Antagonist

2.2K posts

Antagonist banner
Antagonist

Antagonist

@RandomBirUser

İsveç'te siber güvenlik, borsa ve sağlıkla ilgilenen biri

Entrou em Ekim 2017
175 Seguindo215 Seguidores
Tweet fixado
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
Sosyal medyada neden saatlerimizi kaybediyoruz hiç düşündünüz mü? Variable Reward Loop. Aslında oyun tasarımında kullanılan bu yöntem, TikTok, Instagram ve X gibi platformlarda da var. Üstelik seni eğlendirmek için değil, eğlenme ihtimaline bağımlı hale getirmek için tasarlandı. Karşına en iyi içerikleri arka arkaya dizmiyorlar; araya orta, hatta kötü içerikler de serpiştiriyorlar ki “overdose” olma. Sürekli aşağı kaydırıyorsun. Bir gönderi kötü, diğeri sıradan, sonra bir anda mükemmel bir video çıkıyor karşına. Beynin diyor ki: “Bir tane daha izlersem, belki yine öyle bir şey çıkar.” Ve o anda kumar makinesiyle aynı döngüye girmiş oluyorsun. Rastgele gelen ödül, dopamin sistemini yavaş yavaş yeniden şekillendiriyor. TikTok seni eğlendirmiyor. Seni bir sonraki videoda eğlenme olasılığına bağımlı hale getiriyor. Aklıma yıllar önce okuduğum bir araştırma geldi. Köpekleri üç gruba ayırıyorlar: Birinci gruptaki sahipler köpeklerine sürekli kızıyor, ikinciler bazen kızıyor bazen sevgi gösteriyor ama tamamen rastgele, üçüncüler ise sadece iyi davranıyor. Sonuç şu: sahiplerini en çok seven grup, onlara rastgele kızan ve sevgi gösterenler. Sonra sadece sevenler, en az da sürekli kızanlar geliyor. Sosyal medya algoritmalarının çalışma biçimi bana tam olarak bunu hatırlatıyor. Rastgele gelen ödüller, sevgiyi de ilgiyi de bağımlılığa dönüştürüyor.
Antagonist tweet mediaAntagonist tweet media
Türkçe
1
3
45
15.2K
Birikim Mühendisi
Birikim Mühendisi@BirikimKafa·
@jurnalhabertr Yaw bu kadar bir insana bakılır mı bunu taş ocaklarında asfalt lama işlemlerinde fln devletin zorla çalıştırması lazım yediğinin parasını çıkarsın madem
Türkçe
6
0
1.7K
123.2K
Jurnal
Jurnal@jurnalhabertr·
Bir genç, 21 yıldır cezaevinde olan babasının yıllar içindeki değişimini paylaştı. • 17. gün • 1590. gün • 3850. gün • 7665. gün
Jurnal tweet mediaJurnal tweet mediaJurnal tweet mediaJurnal tweet media
Türkçe
57
9
1.6K
1.6M
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@cevikfinance Çeşitli modelleri kullanarak yatırım yapılan içeriklerde DeepSeek genelde daha iyi performans sergiliyor sanki (yapan firma finans konusunda daha tecrübeli).
Türkçe
0
0
1
451
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@YakisikliCoder @akifkadioglu Bunu önlemek için bazenleri durdurup bana rehberlik etmesini, hangi dosyada hangi değişikliği neden yapmam gerektiğini açıklamasını söylüyorum. Sonra da kodu kendim yazıp onun kontrol etmesini söylüyorum. Cidden aldığım haz anlatılamaz. Çok tatmin oluyorum bu şekilde
Türkçe
0
0
2
39
Numan Melih
Numan Melih@YakisikliCoder·
@akifkadioglu Kabul etmek lazım kodlama işi tamamen bitti. Bende son 1 aydır kendim kod yazdığımı hatırlamıyorum. Niye yazmayım ki? Yapay zeka benden hızlı yazıyor, yorulmuyor, bazı yerlerde de benden daha iyi çıktı üretiyor. Nimet işte....
Türkçe
3
0
17
8.3K
Akif
Akif@akifkadioglu·
3 saattir aralıksız kodluyorum fena bir şeymiş ya hayvan gibi tasklar da veriyorum süper bu ya
Akif tweet media
Türkçe
19
1
185
99.7K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@eeebektas Sağlıklı yiyeceklerin fiyatlarını da aynı oranda azaltacaklarsa mantıklı bir fikir ama maksat kimsenin sağlığı değil
Türkçe
1
0
3
634
Erdal Bektas
Erdal Bektas@eeebektas·
AKP Hükümeti yeni bir vergi daha koymaya hazırlanıyormuş. Size bu vergiyi de çakarlarsa, bir kutu kola içtiğinizde; %35 ÖTV ÖTV'nin KDV'si Ürünün KDV'si Sağlık Bakanlığı vergisi olmak üzere vergi kere vergi ödeyeceksiniz. Taslağa göre 2.5 litre kola için ilave 25-125 lira vergi zammı yapılması planlanıyormuş. Bahanesi de sağlık cart curt.
Özgür Aybaş@AybasOzgur

