kurtuluş öz

322 posts

kurtuluş öz

kurtuluş öz

@sadedeveloper

เข้าร่วม Mart 2023
107 กำลังติดตาม22 ผู้ติดตาม
kurtuluş öz
kurtuluş öz@sadedeveloper·
@fulfglob @omerekinci :) bence uydurma bir hesaptan sallıyorsun hocam ama dediğin gibi olsun. Büyük firmalarda plan pozisyonlar işin uydurma demek komik, eskiden olduğu gibi değil artık sektör bence iyi bir araştır derim. He sen kimsin diyorsan bir bak profilim açık bende yıllardır sektördeyim
Türkçe
1
0
5
543
fulf
fulf@fulfglob·
@sadedeveloper @omerekinci Yıllardır bu sektörün içindeyim iki büyük proje yönetiyorum daha önce renote olarak onlarca projenin içinde yer aldım , data analisti tamamen uydurma bir alandır , bootcamplerde eğitim satışı yapmak için çıkmıştır
Türkçe
1
0
2
1.3K
Ömer Ekinci
Ömer Ekinci@omerekinci·
2 ay önce data analist olarak bir şirkette işe başlayan eski stajyerimiz olan bir genç bugün işten çıkarıldı. Çıkarılma sebebi "Senin yaptığın işi Claude saniyeler içinde yapabiliyor. Sana gerek kalmadı". Bu kız 4 yıl yabancı bir üniversitede bu işin okulunu okumuştu.
Türkçe
108
45
1.4K
365.6K
fulf
fulf@fulfglob·
@omerekinci Uydurma data analysti diye bir iş yok alan şirkette görmedim
Türkçe
7
0
7
11.7K
postmodern
postmodern@istbassavcisi·
— “Her seçim Erdoğan’ın imdadına yetişen Kemal Kılıçdaroğlu…” ifadesiyle birlikte 13 seçim kaybettiği hatırlatılan Kılıçdaroğlu: “Barış Bey, sayar mısınız? Ben 13 seçim kaybetmedim. Hiçbir zaman 13 seçim olmadı. Biri bir sayı atıyor ona inanıyorsunuz. Onlar seçim değil, referandumdu. Bildiğiniz normal seçim değildi.”
postmodern@istbassavcisi

— Kemal Kılıçdaroğlu, Sözcü TV’nin soruları hoşuna gitmeyince gazetecilere öfkelendi. “Beni neden ‘Genel Başkan’ olarak yazmıyorsunuz!”

