Abluestrawberry

480 posts

Abluestrawberry banner
Abluestrawberry

Abluestrawberry

@abluewierdo

نمیدانم.

เข้าร่วม Ekim 2022
100 กำลังติดตาม292 ผู้ติดตาม
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
آدما ارزشی که صادقانه برات قائل هستن رو در شرایط سخت خیلی خوب نشون میدن.
فارسی
0
0
2
49
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
کاش حداقل گریه کردن باعث می‌شد لاغر بشم
فارسی
0
0
4
73
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
Anitach
Anitach@deotheranita·
آدمهای جوون اطرافم به طرز ترسناکی یا دارن بیماری خود ایمنی میگیرن یا سرطان گرفتن. اینم تکلیف بمان و پس بگیر
فارسی
42
109
4.8K
87.8K
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
دو دقیقه کنار خیابون منتظر دوستت میمونی تا بیاد و بعد از هر چی مرد بیزار میشی
فارسی
0
0
6
109
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
نیم وجبی
نیم وجبی@ppplahmd·
فقط خدا میدونه من چقدر از مسلمون جماعت در هر رنگ و طرحی متنفرم
فارسی
117
475
7.6K
76K
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
@Pianiiiiist از دلایل مهمی که نباید به احساسات مرد ها اعتماد کرد
فارسی
0
0
1
402
Pianiiiiist
Pianiiiiist@Pianiiiiist·
با همکارم که خیلی رفیقمه دیشب دردودل میکردیم الان خیلی وقته ازدواج کرده یه بچه داره و خیلی خانومشم دوس داره سه سال عاشق یه دختر همه چی تموم بوده که یهو از همه جا غیبش میزنه... بهم میگفت هنوزم بعد ۱۵ سال هنوز که هنوزه اسمشو سرچ میکنم هر ماه بلکه یه نشونه ای ازش باشه...
فارسی
162
4
1.1K
651.4K
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
خرداد جالب بود ولی بخواد دوباره تکرار بشه جیغ میزنم.
Abluestrawberry tweet mediaAbluestrawberry tweet mediaAbluestrawberry tweet mediaAbluestrawberry tweet media
فارسی
3
1
505
15.8K
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
Negin
Negin@Negxinn·
روزی حداقل ۳-۴ بار می‌پرسم این مردها چرا اینجوری‌ان.
فارسی
13
85
1.1K
13K
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
کیان
کیان@foghehustler·
اگه امروز درس نخونم یعنی لیاقتم همین گوهیه که دارم توش زندگی میکنم و از سگ کمترم.
فارسی
58
669
8.5K
327.9K
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
y
y@yndlu1·
نیم ساعت بیشتر تو اکسپلور میمونی میره دی ماه و به خودت میای میبینی داری خون گریه میکنی
فارسی
19
404
6K
58.1K
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
Yilan
Yilan@mahisansyyyy·
زن بودن اینجوریه که همش دلت میخواد یه چیزی بخری، یکی رو بزنی، وزن کم کنی و یه چیز شیرین بخوری.
فارسی
43
886
9.5K
106.4K
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
تا دیروز تو مشهد بیشتر از سه دقیقه راه میرفتی بدنت ذوب می‌شد حالا امروز که من موهامو صاف کردم باد بارون گرفته؟
فارسی
0
0
5
209
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
من دیگه وقتی تو خیابون وکیل اباد راه میرم فقط به ۱۸ و ۱۹ فکر میکنم واقعا عجیب و زیبا بود:))) واقعا مطمعن بودیم امشب شب آخر:))))
فارسی
0
0
4
178
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
از دیشب داشتم از احساس ناکافی بودن نسبت به ساز زدنم پاره میشدم و امروز یکی از استادای خیلی خفنم رو اتفاقی دیدم و پیشنهاد داد که بیام توی ارکسترش وای تو باسنم خیلی عروسیه😭😭😭😭
فارسی
0
0
6
209
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
احساس ناکافی بودن از طلوع آفتاب تا نیمه شب در لحظات قبل از خواب در باسن، ذهن و روح بنده میچرخه و هیچ وقت رهام نمیکنه
فارسی
0
0
5
166
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
Azarakhsh
Azarakhsh@azarakhsh_ri·
بعد ما با چه عقلی تو کشوری که مردم فقط دغدغه بقا دارن پیشه هنر رو انتخاب کردیم؟
فارسی
65
184
3.2K
58.5K
Abluestrawberry รีทวีตแล้ว
AriaBan
AriaBan@ariaban_84·
اون شب از ترس سقوط دست به ماشه شُدید!
AriaBan tweet media
فارسی
56
952
15.5K
148.1K