Sağlık Bakanlığı, şekerli içecekler, cips gibi abur cubur atıştırmalıklar ve tütün ürünlerinden yeni bir “sağlık katkı payı” alınması için yasa taslağı hazırladı. Taslağa göre, şeker oranına bağlı olarak 100 ml içecekten 1 ila 5 TL, nişasta bazlı şeker içeren ürünlerde ise 10 TL kesinti yapılacak. Atıştırmalıklarda satış fiyatının %20 ila %40’ı oranında katkı payı alınırken, sigara paketlerinden ise 20 TL pay tahsil edilecek. Bu düzenleme şu an için taslak aşamasında; yürürlüğe girmiş bir yasa değil.

Türkçe
10
13
85
33K
Kirill
Kirill@kirillk_web3·
Claude Code + YouTube = $62,000/Month He leaked the exact system. Most people will scroll past it. Nothing complicated. Bookmark this so you don’t lose it.
Kirill@kirillk_web3

x.com/i/article/2064…

English
160
1.6K
20.1K
11.2M
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@arifgpt Mac’imiz yoktur ağabey 🤷‍♂️
Türkçe
0
0
0
206
Arif
Arif@arifgpt·
her şeyi ai yazarken swift yerine react native'de ısrar eden görünce
Türkçe
7
0
121
11.6K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@satispazar @reha37 @EPL_Gunlukleri Şu an sorsak, belki de yapacak daha iyi bir şeyi olmadığından ve tek bir konuda insanlık sınırlarını zorlayıp efsane olmayı umduğundan tatmin hissediyor olabilir. Pişmanlığı ise yıllar sonra hissedebilir.
Türkçe
0
0
2
32
EPL Günlükleri #WC2026
EPL Günlükleri #WC2026@EPL_Gunlukleri·
Cristiano Ronaldo: “2030 Dünya Kupası’nda da oynayabileceğimi düşünüyorum.”
EPL Günlükleri #WC2026 tweet media
Türkçe
280
12
1.5K
1.1M
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@reha37 @EPL_Gunlukleri 65 yaşında sonra bile birçok erkek emekli olduğunda mutsuz hissediyor. Herkesin belirli bir yaştan sonra bilim adamı olacak vizyon veya bilgi birikimine sahip olması da beklenemez. Eminim ona göre dünya, futbolun etrafında dönüyordur ve diğer hiçbir şey yeterince önemli değildir
Türkçe
1
0
6
616
Abdullah Reha Nazlı
Abdullah Reha Nazlı@reha37·
@EPL_Gunlukleri Ne eksik, tamamlanmamış nasıl bir his var ki; Dünya'nın en zengin adamlarindan biri ölene kadar top peşinde koşmak istiyor.
Türkçe
7
2
88
9.1K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@Cerrahi_Asstn @cevikfinance Piyasadaki bazı isimlerin yaptıklarının tersini yapmak gerek. Bu da onlardan biri diye düşünüyor sanırsam Cuma hoca
Türkçe
2
0
2
221
Cbrl_Usta
Cbrl_Usta@Cerrahi_Asstn·
@cevikfinance Cuma Bey Düşecek mi demek istemiş valla ince detayı bilmiyorum çok yüklü ondas hissem var
Türkçe
1
0
1
1K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@mstrYoda_ Bildiğim kadarıyla Gemini ve chatgpt request haklarımı da kullanabiliyorum sanırım. Bu durumda OpenCode request limitine mi ekleniyor?
Türkçe
1
0
0
457
Antagonist retweetou
3. Dünya Savaşı
3. Dünya Savaşı@ww3mediaa·
🔴 Tibet semalarında “kırmızı sprite” olarak bilinen gizemli ışık patlamaları görüntülendi.
Türkçe
21
92
1.5K
129.2K
Ruth Kant
Ruth Kant@Ruth_Kant_·
@10x_er Probably like Twitter before Musk with 90% 20-year-old HR girls.
English
3
3
409
12K
10x'er
10x'er@10x_er·
spotify has over 7,000 employees wtf are they doing?
English
537
100
9.6K
744.2K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@beta271989 Feels no different than tricking an LLM to get it do what you want
English
0
0
0
322
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@cevikfinance Hocam $NET ne olur acep? Ân itibari ile ikinci kez ATH yaptı
Türkçe
1
0
1
330
Cuma Cevik
Cuma Cevik@cevikfinance·
$CRWV 115 ve 103 dolardan alınır dedim. 95'e düştü diye dalga geçtiler. Çok değil 1 hafta geçti ve şu an 126 dolar. Dalga geçmeyip araştırsa ve fırsatı değerlendirse şu an keyiften dört köşe olacaktı ama işte bazı insanlar ısrarla kazanmamak istiyor. Ne yapsak boş. 🙂
NorthLord@Kuzey2044884

