GreekMetalLegend
1K posts

GreekMetalLegend
@dvonmeph
Cats HeavyMetal Politics History PC games
SouthernofHeaven เข้าร่วม Mart 2025
187 กำลังติดตาม53 ผู้ติดตาม

Αριστερή ομορφιά VS καπιταλιστική ασχήμια
(η 2η φωτογραφία είναι από το 1ο κτίριο που έχει ολοκληρωθεί στο Ελληνικό και αφορά το κέντρο φροντίδας ΑΜΕΑ).
Note ---> Τα προσφυγικά είναι δημόσια περιουσία και σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία καταπάτηση ή κατάληψη δημόσιας περιουσίας επιφέρει κυρώσεις.


Ελληνικά
GreekMetalLegend รีทวีตแล้ว

@cynaegeirus Το πρόβλημα δεν είναι τόσο οι εκτοξευτές αλλά ο αριθμός πυρομαχικών .
Ελληνικά
GreekMetalLegend รีทวีตแล้ว

Ο Ανδρέας Παπανδρέου «γκρέμισε» την ΝΔ και έστειλε την οικογένεια Μητσοτάκη στο «χρονοντούλαπο της ιστορίας».
Δεν είναι τυχαίο ότι η πλειοψηφία του ελληνικού λαού θεωρεί την πρώτη τετραετία του @pasok επί Ανδρέα Παπανδρέου την καλύτερη εποχή της ζωής της.
@ANT1TV με τον @PanStathis και τον Στέφανο Σίσκο.
Ελληνικά

@LeonPalaiodimos @AlcibiadesScamb Εγώ δεν έχω χωριό και κάποια σχέση με την επαρχία και έχω δικό μου σπίτι σε καλή περιοχή. Αν μπορούσα να φύγω από την Αθήνα θα το έκανα εχθές
Ελληνικά

@AlcibiadesScamb Αναφέρεται σε ενοικιαστές που δίνουν 40-50% του εισοδήματος τους σε ενοίκιο και δεν βγαίνουν οικονομικά.
Οχι σε όλους.
Προφανως αν είσαι κυριλέ οικονομικά στην Αθήνα, δεν έχεις λόγω να πας επαρχία. Ειδικά αν σου αρέσουν πράγματα που έχει μόνο η Αθήνα.
Ελληνικά

«Αν μπορείς να φύγεις από την Αθήνα, φύγε!»
Η αυθόρμητη συμβουλή του προέδρου των ευρωπαίων μεσιτών, Κοσμα Θεοδωριδη.
Γιατί όμως δεν φεύγει ο κόσμος από την Αθήνα και μάλιστα -αντίθετα- η ροή συνεχίζει να είναι προς την Αθήνα;
Α. Οι ηλικιωμένοι νιώθουν πιο ασφαλείς στην Αθήνα λόγω νοσοκομείων. Η ανασφάλεια που νιώθει ο κόσμος (δικαίως ή αδίκως) για (κάποια από) τα νοσοκομεία της επαρχίας είναι απίστευτη. Προσωπικά το εισπράττω συνεχώς.
Β. Οι νεότεροι δεν βρίσκουν καλοπληρωμένες δουλειές στην μη-τουριστική επαρχία. Όπως σωστά λέει ο Κ. Θεοδωριδης στο κλιπ.
*Οι επιχειρήσεις πρέπει να αγκαλιάσουν την τηλε-εργασία. Έστω ένα υβριδικό μοντέλο. Ο καλός εργαζόμενος θα βγάλει τη δουλειά και από το σπίτι. Άλλαξαν οι εποχές. Μπορείς να μετρήσεις την απόδοση του εργαζόμενου χωρίς να τον έχεις μπροστά σου. Θα είναι και πιο χαρούμενος και πιο αποδοτικός αν έχει την ευελιξία να εργαστεί από το σπίτι. Αν του μένουν λεφτά στην άκρη και νιώθει ότι αυτό που κάνει αξίζει.
*Η Πολιτεία πρέπει να επιτέλους να ασχοληθεί με τις παροχές Υγείας στην επαρχία. Και δεν αναφέρομαι σε μικρά νησιά. Αναφέρομαι σε μεσαίες επαρχιακές πόλεις.
*Η Πολιτεία να δώσει κίνητρα σε επιχειρήσεις να εγκατασταθούν στην επαρχία ως αντιστάθμισμα στα υπάρχοντα αντικίνητρα / μειονεκτήματα του να επιχειρείς στην επαρχία.
*Μεταφορές: η επικοινωνία της επαρχίας με την Αθήνα είναι ΑΚΡΙΒΗ. Όσο πιο ακριβή είναι, τόσο λιγότερο ο κόσμος θα εκτίθεται στην επαρχία. Τοσο «πιο μακριά» θα την βλέπει.
Ελληνικά
GreekMetalLegend รีทวีตแล้ว

