Xuser

475 posts

Xuser

Xuser

@Xuser429153

เข้าร่วม Nisan 2026
24 กำลังติดตาม6 ผู้ติดตาม
Hossein Hamdieh | حسین حمدیه
من ده سال بیرون از ایران زندگی کرده‌ام، و اگر کسی بپرسد مهم‌ترین تجربه‌ام در این سال‌ها چه بوده، خواهم گفت «زیستن بعنوان اقلیت». آدمیزاد تا در حاشیه نباشد، تا نفهمد که چطور ممکن است زندگی‌اش جهنم شود و آزادی‌هایش را از دست بدهد و حقوقش نایده‌گرفته شود، به درستی نمی‌تواند جهان را ببیند. دیشب که از میدان فلسطین و بعد ونک رد شدم و دیدم «مومنین» خیابان را بسته‌اند برای عزاداری، یادم افتاد چطور تصور اکثریت بودن، اینکه «فقط» ما مالک این شهر هستیم و بر عرصه عمومی آن ولایت داریم و می‌توانیم تهران را مطابق خواست خود اشغال کنیم، فهم آدمیزاد را بدوی و معوج می‌کند. همین‌ها اگر دوره‌ای در اقلیت زیسته بودند احتمالا هرگز جهان را اینطور نمی‌دیدند. تنگ‌نظرانه. دیگرستیزانه. قلدرمابانه. بدون ذره‌ای توجه به «دیگری» و حق او بر شهر. واقعا سال‌ها توجه انحصاری حاکمیت به این گروه به عنوان تنها «شهروندان رسمی» این سرزمین، بزرگ‌ترین ظلم در حق خود آنهاست. جهان‌بینی‌شان را مختل کرده. نمی‌فهمند چطور باید کنار دیگران زندگی کنند و جز تعزیر و زور هم زبان دیگری برای گفتگو با جامعه ندارند. آنها تکثر را نمی‌شناسند. تنوع برایشان بدترین کابوس است و حتی نمی‌توانند تصور کنند که روزی ایران را با دیگران شریک شوند. دریغ.
فارسی
9
57
507
14.7K
mari ゚𐦍༘⋆
mari ゚𐦍༘⋆@mari28441944·
دانشجو امتحان نداده، تو کلاساهام حضور نداشته، میگه به من یه شانس بده و بیا ازم دوباره امتحان بگیر، الان اگر من از این امتحان نگیرم پس فردا میاد توییت میزنه بعضی استادا خیلی عقده‌ای ان🫤
فارسی
7
0
57
1.1K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@Shamiim135 والا فکر میکردم آبانیا مودین
فارسی
0
0
0
0
شَـ میم
شَـ میم@Shamiim135·
تعجب کردید که چرا مردم زایمانشون رو تا تیرماه به تاخیر انداختن بچه خردادی نشه! دوست من رفته برای مصاحبه‌ی کاری، صاحب‌کار وکیل بودن، سطح سه حوزه، تحصیل‌کرده‌ی دانشگاه، آموزشگاه داشته و.. یکی از سوالات اولیه‌ش ماه تولد بوده که اگر متولد خرداد هستی نمی‌تونم استخدامت کنم..
فارسی
7
0
15
312
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@Faezehhhkmn از این دراماها الی ماشالله یادمه مورد بود هشت نه تا اکانت با شوهرش در تماس بودن همه رو لو داد جز یکی دو تا بقیه دی کردن
فارسی
0
0
0
2
Faezeh🐼
Faezeh🐼@Faezehhhkmn·
یادش بخیر یه دختره اینجا بود که میگفت تازه ازدواج‌کرده پدرشوهرش همش میگه خداروشکر تو عروس ما شدی هی بوسش میکنه یکم یکم دروغاش لو رفت هیچی اونم منو بلاک کرد🥲
فارسی
11
0
28
619
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@nwbhar5118 @Faezehhhkmn دختره آواتارش فیک بود از یه اینفلوئنسر عراقی کش رفته بود بعد داد و فریاد که پسره سالها خواستگاریش بوده و مراسم عقد چنان و چنین کلمه کلیدی توییتاش یادم نیس میگفتم سرچ بزنی داستانیه خلاصه
فارسی
0
0
0
0
امیر فروغی
امیر فروغی@Amir_forughii·
تو #جاده_ساوه چندتا نوجوون ایستگاه صلواتی زده بودن، وایسادم چای بردارم، آهنگ تتلو که واسه محرم خونده بود رو پلی کرده بودن😐😐😐
فارسی
6
2
76
2.6K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@shasdali اونم زنش به بند کمرش وصل بود یادته
فارسی
0
0
0
3
شاسدَلی🔻
شاسدَلی🔻@shasdali·
تو فیلم آژانس شیشه‌ای یه سکانس داره که همه دارن به حاج کاظم نیش و زخم‌زبون میزنن، آخرش یه حاجی بازاری با پوزخند به حاج کاظم میگه: شما با پولای ما جنگیدید! یاد حرفای پوزیده علیه ما علیه افتادم.
فارسی
2
2
34
319
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@ketabshah3 خیلی حجم حماقت بالایی میخواد که فکر کنی جنگ تموم شده
فارسی
0
0
0
4
کتابشاه سوم
کتابشاه سوم@ketabshah3·
چرا عرزشی ها هم براشون سوال نیست که چرا صوتی، تصویری، فیلمی از‌ رهبر جدید نیست؟! مگه جنگ تموم نشده پس مشکل چیه الان؟!
فارسی
65
13
1.1K
24.9K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@NIKIM1386 @imfaezeee ببينيد ارزش دارن منشن بدید بهشون اصلا
فارسی
0
0
0
2
🎒نیکی
🎒نیکی@NIKIM1386·
@imfaezeee همونروز تاریخ حذف و اضافه‌مون بود دقیقا ۲۰ دقیقه بعد اینکه زدن پاشدم درسارو جا به جا کنم که دیگه ….
فارسی
1
0
0
65
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@seidrazi من گفتم دیگه تیم خامنه‌ای دات آی آر تو رسانه نیستن که جهت دهی داشته باشن ظاهرا هنوز این رفتارهای ابلهانه هستش
فارسی
0
0
0
29
سید رضی 🎒
سید رضی 🎒@seidrazi·
با یک قلاب ساده، ماهی‌شان را گرفتند! چقدر برای این توضیحات، دیر است آقای رسانه آقا!
سید رضی 🎒 tweet media
فارسی
16
21
199
4.4K
وايكودين
وايكودين@at_wreck·
يه بيمار آنمي آپلاستيك داشتم حدود ٦٠ ساله ، چند روز يبار با اپيستاكسي ميومد ،پلاكتش حدود ٦-٧ هزار بود و ما بهش پلاكت ميزديم تا بالاخره يه روز امام حسين طلبيد و ايشون رفت كربلا و برگشت و با خونريزي و سپسيس بستري شد و مرد. خلاصه كه كل زحمات مارو امام بگا دادن:)
🎒مـ🌙ـاهَـک مَلِک پور@M12Hmahak34