Türkçe
58
44
816
424.2K
kurtuluş öz
kurtuluş öz@sadedeveloper·
@sakimarley Kusmak üzereyim bu saçma sapan paylaşım yapanlardan, kaç kişi engelledim unuttum ya
Türkçe
0
0
1
37
sakimarleycim
sakimarleycim@sakimarley·
Kafayı yicem şu tarz postlardan ahahaahhah
sakimarleycim tweet media
Türkçe
1
0
20
499
kurtuluş öz
kurtuluş öz@sadedeveloper·
@cagri_turh19827 @ardaereel @GreeceInTurkiye Şaka gibi yemin ederim :))) muazzam zekaya sahip vize memurları ya! Kaçacak olsa adam diğer vizeye sahip yerlere kaçar, bu Almanya bizi kıskanıyor işini ciddiye mi alıyorlar artık :)))
Türkçe
1
0
1
240
Cagri Turhan
Cagri Turhan@cagri_turh19827·
@ardaereel @GreeceInTurkiye 1-2-5 yıllık shengenlerim ve defalarca Avrupa giriş çıkış olmasına rağmen, Amerika Kanada İrlanda İngiltere olmasına rağmen giriş çıkış dahil ve sürekli iş için gitmeme rağmen Almanya red verdi :)
Türkçe
2
0
13
4.1K
Arda Erel
Arda Erel@ardaereel·
3 senelik Schengen vizem olmasına rağmen Yunanistan Schengen başvuruma red verdi. Hayatımda ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. 10 yıldır Avrupa’ya gidip geliyorum. Ve iletilen hiçbir geçerli sebep yok. Cascade kuralına göre yeniden değerlendirme talep ediyorum. @GreeceInTurkiye
Türkçe
144
26
1.3K
493.9K
kurtuluş öz
kurtuluş öz@sadedeveloper·
@ikdannefret Çölde değiliz filin beslenmesini doğa’dan yaparım :) av falan yapabiliyorum! Müdür koltuğu benim mi şimdi ?
Türkçe
0
0
1
325
İK Nefreti
İK Nefreti@ikdannefret·
apple microsoft falan değilseniz bu sorularla kendinizi rezil ediyorsunuz
İK Nefreti tweet media
Türkçe
59
33
3.3K
117.2K
kurtuluş öz
kurtuluş öz@sadedeveloper·
@gokdevs Aynısını kız kardeşime yapmışlar bayram sabahı :) yana yakıla abi polis beni salmıyor dedi, dedim bayram sabahı hangi kafa acaba bu, yaptım online birde üstüne ceza yazmışlar 😄 polis arkadaşlar her konuya bu kadar hassas olun lütfen ☺️
Türkçe
1
0
7
46.8K
gökçe
gökçe@gokdevs·
burada 100 metre ilerde çevirmeye girdim. sigortam biteli 2 gün olmuş. memur dedi ki sigorta yaptırın yoksa arabayı bağlarım. sandım ki 1 hafta falan sürem var. iyi dedim yarın halledeyim yok dedi, şimdi. dedim tanıdık sigortacınız var mı. saat 00:30
Türkçe
13
2
398
762.7K
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
Alican Uludağ
Alican Uludağ@alicanuludag·
ÇIPLAK ARAMA, ÇOCUKLARIYLA TEHDİT... Dünden beri, İBB Medya A.Ş. Genel Müdürü Fatoş Pınar Türker'in savunmasını okuyorum. Okudukça insanın kanı çekiliyor. Bir dava düşünün ki, tutuklandıktan ancak 15 ay sonra hakim karşısına çıkıp, savunma yapabiliyorsunuz. Gözaltına alınırken geride 2 kız çocuğunu tek başına bırakmak zorunda kaldı. Emniyette "çıplak aramaya" tabi tutuldu. Tutuklandıktan sonra savcının kendisini itirafçılığa zorlamak için " Eh, artık Sosyal Hizmetler alır senin çocuklarını" diyerek çocuklarıyla tehdit ettiğini anlatıyor. Fatoş Pınar Türker'in Silivri Cezaevi'ndeki savunmasını, herkese duyurmak gerekir ki bu ülkede adalet sisteminin ne hale getirildiğini herkes görsün. "Sabah 5.30- 