nosmpo10

2.5K posts

nosmpo10

nosmpo10

@nosmpo10

Katılım Temmuz 2020
424 Takip Edilen21 Takipçiler
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@multifvss εγω πιστευω για 2 σεζον
Ελληνικά
1
0
2
96
M
M@multifvss·
αγαπημένε μας σεν ❤️ Έχω την εντύπωση πως το επεισόδιο συνεχίζεται και έχει λίγο ακόμα, δεν γίνεται να τελείωσε έτσι.. Ραντεβού την Δευτέρα & Τρίτη #giatirepateraplus
M tweet media
Ελληνικά
2
0
31
3.3K
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@fiction_lover2 Όπως κ τ σκηνή π είναι δακης βιβη μιχαηλος εξω από μια καφετέρια μ μια κοπέλα και κάθονται ούτε αυτο μας εδειξαν
Ελληνικά
1
0
1
52
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
☝🏻 Αλλο ενα παραπονακι (ελπιζω τελευταίο) τωρα που γυρίζει. Θα ηθελα να μαθουμε το στορυ πισω απο τον σταυρό του Μεγάλου, ναι οκευ τον ειχε και τον εμπιστεύοταν στον ευνοούμενο του καθε φορα αλλα οταν τον εχασε εκανε σαν τρελός. Αν ηταν ενας απλος σταυρος γιατι δεν έπαιρνε εναν αλλο να εχει να εμπιστεύεται. Ειχε καποια συναισθηματικη αξια λογικα και καποια ιστορια απο πισω. Κι αν ηταν τοσο σημαντικος και αναμτικαταστατος γιατι τον εμπιστευοταν δεξια αριστερα; Οπως επισης θα ηθελα και μια παραπανω εξηγηση για την συνεργασια και την παλια γνωριμια Τσατσανη Κορνηλιου. Ενταξει, και οπως εχω πει ξανα πως βρεθηκε στα χερια του Τσατσανη το γράμμα της μαμας του Μιχαηλου. Εκτος κι αν, εχει να κανει με τη ληστεια στο σπιτι του Καστανιαδη. Αν ας πουμε η μαμα του Μιχαηλου ειχε γραψει το γραμμα και οταν αυτος τη σκοτωσε, εξαφανισε και το γραμμα ωστε να μη το βρει ο Μιχαηλος και μαθει την αλήθεια #giatirepateraplus
Ελληνικά
3
2
14
562
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@fiction_lover2 Όπως κ αυτί π θ βλέπαμε κ ζηλιάρη μιχαηλο π ειπε δν τ είδαμε πουθενά
Ελληνικά
1
0
1
45
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@ANT1TV θελουμε 2 σεζον καντε 2 σεζον
Ελληνικά
0
0
1
13
ΑΝΤ1
ΑΝΤ1@ANT1TV·
Έφτασε η ώρα της αποκάλυψης!💥  💸 Τo #GiatiRePatera έρχεται με τα τελευταία επεισόδια τη Δευτέρα και την Τρίτη στις 22:30 στον ΑΝΤ1. #ant1tv #StayTuned
Ελληνικά
2
10
41
1.5K
fey ✨
fey ✨@fiction_lover2·
#giatirepateraplus Εδω, περιμένοντας το ανατρεπτικό φιναλε στα τελευταία δευτερόλεπτα του 42 (μην πεσετε να με φατε, ηταν πολυ ομορφο επεισόδιο αλλα για φιναλε περιμενα κατι παραπανω και δεν εννοω ολο το επεισόδιο που ηταν πολυ δυνατο λογω Τσατσανη-Νικου, Μιχαηλου-Αλεξανδρου κλπ αλλα την τελευταία σκηνη. Ειχαμε συνηθίσει στα cliffhanger και τις ανατροπες και τωρα αυτο καπως μου φαίνεται) :
fey ✨ tweet media
Ελληνικά
2
4
29
914
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@Charm1680993 Έστω αυτό αμα δν πάει άλλη σεζον κάποια επεισόδια γτ ακόμα έχει ερωτηματικα π δν έχουν λυθεί σαν σειρα
Ελληνικά
0
0
2
36
sia✨️
sia✨️@Charm1680993·
@nosmpo10 Κοίτα δεν πιστεύω ότι έκλεισαν όλα αυτά τα μέτωπα με σωστό τρόπο, ήθελα κάτι παραπάνω. Αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει 2η σεζόν χωρίς να τραβηχτεί η ιστορία από τα μαλλιά. Ίσως θα προστεθα περισσότερα επεισόδια
Ελληνικά
1
0
2
64
sia✨️
sia✨️@Charm1680993·