Σε άλλα νέα, ο Βαγγέλας έχει βλέψεις για πρωθυπουργός! Βέβαια, για να μην τον πάρουν με τις ντομάτες και τα αυγά, έβαλε πρώτα τον συνεργάτη* του τον Χίο, να του κάνει μια αγιογραφία και να τον παρουσιάσει ως τον Έλληνα Μπερλουσκόνι! Βέβαια, για να είσαι Μπερλουσκόνι, πρέπει να μπορείς και να κάνεις και bunga bunga πάρτι, αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια.
Το αστείο στην υπόθεση, είναι ότι του έστειλε το βιογραφικό του, προκειμένου ο Χίος να του κάνει μια αγιογραφία, αλλά επειδή είναι ταγάρι, απλώς την έκανε copy-paste και πρόσθεσε το εξής στην κατακλείδα: «αυτά κι άλλα πολλά. Ερώτημα: αφού ένας τέτοιος προύχοντας ενδιαφέρεται για την πατρίδα του, γιατί δεν τον κάνει ο Λαός πρωθυπουργό; Πόσο καλύτερος θα είναι από αυτό το σκουπίδι τον Κούλη;»
Πώς είμαι σίγουρος ότι έκανε copy-paste ο Χίος, εκτός από το γεγονός ότι κάνει κρα το κείμενο; Είναι απλό: δεν μπήκε καν στον κόπο να απαλείψει την εξής πρόταση «το 2016 χρηματοδότησε σχεδόν 1.000 μερίδες φαγητού και ειδών ρουχισμού [σωβρακοφανέλες;] που διανέμονταν καθημερινά στους πρόσφυγες στο λιμάνι του Πειραιά». Δηλαδή ο «υπερπατριώτης» Χίος, πουλάει στο «υπερπατριωτικό» κοινό του, τη φιλανθρωπία του Βαγγέλα προς τους λαθρομετανάστες που μάζεψε ο Τσίπρας το 2016!
Αλλά ας αφήσουμε τον τραγέλαφο στην άκρη και ας πάμε στα σημαντικά: ο Βαγγέλας εκτός από τα δικά του ΜΜΕ (πρώην ΔΟΛ, νυν ΔΟΜ, δηλαδή Τα Νέα, Το Βήμα, Mega, Οικονομικός Ταχυδρόμος, ingr, newsit κλπ) όπως φαίνεται αρχίζει και βάζει χέρι και στα πιο παρακατιανά, αφού μπορεί.
Μόνο να σκεφτεί κανείς ότι ελέγχει το (ένα και μοναδικό) πανελλαδικό πρακτορείο διανομής Τύπου Άργος (* εξού και το «συνεργάτης» για τον Χίο), είναι προφανές το πώς μπορεί να ασκήσει επιρροή, αν εξαιρέσουμε το μπαξίσι. Οπότε, προφανώς σε Χίο και Φιλιππάκη (Δημοκρατία) τους έκανε «μια πρόταση που δεν μπορούν να αρνηθούν». Για τον άλλο, τον Καρδίτσα στα άκρα, ούτε λόγος. Αυτός εξαγοράζεται ακόμη και με ένα πιτόγυρο.
Κατά τα λοιπά, όλοι αυτοί οι γελοίοι της αντιπολίτευσης υποστηρίζουν ότι «ο Μητσοτάκης ελέγχει τα ΜΜΕ», όταν το σκηνικό στα ΜΜΕ είναι περίπου αυτό. Δεν έχω συμπεριλάβει καν τα Αριστερά έντυπα για προφανείς λόγους.
Ορίστε ποιοι θέλουν να παίξουν τη χώρα στα ζάρια ξανά: εκείνοι οι οποίοι δε θα χάσουν απολύτως τίποτα, εάν πάει η ξανά η χώρα στα βράχια. Ακριβώς όπως το 2015.


