
Fenerbahçe/AG15
10K posts



Arda’da yine kampta insanlarla ilgilenen 4 kişiden birisiydi. Bazı yavşak topçular ikinci günden sonra çocuklara bile selam vermeden hemen kaçmanın derdindeydi arda abi fitnessa gidiyorum abi yemeğe gidiyorum geleceğim falan diyerek geldi. Otelde totalde 10-15 türk vardı ilk 3 gün bu arada o rağmen çoğu futbolcu selam vermekten bile acizdi güvenlikler bunu antremana yetişicekler, basın toplamtısı var otobüs kalkıcak diye geçiştirsede 10 kişi 1 dksını almaz kimsenin ona rağmen arda gelip foto imza verdi. Şaşırdığım bişey şöhretinin ve üzerindeki sorumluluğun farkında kesinlikle değil. Ya biz çok inandık ya kendisinin haberi yok… ama çok genç sonraki turnuvalara artık



şu lavuğa da artık gençtir koruyalım gibi argümanları bırakın güncel emre çolak bu aq



❤️ Lamine Yamal, attığı golün ardından secdeye gitti.











Yere göğe koyamadıkları Kenan’ın milli takımda doğru düzgün bir tane performansı golleri asistleri yok mesela Euro 24 ü Arda taşıdı mesela dünya kupasına gelirken oynanan maçların çoğunda Ardanın imzası var mesela nasıl rezillerseniz Kenan uçup kaçıyo algısı dönüyo mesela





asıl makara şurda dönecek amk

Kamerayı gördüğü gibi role giriyor. Oyunculuğu topçuluğunun çok önünde. Mayası da tam Mesut Özil. Şimdiden kendine yer yapıyor, öyle bir badem bıyık tiyneti var. Çok kalmaz milli nefret unsuru olur




