سگ بزرگ

1.5K posts

سگ بزرگ

سگ بزرگ

@thatbigdogc

Tough but fun

Katılım Mayıs 2023
377 Takip Edilen136 Takipçiler
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
@doc_socrates9 برای منی که روی برد المان بت کرده بودم باید نیم‌قرن سکوت کنیم
فارسی
1
0
7
1.5K
دکترسوکراتس
دکترسوکراتس@doc_socrates9·
یک دقیقه سکوت برای کسایی که بازی اکوادور المان رو ندیدن
فارسی
15
0
219
21.7K
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
@iman1023 چرا نمی‌گید هرآنچه که در واقعیت هم از دهنش دراومد آشغال بود؟
فارسی
0
1
58
3K
Iman
Iman@iman1023·
چند روز پیش سالگرد درگذشت دکتر علی شریعتی بود. همه چیز درباره این ادم دروغ بود. مدرک تحصیلی اش دروغ بود، همه جملاتی قصاری ‌که بهش نسبت دادند دروغ بود، رابطه اون با سارتر دروغ بود، استقلال و عدم وابستگی به ساواک دروغ بود و حتی نحوه مرگش هم دروغ بود. ادم اشتباهی بود.
فارسی
78
143
3.8K
85.8K
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
کسی که به اکسش توهین می‌کنه، دلقکه. توهین به پارتنر قبلی یعنی توهین به یک بخشی از خودت و انتخاب‌هات. آدم باشید.
فارسی
1
0
0
59
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
@colbinab هنوز به شما انگ دیکتاتوری و حق به جانب بودن نزدن؟ چون کار این جماعت دقیقا همینه، دوست دارن سرت پایین باشه و باور داشته باشی عقاید هرکسی برای خودش محترمه.
فارسی
1
0
1
77
کنجکاو کم‌حوصله
تا دلیلی برای نوشتن نباشد، سکوت می‌کنم. بیشتر می‌نویسم تا نقد کنم، نه اینکه موافقتم را اعلام کنم؛ حتی اگر این کار به نظر دیگران توهم دانایی یا ساز مخالف زدن باشد. به عنوان یک آدم عمل‌گرا، آمادگی دارم هر لحظه نوشتن در اینجا را متوقف کنم. خلاصه اینکه، فعلا هنوز اینجا هستم، اما کم.
فارسی
3
1
108
2.2K
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
فقط یک کودنی مثل تو که شاید پاش رو یکبار هم توی دانشکده پزشکی نذاشته باشه چنین گوهی رو می‌تونه انقدربارضایت بخوره. وگرنه می‌بینی کلاس‌های مارو اگه صبح یه ربع دیرتر برسی دیگه جا پیداکردنت می‌شه روی پای دوست صمیمی‌ت نشستن. بعد چنان از بودجه حرف می‌زنید انگار وزارت واقعا خرج میکنه😂
Doctor Stop@Dr_____stop

برای اطلاع میگم سرانه پزشک ایران از کوبا کمتره، اونجا مشکلی نیست ولی اینجا مشکل جا برای کلاس داریم؟ ناموسا خر فرض کردید؟ وزارت خونه ای که چندین میلیارد دلار ردیف بودجه داره مشکل زیرساخت‌ داره؟ اینم مثل اینکه می‌گفتید ما پزشکا کار با کارت خوان بلد نیستیم.

فارسی
0
0
0
34
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
@Dr_____stop میدونم دوست داری حقارتت رو یجوری برطرف کنی، ولی مشکل کمبود شغل نیست، این افزایش ظرفیت میره پای سهمیه و تعهدی‌ها. با رتبه دوبرابر و شرایط اسون‌تر قبول میشن.جا نبودن برای نشستن سرکلاس، راند کردن توی بیمارستان و عملا اختلال اموزشه. اتفاقا مشکل از مدیریت وزارته وگرنه اره زیاد کنن
فارسی
0
0
0
1.1K
Doctor Stop
Doctor Stop@Dr_____stop·
میدونستید چند سال پیش دولت داشته ظرفیت پزشکیو بیشتر می‌کرده که هم کار این دوستان کمتر بشه، هم مردم بیشتر به پزشک دسترسی داشته باشن؟ بعد همین دانشجویان پزشکی تجمع کردن برای مخالفت با این موضوع که اینجوری وضعیت مالی و امنیت شغلی ما زیر خطر می‌ره. سلامتی مردم هم کیرخره.
فارسی
8
13
253
3.4K
علیرضا
علیرضا@hybridlayer·
حقوق یک تعهد ۹ ساله دندانپزشکی ! بهم میگن دکتر ! درامدم از یه کارگرروز مزد کمتره :) وزارت بهداشت بی شرف !
علیرضا tweet media
فارسی
192
17
1.5K
288.2K
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
کصخلی مسلمون دریاییه که ساحل نداره.
فارسی
0
0
1
157
سگ بزرگ
سگ بزرگ@thatbigdogc·
توی زمینی که هیچ قانونی نیست، با قانون بازی کردن فقط باعث می‌شه ببازی. «اخلاق‌مداری» هم در یک جهان آرمانی کار می‌کنه نه این جهنمی که ما باهاش درگیریم. وقتی با یک هیولا می‌جنگی باید تبدیل به هیولا بشی.
کنجکاو کم‌حوصله@colbinab

یادتونه اون چهارراه رو تو جنبش مهسا؟ همون‌جا که مردم ریختن سرِ یه مزدور و خلع‌سلاحش کردن؟ یادتونه یه عده وسطِ اون‌همه خشم، داد می‌زدن «نزنید، ما مثل اینا نیستیم، فرقِ ما با اینا چیه؟»... ​آره، همون‌جا که دلمون سوخت و ولش کردیم، همون‌جا که گذاشتیم بره تا مثلا «اخلاق‌مدار» بمونیم! ولی اون بی‌شرف به محض اینکه پاشو گذاشت اون‌ور، دوباره اسلحه رو گرفت سمتِ مردم...حالا فکر اینکه همون وحشی که اون روز زنده گذاشتیمش، چند سال بعد تو دی‌ماه لوله تفنگش رو گذاشته رو سینه بچه‌هامون، ماشه رو کشیده و تیر خلاص زده، داره آتیشم می‌زنه. ​از این می‌سوزم که چرا همون‌جا تمومش نکردیم. اون «فرق داشتنِ» ما، امروز داره با خونِ جوونامون حساب می‌شه. این فکر که خودمون به قاتلِ بچه‌هامون فرصت دوباره دادیم، داره جگرم رو تکه‌تکه می‌کنه.

فارسی
0
0
3
26