Ελληνικά


@HedaCat Πρώτη μου δουλειά βοηθός ψυκτικού πήγαμε να βάλλουνε ηλιακό ηλιουπολη τέλη Ιουλίου με 41 βαθμούς. Ζητήσαμε νερό και μας ήπαν να πιούμε νερό από το λάστιχο της ταράτσας 😆
Ελληνικά

@PtisiMagazine Τα m110a2 είναι για μουσεία στα νησιά δεν θα επιβιώσουν ούτε λεπτό
Ελληνικά

Είναι δυνατόν η "κανονάρα" M-110a2 να αντικατασταθεί πλήρως από Spike NLOS,
στην κρίσιμη πρώην ΑΣΔΕΝ;
Και όμως το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει:
flight.com.gr/thinkoutoftheb…


Ελληνικά
GreekMetalLegend รีทวีตแล้ว

Ο @karchimakis έκανε αυτή την ανάρτηση για το «Αττικόν» facebook.com/share/1EZGpEn5…
Για τα ράντζα του έχω μιλήσει τόσες φορές που πλέον νομίζω είναι γραφικό να μιλήσω ξανά. Άλλωστε τα έργα για να τα καταργήσουμε έχουν ξεκινήσει και το ξέρουν όλοι στην περιοχή αυτή. Αλλά μου έκανε εντύπωση αυτό που έγραψε για τα σεντόνια και έστειλα αμέσως και ζήτησα ενημέρωση από την Διοίκηση του Νοσοκομείου. Ιδού η ενημέρωση που έλαβα:
«Καλημέρα σας κε Υπουργέ..
Τώρα μετρήθηκαν τα διαθέσιμα σεντόνια και μεσημέρι της Κυριακής υπάρχουν 250 διαθεσιμα.
Δεν έχει αναφερθεί απο κανένα τμήμα έλλειψη και να ληφθεί υπόψη ότι χθές το πρωί βγήκαμε απο εφημερίας»
Κοινώς ο κ. Καρχιμάκης έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμμία εντύπωση βέβαια για να είμαι ειλικρινής…..

Ελληνικά

@Filosofos20 @pharmaki500mg Αυτά που έφτιαξα μόλις στην ψυσταρια μου
Ελληνικά

@tomanifesto αλεξια πιο πιθανο ειναι να σε πατησει με το βουλευτικο αυτοκινητο της μανας σου ο δολοφονος σκατομπατσος οδηγος της παρα να σου κανει κακο καποιος απο τη 17Ν.
Ελληνικά

Μπακογιάννη: «Θέλω να σας ρωτήσω κάτι: εγώ περπατάω στον δρόμο με τα δικά μου παιδιά που είναι μικρά και βλέπω απέναντί μου τον Κουφοντίνα, που σκότωσε τον πατέρα μου, ή τον Γιωτόπουλο που έδωσε την εντολή να σκοτώσουν τον πατέρα μου. Εγώ τι πρέπει να κάνω; Ό,τι και να κάνω, είναι λάθος. Αν δεν αντιδράσω, δεν μπορώ να κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, δεν μπορώ να ζω. Αν αντιδράσω, είμαι απολύτως εν αδίκω. Ό,τι και να κάνω, είμαι απόλυτα χαμένη. Ποια κοινωνία κάνει τα θύματα να είναι απόλυτα χαμένα;»
Ελληνικά

Αυτό ΝΑΙ 👍🏻
Ορίστε και ένα γαλλικό σύστημα που θερίζει
Drone Wars@Drone_Wars_
French defense company KNDS France has reportedly converted a Cold War-era AMX-30 main battle tank into an unmanned combat vehicle demonstrator. The vehicle uses KNDS' TOXO robotization kit and mounts the ARX-25 turret with a 25mm cannon holding 280 rounds. #France #DroneWars
Ελληνικά

Πολιτική αλλαγή τώρα. Με μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ που θα:
✅ μειώσει τον ΦΠΑ στα βασικά αγαθά,
✅ μειώσει τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στην ενέργεια και τα καύσιμα,
✅ δημιουργήσει μια ισχυρή και πλήρως στελεχωμένη Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς και μια Ενιαία Αρχή Καταναλωτή, που θα βάλουν κανόνες σε μια ασύδοτη αγορά.
Γιατί για εμάς, για το ΠΑΣΟΚ, το κράτος έχει ένα βασικό χρέος: να προστατεύει τους πολίτες και τα εισοδήματά τους.
Ελληνικά

@NikosRHuda χάλια το είδα εχθες. τσαμπα τα χρήματα και ο χρονος
Ελληνικά