Μετά το φινάλε ήμουν σε φάση "αααα ωραία είδαν τον Τσατσανη, έπαθαν σοκ και θα γίνει χαμόςςςςςς στο επόμενο επεισόδιο". Και μετά συνειδητοποίησα ότι δεν θα έχει επόμενο επεισόδιο #giatirepateraplus
sia✨️ tweet media
Ελληνικά
2
6
32
767
christina
christina@s_christina__·
Επίσης, αξίζει σεζόν 2 ( το πιστεύω ακόμα) . Εδώ πάνε αλλά κ άλλα έργα για S2-3 .. θα μπορούσε να πάει ακόμα κ με δικές μας ιδέες / σενάρια . Αν δεν πάει όμως , ίσως ο σεν ήθελε να δώσουμε εμείς τη συνέχεια που ονειρευόμαστε .🥺συγνώμη αν κούρασα με τα τουιτ #giatirepateraplus
Ελληνικά
2
0
18
506
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@kater1nakokk εχει ακομα ν δωσει πραγματα πιστευω π δν μας εδειξαν πολλα οπως πχ πως βρηκε τ γραμμα τσατσανης και τ αφησε στον μιχαηλο...οπως και τ τελος δν νομιζω ν τελιωνει ετσι
Ελληνικά
0
0
1
27
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@kater1nakokk εγω αυτο πιστευω οτι θ εχει και β κυκλο ετσι τ εχουν πει οτι δν θ εχει δευτερο κυκλο μεχρι την αλλη εβδομαδα θ τ πιστευω
Ελληνικά
1
0
1
30
katerinak
katerinak@kater1nakokk·
Πέρα από κάποιες σκηνές απογοήτευση το τελευταίο επεισόδιο..😏😏#giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
3
370
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@maypdm_ εγω πιστευω θ εχει και συνεχεια ρε σ πρωτον εχει ακομα πραγματα ν μας εξηγησει π σηκωνει και 2 σεζον
Ελληνικά
0
0
4
89
Marypdm🎄
Marypdm🎄@maypdm_·
Ρε παιδιαααα τι τελοςςς θα το δεχτώ αν μπει νετφλιξ και θα συνεχιστεί εκεί Ήταν απλά τέλος επεισόδιου έτσι πως το έκανε Ξεκαθαρα Η συνέχεια την άλλη εβδομάδα ή η συνέχεια μετά τα Χριστούγεννα 😭😭😭#giatirepateraplus
Ελληνικά
2
2
22
913
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@IoannesE13376 ναι πραγματικα ν σ πω αυτο τ επεισοδιο τ περιμενα καλυτερο γτ εχει ακομα πραγματα ν μας εξηγησει και δν νομιζω ο σεν π εχει κανει ωραια σειρα απλα ν τ τελιωνε ετσι
Ελληνικά
1
0
0
30
iliop_
iliop_@IoannesE13376·
@nosmpo10 Ναι ή αυτο. Παντως οτι κάτι δεν ειναι φυσιολογικό ειναι το μόνο σίγουρο το αντιλαμβάνεται ο καθένας πιστευω
Ελληνικά
1
0
0
43
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
δεν γινετε ν υπαρχει κομμενη σκηνη γιατι τ εχουν φτιαξει τ εχουν ετοιμο εδω και καιρο...Η απλα τελιωσε ετσι δν τ πιστευω..Η παει 2 σεζον #giatirepateraplus
Ελληνικά
1
0
6
389
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@IoannesE13376 καταλαβα τ εννοεις αλλα εγω πιστευω οτι τ κοψαν γτ θ υπαρχει 2 σεζον εμενα ποιο πολυ μ κανει αυτο παρα να μν 5 6 λεπτα απο τ τελος
Ελληνικά
1
0
0
49
iliop_
iliop_@IoannesE13376·
@nosmpo10 Κοιτα αυτο που λέω σε αλλα σχόλια το πως πεφτουν οι τίτλοι τέλους. Πάντα η μουσική αρχίζει με το τέλος της σκηνής και μετα οι συντελεστές. Εδώ εκοψε και και πως αρχιζει η μουσική. Βάλε ενα αλλο επεισοδιο στο τελος και θα το καταλάβεις αμέσως
Ελληνικά
2
0
1
59
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
@thedragonfairy μακαρι ν υπαρχει 2 σεζον τ θελω πραγματικα τοσο πολυ
Ελληνικά
0
0
3
64
nosmpo10
nosmpo10@nosmpo10·
εχει ακομα παντως πολλα ν δειξει π μενουν αναπαντητα οπως πχ π βρηκε τ γραμμα τσατσανης και τ εβαλε στο κουτι τ μιχαηλου εγω πιστευω 2 εχει και αλλη σεζον και απλα δν τ λενε #giatirepateraplus
Ελληνικά
0
0
8
346