نمیخوام مزه بریزم یا مسخره کنم، ولی دیگه دارم کم کم شک میکنم جن و موکل و شیطان و این کسشرا کار میکنه، وگرنه از بین نرفتن آخوند رو هیچ جوره نمیتونم توجیه کنم.
کی باور میکنه این حجم از وحشیگری، جهالت، و حماقت بتونه اینطور دووم بیاره.
اینایی که میگفتن با مبارزهی مدنی تونستن حجاب رو آزاد کنن کدوم گوری هستن پس؟ کصکشا این وضعیت رو میبینید؟
شرح ویدئو: چندتا عرزشی یکشنبه ۳۱ خرداد در منطقه مهرآباد جنوبی شهر تهران، به بهانهی حجاب این شهروند رو آزار میدن و به تماس با پلیس و برخورد باهاش تهدیدش میکنن.
دوستان توئیتری
این بچه تو میدان صنعت سر حسن سیف هستش
از درد میدوئه دنبال ادما به دادش برسن و از درد فکش میلرزه
خواهش میکنم اگر کسی میتونه به داد این بچه برسه
کسی که این عکس رو برای من فرستاده هیچ جوره شرايط نداشته کمکش کنه
من خودمم تهران نیستم
هرکسی میتونه کمک این بچه باشه
یاد اون مداحیه افتادم که پارسال ترند شده بود خیلی اروم بود
یادمه همه خوششون امده بود
همه کامنت گذاشته بودن که اعتقاداتشون زنده شد
من از ۴۰۱که دوستموازدست دادم اعتقادم به همه چیوازدست دادم.الان که میبینم خیلیادیگه اعتقادی ندارن.اونایی که اون کامنتارو میذاشتن هم بی اعتقاد شدن