Negar
110 posts



روزی نیست که دلم برای خونهمون تنگ نشه و به سازندگان برجهایی که الان جایش ساختهاند، لعنت نکنم.

فيكتوريا حبيبة كالوم ترنر السابقة: كان يكره الخروج معي في الأماكن العامة، وكان يرفض أن أنشر صورنا معًا على إنستغرام بحجة أنه لا يحب الأضواء وأنا لدي مليون متابع فقط ثم انتهى به الأمر بمواعدة دوا ليبا ولديها أكثر من 80 مليون شخص، ويظهر معها في كل حدث ضخم 😅!

خدایا شکرت باورم نمیشه بالاخره تونستم



چجوری فارسی رو مردود شدی؟!! عادی ترین درس فارسی:


مراسم عروسی داداشش انگار توی استادیوم آزادیه. چیو بزنه؟ کجا خوب میزنه؟ نورافکن چیه؟ چرا این شکلیه؟😭😭😭😭



گاهی حس میکنم من هم همان آدمِ سرگشتهی شبهای روشنم… آقای داستایفسکی، منم همانطور.


کاش حداقل فنای لولیتا، کتابش رو کامل با مقدمه میخوندن. ناباکوف لولیتارو برای تبلیغ پدوفیلی ننوشت، برای هشدار نوشت. اون افکار یک پدوفیل رو کامل توصیف کرد تا چندشتون بشه و از بچههاتون محافظت کنید. فقط یک خواهش داشت: روی پوستر عکس دختربچه و چیزای تحریککننده نذارین. که گوش نکردن.


بنظر شما it girl های هر دهه ایران (۷۰/ ۸۰/۹۰) کیا هستن؟


یک سؤال برای بزرگوارانی که تجربه تحصیل در مقطع ارشد یا بالاتر (بهویژه در روانشناسی بالینی) دارن: فارغ از اینکه در حال حاضر کجا تحصیل میکنید یا میکردید، اگر به گذشته برگردید، آیا تصمیم میگیرید یک سال دیگه برای قبولی در دانشگاه بهتر صبر کنید؟ لطفا #ریتوییت


























