Negar

110 posts

Negar

Negar

@Negarvi1

เข้าร่วม Haziran 2025
137 กำลังติดตาม10 ผู้ติดตาม
Negar
Negar@Negarvi1·
@SasanianShah چقد وایب کتاب دایی جان ناپلئون رو میده خونه بچگیاتون:))
فارسی
0
0
1
523
Dr. Χοδαδαδίος Ρεζαχανίδης
این آقای وسط عکس، یک موجود گلی بود به اسم «مش عبدالله» که کمک‌آشپز خونه‌مون بود قبل انقلاب. در جریان‌ انقلاب که کسی توی خونه نبود، مونده‌ بود و نگذاشته بود «انقلابیون» بریزند توی خونه، و گل‌ها و درخت‌ها رو آب می‌داد. اینجا داشت رد می‌شد که بابام صداش کرد که‌ توی عکس باشه.
Dr. Χοδαδαδίος Ρεζαχανίδης tweet media
Dr. Χοδαδαδίος Ρεζαχανίδης@SasanianShah

روزی نیست که دلم برای خونه‌مون تنگ نشه و به سازندگان برج‌هایی که الان جایش ساخته‌اند، لعنت نکنم.

فارسی
52
5
1.4K
116.1K
Negar
Negar@Negarvi1·
@sali_va به اسپاتیفای چیکار داری روانی:))
فارسی
0
0
0
192
محمد رضا
محمد رضا@sali_va·
رد فلگ های بنده: پادکست، دولینگو، کتابخوان الکترونیکی، اسپاتیفای، تیک آبی هر شبکه اجتماعی،روتین پوستی، سره نویسی، فینگلیش نویسی، پروتئین وی،پیتزا بدون سس، مقاله isi، اینستاگرام، موتور سواری، ازدواج فامیلی، سمپاد، نوشابه زرد، مستراح بدون سیفون، جوراب سوراخ، چربی پهلو و خمینی.
فارسی
82
3
234
38.2K
Negar
Negar@Negarvi1·
@veronihoran شبیه جورجینا زن رونالدوعه چقد
فارسی
1
0
0
1.2K
Negar
Negar@Negarvi1·
@lemoniyou @SanaSdnjd وای این پادکسته یا کلا پادکستایی که خودت دوس داری رو میشه معرفی کنی😭🩷
فارسی
0
0
1
40
niucane
niucane@lemoniyou·
@SanaSdnjd منم جای درسم پادکستامو جزوه نویسی میکنم😭😂
niucane tweet medianiucane tweet medianiucane tweet medianiucane tweet media
فارسی
9
0
278
7.2K
sana sdnjd 🫧
sana sdnjd 🫧@SanaSdnjd·
از اونجایی که سر توییت قبلی بحث سر آی‌پد و کتاب شد ، گفتم چند تا از جزوه هامو اینجا بزارم :))🫠
sana sdnjd 🫧 tweet mediasana sdnjd 🫧 tweet mediasana sdnjd 🫧 tweet mediasana sdnjd 🫧 tweet media
فارسی
350
37
7.1K
551K
Negar
Negar@Negarvi1·
@MinionLn @always_snape ولی من عاشق این انالیز و تحلیل ارایه و دستور و قرابت بودم
فارسی
0
0
0
17
دوازده مینیون لنیستر خشمگین
این نحوه تدریس ادبیات در ایران واقعا بده. اشعار کلاسیک فارسی که از غنی‌ترین و ارزشمندترین میراث فرهنگ ما هستند و خوبه که بتونیم باهاشون ارتباط عمیقی برقرار کنیم رو جوری تدریس میکنند که دانش‌آموز مجبوره مثل یه دانشجوی دکتری دل و روده شعر رو بریزه بیرون و خیلی راحت ازش متنفر بشه.
sanaz🍊@sanazisana

چجوری فارسی رو مردود شدی؟!! عادی ترین درس فارسی:

