Mmmmmm
610 posts








bu sitede bu kıza çirkin dediler





@KartalLibrary @TavitNisanyan Dahası da var. İra Hanım ise beni Yunan polisine ihbar etmiş! Neden? Atina’daki Amerikan Arkeoloji Enstitüsünden kazandığım $25,000 ödülü iptal ettirebilmek için. Bi de bana işsiz güçsüz diyorlar.

amk çocuğu ya :D


self portrait for website




My main takeaway from the finale is Jax is the biggest fumbler I’ve seen in my entire life


Kyk grubunda kedi satıo biri tutuklan yani tutuklan

Keeping up with the Nişanyanlar’da bugün. Babamın yaşam coşkusu ve yaratıcı dehasına sonsuz hayranlığım var. Fakat rutin olarak çocuklarını evlatlıktan reddetme gibi kötü bir huyu var. Bu sanırım yedinci oldu; alıştık. Bu sefer nedenini ben de tam olarak bilmiyorum.



Who was the smarter strategist: Tyrion Lannister and Petyr Bealish?

Avustralyalı bir içerik üreticisi: "Ağlayan 10 yaşındaki bir Türk çocuğunu gördükten sonra bir pub dolusu insan tezahüratlarla coştu. Hayatımda hiçbir zaman Avustralyalı olduğum için bugünkü kadar gurur duymamıştım."

15 years later and FIFA still haven’t topped this World Cup anthem 😭

Filozof Atakan: "İnsanlar benim kitapları fiziksel olarak okuduğumu zannediyor. Ama neredeyse tamamını maddi problemlerden dolayı PDF olarak okuyorum. İnsanlar sorunca Türkiye'de kopyası yok diyorum. Ama alamıyoruz, ne diyeyim yani."





bi oyunda gördüğüm en tatlı ve masum karakter olabilir kurban olurum sana ya




