έχει επόμενο επεισόδιο #giatirepateraplus

Ελληνικά

Επίσης, αξίζει σεζόν 2 ( το πιστεύω ακόμα) . Εδώ πάνε αλλά κ άλλα έργα για S2-3 .. θα μπορούσε να πάει ακόμα κ με δικές μας ιδέες / σενάρια .
Αν δεν πάει όμως , ίσως ο σεν ήθελε να δώσουμε εμείς τη συνέχεια που ονειρευόμαστε .🥺συγνώμη αν κούρασα με τα τουιτ #giatirepateraplus
Ελληνικά

@kater1nakokk εχει ακομα ν δωσει πραγματα πιστευω π δν μας εδειξαν πολλα οπως πχ πως βρηκε τ γραμμα τσατσανης και τ αφησε στον μιχαηλο...οπως και τ τελος δν νομιζω ν τελιωνει ετσι
Ελληνικά

@kater1nakokk εγω αυτο πιστευω οτι θ εχει και β κυκλο ετσι τ εχουν πει οτι δν θ εχει δευτερο κυκλο μεχρι την αλλη εβδομαδα θ τ πιστευω
Ελληνικά

Πέρα από κάποιες σκηνές απογοήτευση το τελευταίο επεισόδιο..😏😏#giatirepateraplus
Ελληνικά

Ρε παιδιαααα τι τελοςςς θα το δεχτώ αν μπει νετφλιξ και θα συνεχιστεί εκεί
Ήταν απλά τέλος επεισόδιου έτσι πως το έκανε
Ξεκαθαρα Η συνέχεια την άλλη εβδομάδα ή η συνέχεια μετά τα Χριστούγεννα 😭😭😭#giatirepateraplus
Ελληνικά

@IoannesE13376 ναι πραγματικα ν σ πω αυτο τ επεισοδιο τ περιμενα καλυτερο γτ εχει ακομα πραγματα ν μας εξηγησει και δν νομιζω ο σεν π εχει κανει ωραια σειρα απλα ν τ τελιωνε ετσι
Ελληνικά

δεν γινετε ν υπαρχει κομμενη σκηνη γιατι τ εχουν φτιαξει τ εχουν ετοιμο εδω και καιρο...Η απλα τελιωσε ετσι δν τ πιστευω..Η παει 2 σεζον #giatirepateraplus
Ελληνικά

@IoannesE13376 καταλαβα τ εννοεις αλλα εγω πιστευω οτι τ κοψαν γτ θ υπαρχει 2 σεζον εμενα ποιο πολυ μ κανει αυτο παρα να μν 5 6 λεπτα απο τ τελος
Ελληνικά

@thedragonfairy μακαρι ν υπαρχει 2 σεζον τ θελω πραγματικα τοσο πολυ
Ελληνικά

Θα κάνω manifest. Θα υπάρξει δεύτερη σεζόν και θα ανοίγει με την κανονική κηδεία του Τσατσάνη. #giatirepateraplus
Ελληνικά

εχει ακομα παντως πολλα ν δειξει π μενουν αναπαντητα οπως πχ π βρηκε τ γραμμα τσατσανης και τ εβαλε στο κουτι τ μιχαηλου εγω πιστευω 2 εχει και αλλη σεζον και απλα δν τ λενε #giatirepateraplus
Ελληνικά

