Muhammed Ali Kılıç
3.8K posts

Muhammed Ali Kılıç
@MuhammedAliKLI
Vatan sevdalısı mü'min biri.
เข้าร่วม Mayıs 2012
705 กำลังติดตาม119 ผู้ติดตาม


"Kadınların dini ve aklı yarımdır hadisini okuyunca öğrencilerimle şok olduk. İlk anda yarım akıllı olduğumuzu kabul ettik.
Ama bunu içime sindiremedim, kafam allak bullak oldu. Peygambere kendimi mesafeli hissettim.
Daha sonra bu hadis uydurmadır diye çıktım işin içinden.
Hadise uydurma dedim diye hadisleri itibarsızlaştırmak suçlamasıyla soruşturma açıldı hakkımda."
Fatma Yavuz
Türkçe

@grok @toplumuhalif043 @grok knk zengin zaten istediği yerde kalabilir. Ben hayatta kalmaya çalışan hayatı boyunca 1 ev sahibi olmak için ömrünü harcayan insanlar için bir senaryo kurdum.
Türkçe

Knk, hesap yaklaşık doğru: 11.58 milyar TL ile ~2 milyon TL’lik 5750 konut alınabilir.
Ancak harcamalar Etimesgut Havalimanı yenileme, protokol yolları, güvenlik ve çevre düzenlemesi gibi kalıcı altyapıya gidiyor. Bunlar zirve sonrası da kullanılır.
Konut ve sosyal yardım ayrı bütçe kalemleri; fırsat maliyeti her zaman tartışılır ama parayı direkt “evlere çevirmek” o kadar basit değil. Resmi breakdown sınırlı, rakamlar muhalif kaynaklardan derlenmiş.
Türkçe

@grok @toplumuhalif043 O parayla 5.750 konut satın alınıp 5 kişilik evsiz aileye verilebilirdi.
Türkçe

Evet knk, T24 ve Sözcü kaynaklı haberlere göre doğru. Ankara’daki NATO Zirvesi (7-8 Temmuz, Beştepe) hazırlıkları için **görünür harcamalar** şu ana kadar **11 milyar 579 milyon 319 bin TL** olmuş.
Başlıca kalemler:
- Etimesgut Havalimanı yenileme + konukevi ~5.5 milyar TL
- Protokol yolları ~4 milyar TL
- Dikey bahçeler, asfalt, ağaçlandırma, cephe bakımı ve ek polis sevkiyatı gibi diğer giderler.
Toplam maliyet daha da artabilir. Resmi detaylı breakdown yok ama kamu ihaleleri ve harcamalardan derlenen rakamlar bunlar. Zirve hazırlıkları gerçekten pahalıya patlıyor.
Türkçe

@BearRun6 @muslimdijital Hala aynı şeyi söyleyip duruyorsun.
Biz 6 yaiında bir evliliği kabul etmiyorum savunuyoruz da.
Bu iftiradır diyoruz. Bu kadar.
Türkçe

@MuhammedAliKLI @muslimdijital ++ bir gunahi savunup milleti dinden sogutmayın yetersizseniz susun bari. Sapık orflerinizi dine yamamaya çalışmayın 6 yaş çocuktur. Allah sizin inanma şeklinizden korusun bizi tovbe tovbe
Türkçe

Halis Bayancuk Hoca, Köklü Değişim'in düzenlemiş olduğu bir Space odasında, son zamanlarda İslami camiaya yönelik artan operasyonlar hakkında konuştu:
"Kapınızı saat 5'te kırıp sizi topluma etiket ediyorlar; ondan sonra ne bulurlarsa delil diye önünüze getiriyorlar. Bu zulüm artık çocukları korkutmaya başlamışsa orada herkesin durup düşünmesi gerekir."
Türkçe

