Tomer Ovadia

1.5K posts

Tomer Ovadia banner
Tomer Ovadia

Tomer Ovadia

@ovadia123

Katılım Ekim 2013
157 Takip Edilen197 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
הצעת חוק: כנקמה על התמונות של שולחנות המימונה,אשכנזים יעלו לאינסטגרם צילום של תעודת הבגרות שלהם
עברית
4
55
166
0
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@hebrewsnooker אין סיכוי שהוא לא הביא לו את המשחקון האחרון
עברית
0
0
0
96
סנוקר בעברית
סנוקר בעברית@hebrewsnooker·
הוא עשה זאת! ג'ק ליסווסקי זכה באליפות צפון אירלנד ופרץ בבכי ההמתנה הארוכה הסתיימה. ליסווסקי, אחד מהשחקנים המוכשרים ביותר בענף, סיים סוף סוף את הנאחס וזכה בתואר הראשון שלו אחרי 8:9 בגמר על חברו הטוב ג'אד טראמפ. זה לא היה משחק איכותי מאוד, הלחץ ניכר על שני השחקנים, אבל הוא היה בהחלט מותח וצמוד. אחרי 4:4 בסשן הראשון, הסשן השני התחיל כספירלה כשכל אחד מנצח משחקון בתורו. ליסווסקי קטע את התבנית הזו, ניצח בשני משחקונים ברצף ועלה ל-7:8, אבל טראמפ השווה ל-8:8 ושלח את המשחק לדיסיידר. במשחקון האחרון ליסווסקי היה על ברייק של 27 ונראה היה שהוא בדרך לנקות את השולחן, אבל דווקא אז הוא החמיץ אדום יחסית נוח - והציב את עצמו בעמדה מסוכנת מאוד. למזלו של ליסווסקי, טראמפ החטיא שני אדומים קשים והוא ניצל זאת כדי להשלים את העבודה ולהבטיח את הניצחון. ליסווסקי היה אמוציונלי מאוד בסיום. לפני שבעה חודשים הוא איבד את אביו - ואחרי החיבוק החם שקיבל מטראמפ בסיום, הוא פרץ בבכי. בריאיון לאחר המשחק הוא גילה שהוא לובש היום את הגרביים של אביו. ליסווסקי: "מעולם לא הרגשתי ככה. זה דמיוני. חשבתי על הרגע הזה מאז שאני בן 6. זה לקח יותר ממה שחשבתי שייקח. אני מרגיש כאילו אני חולם. אני אוהב את טראמפ כמו אח. כמעט כל יום מישהו באינסטגרם שולח לי הודעה שאני לעולם לא אזכה בתואר. אני לא יודע למה, אני משתדל להיות צנוע. אני מקווה שהתואר הזה יעניק לי בוסט לקריירה". "אין מישהו ששמח יותר עבורו ממני", פירגן טראמפ לחברו. ליסווסקי שזכה ב-100,000 פאונד על ההישג יעלה למקום ה-24 בדירוג העולמי. טראמפ כמובן נשאר במקום הראשון בדירוג ובפער גדול מהיתר. את משבצת השחקן הטוב ביותר שטרם זכה בתואר ימלא מעתה סי ג'איווי, אלא שבניגוד לליסווסקי שכבר חגג 34, סי הוא רק בן 23 וסביר מאוד להניח שיחגוג זכיות בתארים בעתיד. הטורניר הבא בעונה הוא האליפות הבינלאומית שתיפתח בשבוע הבא בסין. ארחיב עליה כמובן בפוסט נפרד.
