عذوب 🇸🇦
1.8K posts


مهما اختلفنا مع المغاربة يظل الخلاف بين (عرب) أما أشوف إسباني داخل يدافع عن السعودية فقط لأنه مختلف مع المغرب على قصة الأندلس، فالمشهد كله مقزز 🤮


نتقبل المزح علينا كشباب قطريين وبنضحك معكم عادي، فأما نساء قطر فهم خارج هذا الأمر نهائيًا ولا نقبله ! النساء نرفض ما يمسهم ولو كان على "سبيل المزاح" لذلك قبل ما تغرد او تغردين بأي تغريدة، تأكدي انها ما تتجاوز خطوط حمراء عند الآخرين، حتى ما تحصل ردة فعل لا تعجبك.




ارجوكم يا سعاودة اقبلوه راهو عربي سلمي نجدي عثماني فينيقي علعموم اي شي بس مهم هوا تبعكم🥹



الجرابيع اللي داخلين يقولو السعودية ماتبصش للمصري والكلام ده والمصرية الالفا ماتبصش لا للسعودي ولا الخليجي ومتتجوزش غير مصري ومصري الفا زيها اللي بتتجوز خليجي عندنا بيبقى معروف ان عيلتها اي كلام ومش لاقيين ياكلو وباعو بنتهم ففي الحالة دي السعودي اللي واخد مصرية هو واخد واحده اي كلام كانت بطبيعة الحال هتاخد واحد اي كلام بردو ماخدش السفيرة عزيزة يعني🤣 ميعرفش ولا يقدر ياخد واحده هاي پروفايل جميلة تعليم فشيخ لغات شخصية من عيلة عريقه وثرية لانهم ببساطه مش محتاجين فلوسه هو بالنسبالهم ملط لا شخصية ولا عقليه ولا طموح ولا بيحب بنتهم ولا هي بتحبه وغالبا واصل لحد كوعها فا هايدحرجوه من عالسلم بره ياحبيبي معندناش بنات للجواز


ماله المصري متحوزوهوش خليجية ليه كلنا ولاد آدم يعني ( بناتنا المصريات أنا مقصدش اسئ ليكم انتو حلوين وزي الفل ومفيش زيكم أنا بسأل استنكارا بس )