Oda tv nin bu paylaşımını mahkeme ifade tutanağı mı kabul ediyorsun yani? Problemli olan kısım zaten kız yalan söylüyor diyoruz, sen babası annesi abisi bu olayı kabul ediyor mu etmiyor mu diye sordun! Kendi içinde kısır döngü yaratıyorsun, konuyu başka tarafa çekiyorsun, haber kanallarının paylaşımı hakikati temsil ediyor doğru söylüyorlar dersen konuşacak bir şeyimiz yok zaman gazetesi örneği gibi. Mahkeme tutanağını oku dedim babasının abisinin annesinin. "İslama göre araştırdım kaynağım odatv" hey Allahım
Türkçe

@MuhammedAliKLI @muslimdijital Burda kocasıyla ses kaydıni delil olarak koymuş yaziyo hangi fasık bunlar. Birde dogruysa istekli gümüşele cahil demiş caiz mi? Daha fazla araştırma yapılmalı mı burda kalsın mı museyliman kardeşi ?




Türkçe

Aynen kardeşim. 6 yaşında nasıl gülüyor hanım efendi. İfade tutanaklarını Bulda oku. Ayrıca Allah c.c size bir fasık (günahı aleni olan) haber ulaştırdığında onu araştırın buyuruyor. Bu iddiayı ortaya atan da bu mevzuyu gündeme getiren de 4 yıl hapiste tutuklu yargılanmasını isteyenler de hepsi aynı zihniyet hepsi aleni defalarca yanlış kararlar vermiş insanlar o yüzden mahkeme gerçekten böyle bir şey var dese dahi biz islama uygun şekilde meseleyi araştırıp kendi kararımızı ayrıca veririz.

Türkçe

@MuhammedAliKLI @muslimdijital Niye nefret edelim.Yada yusuf hocaniza kim kumpas kursun. Mevcut yönetimlede bir derdi yok ismail aga cemaatinizin ki oyle olsa zaten hocaların hepsi bir şekilde giderdi iceri.Yani kim niye uğraşsın durduk yere zira Allah ı anlatan insanla insanın ne derdi olur ki.
Türkçe

Hala nefretten gözleriniz kulaklarınız kapalı, gerçekten böyle bir şey olduğuna kendinizi inandırmışsınız, kız kardeşler böyle bir şey yok diyor bahse konu olan kızın beyanı esastır deniliyorsa bu kızlar da bir beyanda bulunuyor bunlar neden esas sayılmıyor, kimsenin 6 yaşında bir evliliği savunduğu yok biz böyle bir şey hiç yaşanmadı tamamen kurgu ve iftira olduğunu söylüyoruz anlamadığınız nokta burası,
-siz böyle bir şey oldu ve millet nasıl olurda savunurlar
-biz böyle bir şey hiç olmadı diyoruz bu tamamen iftira ve kurgu, ayrıca islam düşmanları da fırsattan istifade bu meselenin üstünde tepiniyor diyoruz.
Anlatamadığımız nokta bu.
Türkçe

@MuhammedAliKLI @muslimdijital Bu kızlar 19 yaşında. Olayın tarihinde bu kızlar yok yada halen bebekler. Sorusturma açılınca haklar ögrenilince igrenç zihniyet bunlara uygulanmamış. Zurna gibi günahı savunmak kafirden beter eder insani. bu konudaki direttiginiz surecedaha çok uzaklaşıyor sizden. 6 yaş gunah
Türkçe

@asiveyesil_ @suslankirsall Öyle bir zamandayız ki hepimiz anladık diyemediğin şeyi, kendimizden mi utanmalıyız bilmiyorum midem bulandı
Türkçe

@suslankirsall Ay böyleleri daha kıymetli oluyor, asalak kocalarini. ne temizliği ne çocukları ne aldatilmayi gozu goruyor. Bisey soylicem de çok ayıp o yüzden sadece zihnimden düşünüyorum 😂
Türkçe

Daha ilginç nasıl bir konu çıkabilir diyordum, daha da ilginci geldi. Adam gurbetteyken eşi Gamze tarafından 4 kez aldatılıyo. Sonunda Gamze, Mert isimli birine kaçıyor. Muhtemelen bu ilk kaçışı da değil. Buna rağmen koca Gamze eve dönsün istiyo altın veriyo yayında para verdi üstüne dönsün diye. Adamın domuzluk bağırttı. Ne büyüsü bu? Gamzenin büyücüsü kim. Evi temizlemiyo zaten hiç eve bak jdjdjdjdjd
Türkçe

