Ms

169 posts

Ms banner
Ms

Ms

@rend_rend_rend

Entrou em Mart 2026
135 Seguindo8 Seguidores
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@khafadarfaryad چقدر ناراحتم از اینکه رقص بلد نیستم
فارسی
1
0
2
29
فریاد در خفا
فریاد در خفا@khafadarfaryad·
کیه اهل جهنم که خونش تو بهشته😁 چندتا نوازنده اون گوشه سالن هستند #محرم_مبارک
فارسی
26
6
276
26.4K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes براتون چه غذا هندی ای پختم به به
فارسی
1
0
0
4
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@ShamiimSN روح شون شاد
العربية
1
0
1
27
The darkest curl
The darkest curl@ShamiimSN·
از روزی که رفتی، بی‌پناه شدم؛ چون تو تنها کسی بودی که بی‌قید و شرط دوستم داشت. هنوز هم دلم باور نمی‌کند که دیگر نیستی…🥀🕊️💔مامان بزرگ
فارسی
2
0
9
67
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@ir_medea زیاده نگران نباش
فارسی
0
0
1
46
مده‌آ
مده‌آ@ir_medea·
از کجا می‌تونم یه مرد ایرانی پیدا کنم که زن‌ستیز نباشه؟ دارم به افسانه‌ای بودنش شک می‌کنم.
فارسی
76
1
63
5.2K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
دوستای جدیدم
Ms tweet media
فارسی
0
0
8
139
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@DaVoodzzzzzzzz چطوری ته یه چیزی رو میبینی من فردای خودم رو نمی‌تونم ببینم
فارسی
0
0
0
32
‌‌‌‌Mr.D‌
‌‌‌‌Mr.D‌@DaVoodzzzzzzzz·
من الان نميخوام ازدواج كنم ولى وارد رابطه اى كه تهش ازدواج نباشه هم نميشم اصلا.
فارسی
11
13
206
3.5K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@erfan1377ams @hamiderfani بله همیشه و‌ همه همیند ولی لزوما به سمت خوبی نمیره حداقل کلی مونده تا به قسمت خوب ش برسه
فارسی
0
0
1
31
Hamid 𝕏
Hamid 𝕏@hamiderfani·
پورشه اعلام کرده که ۳۹۰۰ نفر رو لِی‌آف خواهد کرد. دلیل اصلی مشکلات مالی و کاهش فروش بلاخص در چین و اثر تعرفه‌های امریکاست و عدم توان رقابت پورشه با برندهای چینی در بازار چین هست. ویدیو زیر بخوبی یکی از تِرهای اخیر پورشه در پرچمدارش Cayenne EV رو نشون میده.
فارسی
7
2
111
39.6K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@marishinyyy نمی‌دونم چه فیلمیه ولی چقدر خوب بازی میکنه در دنیای تو ساعت چند است همیشه در لیست بهترین هام خواهد ماند
فارسی
1
0
1
132
َꪑꪖꪹꪗ
َꪑꪖꪹꪗ@marishinyyy·
دَر نکوهشِ هَـول بودن ..😏
فارسی
13
7
338
45.7K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zaariran @mo_perau ولی خدا کنه آدم پولداری که احمقه رو نبینی. هرچقدر آدم پولدار و عاقل میدرخشه آدم احمق، هرچقدر هم که پول دار باشه حتی لازم نیست دهن ش رو باز کنه از مدل مدل نگاه کردنش هم بیزار میشی
فارسی
0
0
0
27
MO
MO@mo_perau·
جواد عزتی: (زنت) جونش برای بنز در می‌ره، واسه کارخونه سوسیس و کالباس. سیاوش چراغی‌پور: اون بنز منم، اون کارخونه‌م منم، خونه ولنجک هم منم، باغ طالقون هم منم، من اینام. جهان با من برقص-سروش صحت به نظرم این حرف خیلی درسته، همون‌قدر که زیبایی و بلندی... برای مرد آپشنه، پول هم هست.
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا@zaariran

وای پسره زشت زشت زشته و کوتاه ولی با بنز جی عکس گذاشته دخترا دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن تو منشنا 🤣🤣

فارسی
5
0
76
8.9K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@aaniarch قشنگی چشم گیر یعنی چی
فارسی
0
0
0
17
پرتغال خانوم
من: درهم شکسته، بدون هیچ قشنگیِ چشم‌گیری، اما هنوز سرپا.
پرتغال خانوم tweet media
فارسی
8
0
159
1.8K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@786_fajr اخ اخ 🌹❤️
العربية
0
0
1
9
Ms
Ms@rend_rend_rend·
نمی‌دونم چرا ولی همیشه از پیری ها خوشم میاد اگر خجالتی نبودم میپریدم بوس شون میکردم
Ms tweet media
فارسی
1
0
2
60
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@Morybadakhlagh به جان خودم که در به در دنبال ش میگردم از قدیم
فارسی
0
0
1
111
مورینتس
مورینتس@Morybadakhlagh·
یه سوال ؟ همتون صادقانه جواب بدین لطفا، آیا از مرگ میترسین🤔
فارسی
527
1
351
41.5K
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes صرفا مزاحی بود برای کوچک شمردن آلام و تقدیر از شجاعت ت
فارسی
1
0
0
10
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@zazmes چقدر هم چیز داری ازش همین که از جنس کاغذ (عه) باز خوبه
فارسی
1
0
0
30
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@emre226182 واقعا کاملا موافقم
فارسی
0
0
1
17
tete
tete@emre226182·
هروقت جاییم که یک بچه کوچیک با مامانش هست بیش از پیش مطمئن میشم نباید بچه داشته باشم😶‍🌫️ بی نهایت سخته واقعا خودتون و از نظر روانی برای وقف کردن آماده کنید و بعد بچه بیارید
فارسی
1
0
5
70
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@TheNowhereGirl0 همین که به زن زندگی آزادی معتقدی عالیه رواست تنها به خاطر همین من قربون شما برم
فارسی
1
0
1
29
Taraneh
Taraneh@TheNowhereGirl0·
بعضی آدما انقد مهربون و دوس داشتنی‌ان، همش دوس داری بهشون بگی قربونت برم
فارسی
2
0
3
95
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@kian_aghaei @xbyelli چقدر خوشحالم که بعد مدت ها به پست به جز پیک می پلیز دیدم
فارسی
0
0
0
18
Ms
Ms@rend_rend_rend·
@OrderOfTheShah خوبه که چه مشکلی باهاش داری ؟
فارسی
0
0
0
37
BEHDAD
BEHDAD@OrderOfTheShah·
دوستان کربلا چه خبره؟🫪
فارسی
171
66
676
56.3K