از همه جا بریده جز روضه‌ی حسین ...💔

فارسی
37
25
2.8K
62.5K
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@at_wreck ممنون سگ خوری نمیکنم مریض میشم بده صاحبت بخوره برات
فارسی
0
0
0
11
وايكودين
وايكودين@at_wreck·
@Xuser429153 تهديد ميكني يا كسخلي عزيز؟ حتي نميتوني بخوريش بهرحال😂
العربية
1
0
13
387
Dead Man
Dead Man@Alooha12345·
@Xuser429153 @at_wreck شما زحمت نکش ! خودم میرم اطلاعات سپاه شهرمون خودم رو معرفی میکنم ! کصکشِ مادرجنده رو ببین !
فارسی
0
0
2
19
farzaneh(☫)
farzaneh(☫)@somefarzane·
ولی سادات اخوی رو هیچ جوره نمیتونم یعنی چی زن ها بشینن وسط مجلس روضه خون مزد منبر بره آقایون هم دور مجلس رو بگیرن یعنی چی اصلا شأنیت زن چی پس
فارسی
3
0
10
155
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@hajmeeeehdi حالا میخوای با قومی که توطئه قتل رسول الله رو داشت هم درد و همراه نباش
فارسی
0
0
0
78
حاج مهدی
حاج مهدی@hajmeeeehdi·
ی جوری زدن که صاف صاف شده جاش ی حسینیه جدید ساختن دوبرابر قبلی
حاج مهدی tweet media
فارسی
3
0
35
983
Xuser
Xuser@Xuser429153·
@javad_mz8 ۱۷ ساله یه حاجت بیشتر ندارم و نرسیدم نمیدونم چرا نمیشه
فارسی
0
0
0
10
javad_mz
javad_mz@javad_mz8·
خیلی دلم میخواد بدونم اینایی که با یکبار خواسن حاجت از ائمه میگیرن چه کار خیری کردن ما که شب تا صبح چند ماه میخواییم آخرش خودمون خسته میشیم یا امام حسین علیه‌السلام بین عاشقانتون فرق نزارید به ما هم نظری داشته باشید این آشفتگی زندگی من نشان دهنده زندگی عاشق امام حسین نیست💔💔
فارسی
7
0
17
204