עברית
4
0
19
476
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@GavishAmit @dr_danassaraf חחחחחחח אני מתתת האמת שאני מחפש אבל לא פה . פה יצא איזה מלשין שלח לי לאינסטגרם
עברית
1
0
1
146
Dan Assaraf
Dan Assaraf@dr_danassaraf·
תומר עובדיה היה מצחיק פעמיים וחצי יאללה שחרר יא מאוס
עברית
7
0
11
6.7K
סנוקר בעברית
סנוקר בעברית@hebrewsnooker·
הקוף יירד מהגב? ליסווסקי מול טראמפ בגמר צפון אירלנד כבר שנים שג'ק ליסווסקי נחשב לאחד מהשחקנים המוכשרים ביותר בענף. מהיר, התקפי, אחד מאותם שחקנים שגורם למשחק להיראות קל. אבל לכל הכישרון הזה עדיין חסרה הגושפנקא המקצועית. בגיל 34 ואחרי 15 שנים בסבב המקצועני, לליסווסקי עדיין אין תואר. שש פעמים הוא הפסיד בגמר של טורניר דירוג. בשלוש הפעמים האחרונות זה היה לחברו הטוב ג'אד טראמפ. היום בגמר בצפון אירלנד הוא יפגוש את... טראמפ. ליסווסקי חוזר למעמד הגמר אחרי ארבע שנים ושבעה חודשים. אתמול בחצי הגמר הוא הציג יכולת מצוינת ועם שלושה סנצ'ריז (124 ופעמיים 125) הוא הביס 1:6 את ז'ואו יואולונג. "אני מרגיש שאני יכול להטביע כל כדור. אני מופתע כשאני מחמיץ", אמר ליסווסקי על המצב שבו הוא נמצא, "עבדתי קשה. החלפתי מקל והתחלתי לעבוד עם מאמן (כריס הנרי, מהמאמנים המוערכים בענף) שהביא איתו רעיונות חדשים, אז אולי זו גרסה חדשה של עצמי. אני חושב שאני טוב יותר מבגמר הקודם ששיחקתי. המשחק הטוב שלי חזק יותר וגם המשחק הרע שלי השתפר". טראמפ, היריב של ליסווסקי היום, הוא גם חבר קרוב שלו. בעבר הרחוק הם אפילו היו שותפים לדירה. שניהם שחקנים התקפיים מאוד, אם כי טראמפ שידרג בעשור האחרון את המשחק שלו והוסיף לו גם אלמנטים טקטיים. בניגוד לליסווסקי, ארון הגביעים של טראמפ מפוצץ. הוא זכה כבר ב-30 תארי דירוג (מקום רביעי בהיסטוריה) והגמר היום יהיה ה-50 בקריירה שלו בטורניר דירוג. אתמול טראמפ חזר מ-3:2 וניצח 3:6 את מארק אלן, שחקן שעושה לו המון בעיות לרוב. זה היה משחק לא קל שבו לשני השחקנים לקח זמן להיכנס לעניינים. "אני אתן את הכול בגמר", הבטיח טראמפ, "זה נהדר לראות את ליסווסקי משחק כל כך טוב. עברה עליו תקופה קשה, גדלנו יחד ושיחקנו זה מול זה בערך בכל גמר בנוער, אז זה נפלא לשחק זה מול זה שוב בגמר 20 שנה אחרי". ליסווסקי וטראמפ אמנם נפגשו בשלושה גמרים, אבל היום זה יהיה הגמר הראשון שלהם שייערך מול קהל, שכן כל השלושה הקודמים היו בתקופת מגפת הקורונה. מאזן המשחקים ביניהם עומד על 8:16 לטובת טראמפ. המנצח בגמר היום יזכה ב-100,000 פאונד. טראמפ יישאר כמובן במקום הראשון בדירוג העולמי בלי קשר לתוצאת הגמר, זכייה של ליסווסקי תקפיץ אותו למקום ה-24 בדירוג. הגמר ייערך בשיטת הטוב מ-17 משחקונים בשני סשנים ב-15:00 ו-21:00 ויועבר בשידור ישיר ביורוספורט.