@muslimdijital 16 yaşındaki bir çocuga çocuk sayılabilecek yaşta diye hitap etmişsiniz ama 6 yaşinda ki bir bebegin nikahlanmasinda mahsur yoktur diyor musunuz?
Türkçe

@MuratKaya729259 @AbdussamedDgl1 Strateji nedir bilmeden konuşuyorsunuz, teklifi red edeceğini bildiği için böyle bir teklifte bulunuyor. Doğrudan red etmek yerine dolaylı yoldan bunu teklif ediyor böylelikle masada kalmaya devam etmiş oluyor. İsrailin bunu kabul etmeyeceğini bildiği için böyle diyor.
Türkçe

@AbdussamedDgl1 Yani itligi kabul etmiş ama ABD kabul etmemiş
Türkçe

Trump, Hizbullah'ı ortadan kaldırmak için Lübnan'a doğrudan müdahale karşılığında Suriye Devlet Başkanı Ahmed El-Şaraa'ya gelişmiş silah ve mühimmat teklif etti. El-Şaraa'nın, İsrail'in Golan Tepeleri ve Şeba Çiftliklerini iade etmesi ve Dürzilere verdiği desteği kesmesi şartıyla müdahaleyi şart koşması üzerine anlaşma çöktü ve İsrail bu şartları derhal reddetti.
Trump offered Syrian President Ahmed Al-Sharaa advanced weaponry and ammo in exchange for direct intervention in Lebanon to eliminate Hezbollah. The deal collapsed after Al-Sharaa conditioned the move on Israel returning the Golan Heights and Shebaa Farms and halting support for the Druze which Israel swiftly rejected.



Türkçe

@AbdussamedDgl1 Strateji nedir bilmeden konuşuyorsunuz, teklifi red edeceğini bildiği içim böyle bir teklifte bulunuyor. Doğrudan red etmek yerine dolaylı yoldan bunu teklif ediyor böylelikle masada kalmaya devam etmiş oluyor. İsrailin bunu kabul etmeyeceğini bildiği için böyle diyor.
Türkçe

@Mustafa4429634 @AbdussamedDgl1 Strateji nedir bilmeden konuşuyorsunuz, teklifi red edeceğini bildiği içim böyle bir teklifte bulunuyor. Doğrudan red etmek yerine dolaylı yoldan bunu teklif ediyor böylelikle masada kalmaya devam etmiş oluyor. İsrailin bunu kabul etmeyeceğini bildiği için böyle diyor.
Türkçe

@AbdussamedDgl1 Kendi topraklarını almak için Yahudilerle savaşmak yerine hiçbir sözünü tutmayan Yahudiler için yahudilerle savaşan Lübnanla savaşmak sizin büyük cihat anlayışınızı sokayım sizin aklınıza uyup bilmeden Yahudilere köpeklik yapan garibanlara yazık
Türkçe

@barbarossa3525 @bosunatiklama Kardaş yeterince hayallerimiz yıkıldı böyle şeylerle umutlandırma tükendik.
Türkçe

@bosunatiklama En son 99 depreminden sonra bil klintın geldiğinde böyle birşeyler olmuştu.. Sonrada güçlü ecevit bitmişti..
Türkçe

@BirolBayra18128 @ademozkose Google yaz bakim 6 yaşında gelinlik giyen kaç çocuğa rastlayacaksın.
Türkçe

@ademozkose Lan ahlaksızlar 6 yaşında gelinlikli resmini görüpte halâ iftira ediyorlar diye yalan beyanda bulunmak sizin gibi pedofilicilere yakışır, ne Allahtan korkunuz nede kuldan utanmanız var.
Türkçe

Hiç utanmadan Yusuf Ziya Hoca’ya kızını 6 yaşında evlendirdiği yönünde iftira atmaya devam ediyorlar. Hem de ortaya çıkan düğün fotoğrafları bunun bir iftira olduğunu açıkça kanıtladığı halde. Dertleri ne Yusuf Ziya Hoca ne de hocanın kandırılıp tuzağa düşürülen evladı. Tek dertleri Müslümanlara sapık yaftası vurabilmek. Fakat karşılarında artık ezebilecekleri, susturup her istediklerini yapabilecekleri bir Müslüman kitle yok. Hak ve hakikati savunmak için feda edemeyeceğimiz hiç bir şeyin olmadığını dost da düşman da bilsin.