فارسی
48
32
1.8K
28.1K
hoodietoppedgirl
hoodietoppedgirl@hoodietoppedgir·
@chimigibabaaa بابا چرا اینو هر سری میارین تایم لاین من منم همش نیگا میکنم. انگار دچار مازوخیسم شدم
فارسی
1
0
215
5.3K
Morlun 🇮🇷🇺🇸
Morlun 🇮🇷🇺🇸@MorlunVee·
فکت: همیشه اونی که طراحیش ضعیفتره خلاقیتش بیشتره
فارسی
15
0
70
5.6K
Negar
Negar@Negarvi1·
@MaaTa_space من چیزی که متوجه شدم اینه که اکثریت چقد زندگی رو به خودشون سخت نمیگیرن هر چی باشه میبینن، گوش میدن مصرف میکنن و راضی ان فقط انگار برای من انتخاب چیزی که میبینم و میشنوم سخت و مهمه
فارسی
1
0
1
80
MααΤα
MααΤα@MaaTa_space·
خسته‌کننده است، اکثراً انگار ۵۰تا کتاب بیشتر نمیشناسید، ۳۰-۴۰تا سریال، ۱۰۰تا فیلم مثلا. چقدر انتخاب‌ها و پیشنهادتون تکراریه. ای تف به همسان‌سازی=)
فارسی
61
20
508
35.4K
Negar
Negar@Negarvi1·
@SHUKIIII28 کدوم باشگاه میری عزیزم؟
فارسی
0
0
0
10
شکوفح
شکوفح@SHUKIIII28·
دفعه بعدی یکی گفت پیلاتس کسشره این دوتا عکس و بهش نشون بده. هم پشتم و هم core م فقط بخاطر پیلاتس این شکلین
شکوفح tweet mediaشکوفح tweet media
فارسی
65
1
2.6K
243.2K
Negar
Negar@Negarvi1·
@yllmoa وای😂🤣🤣
فارسی
0
0
0
349
Negar
Negar@Negarvi1·
@vaneelan @iosonosaba شما کدوم کتاب رو اول پیشنهاد میکنید
فارسی
1
0
0
39
🍏
🍏@vaneelan·
@iosonosaba برای اولین‌ تجربه‌ی داستایفسکی، شبهای روشن اصلا اینتروداکشن خوبی نیست. چنگی به دل نمیزنه ولی اثر همچین بدی هم نیست اگه ندونی نویسنده‌ش چه کتابای دیگه‌ای نوشته
فارسی
2
0
0
235
MoBogart
MoBogart@LadyMoBogart·
@ikwo04OX0GVjSlG مردی تا دلت بخواد به همه شتک زده. مثلا درباره همینگوی گفته که برای اولین بار در اوایل دهه ۴۰ چیزی درباره زنگ‌ها، بیضه‌ها و گاوها از او خوندم و ازش متنفر شدم. یا درباره داستایوفسکی گفته یه پیامبر، یک روزنامه‌نگار جنجالی و مبتذل و یک کمدین سرهم‌بندی‌کار بود👇
فارسی
2
0
1
323
MoBogart
MoBogart@LadyMoBogart·
ناباکوف علیه فروید. میخواستم اینو چند روز دیگه بنویسم ولی خب طلبید دیگه. ناباکوف در آثار و مصاحبه‌هاش فروید رو با تعابیری مثل "جادوگر وین" مسخره می‌کرد. ناباکوف معتقد بود هر انسان کاملا منحصربه‌فرده و از اینکه فروید ذهن‌های پیچیده رو در دسته‌بندی‌های کلیشه‌ای قرار می‌داد، 👇
Spring@Springfromb612

کاش حداقل فنای لولیتا، کتابش رو کامل با مقدمه میخوندن. ناباکوف لولیتارو برای تبلیغ پدوفیلی ننوشت، برای هشدار نوشت. اون افکار یک پدوفیل رو کامل توصیف کرد تا چندشتون بشه و از بچه‌هاتون محافظت کنید. فقط یک خواهش داشت: روی پوستر عکس دختربچه و چیزای تحریک‌کننده نذارین. که گوش نکردن.

