Sinan Yucel

15.8K posts

Sinan Yucel banner
Sinan Yucel

Sinan Yucel

@sinanycl

Dentist/Periodontist DDS,PhD #OBRADOVIC 🏆🥇 #44

Antalya, Türkiye Katılım Şubat 2011
105 Takip Edilen338 Takipçiler
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
@KuytEmenikeSow Karaborsa son gün bile alınır ama 300 euroluk bilete 2000 euro vermek içime oturur
Türkçe
1
0
0
29
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl bilet aldığımda bursa civarındaydım. abu-dhabi uçuşu için sabiha gökçen’e gidiyordum. 😁
Türkçe
1
0
0
45
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
Fbülker taymı alev aldı derya bey çıldırdı tek gecede neler yaptı polat alemdar gibi, larkin shields key 😅😅
Türkçe
1
0
0
98
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl adam toplamaya başlayalım da abu-dhabi yapalım kalabalık bi ekip.
Türkçe
1
0
0
33
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl bingham’ı adamdan sayıyorlar o zaman. wade - forrest tht - larkin - sargiunas tarık - shields key - jantunen bingham - melli - silva kadro bu olacak demek ki. altı kaval, üstü şeşhane.
Türkçe
1
0
0
76
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl imza yok henüz diye biliyorum. sırtı dönük oyun lazım ya. silva kalıyor mu?
Türkçe
1
0
0
30
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
@KuytEmenikeSow Leday gitti partizana, bence şutu olan bi 4.5 alıcaz. Hem 4 hem 5 e girebilecek Baldwin-forrest Tht-larkin-sargiunas Tarık-shields Xxx-key-jantunen Bingham-melli-silva
Türkçe
1
0
0
167
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl gerçi 32 yaşına geldi, backup olur. jantunen’den çıkıp leday çekelim bari 4 numaraya.
Türkçe
1
0
0
35
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl tarık gider sanki. 1 haftaya netleşir artık olayın %90.
Türkçe
1
0
0
25
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl lyles yatınca 4 numarayı uygun yollu geçip, parayı oturu’ya mı gömeceğiz acaba?
Türkçe
1
0
0
43
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
@KuytEmenikeSow Daha önce hiç alışkanlığı yok 5 için çok sanmıyorum, bence 4 e aldık
Türkçe
1
0
0
39
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
@KuytEmenikeSow Onu da yapabilse zaten nba den buraya düşmezdi bence. 🙂🙂 Şutor bi forvet daha eklemeli rotasyona, o zaman bence çok çok iyi bi forvet rotasyonumuz olur. Kısa işi bence çok iyi halledildi. Silvanın akıbetine göre de belki bi pivot alınır, sonra dubai bileti kovalarız🙂
Türkçe
0
0
0
19
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl savunmada göğsünü siper etmesini seviyorum. temastan kaçmayışını seviyorum. çok iyi oyuncu. şut niye atamıyor ki?
Türkçe
1
0
0
53
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
braxton key hayırlı olsun. görev adamı. isiaha mike yerine bunu aldıysak aynı ayarda oyuncu.
Türkçe
1
0
2
334
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
@KuytEmenikeSow Ben çok beğeniyorum atletizmi hızı gücü top hakimiyeti falan oldukça iyi yüzü dönük falan ozellikle açık alanda aldığında tht misali buldozer gibi gidiyo potaya, ama şutu işte o gönül yarası 😅
Türkçe
1
0
0
47
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl iyi adam bu diyordum izlediğimde ama şutu olmadığı dikkatimi çekmemişti. şimdi baktım. bakmaz olaydım. :(
Türkçe
1
0
0
28
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
@KuytEmenikeSow Biliyorum gördüm, şutsuz bi basketbol mümkündür hocam kimi istiyosa o dünyanın en iyi oyuncusudur😅
Türkçe
1
0
0
37
Sinan Yucel
Sinan Yucel@sinanycl·
@KuytEmenikeSow Hezonjaya isteyeceği parayı ya dubai verir yada dgp verir bence. Ama çok severim kendisini gercekten ozel bi forvet
Türkçe
0
0
0
47
OzanTopalSouza
OzanTopalSouza@KuytEmenikeSow·
@sinanycl nba’den çöp düşer. hezonja yapsak keşke 4 numaraya.
Türkçe
1
0
0
43