iseeubaby

778 posts

iseeubaby banner
iseeubaby

iseeubaby

@oturankafa

Katılım Mart 2010
82 Takip Edilen18 Takipçiler
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
@blodymmery Hiç böyle kadın görmemiş ve dahi göremeyecekleri için kudurmuş ezikler
Türkçe
0
0
1
143
bloodymery
bloodymery@blodymmery·
Erkeklerin korkulu rüyası, güzel zeki ve libidosu yüksek kadınlar
Türkçe
80
198
4.8K
217.4K
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
@ozparodi @blodymmery ikinizde de kırmızı olunca tatlı bi atışma gibi olmuş ama bu sığ adamı salla bacım :)
Türkçe
1
0
1
12
oz
oz@ozparodi·
@blodymmery Bölüm okudum. Kadın nefretim yok, kadın gerçeklerim var. Bu arada erkekler de çok sığ, ama az da olsa belki yüzde 10luk bir kısım sığ falan değil ciddi ciddi düşünür seviyesinde. Yüzde 15 civarı da çok derin olmasa da düşünür. Kadınlarda bu oranı bulmak zor. Çok takıntılılar
Türkçe
2
0
1
203
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
@Mku27gs Yarım günde bitecek iş 3 gün sürüyor yani. Batarsın yakında kdjsjs
Türkçe
0
0
0
176
Uğur
Uğur@Mku27gs·
İş yerimde kırk kişi çalışıyo bi tane kadın yok huzuru tarif edemem
Türkçe
24
10
534
50.3K
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
@melikeuresin_ Shengen bulunca yapıştırıyoruz mevsim seçme şansımız yok
Türkçe
0
0
1
527
Melike
Melike@melikeuresin_·
Bakın Milano’ya gelme planınız varsa Ekim’e kadar iptal edin. Böyle bir sıcak yok, şöyle söyleyeyim şehirde deliksiz uyuyabilen kalmadı. Nem hayatımıza bir ruh gibi çöktü. Aperol Spritz’in buzlarını yüzüme sürdüm bugün. Anlatabiliyor muyum?
Türkçe
108
19
1K
217.5K
yaşamak suçu üzerinde kalan
Yarın saat 06:00-08:00 arası Amerika'da bir organizasyonda forma ile boş boş gezinme işi var. Saha dolu gözüksün diye geziyorsunuz sadece. 05:30 da orada hazır olmanız gerekiyor. Ücret: Bodrumda birer villa.
Türkçe
51
834
31.5K
406.8K
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
Dünya kupasında sizin çocukları değil yeşil burun adalarını tutuyoruz. Hoş bu utanç da size yetmez
Türkçe
0
0
0
11
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
Mutlu olmak isteyen illa mutlu edecek bir şey bulur ya. Bugün de yeşil burun adaları adına mutluyum mesela
Türkçe
0
0
1
29
Karadayı
Karadayı@ottomanforce2·
@norasalta Kadını Erkekten 1 yaş bile büyükse erkek için teyzedir
Türkçe
2
0
1
552
Nareee
Nareee@norasalta·
Aile evinde minnoş sabahliklarla dolasiyorum. Kulotum ve sutyenimi uyumlu giyiyorum. Evli kadinlarin hayatsizligi beni cok üzüyor. Bir don giymeyi bile kocaniz icin yapiyorsaniz hayatinizin geri kalanini dusunemiyorum. Insanin birine bu kadar muhtac olmasi? Bu bir bozukluk 😶
Farkındalıkraliçesi@FKralicesii

Yeni bir iç kıyafet aldım.Evli olan yakın arkadaşım da yanımdaydı.Çok severek aldım tâbi, dönüp bana dedi ki alsan ne yapcan sanki kocan mı var diye, dayanamayıp sen sadece kocan için mi giyiniyorsun dedim üstüne de kahkaha attım ama eve gelince bayağı içime oturdu lafı

Türkçe
6
8
1.6K
137.8K
Feminist Kadın
Feminist Kadın@feministtkadin·
Dünya kupasında erkek milli futbol takımı futbolcuları milyonlar ve villalar kazanırken bir gol bile atamadan geri döndüler. Bizi bütün dünyaya rezil ettiler. En son salak salak dans videosu çekiyorlardı. Kadın milli voleybol takımımız, bize şampiyonluk ve galibiyet üstüne galibiyet getirmesine rağmen, bu iki metrelik sporcuları ekonomi sınıfında uçurdular. Kadınlar takdir görebilmek için erkeklerin bilmem kaç katı kadar çalışmak, çabalamak zorunda kalmasına rağmen yine de sonuna kadar hak ettiği değeri ve takdiri göremiyor. Erkekler, devasa egolarıyla yaptıkları her haltı abartıp balon gibi şişirirken, kadınların alın teri resmen görmezden geliyor. Şu an karşı karşıya kaldığımız manzara tam olarak bu.
Türkçe
22
90
780
16.6K
v.
v.@varcharian·
valla ben futboldan hiç anlamam, izlemem de. o yüzden ukalalık yapmak istemem. ama boy ortalaması 190+ olan avustralya savunmasına karşı 26 orta açıp gol aradığımızı duyunca şunu düşündüm: keşke onlar da benim gibi futboldan anlamadıklarını kabul etselerdi. neyse olur öyle..
Türkçe
4
0
83
3.4K
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
@TVForgtr Bizim çocuklar değil Atatürk’ün kızları
Türkçe
0
2
8
226
Türkiye Voleybol Federasyonu
Voleybol Milletler Ligi Ankara Etabı üçüncü maçımızda Almanya ile karşılaşacağız!🔥✨ ⏰19.30 📺 TRT Spor
Türkçe
30
52
523
80K
dream35
dream35@dream35__·
Bu ne Allah aşkına ?
Türkçe
393
51
1.2K
531.4K
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
Her şeyi erkekler yapıyor kadınların başarısı icadı yok erkekler olmazsa yaşayamazsınız bla bla. Erkeklere verilen inkanlar kadınlara geçmişte sağlandı mı? peki hala sağlanıyor mu? Bu ülkenin kadınları 2.snf imkanlarına rağmen sizi çarpar böler korkunuz bundan zaten piç kuruları
micky@micky51919156

Şu şekil gittikleri Amerika’dan şampiyon olup döndüler erkek futbol takımına ise villa verildi özel uçaklar tahsis edildi ülkenin tüm imkanları seferber edildi sonuç dünya kupasından elenen ikinci takım oldular ülkeyi rezil ettiler

Türkçe
0
0
5
273
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
13 yıl önceki fotomla 10 yıllık pasaport çıkardım ve şimdilik 3 ülkeden takılmadan geçtim. Gençlik sırrım havuç dermişimmmm sksjks
Türkçe
0
0
0
13
iseeubaby
iseeubaby@oturankafa·
N’oldu o milyonlar kazanan oyuncuların peşinden birbirinizi bıçakladığınız, aç ağzınızla karımdan çok seviyom yaa diye salya akıttığınız futbol
Türkçe
0
0
0
13
PsikoBilim
PsikoBilim@Psikobilim_·
Sonradan zengin olanlar, doğuştan zenginlere kıyasla yoksulların durumuna daha az duyarlılar. Çünkü "ben başardıysam herkes başarabilir" diye düşünüyorlar.
PsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet media
Türkçe
11
85
1.2K
46.4K