
Master Crypto
64.1K posts

Master Crypto
@HealthForAll75
Quopi AI Trader was built by tasking a custom-made Generative Pre-trained Transformer (GPT) trained on 100,000 pages of trading-related content to build the ult






Binance Alpha 2.0 has completed the Humanity Protocol (H) contract swap from the BEP20 network to the ERC20 network. The swap was conducted at a ratio of 1:1. Deposits and withdrawals for the ERC20 network H tokens are now open. Binance Alpha 2.0 trading opened for Humanity Protocol (H) at 2026-06-17 12:30 UTC.








لأي حد مهتم يفهم علم التحليل الفني 👇 هتتعلم ازاي تتوقع حركة الحيتان و أماكن ضرب السيولة و إزاي تحلل أي شارت بسهولة وهفهمك كل الأساسيات اللي هتخليك تعرف تتداول بنفسك 💯مجانًا لو متعرفنيش شوف الفيديو اللي في البوست ده ولو تعرفني تابع التفاصيل تحت ✅المحتوى احترافي سواء في المحتوي اوطريقة التقديم ✅هتتعلم من أمثلة حقيقية ✅ متابعة طول فترة الكورس ✅في نهايته هتقدر تحقق فلوس ب setups كاملة و جاهزة ب RR عالي ✅بشكل مجاني هيكون في جوائز مالية للمتميزين اللي يلتزموا بالكورس وبتطبيق التحليل على الشارتات 📅 الدروس هتنزل على القناة في خلال الاسبوع ده 🔗 وسايب لك لينكين مهمين جدًا في القناة لازم تشوفهم عشان تبدأ صح معانا t.me/Bebo_Crypto الفرصة دي مش هتتكرر - ابدأ دلوقتي واتعلم إزاي تحول الشارت لمصدر دخل حقيقي 🔥


السلام عليكم يا شباب 👋 تفاصيل الكورس المدفوع لاحتراف التداول - ولأول مره مجانا بشكل كامل بمتابعة شخصية مني - عدد المحاضرات : 34 محاضرة + ملخصات شرح تفاصيلهم كلها في ال PDF في اول كومنت - بعد كل محاضرة في Quiz لازم تحله وتبعتهولي خاص ده اللي هيحدد مستواك ويعرفنا إذا كنت ماشي صح أو محتاج مراجعة (اللي مش بيحل الكويز كأنه بيتفرج بس ومش هيتطور) إحنا داخلين على رحلة طويلة سوا هدفها إنك تطلع منها فاهم محترف وقادر تطلع ربح بنفسك ومتحتاجنيش في حاجه او تحتاج غيري عشان كده الكل يلتزم بالتعليمات ويبدأ خطوة بخطوة قبل ما نبدأ اتأكد إنك شوفت المستوى الأول على اليوتيوب طريقة المتابعة المحاضرات هتنزل تليجرام بالترتيب (الرابط في البوست المثبت ) كل يوم محاضرة أو يوم ويوم حسب تقدم الناس ومستواهم مش بنجري بنمشي على مبدأ "سيروا على سير أضعفكم" يعني هندي فرصة للجميع يتابع على مهله ويسأل المشرفين أو يسألني مباشرة نظام المتابعة في البداية - أول 10 محاضرات المتابعة هتكون على الخاص معايا - بعد كده هنفتح قناة النقاشات لكل الطلاب هنبدأ فيها تفاعل وتحليلات والأسئلة كلها هتتجاوب هناك باشرافي نقطة مهمة جدًا الكورس دسم ومش بسيط لو استقليت بيه هتوصل لل Setup وتبقى مش فاهم حاجة وهتقول "الكورس صعب" بس الحقيقة إنك مستعجل ومدتش للعلم وقته خذ وقتك ركز واسمح لنفسك تفهم كل تفصيلة مستواك بعد الكورس - بعد الكورس هتقدر تتداول فوركس بنفسك وتدخل صفقات وتحقق أرباح - بالنسبة للكريبتو المستوى ده هيفيدك وفي طلاب دلوقتي بيدخلوا صفقات بالمستوى التاني لكنه مش كامل لبتوع الكريبتو زي ماهو كامل بالنسبة للفوركس المحاضرات هتنزل من النهارده إن شاء الله علي جروب التليجرام في اول كومنت جاهزين نبدأ ؟