סנוקר בעברית tweet media
עברית
6
0
16
481
סנוקר בעברית
סנוקר בעברית@hebrewsnooker·
גארי ווילסון הדיח את אוסאליבן: סיכום רבע הגמר בשיאן גארי ווילסון ניצח אתמול בפעם השנייה בסך הכול בקריירה את ה"רוקט", 2:5 והעפיל לחצי הגמר בשיאן. ווילסון נראה נהדר לאורך כל המשחק וקבע שני סנצ'ריז 101 ו-120 יחד עם ברייקים של 74, 79 ו-62. "אוסאליבן הוא שחקן שמחפש סימנים אצל היריב. הוא בודק אם אתה מרגיש טוב, מרגיש רע, אם אתה לוקח את ההזדמנויות שלך. אתה צריך להראות לו שאתה מוכן לשחק", אמר ווילסון, "הטכניקה שלי היא אחת החלשות בסבב, אבל אם אני חש בנוח, אז הביטחון שלי מגיע משם ואז אני מרגיש שאני יכול לשחק כל מכה ולנצח כל שחקן בעולם. השבוע אני מרגיש ככה. אני מנסה ליהנות מהעונה הזו, ליהנות מהמשחק וליהנות מלהכות בכדור. אם אוכל להמשיך כך, אני לא אתאכזב יותר מדי בהפסדים". ווילסון יפגוש בחצי הגמר את השחקן הלוהט של הרגע שון מרפי שניצח 3:5 את דינג ג'ונווי ורחוק שני ניצחונות מזכייה בתואר שני ברציפות. מרפי הציג יכולת טובה מאוד וקבע ברייקים של 77, 66, 121 ו-94 נקודות. "דינג הוא אחד השחקנים הכי טובים אי פעם, זה היה ברור שיהיה משחק קשה", אמר מרפי, "אני חושב ששנינו שיחקנו טוב. אני שמח מאוד מהמשחק שלי, הכול עובד כהלכה. אבל מחר זה יום חדש, זה ששיחקתי טוב היום, לא מבטיח שאשחק טוב מחר". לחצי הגמר בין ווילסון ומרפי (היום ב-14:30) תהיה השפעה גם על המשך העונה. בסיום הטורניר הנוכחי ייקבעו עשרת המעפילים לטורניר ההזמנה בערב הסעודית עם כדור הזהב. ווילסון יצטרך לזכות בשיאן כדי להעפיל לערב הסעודית, בעוד מרפי זקוק רק לניצחון בחצי הגמר. מארק וויליאמס העפיל אף הוא לחצי הגמר לאחר שניצח 4:5 במשחק מותח את ליו האוטיאן. "לא שיחקתי טוב, ליו היה השחקן הטוב יותר, אבל מצאתי דרך לנצח", אמר וויליאמס, "דבר אחד שיציב במשחק שלי הוא הסייפטי. בנקודה הזו בקריירה שלי, זה נחמד להיות בחצי גמר. חלק מהפרשנים בבריטניה טוענים שפתיחת העונה שלי רעה. מבחינתי זו פתיחת עונה ממש מצוינת. אני מניח שזו הסיבה שהפרשנים הללו לא משחקים". וויליאמס יפגוש בחצי הגמר היום ב-9:00 את דניאל וולס לדרבי וולשי. וולס ניצח 2:5 את ליאם פולן במפגש בין שני השחקנים המפתיעים של הטורניר. זו לא הפעם הראשונה שהטורניר בשיאן מחייך לוולס, גם בשנה שעברה הוא העפיל שם לחצי הגמר. "חייב להיות משהו באוויר של שיאן. אני נהנה לשחק פה", אמר וולס, "לשחק מול מארק וויליאמס בחצי גמר של טורניר גדול זה חלום שמתגשם. בעבר לא שיחקתי טוב במשחקים שהועברו בשידור חי. הייתי מובך. אבל עבדתי קשה מאוד על הצד המנטלי. אני מתחיל להרגיש שייך". וולס חשף גם כי הוא משקיע יותר באורח חיים בריא, עובד עם מאמן כושר אישי והפסיק לשתות אלכוהול, דבר שלטענתו עשה יותר מדי בעבר. וולס כבר עכשיו הבטיח לעצמו העפלה למקום ה-41 בעולם, דירוג שיא עבורו. חצאי הגמר ייערכו בשיטת הטוב מ-11 משחקונים. בינתיים באלבניה, ירון בודור סיים הופעה מכובדת ב-Q Tour כשהודח בשלב 32 האחרונים לאחר שהפסיד 4:1 לקאלום ברספורד. קודם לכן בודור ניצח 0:4 את דילן סמית' ו-1:4 את מארק לויד.
עברית
2
0
13
430
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@hebrewsnooker מה הגדילו את החורים? מה זה כל ה 147 הזה לאחרונה
עברית
0
0
0
55
סנוקר בעברית
סנוקר בעברית@hebrewsnooker·
כמעט עוד 147: סיכום היום הראשון בווהאן מלבד ה-147 הנפלא של שיאו גואדונג שכבר דיווחתי עליו בבוקר, היו עוד כמה תוצאות מעניינות היום בווהאן. ז'או שינטונג כמעט וקבע 147 שני בטורניר, אבל החטיא ורוד נוח. הוא התנחם בניצחון 3:5 על יוליאן בויקו האוקראיני. ג'קסון פייג' קבע סוג של הפתעה כשניצח 3:5 את אלי קארטר. גם המנטור של פייג', מארק וויליאמס, התקדם לסיבוב הבא כשניצח 3:5 בדרבי וולשי את ליאם דייויס הצעיר. מרקו פו ניצח 2:5 את ג'ימי ווייט במפגש בין שני שועלים ותיקים. ג'אד טראמפ לא התקשה לנצח 1:5 את פראח אג'איב מפקיסטן. מארק סלבי ניצח 2:5 את מייקל הולט. גם סי ג'איווי, גארי ווילסון, ז'אנג אנדה, בארי הוקינס, דייויד גילברט, דינג ג'ונווי וג'ו אוקונור ניצח וימשיכו לשלב הבא.