6.00'da. Ben iki kızımla dediğim gibi yalnız yaşıyorum. Çok ilginç. İşte polisler eve geldi. Tam polisler gelmeden yani onlar kapıyı çaldılar, ben hemen onları görünce şeyde ekranda, Allah'tan avukatımı arayabilmiştim, çünkü girince polisler hemen telefonumu aldılar. "Hiçbir şeye dokunmayın" dediler. POLİSLER 'CİNAYET MASASINDAN GELİYORUZ" DEDİ, KIZLARIM AVAZ AVAZ AĞLIYORDU İşte çocuklarım ağlıyor, işte diyorum ki, "Bir su vereyim". "Hayır". İşte küçük kızım okula gidecek, "Hayır, kimse kımıldamasın, delil karartmayın" diyor sürekli şey. Polis bey, komiser herhalde. O çok yani onun gözlerindeki bakışı hiç unutmayacağım. Bir tane kadın memur vardı en sonunda kızlarımla birlikte o da ağlıyordu. Dedim ki "Kaşe var mı" dedim. "Ne kaşesi" dedi. "Şirket kaşesi" dedim. "Yoo" dedim ben şirketin genel müdürüyüm kaşeyi ne yapayım? "Arayın evi" dedim, neyse evi arıyorlar filan. "Kimse yerinden kımıldamasın" filan dedi bize. Biz de böyle salonun ortasında pijamalarla duruyoruz. Kızlarım da haliyle ağlıyorlar ve ben yani bana sarılmak istiyorlar. "Sakın kimse birbirine dokunmasın" filan dedi. Dedim "Siz dedim mali suçlar için gelmediniz mi? Biz ne delili karartacağız?" Şey dedi polis; "Biz cinayet masadan geliyoruz" dedi. Öyle olunca benim kızlarım avaz avaz ağlamaya başladılar. Ben dedim "Ne cinayeti" dedim. Hayır dedim; "Şu an operasyon oluyor, polis kalmadı, biz geldik" dedi. 'ÇOCUĞUMA BİR BARDAK SU BİLE VEREMEDİM' Yani hani delil karartma meselesi ve hani çocuğuma bir bardak su bile veremedim gerçekten ama o kadar hani tiyatro mu ya da kabus mu gibi desem o gerçekten polislerin gözlerindeki o şeyi hiç göremeyeceğim ama çok insani olan bir yanında polis memuru daha vardı. O hatta sonra beni sağlık kontrolüne götürdüğünde başına bir şey gelmeyecekse, annemi aradı iki kere, benim konuşmama izin verdi, "kızınız iyi" dedi, sonra tekrar aradı. Allah razı olsun kendisinden. Ben o şekilde çıktım evden. Küçük kızım da son kez okuluna uğramış oldum. O döneceğimi düşündü tabi akşam. 15 ay geçti üstünden. Vatan'a girdik, emniyete. Hakikaten ben oradan çıkamayacağım diye düşündüm ama sonra ben 2. girdim herhalde nezarete. Asistanım vardı. "Sen niye buradasın Canan" dedim. EMNİYETTE ÇIPLAK ARAMA “Beni de aldılar Pınar Hanım” dedi. Zaten sonra gerisi yağmur gibi yağdı, işte Fatoş geldi, Ceyda geldi. Tanımadığım bir sürü insan geldi. Sonra artık orada tabi hiç görmemişsinizdir muhtemelen görmeyin de inşallah nezarethaneyi ama zaman mefhumunuzu yitiriyorsunuz çünkü şeyin altında olduğu için Bodrum katı olduğu için hiç cam, pencere yok. Müthiş bir pislik var her tarafta. Artık kaçıncı gün ne şeyde, bir bilmiyorum. Bir kadın memur geldi, "Arama yapacağız" dedi. Sırayla götürüyorlar bizi. Geriye getiriyorlar. Ben de gittim. Böyle arşiv odası gibi bir yere aldı kadın memur beni. "Soyun" dedi. "Nasıl yani" dedim. Eldiven taktı eline. Arkada böyle klasörler, çok küçük bir oda. "Üstünü çıkar" dedi, "Üstünü çıkardım". Ama üstünü çıkarmanın hani zaten