ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋

7.5K posts

ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋 banner
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋

ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋

@ThePinpinik

Entrou em Ocak 2024
1.1K Seguindo1.2K Seguidores
Tweet fixado
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
«بله، درست است. کشور آرام است. آرام همچون سردخانهٔ مردگان یا گورستان. مگر نه؟» • واتسلاف هاول / من طرف حقیقت می‌ایستم؛ برگردانِ آزاده کامیار
فارسی
1
76
688
9.9K
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
از عجایب این شهر: شلوغ‌ترین پارک شهر دقیقا در فاصله ۱۵ متری روبه‌رو بیمارستانه
فارسی
0
0
1
1
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
برای درس خوندن Gemini , Ghat GPT ، Claude کدوم رو پیشنهاد میکنید؟
فارسی
18
0
14
2.9K
ژنِ نقاد
ژنِ نقاد@dopaminios·
@ThePinpinik جمنای خر کاره:)) کلاد توی دسته بندی و مرحله بندی کارها و راه حل تمیز ، خیلی خوبه
فارسی
1
0
2
187
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@ThePinpinik بستگی داره... در کل هوش مصنوعی به نقل از یکی از کارکنان Open AI بالقوه همه چیز داننه نه بالفعل... ولی بطور کلی آموزش مفاهیم و دادن لینک Gemini ، آموزش مرحله به مرحله و استنباط Chat GPT و کارهای مهندسی Claude. اگر هم از روی جزوه درسی میخوای NotebookLM بهترینه.
فارسی
0
0
1
225
Amirhosein
Amirhosein@amir_ebtekar·
@ThePinpinik کلاد براش اسکیل تعریف کنی خیلی خیلی کمکت میکنه
فارسی
1
0
1
140
Aliakbar Esfarayeni
Aliakbar Esfarayeni@AEsfarayeni2003·
@ThePinpinik @__Aliusha__ فایل رو براش آپلود کن و هر خروجی میخوای ازش بگیر. هر موردی که کنارش عکس قلم داره یعنی قابلیت شخصی سازی داری . از مثلا Chat GPT یک json پرامپت بگیر بهش بده خروجی های معرکه ای میده
فارسی
0
0
0
12
آلیوشا
آلیوشا@__Aliusha__·
@ThePinpinik کار باهاش راحته، یه کمی تستش کنی دستت میاد
آلیوشا tweet media
فارسی
0
0
2
87
zahra Ss
zahra Ss@Zzariiy·
@ThePinpinik اگه دنبال تقلبی ترجیحا هیچکدوم
فارسی
1
0
1
215
آلیوشا
آلیوشا@__Aliusha__·
@ThePinpinik برای یادگیری به نظرم notebooklm خیلی امکانات خوبی داره. مجانی هم هست
فارسی
1
0
2
294
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
احساس می‌کنم زندگیم متوقف شده و شاهد نابود شدن یک به یک آرزوها و رویاهام هستم .
فارسی
0
0
9
128
شاهی
شاهی@Msshahi·
چرا انقدر تعجب آوره این موضوع براتون؟ من خودم توی رابطه‌ الانم یه کارایی واسه پارتنرم میکنم که یک هزارمشم توی رابطه‌های قبلیم برای پسرای دیگه نمیکردم. معلومه که رابطه ات با کسی که برات امنه و chemistry دارید، فرق میکنه با بقیه آدما. اصلا واسه همینم اون رابطه قبلی کات شده دیگه!
قورجس@gorgeous4ew

فيكتوريا حبيبة كالوم ترنر السابقة: كان يكره الخروج معي في الأماكن العامة، وكان يرفض أن أنشر صورنا معًا على إنستغرام بحجة أنه لا يحب الأضواء وأنا لدي مليون متابع فقط ثم انتهى به الأمر بمواعدة دوا ليبا ولديها أكثر من 80 مليون شخص، ويظهر معها في كل حدث ضخم 😅!

فارسی
32
22
1K
36.3K
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
واده‌ی من ‌و تۆ دیوانی خوا بێ مەگەر ئو ڕۆژە دادم ڕەوا بێ شه‌می شه‌م ڕوومەت ، تۆ بە سەلامەت سکاڵای دڵم کەوتە قیامەت.
CKB
1
0
8
110
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
از اینکه دوستامو تو تو توییتر از دست دادم غمگینم.
فارسی
0
0
13
256
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋
ܢܚَܝ̇ߺߊ🐋@ThePinpinik·
@vivavavid با واسطه با کسی جهت ازدواج اشنا بشی و مدتی باهم حرف بزنید و اینا
فارسی
1
0
1
21