.

8K posts

. banner
.

.

@The____Gadfly

نه از رومم نه از زنگم همان بی رنگ بی رنگم

Islamic Republic of Iran เข้าร่วม Ocak 2018
139 กำลังติดตาม188 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
.
.@The____Gadfly·
ایهالناس پادشاه لخت است.
فارسی
0
0
5
0
.
.@The____Gadfly·
@tznqoq بله حق با شماست کاملا شوخی میکردم
فارسی
0
0
1
42
مادَرت
مادَرت@tznqoq·
@The____Gadfly خیلی خب اگر بحث نژاد هست ژن های تعیین کننده بین دو جنس که تو یک جغرافیا زندگی میکنن مشترکه؛ اما دخترهای ایرانی هم بهداشتشون رو رعایت میکنن. و پشم عضو حداناپذیر از بدن نیست با لیزر و روش های دیگه میشه اوکیش کرد. پشم رابطه مستقیم یا غیرمستقیمی با مرد بودن طرف نداره.
فارسی
1
0
8
82
.
.@The____Gadfly·
@Amirmajed10 آره احمق جان توقع داریم فهمیدنش ساده اس قوانین اسنپ تعیین کرده باید بابت اون مبلغی که داوطلبانه قبولش کردی کولر بزنی اگر ماشینت تخمیه و نمیتونی اون قوانینی که امضاش کردی رو اجرا کنی نباید کار کنی در غیر این صورت وظیفته کولر بزنی برای همه کسایی که میخوان از صبح تا شب
فارسی
0
0
0
38
คِِ๓ِِĮг
คِِ๓ِِĮг@Amirmajed10·
امروز ظهر دو ساعت رفتم بیرون برا کاری با کولر دائم روشن چندبار نزدیک بود جوش بیارم بخیر گذشت بعد با این هزینه ها توقع دارید با کرایه ای که میدین اسنپ صبح تا شب کولر روشن کنه براتون؟
คِِ๓ِِĮг tweet media
فارسی
88
1
299
93.1K
.
.@The____Gadfly·
@letmehugyouncry برای شغلتی دیگه هم هست زیادم هست ولی کسونه واویلا در نمیارن به مکانیک همچین چیزی بگی خیلی خونسرد و راحت بهت میگه به تخمم برو یه جا دیگه صفحه عوض کن بعدشم نمیاد تو توییتر جنده بازی‌ دربیاره
فارسی
1
0
0
16
خيره به آفاق مغربی
@The____Gadfly تو هیچ شغلی رو میبینی که مراجع بابت اینکه سه ثانیه کارش دیرتر راه افتاده دعا کنه بابای طرف بمیره؟ برای یه مکانیک مثلا در ماه چند بار پیش میاد باهاش دعوا کنن که «من ماشین خودمو میشناسم، لنتش نیست باید دیسک و صفحه‌ش عوض شه»؟
فارسی
1
0
1
24
.
.@The____Gadfly·
@MRAsherloo بابت مرضی های پدرم زیاد. چه کسکشایی اسماعیل چه کسکشایی
فارسی
0
0
0
9
.
.@The____Gadfly·
خب پس تا اینجای کار فهمیدیم: شما تا ده دقیقه قبل از مردنت گه میخوری بری اورژانس که خاطر کسکش کادر درمان مکدر نشه. پزشک میتونه هر کیو دلش نخواست معاینه نکنه. واقعا کیر تو تک تک کادر درمان از وزیر بهداشت تا اون دانش آموز سال اول تجربی که تو ذهنشه بعدا به این کسکشای طلبکار بپیونده
دکتر سلول‌ها@Dr__Bita

@bluewaterlil دقیقا مشکل امثال شما هستید که نمی‌فهمید اینکه بیمارستان ۲۴ ساعته بازه معنیش این نیست که هر وقت بخواید می‌تونید مراجعه کنید پزشک اورژانس هم ابدا وظیفه نداره هر کسی به هر دلیلی اومد رو ببینه اگر بیمارستان تریاژ درست داشت این مشکلات پیش نمیومد