עברית
1
0
8
317
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@hebrewsnooker לרוני יש הרבה מזל, הוא משחק ממש לא טוב מה גם שהשפת גוף שלו נותנת תחושה שהוא מת שהטורניר יסתיים כבר כדי לפרוש
עברית
0
0
1
106
סנוקר בעברית
סנוקר בעברית@hebrewsnooker·
רוני אוסאליבן וג'אד טראמפ מובילים בפתיחת רבעי הגמר "רוקט רוני" פתח היטב את משחק רבע הגמר שלו ועלה ל-2:6 מול סי ג'איווי. לפחות בסשן הראשון, לא נראה היה שסי מנסה ממש להקשות על רוני והוא פתח פער כבר בשלב המוקדם הזה. אוסאליבן חתם את הסשן הראשון עם סנצ'רי (121) וקודם לכן קבע ברייקים של 71, 54, 87 ו-67. אוסאליבן וסי יחזרו מחר ב-12:00 לסשן השני. טראמפ השיג שני סנצ'ריז (106 ו-110) כדי לעלות ל-3:5 מול לוקה ברסל והוא רחוק כעת סנצ'רי אחד בלבד מהשוואת שיא כל הזמנים של ניל רוברטסון לסנצ'ריז בעונה אחת, 103. הסשן השני בין טראמפ וברסל ייערך מחר ב-16:30. במהלך יום הזיכרון העמוד לא יתעדכן. אחזור עם כניסת יום העצמאות.
עברית
2
0
14
513
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@amit_segal ומה תעשה המנשלה אם בגץ יאפשר לה לפטר את ראש השבכ? היא תרד מהרפורמה ?
עברית
0
0
1
242
עמית סגל
עמית סגל@amit_segal·
מה ייעשה עכשיו במאגרי הזעם הקדוש נגד הרמטכל, כשהתברר לפתע שהוא אינו שפוט של ממשלת הדיקטטורה?
עברית
68
15
412
33.8K
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@Nimrodg @elad_itzhakian הוא מזמין שני סטים ואת אחד מהם הוא גוזר אל תשאל מאיפה אני יודע
עברית
0
0
1
52
Nimrod
Nimrod@Nimrodg·
@elad_itzhakian הוא כאילו גוזר בעצמו או שזה מוצר שקיים
עברית
1
0
5
280
Elad Itzhakian
Elad Itzhakian@elad_itzhakian·
אנשים: מה לובשים לטדי בערב? נאור ציון: רגיל
Elad Itzhakian tweet media
עברית
7
0
62
4.2K
Yarin Lila
Yarin Lila@yarinl99·
לירון רמתי - מוכרת לי מפעם
Yarin Lila tweet media
עברית
5
0
33
3.8K
Yarin Lila
Yarin Lila@yarinl99·
שרשור השירים שקאבר מזרחית שדרג אותם בעשר רמות, אני אתחיל: ליאור פרחי ז''ל - שומר החומות
Yarin Lila tweet media
עברית
125
7
424
57K
Yarin Hay Itzhak
Yarin Hay Itzhak@YarinHay8·
מי הכדורגלן (עבר / הווה) עם השם הכי יפה? אני אתחיל - פרנצ׳סקו טוטי
עברית
572
1
370
70.3K
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@GalitDistel גלית דיסטל צוחקת על מישהי שאין לה מודעות עצמית 🤦‍♂️
עברית
0
0
0
26
Lior Berkovic
Lior Berkovic@lior_berkovic98·
@GalitDistel את הכי מסכנה ומכוערת בארץ תכחדי כבר
עברית
30
4
752
9.6K
Galit Distel Atbaryan - גלית דיסטל אטבריאן