çıplaksın, ne kontrol edeceksin ama kontrol yaptı, "Tamam" dedi. "Üstünü giyebilirsin." “Peki” dedim, “gidebilir miyim?” “Hayır” dedi. “Eşofmanını da indir” dedi. İndirdim. “Çamaşırını da”. “Nasıl yani” dedim? “İndireceksin” dedi. Dolayısıyla ikisini de ayak bileklerime kadar indirdim. “Şimdi yere çömel” dedi. Ondan sonra, o tutanlar varsa çıkabilir, ben utanmıyorum ama yani hani bu onurunu gururunu insanların belki şeyini yıkmak için yapılıyormuş ama hani yapan utansın, ben utanmıyorum. “Cinsel organını aç” dedi. Başını, arkanı dön, eğil filan. “Tamam” dedi. Halbuki ben şimdi biz ne olduğunu anlamıyoruz hani, bu arada ben kendi deneyimimi anlatıyorum. Diğer arkadaşlarımızın farklı polis memurları varmış, daha farklı uygulamalar olmuş olabilir. Ben kendi deneyimimi anlatıyorum. Bir de bunun biz şey olduğunu da anlamadık yani hani eldiven taktı ya eline, eldiveni kullanmadığı için biz mutlu olduk. Çünkü ben böyle jinekolojik muayene filan gibi bir şey olacak zannettim. Hani eldiven takınca biz sevindik nezarette sonra, tutuklandıktan sonra Fatoş'un çığlıklarıyla Elif'in ağlamasını hiç unutmuyorum. Çünkü şimdi biz tutuklandık her şey film gibi. 'FATOŞ ÇOK ÇIĞLIK ATIYORDU' O an bir avukatın telefonuyla annemi aradım, kızlarımla konuştu. Hepsi ağlıyorlar filan. Sonra biz Silivri'ye geldik akşam vakti. Hakikaten film gibi. Çünkü insan cezaevine düşeceğini hani bir de böyle yedi sülalesinde böyle bir şey olmayınca, hiç suça bulaşmayınca filan hiç insanın aklının ucundan geçmiyor ama olabiliyormuş. Her şey insana dairmiş. Geldik, bize dediler ki sizi dediler merak etmeyin biz 5 kadınız. Bir de dışarıdan bir firma temsilcisinin eşiymiş o var. Siz dediler 6 kişilik koğuşa koyacağız. A biz çok sevindik filan. Sonra müdür hanım dedi ki Adalet Bakanlığı'ndan dedi talimat işte talimat geldi dedi. Sizi ayrı ayrı koyacağız dedi. Bizi götürdüler böyle ilk biz el eleydik Elif'le zaten. Elif de İtalya'da tatildeydi, sonra ona hani firar filan dediler de Elif kendi ayağıyla geldi duruşma salonuna ve sürekli şey diye ağlıyor kendisi, hatırlamıyorum. "Ama ben gelmek zorundaydım Pınar Hanım, kaçamazdım" diyor. El ele tutuşuyoruz biz Elif'le, ilk koğuşun kapısına geldik, "Burası sen" dediler. Açtılar koğuşu, koydular beni içine. Kapı kapandı. Ben hemen cama koştum. Cama koştum çünkü bir yanımdaki koğuşa "Elif, Fatoş seni koydular mı?" Sonra Fatoş'u sonra seni sonra Elif'i. Fakat biz sırayla Fatoş çok çığlık atıyordu. SAVCI: FATOŞ ŞİMDİ AĞLARSIN BÖYLE KARŞIMDA Fatoş çok çığlık atınca, ben ona bir şey olacak diye ben bari susayım dedim yani bütün gece şey diye geçti o gecemiz. Çünkü birimiz susuyoruz, birimiz ağlıyoruz. Bir de daha fenası ses gelmezse birbirimizi görmüyoruz, camdan konuşuyoruz. Orası da ağırlaştırılmış müebbet arkadaşlar yatıyormuş. Alt katta da cama çıktı başka kadınlar, dedi ki İBB geldiniz mi dedi. Bizim için hazırlık yapılmış, o koridor boşaltılmış, biz de sizi bekliyorduk dedi. Öyle ilk geceyi geçirdik. Sonra ertesi gün mazgal