فارسی
12
4
94
2.7K
.
.@The____Gadfly·
@unclebarakaa من جایی که حق و حقوقم رو ضایع کنن کار نمیکنم اگرم بکنن به اونی که باید اعتراض میکنم جواب نداد دیگه اونجا کار نمیکنم خیلی راحته آدم درخت نیست اگر جایی که هستی رو دوست نداری عوض کن
فارسی
1
0
1
7
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@The____Gadfly غیر منطقی ترین حرف ممکن همینه چون به نوعی پاک کردن صورت مسئله‌س مگه من مجبورشون کردم یا مجبور بودن آره تو فکر کن مجبور بودن خودت مجبوری الان فلان کار رو بکنی وقتی داری یکاریو میکنی هرچی (از سر اجبار یا غیر اجبار ) نباید از حق و حقوقت برخوردار باشی ؟
فارسی
1
0
1
16
.
.@The____Gadfly·
یعنی دگوری تر پلشت تر دوزاری تر کسکش تر کون گشاد تر و حر م زاده تر از دکترای مادرجنده ایرانی ندیدم مخصوصا این کس موتورایی که تو اورژانسن آخه تخم حیض مردم نمیدونن اون علائمی که دارن خطرناکه یا نه و وظیفه توی کسکشه که معاینه شون کنی اگر نمیتونی کارت رو انجام بدی سیکتو بزن
NARSIS@whoyouwant__

به همین نورسفید اورژانس قسم مریض ساعت ۴ صبح اومده با شکایت سردی صورت😑 لیترالی اومد تو گفت صورتم سرده خانم دکتر همییین.

فارسی
9
1
41
1.3K
.
.@The____Gadfly·
@hgh1995 نه دیگه شما آخه نمیدونی پزشکای اورژانس همه شون از لحظه ای که شیفت شروع میشه تا آخرین ثانیه فقط دارن بیمارهای بد حال رو به موت رو سی پی ار میکنن اصلا نمیرسن برن ببینن یارو وضعیتش اورژانسیه یا نه
فارسی
0
0
3
145
Hadi G.
Hadi G.@hgh1995·
ببخشید اگر ناراحتتون میکنم ولی: ۱- بیمار می‌تونه در هر ساعتی از شبانه‌روز، برای هر شکایتی که براش متوجهه، به اورژانس مراجعه کنه. ۲- وظیفه تریاژه که «وضعیت تهدیدکننده حیات» رو شناسایی کنه، نه بیمار. ۳- پزشک اگر وضعیت رو اورژانسی تشخیص نداد، می‌تونه از درمان خودداری کنه.
فارسی
50
61
2.8K
63.1K
.
.@The____Gadfly·
@unclebarakaa با این قسمت اصلا موافق نیستم تخمی بودن سیستم و حقوق کم و هزار تا دلیل درست دیگه وجود داره ولی هیچ کس اینارو مجبور نکرده دکتر شن میتونن برن نونوا و قصاب و فروشنده و... بشن مگه من گفتم برن دکتر شن که یه سره غر هاشون رو بشنوم
فارسی
1
0
0
10
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@The____Gadfly واسه غر زدن هم طبیعیه کیه که تو این مملکت غر نزنه ؟! خودتو بذار جای کسی که از یه کارگر ساده حقوقش کمتر نباشه بیشتر نیست تازه اونم با تاخیر چن ماهه میدن ، مسئولیت جون یه نفرم گردنشه ، محیط کاریشم همش درد و مرضه ، مردمم سر ریدن یکی دوتا از همکاراش به همه فحش میدن
فارسی
2
0
1
15
.
.@The____Gadfly·
@Nazaniiin95 نیاز به دوست داشتن به اندازه نیاز به دوست داشته شدن واقعی و جدیه.
فارسی
0
0
0
119
نازنینشونم
نازنینشونم@Nazaniiin95·
من اصلا نه دلم میخواد برم توی رابطه نه توانش رو دارم. منتها یه عالم عشق و محبت تو دلم گیر کرده که دلم میخواد یکی باشه بهش ابراز کنم همین فقط اذیتم میکنه
فارسی
11
18
244
4.9K
.
.@The____Gadfly·
@unclebarakaa در عین اینکه از بالا به پایین به همه نگاه میکنن توقع دارن مردم تریاژ رو از بهر بلد باشن هیچ قشری رو تو هیچ جایی ندیدم که عین کنیز کفگیر خورده یه بند غر بزنه متاسفانه با سهمیه به شدت زیاد شدن و هر چی بلاک میکنی باز مزخرفاتشون تو تایم لاینه
فارسی
1
0
0
17
عمو باراکا
عمو باراکا@unclebarakaa·
@The____Gadfly صد درصد ولی سلطان یه درصد فک نکردی شاید حق با بعضی هاشون باشه ولی یا منظورو بد میرسونن یا منظورشون فهمیده نمیشه ؟
فارسی
1
0
1
16
.
.@The____Gadfly·
@Necrotic_Mind حس نمیکنید واقعا این حجم از نفرتی که مردم به دکترا دارن تقصیر خودشونه؟
فارسی
1
0
1
26
Necrotic Mind
Necrotic Mind@Necrotic_Mind·
باید بگم توییت «سردی صورت…» کار غیرحرفه‌ای بود و بنظرم بازتاب مسائل حرفه‌ای که هرکسی درکی ازش نداره،اونم اینگونه،اشتباهه و اینکه ما سالهاست اینجا خواستیم نحوه صحیح مراجه به مراکز درمانی و تریاژ صحیح رو فرهنگسازی کنیم،نشد اون حس کینه و بخل که تو بخشی از جامعه و حاکمیت هست،نمیذاره
فارسی
5
0
30
608
.
.@The____Gadfly·
@unclebarakaa گاییدن بابا این دگوری های بر من مگوز هر چی هم بلاکشون میکنم که کسشراشون رو نبینم باز عین قارچ سبز میشن کیر تو سهمیه
فارسی
1
0
0
18
.
.@The____Gadfly·
@SolkatOfRedWine میشه جای راست کلیک و چپ کلیکشو هم عوض کرد برای راحتی بیششتر چپ دستا
فارسی
1
0
1
20
. รีทวีตแล้ว
Hey yo
Hey yo@ImAforrk·
دکترا از یک طرف میان مردم رو مسخره میکنن که چرا خود درمانی میکنین از اون طرف هم مسخرت میکنن که چرا با کمتر از تومور مغزی از پیش تشخیص داده شده بهشون مراجعه کردی
فارسی
38
151
7.3K
130.7K
نظر نامحبوب
نظر نامحبوب@iamkiandude·
@The____Gadfly اولا حرومزاده پدر کسکشته. تفاوت مهم اینه که وظایف پزشک اورژانس برای صلاح خود بیمار بر اولویت بیمار در حال مرگ هست. وظیفه آتش‌نشانی بر مبنای رسیدگی به «همه‌ی تماس»هاست. فرقش اونجاست که پدر کسکش شما اگر روزی سکته کنه، یه نفر که واسه وز وز گوش نصفه شب رفته باعث میشه بمیره.
فارسی
2
0
1
42
نظر نامحبوب
نظر نامحبوب@iamkiandude·
تصور کنید بعنوان یک آتش‌نشان، ساعت ۲ صبح باهاتون تماس میگیرن و میگن یک حریق جدی داریم. شما به سرعت به محل میرید و می‌بینید منقلی که روش کباب زدن رو نشون میدن و میگن: «ما ۲۰ ساله رو این کباب می‌زنیم. یکم بوی سوختگی میده از ۱۵ سال پیش. خطرناکه؟ راستی این ذغال‌ها رو خاموش میکنی؟»
🌝@kirmpajmordeshd

