Erman özdemir

6.8K posts

Erman özdemir

Erman özdemir

@ErmanErmannnn

Kocaelispor. @playsomo | $SOMO

เข้าร่วม Nisan 2015
1.8K กำลังติดตาม5.4K ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Erman özdemir
Erman özdemir@ErmanErmannnn·
#AmatördenSüperlige
Erman özdemir tweet media
QME
0
3
43
1.9K
Erman özdemir รีทวีตแล้ว
rıdvansimsek
rıdvansimsek@ridvan_simsek_·
Fedakar Babalarımız'a en anlamlı hediye... 😍 BABALAR GÜNÜNE ÖZEL ÜCRETSİZ 💐🎉😊 ⚜️ Seiko 5 Automatic Vintage Bakım ve Polisajını yapıp göndereceğim.. -Yorum yap - Takip et - Rtweet'le - Beğeni Yap TÜM BABALARIN BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN 💐
rıdvansimsek tweet media
Türkçe
182
173
226
9.7K
rıdvansimsek
rıdvansimsek@ridvan_simsek_·
MEZATTT🔥🔥🔥 ⚜️ Seiko Presage Automatic -2.el ürün - 40mm -Saat ve Kutu mevcut - Genel itibariyle Tertemiz Camda iki adet çizik mevcut. Ekledim fotoya. Rahatsız etmiyor. BAŞLANGIÇ : 10.000 TL PEYLER : 500 TL VE KATLARI MEZAT BİTİŞ : 12:15 HEMEN AL FİYATI YOKTUR NOT: MEZAT İÇERİSİNDE PEY VERMEYENLERİN SON DK PEYİ GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.
rıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet media
Türkçe
21
0
23
13K
Erman özdemir
Erman özdemir@ErmanErmannnn·
@hayaletkarakter @ismailbay01 @BYD_Turkiye Mg skywell kaç adet sattı türkiyede bırak avrupada neden kadar sattı aç bir bak dicemde onuda yazamazsın yapay zekaya sor ondan sonra karşılaştırma yap her önüne gelene klavye verirlerse böyle oluyor….
Türkçe
0
0
0
23
Hayali Karakter
Hayali Karakter@hayaletkarakter·
@ismailbay01 @BYD_Turkiye Kendini kaldırma ismail fabrikada kuruyorlardı. Skywell bak araç getiremedi nerede şimdi. Mg bir çok ilde kapattı. Fiyat düşmedi diyen kwndini kandırır düşmese prim yapmadı
Türkçe
3
0
3
288
Baran.inanmaz🇹🇷🦅
Baran.inanmaz🇹🇷🦅@Inanmazbarbar·
@ismailbay01 @BYD_Turkiye Yahu İsmail abi tamam merak etme 2. Elde satabileceksin Çinli tenekeni korkma yeter be Yahu bir insan BYD fanı da olur mu ya başka araba markası mı bulamadın 😂
Türkçe
6
0
10
653
ahmet porsuk
ahmet porsuk@ahmet_p1903·
@ismailbay01 @BYD_Turkiye Valla sen güle güle bin kardeşim. İnşallah uzun zaman keyifli binersin ama benim kapıya koymayacağım bir marka olduğundan çok incelemedim. Yazan çizen çok oldu onlara anlat derdini
Türkçe
2
0
1
69
Erman özdemir
Erman özdemir@ErmanErmannnn·
@bhrbuhara @ismailbay01 @BYD_Turkiye Sen adamın sölediğime cevap versene boş boş yorum yapma avrupa fiyatlarını söyle bakalım arabanın a sından elektriklinin e sinden anlamıyorsunuz gelip bide burda tatava yapıyorsunuz evinde dantel örmek sana iyi gelir
Türkçe
1
0
3
19
Kaan
Kaan@kaanderr·
@DoluBatarya @DoluBatarya En doğrusunu yaptıklarını düşünüyorum. Yorumları açarak hayatında elektrikli araba tecrübesi bile olmayan adamlardan milliyetçilik lafları yemek yerine BYD sahiplerine güven vermiş. Gelin çözücez burdayız her zaman burdayız demiş. Bir de bu yönden düşünelim ...
Türkçe
4
0
12
1.5K
Dolubatarya
Dolubatarya@DoluBatarya·
Türkiye yatırımını başlamadan bitiren BYD, sosyal medyadan müşterilerinin yanında olduğunu açıklamış, fakat paylaşımı yorumlara kapatmış. Binlerce BYD müşterisi sorularına cevap arıyor, milyonlarca lira yatırım yapan bayiler aylardır sinek avlıyor. BYD Türkiye'nin hiç başlamayan yatırımın iptal olmadığı, askıya alındığı yönünde algı yaratmak yerine yatırımcısı ve müşterilerine gerçekleri söyleme zamanı geldi de geçiyor.
Dolubatarya tweet media
Türkçe
39
24
297
27.7K
Erman özdemir
Erman özdemir@ErmanErmannnn·
@DoluBatarya Doğrusunu yapıyor sıkıntısı olan servise gelsin çözicez diyor yorumları açşa ne olacak arabası olmayan adam 13 15 yaşında ağzından küfür eksik olmayan insanlar girip sövsünlermi , böyle şeyler paylaşıp beyni olmayan insanları gaza getirmekten başka birşey yapmıyorsun algıyı yapma
Türkçe
0
0
6
920
Erman özdemir
Erman özdemir@ErmanErmannnn·
@modelyturkiye Sorununuz varsa burdayız demişler yorumu açsında 3 5 kendini bilmez küfür hakaretmi etsin dahamı iyi senin gönderirin altına bile Allah kitap karıştırıyorlar orda neler yazarlar …
Türkçe
0
0
0
237
Tesla Maniac
Tesla Maniac@modelyturkiye·
Sorularınız için her zaman yanınızdayız ama gönderiyi soru sormaya kapalı atıyoruz sorularınızdan korktuğumuzdan!
BYD Türkiye@BYD_Turkiye