açıldı, şey dedi ki bana, infaz koruma memuru, "Fatoş" dedi. "Efendim" dedim. "SEGBİS" dedi. Dedim ki "O ne?" "Mahkemeye çıkacaksın" dedi. "Ben daha yeni tutuklandım" dedim. "Dün çıktım mahkemeye" dedim. "Yine çıkacaksın" dedi. Dedim ben herhalde idam edecekler ya da şey, müebbet verecekler hemen hüküm giyiyorum. Yine ağlamaya başladım. "Dur" dedi, "mahkemeden niye ağlıyorsun?" Dedim ki "Ben bilmiyorum, bu ne SEGBİS ne?" İşte dedi böyle online ekrana bağlanıyorsunuz. Ben gittim oturdum, karşımda bir ekran açık ama "Adalet mülkün temelidir" yazmıyor, bir ofis orası. Böyle gözüm de ısırıyor Allah Allah diyorum, en sonunda kırmızı espresso makinesi vardı çünkü Savcı Bey bana o makinede kahve ikram etmişti. İfademi alan savcı, başkanım. Savcım, size soracağım şimdi. Siz tabii ki şey, sizin şahsınızla hiç alakası yok konunun ama hani meslektaşınız ya böyle bir uygulama var mı, yok mu? Dedi ki: "Ya" dedi, "Fatoş şimdi ağlarsın böyle karşımda" dedi, "ben sana ne dedim" dedi. SAVCI: Sosyal Hizmetler alır senin çocuklarını "Ben sana ne dedim" dedi, "ben senin ne olduğunu biliyorum ama sen bu adamlar sana" dedi "kumpas kuracak demedim mi" dedi. "Niye konuşmadın sen" dedi. "Verecektin ifadeni gidecektin" dedi. "Ama" dedim, "Sayın Savcım ben bildiğim her şeyi anlattım." "Bak şimdi" dedi, "sen git" dedi, "eşyalarını topla. Ben "dedi, "sana Çağlayan'dan araba göndereceğim" dedi. "Geleceksin" dedi, "burada" dedi, "bana" dedi "ifadeyi vereceksin, buradan" dedi "çocuklarına gidersin." Ben de dedim ki: "Savcım" dedim, "ben yeniden ifade veririm, vermemi istiyorsanız" dedim. "Bir avukatıma sorayım." Şimdi karşımdaki savcı ya, "Yok efendim" diyecek halim yok, ben bilmiyorum bir de hakikaten, ilk kez tutuklanmışız. Dedi, dedim ki "Tamam" dedim, "ben avukatıma bir danışayım" dedim. Böyle yaptı: "Hâlâ" dedi, "avukat diyorsun bana" dedi. "Sen" dedi, "bu kafayla bir daha" dedi "çocuklarını asla göremeyeceksin" dedi. "Sen bekârsın, değil mi?" dedi. Evet. "Velayetleri de sende?" Evet. "Senin çocukların" dedi, "reşit de değildi, değil mi?" dedi. Değil dedim. "Eh, artık Sosyal Hizmetler alır senin çocuklarını" dedi. Ha, bir anneye böyle denir mi? Çocuklarıyla tehdit ettiler. Az evvel şeyle söyledim ya size hani mal varlığı, "Sen bakıyordun, değil mi?" dedi. Evet. "Bak" dedi, "mal varlığı tedbiri için" dedi, "karar var benim elimde" dedi. "Ama ben" dedi, "28 Mart Cuma günü mesai bitimine kadar sana süre" dedi. Savcım bunu dedi. Ve o gün tebliğ edildi. "Ya bana gelir konuşursun" dedi, "ya da" dedi "malını mülkünü de alacağım" dedi. 'BEN HİÇ KİMSEYE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM' Yani bir şey söyleyeceğim. Şeyi anlayamıyorum. Hani mesela birisinin birisiyle husumeti olur... Hiç beni tanımıyor ki. Tanımadığı bir insandan insan nasıl nefret eder ki? Hani nasıl bunu söyle... Mesela annesi yok mu bu insanların? Hepimiz zıbın giymedik mi? Ben hiç kimseye hakkımı helal etmiyorum. "
Alican Uludağ tweet media
Türkçe
438
3K
9.9K