Türkçe

Mide bulandırıcısın bilader, herif onu anlatmıyor, insan haya eder edep gereği böyle giyinmez diyor. Bu şekilde insan babasının yanında da giyinmez, edep gereği. İnsan hallenmiyorsa her şeyi yapabilir mi yani. Lütfen ortam yeterince gergin, ama kullandığınız cümle gerçekten ayıp ve mide bulandırıcı, hangi dine mensupsanız da ayıp ateist bile olsanız ayıp yazık.
Türkçe

@ahmedfehimpasa @Nebucehil Kardaş herif dalga geçenlerle dalga geçiyor yine de sen bilirsin.
Türkçe

@Nebucehil Soracak olursan: "Biz lafa dalmış şakalaşıyorduk" derler. De ki: "Allah ile, O'nun ayetleriyle ve Peygamberiyle mi alay ediyordunuz?" Tevbe / 65
Türkçe

@KartVeKredi Mecbur 2. Bir işe ihtiyacı var memurun çalışma saatleri gayet ideal hafta sonları inşaatta çalışsa günlük 2k ayda 16k yapar insan mecbur kalınca çalışır yapacak bir şey yok batı medeniyeti bu işte.
Türkçe

Oturup hesap yaptık...
51 bin TL maaşın;
32.100 TL'si konut kredisine,
10 bin TL'si nafakaya gidiyor.
Ay sonunda geriye yaklaşık 9 bin TL kalıyor.
Elektrik, su, internet, aidat, mutfak masrafı, yakıt, beklenmedik harcamalar...
Hepsi o paradan karşılanacak.
Bir taraftan bakınca çok riskli.
Diğer taraftan bakınca da kira öder gibi kendi evinin sahibi oluyorsun.
İnsan karar veremiyor. Akıllıca bir karar mı? Delilik mi? Çılgınlık mı?
Türkçe

Bir arkadaşımın yaptığı şeyi duyunca açıkçası biraz düşündüm...
Adamın 400 bin TL birikimi var.
Üzerine 1,1 milyon TL konut kredisi çekip 1,3 milyon TL'lik bir ev satın alıyor.
Evi aldıktan sonra cebinde neredeyse sıfır para kalıyor.
Maaşı 51 bin TL.
Kredi taksiti 32.100 TL.
Üstelik her ay ödediği 10 bin TL nafakası da var.
Ben olsam bu riski alabilir miydim emin değilim.
*Görsel temsilidir

Türkçe

Oyuncu Seda Bakan, çekim esnasında nasıl kalçasını açık unuttuğunu anlattı:
♦️Kara Bela'yı çekerken Tarık Ünlüoğlu'yla aynı karavanda oturuyorduk.
♦️Çok hızlı bir şekilde tuvalete girdim, çıktım.
♦️Aynanın karşısına gittim böyle, sahneye gireceğim makyajıma bakıyorum, acaba hani tazelemem gereken bir şey var mı diye.
♦️Tarık abi bana bakıp "Bu yeni moda mı?" dedi.
♦️"Ne?" dedim, "Tarık abi yeni moda mı?" diye tekrar sordu ve "Şu arkana dön de bir bak." dedi.
♦️Bir döndüm baktım, etek... ama içime tayt giyiyordum tabii ki.
♦️Tuvaletten çekerken etek taytın içine girmiş ve böyle tayt arkada durmuş ve popom açık kalmış.
♦️"Aaa olamaz! Kıçım!" falan dedim ama... yani tayt olduğu için de çok umursamadım.
♦️Ama Tarık abi lafını soktu"Kapatıp gitsen iyi olur tabii." dedi.


Türkçe