Türkçe
8
1
66
12K
Charge&GO 🪫
Charge&GO 🪫@EVmaxTR·
Sorularınız için yanınızdayız deyip gönderiyi yoruma kapatmak…
Charge&GO 🪫 tweet media
Türkçe
9
2
297
15.7K
rıdvansimsek
rıdvansimsek@ridvan_simsek_·
BAL KÖPÜĞÜ..🍯😍 MEZAT 🔥🔥 ⚜️ Seiko 5 Automatic -37mm -Transparan arka kapak -Fosforlu indexler - Çalışması sorunsuz Kordonu orjinal değildir. Yanında deri kordon vereceğim. Kullanım izleri ve ince çizikler mevcuttur PEYLER : 500 TL VE KATLARI BİTİŞ : 15:45 MEZAT İÇERİSİNDE PEY VERMEYENLERİN SON DK PEYİ GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.
rıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet media
Türkçe
10
0
28
9.2K
rıdvansimsek
rıdvansimsek@ridvan_simsek_·
MEZATT...🔥🔥 Böyle kadran, bu kadar temiz çok az denk gelir... ⚜️ SEİKO 5 AUTOMATİC VİNTAGE - 37MM -TERTEMİZ -IZGARA KADRAN -ÇALIŞMASI SORUNSUZ - KULLANIM İZLERİ MEVCUTTUR BAŞLANGIÇ SERBEST PEYLER : 500 TL VE KATLARI MEZAT BİTİŞ : 15:00 NOT: MEZAT İÇERİSİNDE PEY VERMEYENLERİN SON DK PEYLERİ GEÇERSİZDİR. HEMEN AL FİYATI YOKTUR.
rıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet media
Türkçe
16
0
11
9.4K
KulisveSermaye
KulisveSermaye@Kulisvegundem·
Tesla Model Y vs BYD Seal arasında kalıyorum. Model Y: SUV pratiklik, süper menzil, Supercharger. Seal: Ucuz, LFP güvenli batarya, zengin donanım. Aileye Y, bütçeye Seal! Kafam çok karışık? #EV #Tesla #BY Aralarında batarya farkları da mevcut sizce hangisini almalıyım. NMC vs LFP Batarya! NMC: Uzun menzil + performans ama pahalı, ömür kısa. LFP: Ucuz, çok güvenli, 3x uzun ömür, %100 şarj rahat. Byd LFP (günlük) vs Tesla NMC (uzun yol). Sen hangisini seçerdin? #EV #Batarya #Tesla #BYD
KulisveSermaye tweet mediaKulisveSermaye tweet media
Türkçe
24
0
7
1.6K
Erman özdemir รีทวีตแล้ว
Can Lazarovič
Can Lazarovič@canlazarovicc·
Kocaelispor taraftarı artık bu kulüp üzerinde herhangi bir söz hakkı olmadığını kabul etmeli ve kendini bir stres makinesine çevirmekten vazgeçmeli. Kongre üyesi olur, aday çıkmaz; oyunun bir karşılığı olmaz. Kulübün doğrudan müşterisidir ama önüne konulan formalara, ürünlere ve politikalara mahkûm edilir; fikri sorulmaz. Rahatsız olduğu yöneticiyi eleştirir; eleştirileri karşılık bulmaz. Bilet fiyatları belirlenir, taraftara sadece ödemek ya da vazgeçmek düşer. Transferleri tartışır, planlamayı sorgular; kararları verenler yine bildiğini okur. Peki o zaman taraftar ne için var? Sadece tribünü doldurmak, kombine almak, forma satın almak ve gerektiğinde kulübün yanında olmak için mi? İŞ YÜKÜMLÜLÜKLERE GELİNCE TARAFTAR HATIRLANIYOR DA, SÖZ HAKKINA GELİNCE NEDEN KİMSE TARAFTARI HATIRLAMIYOR?
Boşuna Tıklama | KS@bosunatiklamaKS