391.3K
kurtuluş öz
kurtuluş öz@sadedeveloper·
@gamzekarsli İdata’ya düştüyseniz kolaylıklar dilerim :) burunlarından kıl aldırmıyorlar, çoğu zaman dinlemiyorlar, fakat şunu önerebilirim araştırmanız için daha yakın bir ülkede Schengen alarak geçmeniz, nitekim bir kere yapmak zorunda kaldım idata’nın sayesinde.
Türkçe
0
0
3
1.7K
gamzekarsli
gamzekarsli@gamzekarsli·
İtalya vizesi randevusu alamadığımız için, dünya çapında Codementum sınavında derece elde eden 9 yaşındaki oğlumun Roma'daki uluslararası finallere katılma hakkını kaybetme riskiyle karşı karşıyayız. Oğlum ilkokul 3. sınıf öğrencisi. Çoğunlukla ortaokul ve lise öğrencilerinin katıldığı uluslararası Codementum sınavında dünya 23'üncüsü olarak İtalya'nın Roma kentinde düzenlenecek Grand Final'e katılmaya hak kazandı. Bu başarı sonucunda resmi davet aldı. Final organizasyonu için kayıt işlemlerimizi tamamladık. Uçak biletlerimizi aldık. Konaklama rezervasyonlarımızı yaptık. Sınav ve organizasyon ücretlerini ödedik. Bugüne kadar yaklaşık 10.000 Euro tutarında harcama gerçekleştirdik. Ancak bugün itibarıyla hâlâ vize başvurusu yapabilmek için gerekli randevuyu alamıyoruz. Açılan Randevular birkaç dakika içinde tükeniyor. Defalarca denememize rağmen sonuç alamadık. Profesyonel vize danışmanlık şirketleri aracılığıyla da denedik, onlar da randevu oluşturamadı. Telefonlarımıza yanıt verilmiyor. E-postalarımıza dönüş yapılmıyor. Konsoloslukla doğrudan görüşmek istediğimizde içeri alınmıyoruz. idata hiç bir şekilde bilgi vermiyor. Buradaki sorun vizenin reddedilmesi değil. Sorun, dünya finallerine davet edilmiş bir öğrencinin başvurusunu yapabileceği bir randevuya dahi erişememesi. Bir çocuğun uluslararası akademik başarısının bürokratik erişim sorunları nedeniyle karşılıksız kalmaması gerektiğine inanıyorum. Yetkililerin sesimizi duymasını ve oğlumun hak ettiği bu final sinavina erişebilmesi için destek olmasını rica ediyorum. @ItalyinTurkey @idataTurkey @ItalyinTurkiye #Codementum #STEM #İtalyaVizesi
gamzekarsli tweet mediagamzekarsli tweet media
Türkçe
248
1.8K
8.7K
474.3K
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
Yalnız Kurt 🐺⚔️
Yalnız Kurt 🐺⚔️@MustafaYal72906·
RÜMEYSA EKER TUTUKLANANA KADAR PAYLAŞMAYA DAVET EDİYORUZ
Yalnız Kurt 🐺⚔️ tweet media
Türkçe
72
2.1K
7.7K
49.5K
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
Canan Coşkun
Canan Coşkun@canancoskun·
Vize devi VFS ve iş ortağı Gateway’in faaliyetlerini ele aldığımız “Vize imparatorluğu” yazı dizisine ilişkin ne kadar tweet’im varsa bugün hepsine erişim engeli getirildi. Hatta erişim engeli getirildiğine ilişkin tweet’e de erişimi engellediler. Belki bunu da engellerler.
Türkçe
197
4.5K
20K
2.1M
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
Timur Soykan
Timur Soykan@timursoykan·
İsmail Arı: “Çok büyük bir hukuksuzlukla ve eziyetle karşı karşıyayım. 5 Haziran’da haber alma hakkınıza, gazeteciliğe ve demokrasiye sahip çıkmak için beni yalnız bırakmayın.” 👇
BirGün Gazetesi@BirGun_Gazetesi

