@netplusofficial It’s day 7 from when I complained about speed, it’s 0.24 mbps and no solution yet and you already sent me month bill to pay. You are asking me to pay 588 for 100mbps plan and giving me speed 0.24 Mbps. Are you people crazy? Account no: 8555150
Pathetic service ever seen.
@netplusofficial@Deep131309@FastwayCableTV It’s day 7 from when I complained about speed, it’s 0.24 mbps and no solution yet and you already sent me month bill to pay. You are asking me to pay 588 for 100mbps plan and giving me speed 0.24 Mbps. Are you people crazy?
Pathetic service ever seen.
@netplusofficial@Xpresspanipat What will you do new with it as i have already given these details in email and by calling. Now i have messaged you. let’s see. 8555150
@netplusofficial such a pathetic service by netplus . Even after paying full amount you will get no speed more than 5mbps and plan says its 100mbps. Frustrated By this pathetic service.
We are sorry that you are unable to access your Flipkart app. We'll definitely help you in this. Request you to share the registered email ID and contact number of your Flipkart account along with the error screenshot via DM with us so that we can have this checked and assist you further. To make sure that your Flipkart account information is safe, please start a private chat with us by clicking here. Awaiting your response.
@flipkartsupport Don’t call me , as i am requesting from day-1 , just rake your product back in 10days return policy, as it worked not even for a minute.@flipkartsupport you are just pathetic
@simonsaunta22 I'm really sorry for this experience. We're already on it as you've already contacted us about your concern related to your order. Our team will call you with an update on your query. Thanks for your patience. fkrt.it/c5ZBmZNN
@flipkartsupport@flipkartsupport don’t lie, i want to tell everyone who’s reading this bow and who will read in future , there’s no response at all instead of these copy pasted answers.
@simonsaunta22 Sorry for the experience. We understand you're expecting an update on the issue raised. Be assured, we are getting this handled and will make sure to keep you updated with further progress. Appreciate your patience. fkrt.it/c5ZBmZNN
@simonsaunta22 We're sorry to keep you waiting. Please be assured that we are looking into your concern and will keep you updated via a call or email. Appreciate your patience.
@flipkartsupport What a shame for you, you don’t pick call or email for solutions .
You have already written Issue resolved in your app and you already know that you have done nothing. What a pathetic service you have. #flipkartfraud#flipkartscam
@simonsaunta22 I am sorry for that. Be assured, we are doing our best to have it sorted for you and will get in touch with you over a call or via email to share an update. Thank you for your patience.
@flipkartsupport@Flipkart@flipkartsupport you fraud company, do you have any shame?or not?
No response at all, by the way i have complained in consumer court also, but i think it doesn’t bother you at all. I donot recommend anyone #Marqairconditioner, it is works only as fan. It’s scam