KAP #kfein
Şirket, Suudi Arabistan’da iştirake kurma planını jeopolitik belirsizlikler nedeniyle iptal ederek rotasını ABD’ye çevirdi.
ABD’nin Delaware eyaletinde KafeinLabs Technology Inc. unvanlı yeni bir şirket kurulacak.
🔴 Yapay zekâ şirketi Anthropic, ABD hükümetinin ulusal güvenlik gerekçeli talimatıyla Claude'un Fable 5 ve Mythos 5 modellerine erişimi durdurdu.
• Talimat, yabancı uyruklu kişilerin modellere erişiminin askıya alınmasını kapsıyor.
• Şirket, karara uyum için modelleri tüm müşterilere kapatmak zorunda kaldığını açıkladı.
Böyle bir grafik görseydiniz satın alır mıydınız, sizce çanak formasyonuna dönüp çalıştıracak mı?
Hisseye dair tahminleri alalım birazdan aboneliğe atacağım :)
#altın #borsa#viop
#Astor 50 günlük ortalamada bunun altında kapanışlarda satış baskısı devam edebilir burada tutarlarsa destek çalışır.
Çalışmazsa 250 lerden maliyetlemeye çalışırım
Rsi Al vermesini beklerim.
Yatırım Tavsiyesi Değildir, Sesli düşündüm.
Portföy güncellemesi geçelim
50.000 Adet #Kfein 10,71 maliyet
5000 adet #Sayas 60,82 maliyet
25.000 adet #Miatk 45,16 maliyet
Bugünkü eklemeyle birlikte Mia maliyetim yükselmiş oldu. Sayas ve Mia alımımla nakit oranım %29 a düştü.
Sayası paylaştım ama geri sildim çünkü yakın bölgelerde stop olma ihtimalim var. Abonelik başlayınca bu tarz anlık paylaşımlarda biraz daha rahat edeceğiz.
İngiltere Premier Lig’in şampiyonu Arsenal’ın yeni sezon forması 120 pound, 7.400 TL. Buna karşılık Fenerbahçe’nin yeni sezon forması 9.000 TL.
Yani Arsenal forması bir İngiliz asgari ücretlinin aylık gelirinin yaklaşık 15’te 1’ine denk gelirken, Türkiye’de Fenerbahçe forması asgari ücretin yaklaşık 3’te 1’ine denk geliyor.
Dostlar size bir şey soracağım, takipçi kitlemin risk algısını anlayabilmek için. Mesela #Kfein bugün -5 yedi. Ama dün +7 yapmıştı yani aslında dünkü rakamına geri döndü (sadece dünkü yükselişi geri düştü).
Bu olurken panik oluyor musunuz?
Dikkatinizi çekerim #Miatk 2 senedir elimde duruyor demişim.
Yani ben bir hisseyi aldığımda her zaman içerde kalmayı göze alırım ve biraz da inatçıyımdır bekleme konusunda. Bu yüzden yatırım kararlarınızı alırken kendiniz güzelce araştırın.
Hayır olmazsınız, hatta keşke hocam yarın ne tavan diye soru almaktansa böyle yapıcı sorular alsam.
Bildiğiniz üzere bayram öncesi #Yeotk ve #Eupwr'dan güzel bir kârla ayrıldım.
Portföyüm 3.1 milyon seviyesine geldi ancak içerden 300k bakiye çıkardım (kredi kapattım). #Miatk zaten 2 senedir elimde duruyor toplam paramın hemen hemen %35 i orada (nakit dahil olan toplam paramın).
Bugün sabahta 50.000 adet KFEIN aldım o da toplam paramın %20-25 civarına denk geliyor. Kalan naktim dr 1.25 milyon TL.
Bunu da şu anlık bekletiyorum yorum attığınız tweettekilerden birine nasip olacak KARAR DEĞİŞTİRMEZSEM.
#Borsa da hisse seçerken nelere dikkat ediyorsunuz?
Ben bunlara bakıyorum 👇
1 → Teknik olarak flama ya da çanak görünümü olup olmadığı [borsamızda en çok işleyen formasyonlardır].
2 → Bilançoda iyileşme olup olmadığı [güncel bilanço kötü olabilir önemli olan gidişat].
3 → Hissenin geçmiş hareketlerinin güncel hareketlere benzerliği [döngüler]
4 → Makroekonomik beklentilerin sektörü destekleyip desteklemediği [faiz ve parasal genişleme döngüleri]
5 → .............................................................
Son madde olarak ne eklersiniz?
2 Senedir Uyuyan Dev, Hedef 5.5x !!!
- Son düşüşle beraber desteğine kadar gelmiş ve tepki almış
- RSI da bariz pozitif uyumsuzluk mevcut
- Kısa da ana düşeni kırmak üzere ve ikili dip mevcut
- Genel görünümü Alçalan Takoz Formasyonu
#BIST50 de bulunan güzide bir şirketimizi
Fiili dolaşımdaki lotu ve oranı çok az
Yazın havalar malum sıcak oluyor bir çare bulmak lazım sanki derdimize çare olur gibi 😉
Siz bir araştırın bir çoğunuzun bulacağına eminim yarın detaylı videosunu da paylaşırız.
45.Ay - Mayıs 2026 Raporum:
Kırmızısı bol bir ayı geride bıraktık. 15.200 ü gören #bist100, 12.900 lere geriledi. Düzenli alımların yanında ekstra eklemelerde yaptım.
Güvenip inandığım şirketlerde lotlarımı arttırmaya devam ediyorum. #borsa#hisse#yatırım
Madem 5 gün borsa yok ben de bu sayfayı #hisse ve #Fon analiziyle dolduracağım.
Analiz istediğiniz bütün hisse ve fonları bu posta yazın hepsini teker teker inceleyip paylaşacağım.
#TLY#PHE#VPS#DFI#froto#ismen
@portfoy_mimari#froto 80 TL nin dip olduğunu düşünüyorum. Testere yaparak toplama imkanı verir umarım. Koç finansın da can suyu olmasını temenni ediyorum. Tavsiye niteliğinde değildir.
@DonDrapperr Porföyümde olan şirket. Teknik olarak dip yatayda. Düşeni kırarsa teknik olarak önü açıkacak. Dilerim bu süreçte momentum kazanacak iyi gelişmeler de yaşanır.