@cevikfinance adam bas bas bağırdı $CRWV uçacak diye 👌👌👌

Türkçe
28
3
215
21.7K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@KobraKobretti @aykiri Dayı, bu kadar sinirlenmen komik ve gereksiz olmuş. Babası araba almış diye hakkını mı yedirsin? Çocuğun hikayesini bilmiyorsun. Kötü kaliteli bir hizmeti eleştirmesin mi? Sen dönemindekine boyun eğmişsin, bunlar da buna. Herkesin bir açıklaması var. Nefret yaymaya gerek yok
Türkçe
0
0
1
61
Kobra Kobretti
Kobra Kobretti@KobraKobretti·
@RandomBirUser @aykiri Eleştirdiğim videoya bak 14 bin lira yarı asgari ücret verdim diye ağlayan bir salak, otoriteye baş kaldıramamış konsere girememiş gelmiş baba parasıylan altına verilen arabada hala hava kasıyor şekil yapıyor. Konser videolarını izle sadece parası olan bir sınıf konsere gitmiş
Türkçe
1
0
1
160
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Kanye West konseriyle ilgili skandal iddialar ortaya atılmaya başladı. Bilete kişi başı 14 bin TL veren ve 3 aydır bu konseri bekleyen gençler, saatlerce sırada bekletildikten sonra içeri alınmadı. Yaşananlara tepki gösteren gençlerin darp edilerek stadyumdan çıkarıldığı öne sürüldü. Mağdur edildiğini belirten bir genç, yaşananları tek tek anlatarak organizasyona tepki gösterdi.
Aykırı@aykiri

KÜFÜRLÜ / Kanye West konserine giden genç, organizasyona tepki gösterdi: - Biz eşek gibi para verdik son 2 saat kala kimse bilet göstermeden geçti. - Hatta bende bir sürü video var kekolar, Silver kısmına geçmiş adamlar konseri bile izlemiyor. Sadece oraya gitmek için gitmişler. - Bir de ses kalitesi çok iyi değildi. Bass çok fazlaydı ve Kanye'nin sesi çok fazla, çok iyi bir şekilde gelmedi.

Türkçe
124
58
1.8K
1.8M
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@KobraKobretti @aykiri Kurtuluş savaşında yaşlısı genci, kadını çocuğuyla İnebolu'dan Ankara'ya karda kışta yayan cephane taşımış. Şimdi 1993’te otobüse doluşup 12 saat yol çekti diye kendini cefa çekmiş kuşak ilan eden ılık götlü nesil. En havalı sizsiniz Kanye’nin de götüne koyam. Bir kere dinlemedim
Türkçe
4
0
11
262
Kobra Kobretti
Kobra Kobretti@KobraKobretti·
@aykiri 1993'te İzmir'den zengini fakiri okumuşu okumamışı her sınıftan genç 5 otobüse doluşup 12 saat yol çekip İstanbula Metallica konserine gitmiştik, şimdi baba parasıyla alınan arabasında poz veren ağlayan ühü kanye konserine giremedim diyen ılık götlü gençlik ABV amk.
Türkçe
5
0
49
8.8K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@avam_adam @kkklllddd32 @Psikobilim_ Ana twitte de bahsedildiği gibi kişiler arası kas yapım farkı değişken olabilir, ki öyledir. Sizin için bu durum en alt seviye veya altında bile kalmış olabilir. Bu doğal spor yapanların sonuç görmediği anlamına gelmez
Türkçe
0
0
0
55
Görk
Görk@avam_adam·
@kkklllddd32 @Psikobilim_ Gerçekler natürel yollarla "vay anasını" bir vücut yapabileceğini sananları çok üzdü.
Türkçe
1
0
0
266
PsikoBilim
PsikoBilim@Psikobilim_·
Ağırlık antrenmanıyla kas gelişiminin büyük çoğunluğu ilk 2 yılda olur. 3. yıldan sonra kas gelişimi kolayca gözle görülemeyecek kadar düşük seviyelere iner. Kişiler arası fark da önemlidir: bir kişi 5 kilo başka biri 20 kilo kas kazanabilir.
PsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet media
Türkçe
10
87
1.2K
83.7K
Antagonist
Antagonist@RandomBirUser·
@gusholderhaber “Tuzak kurar da normalde, para koyacak yer kalmadı. Ayrıca artık herkes de akıllandı, boşuna köle (polis) çalıştırmaya gerek yok”
Türkçe
0
0
0
47
Gusholder Haber Bülteni
Gusholder Haber Bülteni@gusholderhaber·
#SONDAKİKA İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi; "Bayramda tuzak radar olmayacak, bu uygulamayı sonlandırdık. Devlet vatandaşına tuzak kurmaz."
Türkçe
884
149
4.4K
884.4K