İsmail Arı'dan 5 Haziran'da görülecek duruşmasına çağrı “Çok büyük bir hukuksuzlukla ve eziyetle karşı karşıyayım. 5 Haziran’da haber alma hakkınıza, gazeteciliğe ve demokrasiye sahip çıkmak için beni yalnız bırakmayın” birgun.net/makale/iceride…

Türkçe
64
3.4K
15.4K
171.2K
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
İstiklal Kadınları Hareketi
İstiklal Kadınları Hareketi@istiklalkadin·
Türk kadınına hakaret eden Kızılay Kayseri İl Başkanı Cafer Beydili’nin, Kızılay’a bağışlanan binayı nasıl ticarethane olarak kullandığını ifşa ediyoruz. İş insanı Hilmi Derinel, sahip olduğu 6 katlı binayı kan merkezi yapılması için Kızılay Kayseri şubesine bağışlamıştı. Hilmi Derinel, Cafer Beydili ile bir sözleşme imzaladı. Bu sözleşmeye göre bina sadece ama sadece kan merkezi olarak kullanılacak ve binaya Hilmi Bey'in annesinin adı olan “Lütfiye Derinel” ismi verilecekti. Cafer Beydili sözleşmeyi kabul etmesine rağmen binayı otel olarak kiraya vermeye çalıştı. Hilmi Derinel’in valiliğe yaptığı şikayetin ardından kiralama işlemi durduruldu. Hırsını alamayan Cafer Beydili, kısa bir süre sonra binayı iş merkezine dönüştürdü; üst katını da Sivaslı Dernekler Federasyonu'na kiraya verdi. Cafer Beydili, Hilmi Derinel ile dalga geçercesine, iş merkezinin adını da “Lütfiye Derinel İş Merkezi” yaptı. Cafer Beydili derhal görevden alınmalıdır!
İstiklal Kadınları Hareketi tweet mediaİstiklal Kadınları Hareketi tweet media
Türkçe
132
3.1K
11.1K
429.7K
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
Manas
Manas@manastigin·
Vatanseverlik ormanı, suyu, toprağı korumaktır!
Türkçe
16
278
1.1K
8.7K
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
Umut Akdoğan
Umut Akdoğan@AKDOGANumut·
AK Partili Aksaray Milletvekili, bu açıklamada eşi için usulsüz fakirlik belgesi alındığını KABUL ETTİ ve ÖZÜR DİLEDİ. Konuyu hukuka ve kamuoyu vicdanına bırakacaktım. Ancak… Bizi istismarcılıkla itham edip, iftiralarla dolu kumpas davalarına referans verince bu açıklama zorunlu oldu. 1- Biz bir konuyu istismar etmedik. AK Partili vekil Hüseyin Altınsoy ve/veya ailesinin devleti istismar ettiğini açıkladık, bunu önledik. 2- “Benim haberim yoktu” diyemez. Konu mahkemeye taşınmış, mahkeme savcılığa suç duyurusunda bulunmuş. Soruşturma açılmış. Konuyla ilgili vekilin eşi de mahkemelik, muhtar da mahkemelik. Aksaray’da bunca olay olmuş; bundan Ankara Milletvekili olarak benim haberim var da, Aksaray Milletvekili’nin haberi yoksa bu da bambaşka bir sorundur. 3- Bunca olaya rağmen haberinin olmaması imkânsız. O hâlde “Tamam, öderiz” sözünü neden bu durumu öğrenince kullanmadı? PM Üyemiz Ali Abbas Ertürk, CHP Aksaray İl Örgütü, Aksaray İl Başkanımız Bilal Özdemir, bu olayın peşine düşmese belli ki “Bilmedim, duymadım, görmedim” diyecekti. 4- Eşiniz dahil, dört kız kardeş bu davayı açıyor. Hepsi mi yoksul? Biri milletvekili eşi. Diğer üçü de mi yoksul? Haydi, onlar yoksul diyelim. “Kardeşlerim yoksul, madem öyle bu harcı ödeyeyim” demiyorsunuz da “Biz de bizim hanıma bir belge uyduralım” diyorsunuz. Akıl alır iş mi? Yoksulluk belgesi alabilmek için şartlar belli: ✔️Hepsinin mi hane geliri kişi başına düşen asgari ücretin 1/3’ünün altında? ✔️Hepsinin mi düzenli ve sigortalı bir işi yok? ✔️Hepsinin mi SGK’lı çalışma, Bağ-Kur veya Emekli Sandığı kapsamında aktif sosyal güvencesi yok? ✔️Hepsinin mi üzerine kayıtlı yüksek değerli mal varlığı yok? ✔️Hepsinin mi ev, arsa, tarla, gelir getirici iş yeri veya aracı yok? ✔️Hepsi mi gerçekten sosyal yardıma muhtaç? Bilgilerini bizimle paylaşın, bakalım fakirlik belgesi almak için şartları taşıyorlar mı? Bir ailede 4 kardeşten 3’ü bu haldeyse iktidarınızın bir başka açıdan sorgulanması gerekmez mi? 5- Fakirlik belgesi isteyen kişinin evli olması hâlinde, bu belge yalnızca şahsın durumunu gösteren bir belge değildir. Belgeyi isteyen kişi evliyse hane gelirine bakılır. Sizin eşinizin bu koşulları sağlayıp sağlamadığına, siz milletvekili olduğunuz için mi bakılmadı? 6- Bu belgeyi usulsüz şekilde verdiği iddia edilen Taşpazar Mahalle Muhtarı ve eşiniz hakkında açılan soruşturma ne aşamada? 7- Halkı yanıltıcı bilgiyi bir gazeteciye verirken ayrıca bir sorumluluk duymadınız mı? 8- İstifa etmeyi düşünmüyor musunuz? @aliabbaserturk @avbilalozdemir1 @AksarayChp @AksarayKadinCHP @CHPAksarayGenc @RTErdogan @NumanKurtulmus @Akparti @TBMMresmi
Umut Akdoğan@AKDOGANumut

Nasıl oluyor da bir milletvekili tenezzül edip eşine fakirlik ilmühaberi alıyor?

Türkçe
272
1.1K
4.4K
163.2K
kurtuluş öz รีทวีตแล้ว
Selâhattin Aydın
Selâhattin Aydın@selahattnaydiin·
Pek çok sondajda bunu gördüm. Kullandıkları suyun gerçek rakamları asla bunlar değil. Yüzlerce belki binlerce ton suyu sadece sondaj için yok ediyorlar ve gerçeklikten uzak rakamlarla üstünü örtüyorlar.
Gölköyün Sesi@golkoyunsesi

Aybastı Perşembe Yaylası'nda materyallerdeki 98.40 değeri sondaj derinliğini ifade ediyorsa tonlarca su kullanılmış olmalıdır; ancak su sayacının sadece 3 metreküp göstermesi büyük bir çelişkidir. Mühürsüz saatler ve şüpheli eklemeler denetimsizliği kanıtlamaktadır.

Türkçe
0
130
360
8.5K