שיבקשו סליחה. שיבקשו סליחה כי הם שלחו טייסים לתקשורת הבינלאומית שהצהירו בגאווה שהם לא מתכוונים להגן יותר על ישראל בשעת מלחמה. שיבקשו סליחה כי הם שלחו טייסים לפריים טיים בישראל שהצהירו שהם לא מתכוונים לתקוף באיראן. שיבקשו סליחה על זה שהם סחטו את הצבא ועל הדרך את הבטחון של כולנו רק כי פשוטי העם לא יחליטו עליהם בקלפי. שיבקשו סליחה על זה שהם חשפו את הבטן הרכה של ישראל בפני הגרועים שבאוייבנו וגירו אותם לתקוף. שיבקשו סליחה על זה שהם הצהירו רק חודש לפני הטבח שלצבא לא יהיו "עיניים" (מודיעין) במלחמה הבאה. והעיניים אכן נותרו עצומות. שיבקשו סליחה על זה שבזמן אמת, כשהכי היה צריך אותם - הם כבר לא היו כשירים בגלל הסרבנות (כפי שדווחנו רק אתמול ע"י גורמים מצה"ל). שיבקשו סליחה על כל שטר של כסף שהם דחפו ליהודים בעלי חזות דתית מדי הישר לתוך הז'קט. שיבקשו סליחה על כל חרדי שהם היכו באגרופים ובמקלות. שיבקשו סליחה על הררי העלבונות הגזעניים שהם הטיחו במסורתיים מהפריפריה. שיבקשו סליחה "מהפאשיסטים" "המשיחסטים" שנלחמים כמו אריות בעזה. שיבקשו סליחה על זה שהם חצו כל קו אדום כפי שאף מחאה לפניהם לא חצתה. שיבקשו סליחה על זה שהם ניסרו את העץ שכולנו יושבים עליו רק כי הם לא ניצחו בקלפי. שיבקשו סליחה מראש על המחאה הבאה. אין לי מושג של מי היא תהייה אבל ברור מראש שהיא תתחיל בסרבנות כי זו האבולוציה של מחאות - המקסימום של האחת הוא המינימום של הבאה בתור. שיבקשו סליחה ושיקחו אחריות. אם הסרבנות הייתה מגיעה מכל קבוצה דמוגרפית אחרת - כל הסרבנים היו נשפטים ויושבים בכלא. אבל הם לא יושבים בכלא. הם יושבים באולפנים כמו רוק סטארז וממשיכים להסית. כי הם בניגוד לביביביסטים או למתנחלים -האנשים הנכונים. ועל האנשים הנכונים אסור לדבר. ארגון אחים לנשק הוא גידול הפרא הכי הרסני ומסוכן שצמח כאן. מפורר אותנו מבפנים ומסכן אותנו מבחוץ. שיקחו אחריות ויבקשו סליחה מעם ישראל. אנחנו עם סלחן. אנחנו נסלח.
עברית
2.1K
189
1.6K
177.7K
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@AmichaiChikli חחחח אמר זה שיצא נגד ביבי ואז הלך להיות במפלגה שלו
עברית
0
0
0
39
Adir
Adir@Adir_shimshi·
איזה סיום אכזרי ליריבות הגדולה הזו אחד זכה בכל מה שאפשר לזכות בו ופשוט נהנה מהחיים שלו והשני בגיל 40 מקלל שופט שלא נתן לו פנדל לצדקה במשחק ידידות 🤡
Adir tweet media
עברית
44
2
247
27K
Itamar Rashti
Itamar Rashti@Itamar_Rash10·
@Adir_shimshi מתי הייתה יריבות האחד עדיין ווינר בגיל 40 השני פרש בגיל 32 והלך לשחק באליפות סטרבקס הפתוחה
עברית
1
0
21
891
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
@droriko824 @avi_atias אין לו באמת ביטחון, הוא חוזר הביתה לבכות מול אהבה מעבר לפינה
עברית
0
0
1
94
דרור קלינגר
דרור קלינגר@droriko824·
@avi_atias שמע הוא מנותק מהמציאות והכל אבל וואלה מקנא בו, הלוואי שלי היה בטחון עצמי כמו שלו יש
עברית
1
0
1
789
avi atias
avi atias@avi_atias·
מה אחי
עברית
33
0
97
22.2K
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
רימון קירשט לחמאסניק שליווה אותה בשחרור :
Tomer Ovadia tweet media
עברית
0
2
14
985
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
מד״א : אותר סוכן ביטוח אחד כנפגע חרדה
Tomer Ovadia tweet media
עברית
0
0
0
253
Tomer Ovadia
Tomer Ovadia@ovadia123·
רחל מאופקים כשהמחבל התחיל להתפזר עם הבקשות :
Tomer Ovadia tweet media
עברית
0
0
2
258