فارسی
3
2
56
10.5K
Negar
Negar@Negarvi1·
@uknowmeongod شهاب حسینی و پارسا پیروز فر در پرایمشون واقعا it boy بودن
فارسی
2
0
58
6.3K
Negar
Negar@Negarvi1·
@achimnoeul_ درسته ، مرسی عزیزم 😘❤️
فارسی
0
0
1
9
Nahal
Nahal@achimnoeul_·
@Negarvi1 یکیشون که خودم یکساله باهاشونم «مدارس میان رشته» اس و توی حوزه نوروساینس و پژوهش دوره‌های متنوع زیادی چه در راستای پژوهش و چه در راستای ارتقای مهارتهای شما در اختیارتون قرار میده…یه خودی نشون بدید پل خوبی هم میشه برای کانکشن زدن با اساتید خوب. توی تلگرام سرچ کنید اسمشونو میاد.
فارسی
1
0
1
125
Nahal
Nahal@achimnoeul_·
بعد یکسال جواب سوالمو میدم: تعلل و تأخر تو ایران ممنوع. دانشگاه الانم تو رشته من سطحش متوسطه و اساتید، جز یکی دو نفر، فقط طبق طبق ادعا دارن. ارتباطاتی که تو این مدت ساختم و مهارتایی که خارج از دانشگاه یاد گرفتم اما🤌🏼. همونا سکوی پرتابن. حالا فرض کن همین تایمو صبر کرده بودم :)
Nahal@achimnoeul_

یک سؤال برای بزرگوارانی که تجربه تحصیل در مقطع ارشد یا بالاتر (به‌ویژه در روان‌شناسی بالینی) دارن: فارغ از اینکه در حال حاضر کجا تحصیل میکنید یا میکردید، اگر به گذشته برگردید، آیا تصمیم می‌گیرید یک سال دیگه برای قبولی در دانشگاه بهتر صبر کنید؟ لطفا #ریتوییت

فارسی
2
0
2
265
Negar
Negar@Negarvi1·
@itsalireza4 واای کلی سوال راجع بهش دارم 😭 میشه کار بالین و تراپیست شدن رو کنارش داشت؟ یا صرفا ریسرچ
فارسی
0
0
0
80
alireza
alireza@itsalireza4·
رشته‌ی آکادمیک زیباتر از روان‌شناسی شناختی وجود نداره.
فارسی
16
4
279
21.5K
Negar
Negar@Negarvi1·
@NimNeutrino سلام میشه منم اد کنید🫶🏻
فارسی
0
0
0
263
Nimtherainyboy
Nimtherainyboy@NimNeutrino·
بچه‌ها ما با شُرکا یه حلقه‌ی «سینما فرانسه 🇫🇷🥖» آنلاین درست کردیم که هر ماه یه کارگردان انتخاب می‌کنیم (این ماه رومر) و هر هفته شنبه شب‌ها فیلم‌هایی که دیدیم (هر هفته دو تا) رو آنلاین راجع بهشون صحبت می‌کنیم. اگه علاقه داشتین عضو گروه بشین بهم پیام بدین:)
فارسی
76
0
238
17.8K
Negar
Negar@Negarvi1·
@theoldbastardd چرا اسم سریال رو نمیگی😭
فارسی
1
0
0
930
ur fav male prostitude
ur fav male prostitude@theoldbastardd·
چجوری یه دختر رندوم تو ته تگزاس وسط بیابون تو یه خونه با ۶ تا خواهر برادر میتونه انقدر خوشگل باشه؟
ur fav male prostitude tweet media
فارسی
10
1
534
29.2K