مَلاك
1.7K posts






كمية البنات اللي كانوا محجبات أو منتقبات وبعدين اتبرجوا، كافية إنها تخليك تدعي بالثبات لنفسك قبل ما تنشغل بغيرك؛ فالقلوب بين إصبعين من أصابع الله يقلبها كيف يشاء.



وحده عايشه و مولوده بالنرويج معاه الجنسيه عندها كل حقوقها لو ذكر تعرض لها بينجلد و تجي تقول انا ضد النسويه لانها تسلب حقوقنا و المفروض البنات ما تشتغل عشان احنا اميرات🥺🥺





التعليقات اغلبها "شكله يحزن وهو ياكل" "بروح اصحي اخوي يمكن جوعان" "ينرحم مره" "عوضيه" اكرهكم اكرهكم اخوك كبر البغل ليه مايروح يسوي له اكله تسد جوعه



موضوع الحجاب ده مستحيل راجل يفهمه صعب اوي حد يفهم التجربة دي غير حد مر بيها انا مش بهاجم الحجاب لكن فعلاً تجربة مش سهلة ابداً انك تتغصب عليه من صغرك انا عيشت حياتي كلها بتمنى لحظة الهوا يلمس فيها شعري ورقبتي لدرجة اما كنا بنروح نصيف كان بيبقى نفسي بس اطلع البلكونة بشعري لكن أهلي-













