trondvif

1.6K posts

trondvif

trondvif

@Trondvif

เข้าร่วม Nisan 2010
798 กำลังติดตาม260 ผู้ติดตาม
Thomas Grønbech
Thomas Grønbech@fjellgeit·
@IverSteinsvik Kan jo være at Gaute har sagt at han vil om Glimt slipper. Men siden Knutsen, Berg og Høgh er på vei bort nekter Glimt 😎
Norsk
2
0
1
2.7K
Iver Steinsvik
Iver Steinsvik@IverSteinsvik·
Jeg har stor respekt fpr Troillgutt, og er ingen tvil om at har "kilder" høyt i RBK systemet. Melder mye som er riktig. Så spørs det om ikke disse "kildene" nå ved et par anledninger har "brukt" Troillgutt for å plante noen narrativer som de har ønsket spre.
Troillgutt@troillgutt

TROILLGUTT ERFARER 🧌 RBK har landa ny hovedtrener! Gaute Helstrup ska vær klar for troillan. Blir trolig presentert i løpet av kort tid. Foreløpig ingen info angående hvilket team som blir rundt han. 🤍🖤🌪️🌪️

Norsk
8
0
49
41.2K
Daniel Vassbund
Daniel Vassbund@Smoothedan·
@Heinert VAR er nok det som mangler for at kvinnefotballen skal få et solid push! 🤦‍♂️
Norsk
8
0
187
6.9K
Egil Heinert
Egil Heinert@Heinert·
Dette er den mest idiotiske analysen jeg har lest noen gang. Uansett tema. Med veldig, veldig god margin. Hjelpes..
Egil Heinert tweet media
Norsk
10
1
178
26.7K
Robin Hamnes
Robin Hamnes@robham89·
For å dekk deler av lønna til Ole Sæter.
Robin Hamnes tweet media
Norsk
3
0
86
24K
GladVold🧢🌪️🇺🇦🇵🇸🏳️‍🌈
@Ivaraal Tror det er mange som BØR gå i seg selv! Så kan man godt si at dette ikke var spesielt godt intervju sånn sett. Men tydeligvis så er ikke dette ment som et kritisk intervju, men en sak hvor CGJ får greie ut. Så kunne jo Saga og Murvold godt ha grilla henne litt, da!
Norsk
2
0
0
968
Ivar Årvåg Larsen
Ivar Årvåg Larsen@Ivaraal·
Telefonsamtalen før tekstmeldingen er fortsatt ikke så viktig, tydeligvis. Ikke et snev av selvkritikk og angrep på medlemmer som har behandlet saken med respekt og skikkelighet. Fokus på anonymitet, når man i denne saken har møtt folk ansikt til ansikt. adressa.no/sport/fotball/…
Norsk
6
15
148
36.6K
trondvif
trondvif@Trondvif·
Kan noen kverke vedkommende med tromma i Budapest?
Norsk
0
0
1
68
kunst
kunst@kunstball·
@Spurven90 @Oskar5864741 Ja og nå har vi da kombinasjonene 1:Blå/hvit/rød 2:Hvit/hvit/hvit 3:Svart/Svart/Svart. Skivebom venstre fra deg her sjef
Norsk
2
0
0
434
Marius H. Nybø 🥂
Marius H. Nybø 🥂@thenybo·
@Smoothedan Denne kommentaren fra en damespiller sørger nok for rask og grei behandling av planene 😂
Marius H. Nybø 🥂 tweet media
Norsk
4
0
12
4.5K
Daniel Vassbund
Daniel Vassbund@Smoothedan·
Haugenstua ja… 🫣 Blir ikke sesongkort på den arenaen for å si det sånn.
Daniel Vassbund tweet media
Norsk
36
2
341
74.6K
Jan Ingvald Hauge
Jan Ingvald Hauge@JanIngvald·
@Hernholm @Glimt Plutselig er han inne, skader, formdupp, salg etc... Sånn er fotball, men det aner vel ikke du noe om?
Norsk
2
0
2
698
Jørgen Hernholm 🇺🇦🇵🇸
Det morsomste med situasjonen til Bech Riisnæs er at hvis han bare hadde blitt i VIF så hadde han antagelig vært solgt til utlandet nå, og worst case hadde han vært fast hos oss. I stedet ble det fryseboksen i Glimt.
Norsk
10
1
109
25.4K
geir jensen
geir jensen@GeirJensen7391·
@lasseav Fordi det er så bedritent gjort ovenfor ham.
Dansk
4
0
0
498
Lasse A. Vangstein
Lasse A. Vangstein@lasseav·
Aron Dønnum og Felix Horn Myhre, to karer som har all grunn til å være skuffa over at VM-billetten røyk, viser storhet i uttalelsene om vrakingen i dag. Skuffa gutter, selvfølgelig, men frem med haka og finner lyspunkter. Veldig bra. Ny mulighet i EM om 2 år? Håper det.
Norsk
7
0
73
11.2K
Heikki Erling Systad
Heikki Erling Systad@HSystad·
@madridseb Tommy var vår helt! Usikker på hvor mye det betyr at du fleiper, men jeg syntes det var trist at Snappern døde. Deres helt. Klasse dette, men vi kan le sammen av deg/dere! Herlig at du snakker på vegne av flertallet…
Norsk
1
0
7
3.4K
ENGA Løgner’n
ENGA Løgner’n@madridseb·
Nå må vi ikke miste hode her, dere!
Norsk
70
1
94
198.7K
Frank
Frank@FrankAmundsen89·
Troppen som reiste til Kristiansand, og hvordan jeg tror Kjetil setter opp laget mot Start.
Frank tweet media
Norsk
8
0
23
9.2K
trondvif
trondvif@Trondvif·
@FrankAmundsen89 La oss håpe han får fart på ting igjen, men han var jo ikke akkurat enorm i VIF heller, bortsett fra noen kamper.
Norsk
1
0
1
262
Frank
Frank@FrankAmundsen89·
@Trondvif Utrolig uheldig med skader, hjernerystelse og sykdom
Norsk
1
0
5
486
trondvif
trondvif@Trondvif·
Gleder meg til den dagen vi får forsvar….
Dansk
0
0
4
122
Lars Tjærnås
Lars Tjærnås@Tjaernas·
@HanOlseen Det er jo en klubb som har etter min mening tilpasset seg trenere litt FOR mye. Ref f eks Bodø Glimt, der klubben har fastsatt hva de vil hele veien. Men samtidig er det dumt å hente JM og ikke la han gjør det han er best til. Så: Litt begge deler
Norsk
2
0
3
3.1K
Lars Tjærnås
Lars Tjærnås@Tjaernas·
Jeg er sikker på at Johannes Moesgaard er bra for Vålerenga. Jeg er mindre sikker på at Vålerenga er bra for Johannes Moesgaard.
Dansk
17
2
406
38.4K
trondvif
trondvif@Trondvif·
@Edvartsen Hadde det vært hands om dette hadde skjedd midt på banen? Tror vi alle skjønner svaret på det.
Norsk
0
0
0
84
Svein-Erik Edvartsen
Svein-Erik Edvartsen@Edvartsen·
Nå må det store hylekoret roe seg helt ned: Jeg forstår hands er vanskelig, men det enkleste er i hvert fall: - Ball kommer fra medspiller på veg ut av feltet - Anses som uventet ball - En spiller vil aldri forsøkte å gjøre kroppen større for å stoppe en ball ut av eget felt
Norsk
32
2
61
24.3K