چرا آتشنشانا توییت نمیکنن که وای چرا نصفه شب خونه‌تون آتیش میگیره یا گیر میکنید؟ چرا فقط دکترا از صبح تا شب اینجا مث پیرزن پیرمردای ۹۰ ساله یه ریز غرغر میکنن؟ خودتون خسته نمیشید از اینهمه چسناله؟

فارسی
28
65
2.1K
68.5K
گلابتون
گلابتون@ShabiTm1372·
@The____Gadfly این حجم از توهین واقعا درست نیست خیلی بی انصافید بله سردی صورت و خیلی از علائم دیگه تشخیص اینکه اورژانسه یا نه کار سختی هست این همکارمون هم اشتباه کرده ولی همه رو به یک چوب روندن کاری اشتباهیه اصل مطلب اینه که برای مواردی مثل سرماخوردگی و چکاپ روتین و این جور مسائل اورژانس نرید
فارسی
1
0
1
59
.
.@The____Gadfly·
@TyrionOnX اتفاقا اون پزشکای قدیمی که خیلی وقت پیش از تخم در اومدن به توان ۱۰ از اینا کسکش ترن نمیبینی چقدر دکتر خودکشی میکنه از دست این حروم زاده ها
فارسی
1
0
0
25
Tyrion on X
Tyrion on X@TyrionOnX·
@The____Gadfly به خاطر یه عده جوجه دکتر از تخم در نیومده و احمق به کل جامعه پزشکی توهین نکن.
فارسی
1
0
1
32
.
.@The____Gadfly·
@golmang32132884 ازگل های سهمیه ای
فارسی
0
0
1
17
golmangoli
golmangoli@golmang32132884·
@The____Gadfly نه نه فشار روانی و کاری روشون زیاده نباید بری اورژانس وقتشونو بگیری باید بمونی خونه بمیری
فارسی
1
0
1
56