𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒
13.5K posts


@Alirezasssm چی قانع شد از حرصش که پا ندادم بازیو جنسی کنن یه جور گاز گرفت سه ماه از جای دندوناش چرک میزد بیرون، منتها من اون زمان نمیدونستم واسه گاز آدمم باید رفت دکتر با متد خودش خوب میشه رفتم جلو، از اون روز تا الان دیگه بطری بازی نکردم تجربه شد برام
فارسی
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒 ретвитнул

اینکه خانوادهها نمیذارن فرد سرطانی از بیماری خودش مطلع بشه صددرصد خلاف اخلاقه .اما ایرانه دیگه . همه چیزش از اون یکی کیریتر . اگر هم پزشک چیزی از دهنش در بره که مریض شک کنه سرطان داره احتمالا اون آخرین حرفیه که تو زندگیش زده .
𝔸𝕝𝕚𝕣𝕖𝕫𝕒@Alirezasssm
متنفرم از جمله سرطان داره ولی بش نگین پفیوز کی به تو این حقو داده که تصمیم بگیری بدونه یا ندونه
فارسی

@real_elah بردیم گذاشتیمش روستا
آخرین بار که دیدمش اینطوری بود الان احتمالا زرشک پلویی چیزی شده

فارسی

@Alirezasssm اونایی که اینجوری میگن بیشتر از طرف مقابل به فکرِ خودشونن
اینکه بلد نیستن این قضیه رو هندل کنن : وقتی ناراحت میشه ، افسرده میشه و شاید عصبانی …
از واکنش طرف و دردسرش برای خودشونه که همچین درخواستی دارن
فارسی

@Alirezasssm @drmargoli به صورت حاد؟ اگه acute onset نبوده به MND میخوره.
فارسی

@Alirezasssm یه بار جلو اتاق عمل ۵-۶ تا از بچه های مریض اومدن گفتن بهش نگین برا چی اومده اتاق عمل؛ زااارتتتت رفتم گفتم و عمل کنسل شد 😊
فارسی

@dr_fluoxetineee یه روایتی هس که موسی به خدا گفت این مورچه برا چیت بود آفریدی از عرش ندا اومد که تو یه بار پرسیدی این مورچه ده باره داره میپرسه این موسی برا چیت بود آفریدی ولم کنید بابا
فارسی

@Alirezasssm دایسکشن آئورت اگر منظور هست که بدون دردش خیلی خیلی خیلی نادره،دایسکشن کاروتید هم خب cva میده
فارسی

@bicuspid_av من اولا اشتباه میکردم همراه مریضی بود یا تو خیابون یا مهمونی میخواست ویزیت شه صدمو میذاشتم براش بعد فهمیدم کسی که برا ویزیت شدنش ارزشی قائل نیس برای اون نسخه ای هم که تو این شرایط براش پیچیدی ارزشی قائل نیس و وقتتو هدر دادی
فارسی

همین الان رفتم بیمار خانم بستری اورژانس رو ببینم،همراهش میگه شما که متخصص قلبی بابامم قلبش درد میکنه،بابا بابا بیا بگو علایمت چیه😐
بعد توقع داشت از پشت استیشن تو اورژانس بدون حتی نوار ویزیتش کنم!
Jenny Radcliffe@darbooor
دارم بیمار ومعاینه میکنم همراه بیمار بدون مقدمه میگه گلوی منم حس میکنم یکم خلط داره گفتم اها و رو کردم به بیمار که خب مشکل دیگه ایی که نیس ؟ خودش (همراه بیمار) ساکت شد دیگه :))))
فارسی

@Alirezasssm @maryammmrh اتفاقا اونی که توی این مورد پیگیر هست زنگ نمیزنه کلا، کارو میبره جلو چون واسه اون خیلی راه دست تره و به کیسها دسترسی راحت تری داره، اینی که زنگ میزنه یعنی دست به سیاه و سفید نمیزنه و فقط غر سر تو میزنه تا بیشتر بگا بری
فارسی

@Alirezasssm حالا صدا رو که کاریش نمیهش کرد. در طول روز آب بیشتر بخور شاید به سردردت کمک کنه
فارسی








