ترانه
13K posts



من بیشتر از این که از حاملگی بترسم از شبیه یه سری زنها شدن بعد بچه میترسم. اونایی که تموم زندگیشون میشه بچه و همش دارن در مورد بچه حرف میزنن و به هیچ چیز و هیچ موجود دیگهای اهمیت نمیدن. مردی که اینطوری شده باشه ندیدم. نمیدونم چرا

اکثر خانما که بچه دارن، حرفهاشون حول محور بچهست، پروفایل و پستاشون حتی از بچهست. کم کم هویتشون میشه بچه.بزرگترین آرزوشون میشه بچهم به یه جایی برسه. انگار خود اون آدم خلاصه میشه در یه آدم دیگه. من واقعا نمیدونم این بده یا خوبه. اما منو میترسونه چون شدیدا ترس از دست دادن دارم!







ی مثال بزنید از تغییر قیمتا خایه کنم:

من ی سوال دارم از اونایی کمیگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!

من ی سوال دارم از اونایی کمیگن ن هرگز ازدواج نمیکنیم،ازدواج خوب نیست جدی ته ته ته پیری و تنهاییتون میخاید چیکار کنید؟ لابد میگید خانه سالمندان🤡 نه،جدی!


این قضیهی "اگه میخواست میکرد" وقتی خیلی ناراحت کنندست که میبینی اون واقعا حاضر نبوده و نخواسته هیچ کاری برات بکنه










