رِفیق

31.6K posts

رِفیق banner
رِفیق

رِفیق

@___refigh____

یکم هارم که با بوس و بهمن درست می‌شه. بلاگر حوزه فقر/ زیدِ شیرِ تعزیه

طهرونِ کثیف เข้าร่วม Ağustos 2018
1.4K กำลังติดตาม955 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
من دیگه جسما‌ نمی‌تونم. روان و اینا که به کیرم.
فارسی
1
0
47
6.9K
رِفیق รีทวีตแล้ว
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
@Stoch_Nomad اینو همون موقع که بودی انجام دادم وقتی داشتم برات سوپ می‌پختم. ولی حقیقتش اینه که زن عقلش ناقصه و بدون مرد، کاملا ناتوانه و هیچ زنی رو نباید بدون مرد رها کرد. چون زنها خنگن و به خودشون آسیب می‌زنن. 😔😔😔😔
فارسی
1
0
1
38
رهگذر
رهگذر@Stoch_Nomad·
@___refigh____ باز من یه روز نیستم کار دست خودت دادی؟🥺 یه هفته خودتو سوراخ می‌کنی یه هفته می‌سوزونی. این چه وضعشه
فارسی
2
0
1
102
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
برای اینکه یه قاشق اضافه کثیف نشه، مرغ داغ رو از تو قابلمه با دست برداشتم، دستم سوخت و مرغ افتاد همه‌جا به گه کشید، ناخنمم زردچوبه‌ای شد، تاول هم زدم. می‌گم یعنی عقل هم خوب چیزیه.
فارسی
2
0
30
739
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
*بــــچرخونیم. 🙂
فارسی
0
0
2
160
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
بچه‌ها ما جمعی از بیکار شدگان و تعدیل‌شدگان پس از جنگیم که چیزمیز می‌سازیم. تازه هم بازارچه و پیج راه انداختیم. اگه خودتون دوست ندارید بخرید، لطفا فالو کنید و به اشتراک بذارید که بتونیم زندگی رو چرخونیم. t.me/jinx_gallery instagram.com/jinxgallery_?i…
فارسی
1
4
7
924
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
این سایت‌های رزومه چرا از آدم پول می‌گیرن؟ کسکش من اگه شغل داشتم که نمیومدم رزومه بسازم، اگه پول داشتم که پی شغل نبودم، خری مگه؟
فارسی
4
0
13
422
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
دارم دیوانه می‌شم. تو محله کسشر که همه از پشت بوم با هم حرف می‌زنن، کلیه خرید و فروش‌ها با وانت و بلندگو انجام می‌شه، هزاران بچه همیشه توی کوچه هستن چون جایی برای بازی ندارن، جنده محله اومدن گیر داده به لونه پرنده روبه‌روی طبقه ما که خرابش کن صدای پرنده اذیتمون می‌کن. مادرجنده.
فارسی
1
0
12
235
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
@hootanstayshfar تو دیگه چرا اینو گفتی؟ به عنوان یه بچه پولدار باید بدونی همه‌چیو میشه با پول خرید. حتی جون آدمو.
فارسی
1
0
0
14
هوتن
هوتن@hootanstayshfar·
@___refigh____ خیلی معذرت میخوام ولی قتل عمد چالشش دیه نیست.
فارسی
1
0
0
21
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
@BARANG00 خانومی موزاشم دابل درمیاد. بیا یه دستی به ما هم بزن.
فارسی
0
0
1
117
کم‌رنگ
کم‌رنگ@BARANG00·
موزه و موزن.
کم‌رنگ tweet media
العربية
2
0
32
1K
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
اون لونه و تماشای بزرگ شدن جوجه‌ها همه چیزی بود که منو به این زندگی متصل می‌کرد. تنها نور امیدم بود تو این غربتی که تازه توش تبعید شدم. شبیه کابوس می‌مونه. یه روز خیلی عادی اومدن ریدن تو زندگیم. زورم به احمقا نمی‌رسه. فقیرم. پول ندارم دیه بدم. اگه پول داشتم یه لحظه مکث نمی‌کردم.
فارسی
1
0
3
51
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
اصن دارم رد می‌دم. اسلحه می‌خوام. نه اسلحه حالمو خوب نمی‌کنه. چاقوی کند می‌خوام برای گلوشون. کسکشای عقب‌افتاده سگ‌پدر.
فارسی
1
0
3
49
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
@hborhn بادمجون چالوس آفت نداره.
فارسی
1
0
1
12
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
سه روزه دارم نجاری می‌کنم هیچ حادثه‌ای نداشتم. امروز بابام اومد بالا سرم وایساد نگاه کرد، دریل از دستم در رفت زانوم جر خورد. بعد برای اینکه نفهمه خودمو بگا دادم، اصلا صداشو درنیاوردم ولی لباسم کوتاه بود و خون ریخت یه جاهایی و فهمید. نزدیک بود دریل رو بکنه تو کونم.
فارسی
2
0
19
208
رِفیق
رِفیق@___refigh____·
انقد حالم بده که دیگه از اینکه تو یه خونه بزرگ و در شهری غریب تنهام، نمی‌ترسم. اینجوری‌ام که عه جن! به کیرم.
فارسی
1
0
10
202