that girl retweetledi
that girl
1.7K posts

that girl
@sobilla3
INTP https://t.co/8z2WnqFu87
Neverland Katılım Mayıs 2020
382 Takip Edilen293 Takipçiler
that girl retweetledi
that girl retweetledi
that girl retweetledi

منظورتون چیه من واقعا دوستش داشتم خیلی اسلی کرد!!
Teslimat@Teslimatttt
Worst acting I've ever seen on HBO, How did this person ever get this role?
فارسی
that girl retweetledi
that girl retweetledi

هجده سالم بود، یه خانمی پیدا شد که فال قرآن میگرفت. رفتیم پیشش که از بخت و آینده ام بگه. گفت من صاحب دو تا پسر میشم. و زوج مطهرم (همون soulmate) کسیه که باهاش خیلی نامه نگاری دارم. همون وقتا داشتم با بابای ذلیل شده بچه هام آشنا میشدم. بهش گفتم قراره دو تا پسر داشته باشیم
لیدوکائین خوشحال@i_lidocaine
حدود ۱۲ سال پیش موبایل من گم شد و هرچقدر گشتیم پیدا نشد همون سال هم مامانم معلم یکی از روستاهای دور افتاده بود و با همکاراش این مسئله رو درمیون گذاشته بود و یکی از همکارا آدرس یه پیرزن که تو همون روستا زندگی میکرد رو داد به مامانم تا بره پیشش ( از اینا که علم غیب داشته) خلاصه👇🏻
فارسی
that girl retweetledi

@Sanaerid_d خیلی دوست دارم بدونم بالریون و اون دختره چی دیدن که یه اژدها به اون عظمت زخمی برگشت
فارسی

میدونستید تئوری هست که ویسریس بیماریشو از بالریون گرفته؟
چون بالریون حتی بعد از نابودی والریا، به والریا رفت و آمد داشته
اگه اشتباه نکنم دختر اینیس بود که سوارش شد غیب شدن و بعد یک سال با زخم و... برگشتن
پرنسس که وضعیتش داغون بود که تا برگشت مرد ولی حدس این بود که به والریا رفتن
meh.@Idkwhattosaymh
اخرین کسی که سوار بلریون شده btw:
فارسی

@sobilla3 بعنوان کسی که در کودکی یک عالمه کایت توی خزرشهر هوا می کرد میگم چیز خاصی از دست ندادین. نه از اون خاطراتیه که دل آدم براش تنگ بشه و نه شور و شوق خاصی داشت فقط از سر بیکاری انجام میدادم
فارسی
that girl retweetledi
that girl retweetledi
that girl retweetledi
that girl retweetledi
that girl retweetledi

اینکه حاملگی سخته و مشکلات و چالشهای خودش رو داره برکسی پوشیده نیست. هرکسی هم بخواد روزی حامله بشه اول باید حسابی درمورد پروسهش با دکتر مشورت کنه (یعنی درستش اینه، اگه کسی نمیکنه اشتباه کرده)
ولی شیم کردن زنانی که به بارداری علاقه دارن هم زنستیزیه. شما فکر میکنی بهتر از
Lilith@feminist_gram
دخترا؟؟؟ ترسناکترین بخش بچهدار شدن همون حاملگیه! بعد شما ذوق عکس گوگولیزه شدهی ai از حاملگیتون رو میکنید؟
فارسی




















