ترانه

13K posts

ترانه banner
ترانه

ترانه

@taranemn

Katılım Nisan 2017
710 Takip Edilen527 Takipçiler
ترانه
ترانه@taranemn·
@Mimmeslemah منم دارم درمورد ایران حرف میزنم جامعه ی خودمون
فارسی
0
0
1
63
Mona | زن زندگی آزادی
@taranemn ببین واقعا هم بستگی داره چقدر پدر هم بخواد نقش داشته باشه تو ایران عملا کل کارای بچه با مادره ولی قانونی بچه مال پدره اینجا هم شرایط بی‌نقص نیست ولی پدرها خیلی بیشتر درگیرن تا ایران
فارسی
1
0
1
81
ترانه
ترانه@taranemn·
اکثر خانما که بچه دارن، حرفهاشون حول محور بچه‌ست، پروفایل و پستاشون حتی از بچه‌ست. کم کم هویتشون میشه بچه.بزرگترین آرزوشون میشه بچه‌م به یه جایی برسه. انگار خود اون آدم خلاصه میشه در یه آدم دیگه. من واقعا نمی‌دونم این بده یا خوبه. اما منو میترسونه چون شدیدا ترس از دست دادن دارم!
برانچ@brunch_time_666

من بیشتر از این که از حاملگی بترسم از شبیه یه سری زن‌ها شدن بعد بچه میترسم. اونایی که تموم زندگیشون میشه بچه و همش دارن در مورد بچه حرف میزنن و به هیچ چیز و هیچ موجود دیگه‌ای اهمیت نمیدن. مردی که اینطوری شده باشه ندیدم. نمیدونم چرا

فارسی
9
3
289
5.1K
ترانه
ترانه@taranemn·
@TheGirlYouLeftB 😂 آها زمان قدیمش آره آره یبار نشون دادن کوتاه در حد عکس
فارسی
0
0
0
6
مَل مَل
مَل مَل@TheGirlYouLeftB·
@taranemn یه قسمت داره نشون میده قبلا کهرمند برتر توی فروش بوده عکسش کنار رئیسش میذارن ولی یادم نیست کدوم فصل
مَل مَل tweet media
فارسی
1
0
0
10
مَل مَل
مَل مَل@TheGirlYouLeftB·
بعد این همه سال که زن ها باردار میشن هنوز یکسری چیزای دردناکی هست که درموردش صحبت نمیشه اها ببخشید نگیم چون زنستیزانس
فارسی
1
2
67
597
رامید
رامید@mamareza_ramid·
متاسفانه اینستاگرام روند زندگیامون رو دچار اختلال کرده و باعث میشه همیشه ذهنمون ظاهر زندگی بقیه رو با واقعیت زندگی خودمون مقایسه کنیم و چون روند زندگیا کاملا متفاوته و نمیتونیم توی اکثر مواقع به اون زندگیا برسیم توی یه سیکل ناموفق بودن گیر میوفتیم و همون زندگی ساده هم از بین میره
فارسی
1
0
11
126
海明 soguru🥢
海明 soguru🥢@rinathebooky·
یه اهنگ کره ای بود توش پسره خونده بود بعد از به دنیا اومدن اسمتم از دست دادی مامان بهت میگفتن مامان فلانی انقدر من هربار قلبم میشکست واقعا زن ها بعد ازدواج فامیلشونو از دست میدن و بعد زایمان اسمشونم از دست میدن ازدواج و فرزند اوری هویت یه زنو نابود میکنه تقریبا
ترانه@taranemn

اکثر خانما که بچه دارن، حرفهاشون حول محور بچه‌ست، پروفایل و پستاشون حتی از بچه‌ست. کم کم هویتشون میشه بچه.بزرگترین آرزوشون میشه بچه‌م به یه جایی برسه. انگار خود اون آدم خلاصه میشه در یه آدم دیگه. من واقعا نمی‌دونم این بده یا خوبه. اما منو میترسونه چون شدیدا ترس از دست دادن دارم!

