ทวีตที่ปักหมุด
Erman özdemir
6.8K posts

Erman özdemir
@ErmanErmannnn
Kocaelispor. @playsomo | $SOMO
เข้าร่วม Nisan 2015
1.8K กำลังติดตาม5.4K ผู้ติดตาม
Erman özdemir รีทวีตแล้ว

MEZATTT🔥🔥🔥
⚜️ Seiko Presage Automatic
-2.el ürün
- 40mm
-Saat ve Kutu mevcut
- Genel itibariyle Tertemiz
Camda iki adet çizik mevcut. Ekledim fotoya. Rahatsız etmiyor.
BAŞLANGIÇ : 10.000 TL
PEYLER : 500 TL VE KATLARI
MEZAT BİTİŞ : 12:15
HEMEN AL FİYATI YOKTUR
NOT: MEZAT İÇERİSİNDE PEY VERMEYENLERİN SON DK PEYİ GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.




Türkçe

@hayaletkarakter @ismailbay01 @BYD_Turkiye Mg skywell kaç adet sattı türkiyede bırak avrupada neden kadar sattı aç bir bak dicemde onuda yazamazsın yapay zekaya sor ondan sonra karşılaştırma yap her önüne gelene klavye verirlerse böyle oluyor….
Türkçe

@ismailbay01 @BYD_Turkiye Kendini kaldırma ismail fabrikada kuruyorlardı. Skywell bak araç getiremedi nerede şimdi. Mg bir çok ilde kapattı. Fiyat düşmedi diyen kwndini kandırır düşmese prim yapmadı
Türkçe

Kandırıldık 🐦🔥 mı ? @BYD_Turkiye

ismail Bayramoğlu🇹🇷@ismailbay01
Yüksek sesle sallayanlar pistleri hiç terk etmesinler…🧊🐦🔥
Türkçe

@Inanmazbarbar @ismailbay01 @BYD_Turkiye Sen burayı tesla postu zannetin hrhalde kardeşim ismail beyin fanlıkla işi olmaz , hadi sen kendi çöp arabanın çöplüğene devam et
Türkçe

@ismailbay01 @BYD_Turkiye Yahu İsmail abi tamam merak etme 2. Elde satabileceksin Çinli tenekeni korkma yeter be
Yahu bir insan BYD fanı da olur mu ya başka araba markası mı bulamadın 😂
Türkçe

@ahmet_p1903 @ismailbay01 @BYD_Turkiye Ztn senin evine koyabileceğim bir araba değil byd , sen tofaş flan takıl bilader
Türkçe

@ismailbay01 @BYD_Turkiye Valla sen güle güle bin kardeşim. İnşallah uzun zaman keyifli binersin ama benim kapıya koymayacağım bir marka olduğundan çok incelemedim.
Yazan çizen çok oldu onlara anlat derdini
Türkçe

@bhrbuhara @ismailbay01 @BYD_Turkiye Sen adamın sölediğime cevap versene boş boş yorum yapma avrupa fiyatlarını söyle bakalım arabanın a sından elektriklinin e sinden anlamıyorsunuz gelip bide burda tatava yapıyorsunuz evinde dantel örmek sana iyi gelir
Türkçe

@ismailbay01 @BYD_Turkiye 13000 usdlik aracı 35000 usd ye sattilar alanmı kandırıldı satanmı kandırdı ikiside oldu
Türkçe

@kaanderr @DoluBatarya Anlamaz kardeşim bunlar insanları böyle yaparak gaza getirip dururlar
Türkçe

@DoluBatarya @DoluBatarya En doğrusunu yaptıklarını düşünüyorum. Yorumları açarak hayatında elektrikli araba tecrübesi bile olmayan adamlardan milliyetçilik lafları yemek yerine BYD sahiplerine güven vermiş. Gelin çözücez burdayız her zaman burdayız demiş. Bir de bu yönden düşünelim ...
Türkçe

Türkiye yatırımını başlamadan bitiren BYD, sosyal medyadan müşterilerinin yanında olduğunu açıklamış, fakat paylaşımı yorumlara kapatmış.
Binlerce BYD müşterisi sorularına cevap arıyor, milyonlarca lira yatırım yapan bayiler aylardır sinek avlıyor.
BYD Türkiye'nin hiç başlamayan yatırımın iptal olmadığı, askıya alındığı yönünde algı yaratmak yerine yatırımcısı ve müşterilerine gerçekleri söyleme zamanı geldi de geçiyor.

