pegpeg

658 posts

pegpeg

pegpeg

@pegpeg819179

از ۲۰۱۷تا الان این چهارمین اکانتمه ولی باز اومدم باز هم میام

Katılım Temmuz 2025
152 Takip Edilen24 Takipçiler
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@chefsoheila میتونه دسر بگیره خالی بخوره اونوقت شما بهش نمیفروختی؟ شاید طعم چای شمارو دوست نداره شاید چیز خاصی مینوشه من بعنوان کافه دار چیزی نمیگم
فارسی
0
0
0
6
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳
یه سوال شما کافه دارید و‌ یه مشتری همیشه میاد یه دسر میگیره و یه لیوان آب جوش میگیره و از کیفش چای کیسه ای درمیاره و میندازه تو آب جوش و میخوره این حرکت چند بار از سمت ایشون اتفاق می اُفته من تا الان چیزی نگفتم و بچه ها سرویس دهی کردن بهشون شما بودین چه رفتاری داشتین؟
سهیلا هستم، یک آشپز 👩🏻‍🍳 tweet media
فارسی
926
0
287
275.1K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@F_irani098 چه کلمه قشنگی برعنداز چه برازنده یعنی شماها عنین ما شماهارو میندازیم چه قشششششنگ!
فارسی
0
0
0
3
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@mz2miin به نظر منم باید حداقل برنج هم اضافه میکردن
فارسی
0
0
0
84
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@M_gorji2 هردوش خیلی بده جناب خیلی بد چرا باید یه کشور جوری باشه که پولشو با کاه و یونجه بدن چه چین باشه چه روسیه چه امریکا مرگ بر باعث و بانیش
فارسی
0
0
1
95
مصطفی گرجی ☫
واسه ذرت و یونجه ی آمریکایی هم اکلیلی می‌شید و ماله می‌کشید!؟ تهاترِ نفت و کالای چینی بده؛ تهاترِ نفت و یونجه ی آمریکایی، خوب...😏 استانداردهایِ یک ذهنِ استعمار زده...
فارسی
85
159
962
11.1K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@aliwtn_ کم نیست داریم
فارسی
0
0
0
3
Ali
Ali@aliwtn_·
دوست داشتین تو کدوم سریال زندگی میکردین؟ خودم Lost
فارسی
253
1
196
24.1K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@zahra_sale31545 @hgh1995 در مورد پزشک خارجی حرف میزنی درسته ولی تو با یک گاو هولشتاین طرفی وقتی از پزشک ایرانی حرف میزنی البته بلا نسبت اون خوبهاش
فارسی
0
0
0
5
zahra
zahra@zahra_sale31545·
@hgh1995 با اجازه‌ت یه ۵ اضافه میکنم. ۵_ بیمار اگر که سواد پزشکی داشت نمیرفت دکتر،اگه رفته یعنی نگران جونش بوده؛ اگر هم مشکل جدی ای وجود نداشته باشه پزشک باید براش توضیح بده که این شرایطش عادیه و اونو به آرامش دعوت کنه نه اینکه بیاد توییت بزنه و مسخره‌اش کنه.
فارسی
6
3
295
4.2K
Hadi G.
Hadi G.@hgh1995·
ببخشید اگر ناراحتتون میکنم ولی: ۱- بیمار می‌تونه در هر ساعتی از شبانه‌روز، برای هر شکایتی که براش متوجهه، به اورژانس مراجعه کنه. ۲- وظیفه تریاژه که «وضعیت تهدیدکننده حیات» رو شناسایی کنه، نه بیمار. ۳- پزشک اگر وضعیت رو اورژانسی تشخیص نداد، می‌تونه از درمان خودداری کنه.
فارسی
50
62
2.8K
66.1K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@bitai9h اونو باید بدی هوش مصنوعی برات سفارشی بسازه
فارسی
0
0
0
591
bita
bita@bitai9h·
یه دوس پسر میخوام که نود نخواد یکسال اول سکس نخواد حس امنیت بده برام گل بخره طنزش مورد پسندم باشه دودی نباشه پارتی کن باشه ( با من ) دم و دیقه تکست بده بشینه حرف بزنه من نگاش کنم عاشقم باشه لیست فالویینگاش ۸۰ درصد پسر باشه بالای ۲۰ باشه🤝🏻 توقع زیادیه؟
فارسی
520
14
929
210.4K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@abbbas1035 @elahe_m49441 کار وکیل همینه حقه زدن برای همین اگر بهشتی وجود داشته باشه هیچ وکیلی نمیره توش.
فارسی
1
0
0
17
seyed abbas ahmadi
seyed abbas ahmadi@abbbas1035·
@pegpeg819179 @elahe_m49441 اگر یکی کل دار و ندارت رو بالاکشیده باشه و وکیلش با علم به شارلاتان بودن موکلش بیاد حق تو رو پایمال کنه بازم خوبه؟
فارسی
1
0
0
19
elahe .moghaniyan
elahe .moghaniyan@elahe_m49441·
شما ترجیح میدید یه وکیل با شرف و خداترس داشته باشید و کارتون با صداقت پیش بره یا ترجیح میدید یه وکیل بی ذات داشته باشید که با رانت خواری و رشوه و هزار غلط دیگه و بازی با آبروی طرف مقابل فقط دنبال این باشه که پرونده شما روببره صادقانه جواب بدید لطفا
فارسی
129
3
102
8.2K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@DonaldTrumpNat Dear Mr. Trump, you still don't know the Mullah and his ideology. By selling oil and returning the money, everyone will start again, only we will become poorer, we the people of Iran are left behind.
English
0
0
0
142
خآن
خآن@_nakhodayebinam·
اگر برید رستوران و بر اساس زیباییتون بهتون غذا بدن چه غذایی گیرتون میاد؟!😂😅
فارسی
150
0
137
11.7K
حاج مهرداد🌹
حاج مهرداد🌹@Haj_mehrdad313·
اگه بخوای تو یه جمله آقای نبویان رو توصیف کنی چی میگی؟؟
حاج مهرداد🌹 tweet media
فارسی
761
26
622
25K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@SAVAK071 ممه های حاج خانم نره تو چشم یزید
فارسی
0
0
0
155
سخنگوی ساواک 🇮🇷
🔴 تصویر فاطمه امیری، همسر پایگاه مقاومت شهرری، که به مناسبت محرم رفته عراق نه ببین رفته زیارت 🤡
سخنگوی ساواک 🇮🇷 tweet media
فارسی
225
96
1.9K
112.4K
pegpeg
pegpeg@pegpeg819179·
@Fmontazer3 دیگه وقتی امام مقوایی باشه که دیگه جرات نمیخاد
فارسی
0
0
1
25
👑baaaarzaaaakh👑
👑baaaarzaaaakh👑@baaaarzaaaakh·
وزیر امنیت ملی اسرائیل بن گویر: با جمهوری اسلامی هیچ فایده‌ای در مصالحه کردن نیست و هیچ فایده‌ای در امضای توافق‌نامه‌ها نیست باید به آنها بمب زد، و سپس دوباره بمب زد، و دوباره بمب زد. و همین‌طور با حزب‌الله فقط به بمباران آن‌ها ادامه دهید، و سپس دوباره بمباران کنید، و دوباره. این روش کار است. هر کسی که می‌خواهد مرا محکوم کند، می‌تواند مرا محکوم کند. بگذار مردم سراسر جهان هر چه می‌خواهند بگویند. من واقعاً به این باور دارم
فارسی
14
68
1.2K
25.6K