فارسی
1
0
24
1K
روح سرگردان
روح سرگردان@soniahajiloo·
@taranemn خیلی بده چون بعدش بچه سعی میکنه برای مادرش هویت مستقل ایجاد کنه
فارسی
1
0
1
123
ترانه
ترانه@taranemn·
@redfelfeli من دلم نمیاد قلبمو بیارم توو این دنیا… شاید بعدها نظرم عوض شد. همینجوریش ترس از دست دادن دارم، یکی دیگه رو نمی‌تونم اضافه کنم. آدم قوی می‌خواد…
فارسی
1
0
2
129
قرمژ
قرمژ@redfelfeli·
@taranemn این غریزه ی مادره، انگار قلبت میاد بیرون سینه ت به زندگی ادامه میده، چون ناخودآگاه دیگه همه ی چیزهای خوب دنیا رو اول برای بچه ت میخوای، البته با بزرگتر شدن بچه کم کم این چیزها منطقی تر میشه ولی در نهایت در هر عشق شدیدی ترس از دست دادن هم هست دیگه
فارسی
1
0
2
159
ترانه
ترانه@taranemn·
@Blume_Fiore_Gol توو فرهنگ ما بعد از ازدواج بچه حتی وابستگی شدید مادر به بچه ماندگاره… (همه نه، بعضی ها)
فارسی
1
0
0
110
Blume
Blume@Blume_Fiore_Gol·
@taranemn سالهای اول طبیعیه ولی بعدش نه برای بچه خوبه نه مادر. هم مادر و هم بچه هویت میتقل لازم داره و این مار اینو از هردوشون میگیره
فارسی
1
0
2
182
ترانه
ترانه@taranemn·
@ferferimou امیدوارم سالهای سال در کنار هم باشید عزیزم❤️
فارسی
0
0
1
191
فیبز
فیبز@ferferimou·
@taranemn منم خیلی این ترس ازدست دادن توم زیاده. ببین کلا فلسفه‌ی من از مادر شدن وقتی تصمیم گرفتم بچه بیارم این بود که انگار بچه عمر دیگره. انگار بچه‌ت میشه ادامه‌ی تو. از وقتی بچه دار شدم فقط دعام اینه هیچ مادری داغ بچه نبینه 🥲
فارسی
1
0
5
236
ترانه
ترانه@taranemn·
@t00ckaa حالا بذار ۲۵ سالت بشه، میای اینو پاک میکنی!
فارسی
1
0
2
120
Toska🦢
Toska🦢@t00ckaa·
اینایی که سنشون بالای ۲۵ ساله و همچنان برای یادگیری چیز‌های جدید مشتاقن برام جالبن، من تا ۲۵ سالگیم به چیزایی که میخوام برسم رسیدم که هیچ، نشه دیگه شبتون بخیر.
فارسی
35
2
185
11.9K
نورالدین راد
نورالدین راد@noureddin_rad·
دخترای گل میشه از پسر با عرضه یه مثال بزنید؟ مثلا دقیقا به چه رفتار یا ویژگی ای میگید عرضه؟
فارسی
105
2
116
45.2K
ترانه
ترانه@taranemn·
@ahourasoheil @noureddin_rad عشق،وفاداری، ساپورت عاطفی،شخصیت سالم و رفتار درست.حتی پول و ساپورت مالی اگر لازم باشه… اینا چیزاییه که به عنوان دختر واسم قابل ارائه‌ست
فارسی
1
0
1
11
Soheil
Soheil@ahourasoheil·
@noureddin_rad باید بپرسی ازشون خودشون دقیقا چی برای ارائه دارند در قبال اون پسر
فارسی
1
0
1
76
ترانه retweetledi
نام نام
نام نام@Mars_AaZ·
دوستان ممکنه همسرتون بمیره، بچه هاتون ولتون کنن و هزار اتفاق مشابه.مهمترین سرمایه پیری پوله. پرستار میگیری از خودت مراقبت میکنی و... درسته که ی همراه خیلی احساس بهتری میده ولی در این قضیه فقط پول جوابه
دخترِ هنرستان!@mridabrave

من ی سوال دارم از اونایی ک‌میگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!

فارسی
5
9
418
6.7K
ترانه
ترانه@taranemn·
@mridabrave ازدواج کنید ولی یه دلیل بهتری پشتش باشه نکه ترس از تنهایی
فارسی
0
0
0
24
ترانه
ترانه@taranemn·
بچها ما نمیدونیم که قراره تا پیری زنده بمونیم یا نه… و نمیدونیم که همسر قراره تا چند سال توو زندگیمون باشه، یکم منطقی تر از نسل های قبل فکر کنید.
دخترِ هنرستان!@mridabrave

من ی سوال دارم از اونایی ک‌میگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!

فارسی
2
0
32
578
ترانه
ترانه@taranemn·
@Hamidrezakhaa این جزئیات قشنگه ولی برای من وقتی قشنگتره که یکی دیگه برام انجام بده. دیگه نمیخوام من فقط اونی باشم که این جزئیاتو فلان…
فارسی
0
0
5
111
Hamidreza
Hamidreza@Hamidrezakhaa·
یکی نوشته بود: «از کجا فهمیدم که دوستش دارم؟ از اینکه وقتی می‌خواستم خودکار جدید بخرم و امتحانش کنم با نوشتن اسم اون تستش می‌کردم.» چه قدر این جزئیات در دوست داشتن زیبا و قشنگه.
فارسی
7
17
777
9K
ترانه
ترانه@taranemn·
@zeysam4 هرکاری هم کنیم توو ذهنمون اینجوری برنامه ریزی شده که خواسته نشدن مساویه با ناکافی بودن، خوب نبودن. کاریش نمیشه کرد. پس سخته پذیرفتنش
فارسی
0
0
1
92
زِی
زِی@zeysam4·
یه سوال. به نظرتون آدم‌ها مجبورن همیشه ما رو بخوان؟ یعنی نباید براشون این حق رو قائل باشیم که برای چیزی که نمیخوان تلاشی هم نکنن؟
‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌dørsa,@dxrsavrs

این قضیه‌ی "اگه میخواست میکرد" وقتی خیلی ناراحت کنندست که میبینی اون واقعا حاضر نبوده و نخواسته هیچ کاری برات بکنه

فارسی
12
1
117
6.1K
Medofff🎀
Medofff🎀@medyahatefi·
فقط تصور کن چند نفر ازت متنفرن چون داستانو از طرف تو نشنیدن
فارسی
17
48
547
10.9K