Türkçe

@DoluBatarya Doğrusunu yapıyor sıkıntısı olan servise gelsin çözicez diyor yorumları açşa ne olacak arabası olmayan adam 13 15 yaşında ağzından küfür eksik olmayan insanlar girip sövsünlermi , böyle şeyler paylaşıp beyni olmayan insanları gaza getirmekten başka birşey yapmıyorsun algıyı yapma
Türkçe

@modelyturkiye Sorununuz varsa burdayız demişler yorumu açsında 3 5 kendini bilmez küfür hakaretmi etsin dahamı iyi senin gönderirin altına bile Allah kitap karıştırıyorlar orda neler yazarlar …
Türkçe

Sorularınız için her zaman yanınızdayız ama gönderiyi soru sormaya kapalı atıyoruz sorularınızdan korktuğumuzdan!
BYD Türkiye@BYD_Turkiye
Türkçe

@EVmaxTR @elektriklihayat @modelyturkiye @DrElectrick @EnverUsanmaz @ErkanGumus4x4 Doğrusunu yapıyor sıkıntısı olan servise gelsin çözicez diyor yorumları açınca 3 5 kendini bilmez hakeret edip durucak
Türkçe

BAL KÖPÜĞÜ..🍯😍
MEZAT 🔥🔥
⚜️ Seiko 5 Automatic
-37mm
-Transparan arka kapak
-Fosforlu indexler
- Çalışması sorunsuz
Kordonu orjinal değildir. Yanında deri kordon vereceğim.
Kullanım izleri ve ince çizikler mevcuttur
PEYLER : 500 TL VE KATLARI
BİTİŞ : 15:45
MEZAT İÇERİSİNDE PEY VERMEYENLERİN SON DK PEYİ GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.




Türkçe

MEZATT...🔥🔥
Böyle kadran, bu kadar temiz çok az denk gelir...
⚜️ SEİKO 5 AUTOMATİC VİNTAGE
- 37MM
-TERTEMİZ
-IZGARA KADRAN
-ÇALIŞMASI SORUNSUZ
- KULLANIM İZLERİ MEVCUTTUR
BAŞLANGIÇ SERBEST
PEYLER : 500 TL VE KATLARI
MEZAT BİTİŞ : 15:00
NOT: MEZAT İÇERİSİNDE PEY VERMEYENLERİN SON DK PEYLERİ GEÇERSİZDİR.
HEMEN AL FİYATI YOKTUR.




Türkçe

Tesla Model Y vs BYD Seal arasında kalıyorum.
Model Y: SUV pratiklik, süper menzil, Supercharger.
Seal: Ucuz, LFP güvenli batarya, zengin donanım.
Aileye Y, bütçeye Seal! Kafam çok karışık?
#EV #Tesla #BY
Aralarında batarya farkları da mevcut sizce hangisini almalıyım.
NMC vs LFP Batarya!
NMC: Uzun menzil + performans ama pahalı, ömür kısa.
LFP: Ucuz, çok güvenli, 3x uzun ömür, %100 şarj rahat. Byd LFP (günlük) vs Tesla NMC (uzun yol). Sen hangisini seçerdin?
#EV #Batarya #Tesla #BYD


Türkçe
Erman özdemir รีทวีตแล้ว

Kocaelispor taraftarı artık bu kulüp üzerinde herhangi bir söz hakkı olmadığını kabul etmeli ve kendini bir stres makinesine çevirmekten vazgeçmeli.
Kongre üyesi olur, aday çıkmaz; oyunun bir karşılığı olmaz.
Kulübün doğrudan müşterisidir ama önüne konulan formalara, ürünlere ve politikalara mahkûm edilir; fikri sorulmaz.
Rahatsız olduğu yöneticiyi eleştirir; eleştirileri karşılık bulmaz.
Bilet fiyatları belirlenir, taraftara sadece ödemek ya da vazgeçmek düşer.
Transferleri tartışır, planlamayı sorgular; kararları verenler yine bildiğini okur.
Peki o zaman taraftar ne için var?
Sadece tribünü doldurmak, kombine almak, forma satın almak ve gerektiğinde kulübün yanında olmak için mi?
İŞ YÜKÜMLÜLÜKLERE GELİNCE TARAFTAR HATIRLANIYOR DA, SÖZ HAKKINA GELİNCE NEDEN KİMSE TARAFTARI HATIRLAMIYOR?
Boşuna Tıklama | KS@bosunatiklamaKS
ÖZEL | Kocaelispor'un 2026/2027 sezonunda kullanacağı formaların tasarımlarının büyük ölçüde netleştiği ve üç farklı renk seçeneğinden oluşacağı öğrenildi. Formaların temmuz ayının ortasından sonra satışa sunulması bekleniyor.
Türkçe

@Kocaelispor Oyuncu ile yolları ayırırız 1 sene sonra oyuncunun bizden alacağı çıkar örnek api gibi böyle kartopu gibi büyüye büyeye gider bu işler sonu hiç iyi görünmüyor , ben hayatımda böyle kötü yönetilen bir klüp görmedim yazıklar olsun ya …
Türkçe