ÖZEL | Kocaelispor'un 2026/2027 sezonunda kullanacağı formaların tasarımlarının büyük ölçüde netleştiği ve üç farklı renk seçeneğinden oluşacağı öğrenildi. Formaların temmuz ayının ortasından sonra satışa sunulması bekleniyor.

Türkçe
4
8
73
5.5K
Erman özdemir
Erman özdemir@ErmanErmannnn·
@Kocaelispor Oyuncu ile yolları ayırırız 1 sene sonra oyuncunun bizden alacağı çıkar örnek api gibi böyle kartopu gibi büyüye büyeye gider bu işler sonu hiç iyi görünmüyor , ben hayatımda böyle kötü yönetilen bir klüp görmedim yazıklar olsun ya …
Türkçe
0
0
1
320
Kocaelispor
Kocaelispor@Kocaelispor·
Futbolcumuz Karol Linetty’nin sözleşmesinde yer alan uzatım opsiyonu futbolcumuz tarafından kullanılmış olup sözleşme 2026-2027 sezonunu kapsayacak şekilde 30.06.2027 tarihine kadar uzatılmıştır.
Kocaelispor tweet media
Türkçe
53
6
151
42.9K
rıdvansimsek
rıdvansimsek@ridvan_simsek_·
FIRSAT SAATİ 🔥🔥🔥 ⚜️ SANTA BARBARA POLO OTOMATİK 2.El ürün Kondisyon bana göre "Orta" ama günlük kullanılır Çalışması sorunsuz 44mm Kasa ve kordonda çizikler mevcut DİKKAT 19CM BİLEKLER İÇİN UYGUNDUR. LİSTE FİYATI : 11.500 TL KOMİK FİYAT : 2.500 TL 🙂
rıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet mediarıdvansimsek tweet media
Türkçe
5
1
12
9.7K